תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אהלן וסהלן לכם אישים יקרים, לאחר שנים רב של שימוש בפיירפוקס, התעייפתי. תמיד רציתי לעבור לכרום בגלל הזריזות שלו, אבל מספר דברים מנעו ממני זאת, בעיקר החוסר באפשרות ל"Open file" בקבצים שאני מוריד. כלומר פתיחה אוטומטית לקבצים מסויימים, כמו טורנטים למשל, ורארים וזיפים. האם יש תוסף שנותן לי את האפשרות הזאת? תודה מראש, וקיץ נעים לכולנו.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
איזה מבין תוכנות האנטיוירוס טובה יותר ולמה?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! כל הזמן נשאר לי איזה שורה מסרגל הכלים של התוכנה האחרונה שפתחתי ורק עם אני עןשה RESTART זה נעלם אבל חוזר עם התוכנה הבאה שאני מפעיל ראו צילום מסך מצורף בבקשה סימנתי באדום
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה אתם אומרים?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם הורדתי לפני מספר ימים קובץ מסוים ושכאשר אני לוחץ אליו הוא מראה לי חלון שחור לאיזה שניה בערך ואז הוא ניסגר ניסתי את כל תוכנות הכיווץ כדי ליפתוח אותו winrar winzip יש אולי עוד תוכנות או עוד דרכים שיש ליפתוח את הקובץ הזה כי זה מוזר אם זה יעזור אז רשום לי ב type of file Application
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב, נתחיל מההתחלה. לא מזמן האינטרנט שלי התחיל לזחול, ותופעות אחרות התווספו (תמונות מסויימות התחלפו בתמונות שדומות לאזהרה של אנטיוירוס על פרצת אבטחה, כביכול, המסנג'ר סירב להתחבר וכאלה). אחרי קצת התייעצות השתמשתי בכמה תוכנות במקביל בשביל להפטר מהטרויאני (והתוכנות מצאו אותו, אז הוא כנראה היה שם.) אחרי הריסט האחרון של ההסרה חזרתי למצב רגיל (לא בטוח), וכמה שניות אחרי שנטען האקספלורר (explorer.exe, לא iexplorer), המחשב כולו נתקע. עשיתי ריסט וניסיתי עוד פעם, קרה מחדש. עברתי חזרה לסייף מוד, נכנסתי לmsconfig והשבתתי את כל מה שעלה בStartup חוץ מהאנטיוירוס. הפעלתי מחדש את המחשב, ובכל זאת נתקע. מה יכול לגרום לזה? יכול ליהיות שזה האנטיוירוס עצמו, וכדאי לכבות גם אותו ולראות אם זה עוזר…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין להוסיף מספרי עמודים בכותרת העליונה. יש אפשרות לעשות את זה כך שאוטמוטית כל מספרי העמודים יסתדרו, בלי הצורך לעשות את זה ידנית?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Norton Internet Security שלי שנמצאת על המחשב לאחר שאני מתקין, ומסיים אני הולך לתקיה של איפה שזה נמצא וזה נמחק םעמיים זה קרה לי טוב שיש לי את זה על דיסק.. למה זה מוחק את זה לעזאזל?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ובכן, הכותרת אומרת הכל : ולמי שלא הבין אותי, אני מחפש תוכנה שתוכל להפריד את הסאונד מהוידאו, ניסיתי כל מני ממירים ועורכי וידאו וקול - אך הכל לשווא ??? שום דבר איננו עובד, אני מקווה שתוכלו לעזור לי The Wizard
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
צריך תוכנה לקידוד סרטים מmpeg4-divx/xvid ל mpeg2-svcd/dvd עם ממשק פשוט ומהירה על איזה אתם ממליצים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך עושים את זה? האם דרך אקרובט או שיש תוכנה פשוטה יותר? ניסיתי את PDF TOOLKIT ולא הסתדרתי איתה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ה IE עושה לי קצת בעיות החלטתי להסיר אותו מהמחשב משמום מה אני לא מצליח להסיר אותו, לא מהUninstall Program ולא מהUninstall an Updates העלתי תמונות של הרשימות: http://img706.imageshack.us/i/74083550.jpg/ http://img138.imageshack.us/i/36216203.jpg/ חיפשתי בגוגל והם אומרים שזה אמור להיות בUninstall an Updates תודה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ראיתי פעם דיון על זה שיש אפשרות להפעיל תלת מימד במשחקי מחשב עם תוכנה של NVIDIA ואחרי זה מישהו נתן לינק לתוכנה של ATI. עכשיו הזמנתי משקפי תלת מימד ואני ארצה לנצל אותם במשחקי מחשב, אז מה התוכנה שמפעילה תלת מימד? אם זה משנה יש לי HD4850. תודה רבה למגיבים.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שמי שמקבל את המייל יראה בעמודה של שם השולח את השם שלי. (זה בשורה של שורת הנושא של המייל)
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
