עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני משתמש חדש בתוכנה, רק לשם סידור הספריית של המוסיקה במחשב וכאלה, אין לי אייפוד או משהו. בכל אופן, רציתי לדעת, ברגע שאני מכניס קבצים לתוך ITUNES, כמו כל אפשרות של תוכנה מוסיקה, שמתי לב שככל שאני מכניס יותר שירים לתוכנה, יש תיקייה נוספת של התוכנה שנמצאית "במסמכים שלי", אז גם הנפח שלה גדל עם הזמן, למה זה? (תופס לי מקום מיותר בכונן C) שאלה אחרת זה שאלה לגבי מחיקת השירים, נניח סתם פתחתי איזה ספרייה עם שירים דרך התוכנה, ואז לחצתי DELETE, חשבתי שזה רק מחק אותם סתם מהספרייה של התוכנה, והם נעלמו לי לגמרי מהתיקייה המקורית, מצאתי חלק מהשירים בסל מחזור :.. מה בדיוק העניין עם זה? אני לא מעוניין שזה ימחק לי את השירים לצמיתות מהמחשב.

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  2. שלום לכולם יש לי לוח אם GA-P35-DS3 . לפני איזה חודשיים הורדתי דרייבר של הchipest ללוח אם והתאריך של הדרייבר היה 2008 . עכשיו אני בא רציתי לראות אם יש דרייבר חדש או משהו לchipest פתאום אני רואה יש דרייבר לchipest שנת 2007! איך זה יכול להיות שהיה 2008 ופתאום שמו דרייבר של 2007?! הנה הדף שנכנסתי אליו : http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/Driver_Model.aspx?ProductID=2544#anchor_os סתכלו שם בchipest זה של שנת 2007 . יש למישהו הסבר לזה ?

    • 1 תגובה
    • 594 צפיות
  3. אהלן.. מישהו יכול לעזור לי בבקשה? תודה..!

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  4. קיבלתי מסמך חשב באימיל, פתחתי אותו וגיליתי שהוא משום מה נפתח לי בצורה של 4 דפים, איך אני מחזיר את זה לצורה המקורית? נפתר, הייתי צזריך לעשות זום [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 667 צפיות
  5. אפשר לדעת דבר כזה בכלל?

    • 0 תגובות
    • 2.8k צפיות
  6. שלום חברים, יש לנו עוזרת שמנקה לנו את הבית ב6 שעות. להערכתי 4 שעות היא עובדת על המחשב שלי שאנחנו בעבודה. מישוה מכיר תוכנה שיודעת להקליט כל צעד וצעד שנעשה במחשב שלי? תודה רבה. מאוד חשוב.

    • 3 תגובות
    • 828 צפיות
  7. האם מישהו נתקל בהודעה כזו של יאהו שקופצת כל כמה שניות? http://www.zix.co.il/images/z-1115928591.JPG מה עושים עם זה?

    • 2 תגובות
    • 777 צפיות
  8. אהלן, התקנתי XP על מחשב נייד שבא עם VISTA, הצלחתי להתקין את כל הדריברים והכל עובד כמו שצריך, חוץ מדבר אחד, חסרה לי התוכנה שמנטרת אחרי הבטריה ומזהירה כשהיא מגיעה לרמה נמוכה, ובנוסף לבחור את התצורה (חסכון או ביצועים גבוהים) מישהו יודע או יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  9. דרך איפה אני מסיר את IE8 ניסיתי ב"הוספה והסרה של תוכניות" ולא מצאתי שם.

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  10. Started by ran1809,

    אז ככה אני משתמש בגוגל כרום וניסיתי להתקין את הגרסה החדשה והיא ייצרה לי בעיה מסויימת ועכשיו הלשוניות עלות לי על סימני ה X והמזעור וכל זה .. בקיצור אני רוצה להסיר לגמרי ולהתקין מחדש עכשיו אני רוצה להעתיק את כל המועדפים שלי אך אני לא מוצא את התקייה שבה מאוחסנים המועדפים, היכן אני יכול למצוא את המועדפים של גוגל כרום ולשמור אותם ? תודה רן

    • 4 תגובות
    • 835 צפיות
  11. Started by peled99,

    שלום לכולם, אני מנסה להרכיב מפרט למחשב שתפקידו העיקרי יהיה עבודה בפוטושופ ושאר כלים לעיבוד תמונה. פתיחתי נושא בפורום מפרטים ושם אמרו להתייעץ הם החבר'ה מהגרפיקה לגבי כרטיס מסך. אני מאוד אשמח לעזרה, מכיוון שאני ממש לא מעודכן בכל המפרטים וכרטיסים וכו' http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=400179.0 זה קישור לנושא שפתחתי במפרטים, אני מאד אשמח אם תענו לי שם כדי שהכל יהיה לי בנושא אחד ושהבחור שענה לי שם גם כן יתן את חוות דעתו. תודה רבה.

    • 9 תגובות
    • 2.8k צפיות
  12. שלום רב אני מחפש עידכון ביוס ל acer n1996 ms-6772 ver1 ...........תודה רבה................