דרישות מהתוכנה: קלילה וללא 1000 תוספות בלתי נדרשות (עיצוב דיסקים, עריכת סאונד.. וכו). אם התכנה מסוגלת לבצע רק את המטלה שציינתי בכותרת בצורה טובה ושום דבר אחר לא, גם טוב ואפילו רצוי. יכולת ביצוע נירמול של קבצי ה MP3 כך שבדיסק האודיו יהיה לכל השירים אותו ווליום. רצוי תכנה חינמית אך לא חובה (גם גרסאות ניסיון טובות יתקבלו בברכה). נא לא להמליץ על חבילות ענק כגון נירו ורוקסיו.. כל מה שאני מבקש זו תכנה פשוטה שתעשה את העבודה כמו שצריך. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. שי לי קובץ MP3 אחד, ובתוכו כ 30 שירים. הקובץ שוקל כ 170MB וכשאני טוען אותו לנגן (WINAMP) הוא מעלה את הקובץ אך אין לי מבחר של כל השירים, כלומר אני שומע את הכל אבל אני לא רואה אותם בנפרד.. זה הכל דחוס לאותו הקובץ.. לכן איני יודע למה אני מקשיב.. לאיזה שיר.. לאיזה מספר.. מה שאני כן יודע זה שיש שם את כל השירים.. כי הם מופיעים בקובץ המידע .nfo אז שאלתי היא: האם יש איזו שהיא דרך "להוציא" את השירים מהקובץ הגדול כך שכל שיר יהיה קובץ בנפדר? *חשוב להוסיף שיש גם קובץ .cue שאם אני טוען אותו דרך הNERO אז הוא מראה לי את כל השירים בנפרד אבל כ-WAVים.. וגם אין להם שמות.. הכל זה Track 1 - Track 2 - Track 3 וכו.. אם יש את האופצייה הזאת אז אני חושב שיש דרך כלשהיא להוציא את …
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה צריך להוסיף למדיה פלייר כדי שיוכל להקרין קבצי AVI?? משום מה הוא משמיע רק את הפס קול, בלי תמונה הוא אומר אגב אז איזה "שגיאה ב CODEC" תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
טוף אתם אולי לא יודעים אבל אני יספר לכם, אני מקודד סרטים ל-DVD והייתי צריך לצייר איזה לוגו לקבוצה שלי...והנה זה מה שיצא בפוטושופ (: הקבוצה נקראת Tara Production. על שם הכלבה הכי חמודה בעולם של חבר שלי! טרה (: http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/a/y/f/o/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200508191905309426/200508191938437007/Tara_Production.gif תגובות יתקבלו בברכה...
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה אני צריך לעשות כדי שאני אוכל להעתיק קבצים שגדולים מ4 GB? כשניסיתי הייתה לי את ההודעה הזו: There is not enough space on the disk. ! Write error: only NTFS file system supports files larger than 4 GB מה עלי לעשות?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי, במסגרת העבודה שלי אני משתמש בword 2007 וכל פעם שאני מעתיק תמונה לתוך הקובץ של הword אני צריך לשנות ידנית את ההגדרות של התמונה ב"עיצוב תמונה" ל-פריסה לריבוע ואת הגובה ל6 ס"מ. עכשיו זה מחרפן אותי לגמרי כי במהלך העבודה אני נאלץ כל יום להעתיק עשרות תמונות כאלה ולשנות ידנית.... אם מישהו יודע איך אפשר לשנות את ההגדרות בצורה קבועה אני אהיה לגמרי אסיר תודה.... מקצת קריאה שערכתי עכשיו באינטרנט גיליתי שיש אפשרות כנראה לעשות את זה באמצעות פקודות המאקרו, אבל אני לא ממש מצליח ולא הבנתי איך בדיוק.. תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי.. יצא לי לראות לא מזמן קליפ מושקע ואיך עשו אותו מאחורי הקלעים.. ראיתי שחצי מהקליפ (מה שלא שמתי לב בכלל) עשו אותו ב-AE ובתוכנות תלת מימד אני משער שמאיה אבל אין לי מושג בכל מקרה רציתי לשאול משהו שמעניין אותי המעצבים האלה נמצאים על הסט בזמן הצילומים?? אני מדבר על צילומים של סרט (בסצינות שצריך אותו) או בצילומים של פרסומות..? או שהם יושבים בבית ואחרי הצילומים והכל הם יושבים עם איזה מישהו מההפקה ומדריכים אותו מה לעשות וזה.. אני מתאר לעצמי שהוא לא יושב ומעצב שנייה אחרי שצילמו כן אבל אני זוכר שגם פעם ראיתי מאחורי הקלעים של איזה סרט (עם חייזרים משו) ואז האפטריסט אני זוכר בוודאות שהוא ישב בסט אשכרה עם כל השחקנים וזה וישר אחרי שצילמו העבירו אתזה למחשב שלו (שהיה בסט) והוא …
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
כנראה שהבעיה התחילה לאחר התקנת פייר פוקס 3. עוד מישהו נתקל בבעיה כזאת?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב אני צריך תוכנה שתאפשר לי לבצע שיחת וידאו בין מספר משתמשים שמחוברים ברשת פנימית של החברה ( ללא חיבור לאינטרנט). תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-