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  13. Started by bariko,

    שלום רב, בהמלצת הפורום, אני משתמש בתוכנה SPYBOT כבר למעלה משנה. פעם בשבוע אני מקפיד לבצע עדכונים וסריקה למציאת בעיות. במשך כל התקופה הזו, משך זמן הסריקה היה לפחות חצי שעה. לעומת זאת בזמן האחרון, התוכנה מסיימת את הסריקה תוך 2 דקות, אולי אפילו פחות. מה יכולה להיות הסיבה לכך? האם משהו השתבש? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 658 צפיות
  14. Started by E_XeQuit,

    לא מזמן התקנתי ספארי לאחר זמן רב מאוד של שימוש ב Firefox. יש לי כמה שאלות בנוגע לספארי. 1. האם יש לספארי אפשרות להתקין תוספות ? 2. איך אני יכול לחסום את ה Flash כמו Adblock Plus ? 3. יש לספארי מנהל סיסמאות שאני יכול לעיין בכל הסיסמאות כמו ב Firefox ? 4. יש אפשרות להגן על הסיסמאות באמצעות סיסמא ראשית כמו ב Firefox ? 5. האם המהירות של הספארי באמת מורגשת בגלישה ? 6. אפשר לייבא את הסיסמאות שלי מה Firefox ? 7. לאחר כל כך הרבה זמן של שימוש ב Firefox ואני מרוצה ממנו, שווה לעבור ? תודה רבה לעוזרים !

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  15. Started by niva401,

    אני מנסה לבצע לכידת וידאו ממצלמה באמצעות כבל USB, ובשלב של הגדרות וידאו - לחצן הבא לא מגיב

    • 0 תגובות
    • 473 צפיות
  16. יש לי מחשב די ישן של אחי (p.4 2ghz 512MB) הלוח הוא - pt8 neo ver1 והוא די ישן ולכן הכונן SATA שברשותי זקוק לדרייבר בשביל שההתקנה של ה-XP תזהה אותו. הבעיה מתחילה כשאני מכניס לו את הדרייבר (אחרי לחיצה על F6) הוא טוען אותו אבל בסוף הוא מודיע שההתקנה לא יכולה להמשיך כי הוא לא מוצא שום HD מחובר. ניסיתי להכניס את הדרייבר להתקנה עם nlite - לא עזר. ניסיתי להוריד את הדרייברים מהאינטרנט - לא עזר. עידכנתי ביוס - לא עזר. אפילו ניסיתי את דיסק ההתקנה של win 7 beta ונחשו מה - לא עוזר. יש לציין שהדיסק נבדק ועובד על מחשב אחר. יש רעיון?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. לגבי הכתבה בראשי: http://hwzone.co.il/news/1237648025/74086 אני לא יודע מה יתכם אבל נראה לי שהבדיקה הנ"ל קצת מוטה ולא משקפת את חווית הגלישה של המשתמש. מה אתם חושבים ומה הנתונים שאתם קיבלתם?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Cha0stAlker,

    לאחר שהורדתי MSIE 8, מדי פעם אני נתקל בקריעות תמונה מינוריות. האם עוד מישהו ניתקל בתופעה? האם מישהו יכול לעזור לי לתקן אתל הבעיה? עוד דבר (למנהלים): למה בפרופיל שלי כתוב שיש לי MSIE 7 ולא 8? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  19. Started by liran2003,

    יש לי במחשב מלא תמונות מבולגנות. אני מחפש תוכנה שיש לה אפשרות לסדר את התמונות בתיקיות לפי תאריכי הצילום (שרשומים ב-exif). יש חיה כזאת?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. אני רוצה לגדיר מספר פעולות ב Mouse Gesture שאני רגיל לבצע תוך כדי הגלישה רק שאני לא מוצא איפה עושים את זה מישהו יכול להסביר איפה מגדירים ?

    • 5 תגובות
    • 580 צפיות
  21. Started by hagayben,

    הפעלתי את הרשמקול חיברתי את המיקרופון ואני מקבל את השיגאה הבאה: (אתמול פירמטתי ) http://www.zix.co.il/images/z-1089417749.JPG תודה מראש לעזורים...

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  22. יש לי כמה רשימות ואני רוצה לדעת איזה תאים זהים בכל אחד מהם

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by Wingedbull,

    ברגע שאני נכנס ללינק, דרך כתובת רשומה במקרה הזה במסנג'ר בתיבת דואר, אז ישר מזנק לו חלון של האקספלורר שכמובן ריק, ואחרי נפתח לי טאב ב-FF עם הלינק המקורי. למה? מדוע ואיך? איך אני פשוט מאוד עושה שכתובות יפתחו לי ב-FF אך ורק בלבד? תודה, ושבוע טוב.

    • 0 תגובות
    • 637 צפיות
  24. היי :-* התקנתי אקספלורר 8, לא חשבתי שלא מצאתי באגים מיוחדים עד עכשיו שניסיתי להכנס לראוטר כדי לפתוח פורט מסויים וקיבלתי שגיאה יש דרך להכנס לראוטר חוץ מלחזור גרסה אחורה בדפדפן ? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 823 צפיות
  25. Started by Avi952,

    מדובר בגירסה 14 כמובן. הוא כל פעם נתקע בשגיאות האלה במהלך ההתקנה. מסנג'ר: "hr:0x80004005" ואימייל: "microsoft visual studio runtime: 0x80004004" אשמח לקבל פיתרון בתודה מראש

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים