תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מישהו יכול לשלוח לי קישור למדריך להדבקת כתוביות בעברית בבקשה בתוכנה virtualdub? אני חייב לדעת איך מדביקים תרגום לסרט שהורדתי כדי לרארות בדי וידי
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, הבנתי שישנה דרך לשחק במשותף בין קונסולות (בהנחה שלשני בעלי הקונסולות יש חשבון אונליין תקף). לא הצלחתי למצוא מדריך פשוט לביצוע הפעולה (להבנתי נקרא Share play) ואשמח אם מישהו יוכל להפנות או לתת הסבר קצר. מקווה שזה הפורום המתאים, תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שחותכת סרטי AVI שתהיה פשוטה כמוAVICHOP (ז"א להגדיר קובץ כניסה וקבצי יציאה ואת הגודל הרצוי) ותפעל על WIN2K
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן רציתי להסיר את המשחק Max Payne 3 מהמחשב שלי, ולאחר ההסרה קיבלתי שגיאה שזו לא בוצעה בהצלחה. עכשיו אין לי כבר את האפשרות של הסר תוכנה, לא בלוח הבקרה, לא בהתחל וגם לא ב-CCleaner. והמשחק עדיין קיים על המחשב. השאלה האם כרגע האופציה שלי היא למחוק את התיקיה ב-Program Files וזהו, או שיש אופציה להסרה יותר נקיה?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי , אני מעוניין בתוכנה או תוכנות (אם צריך כמה ואני מעריך שצריך כמה ..) שיבצעו את המשימה הבאה : כול פעם שאני מדליק את הנייד ,והוא מתחבר לרשת הביתית (!) אז יבוצע סנכרון של קבצים בכמה תיקיות מסויימות אל מול המחשב הנייח . עכשיו חשבתי לעשות את זה דרך FTP שיפתח במחשב הנייח ואז להגדיר את התיקייה כתקייה משותפת אבל אז זה לא נשמע לי כ"כ מוצלח . האם יש תוכנה שתבצע אז כול זה עבורי ? שבת שלום !
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי אמולטור לMACOS אבל ברצוני לדעת אם זה שJAGUAR יעבוד בPC יעבדו בה משחקים?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
עכשיו אל תגידו לי ללכת לסטיקי כי אין שם ביכלל המלצות על פיראללים יש שם רק ZONE ALARM וזה פיארר ואל גרוע. יש לי מחשב חדש מעבד E6600 אני צריך שמות של פיארר ואלל ואנטי וירוס טוב בבקשה כמה שיותר מהר כי אני הולך כניראה היום לקנות. חשבתי על פיאררואל SYGATE אבל הוא ישן כבר ואין לו עידכונים ביגלל ש SYNAMATEC קנו אותו. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
? אני רוצה שהתיקיית שיתוף תהייה במחשב המארח...
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המסנג'ר שלי עבד חופשי בלי דאגות הרבה מאוד זמן... בזמן האחרון כל הזמן קפצה הודעה שיש לשדרג אותו לגירסא חדשה יותר, בסוף יום אחד התעצבנתי והחלטתי שאני לוחץ על זה.. התקנתי את הגירסא החדשה ומאז המסנג'ר הרבה יותר איטי.. לעיתים בקושי זז ומספר פעמים גם נתקע לגמרי. הרשימה שלי במסנג'ר דיי ארוכה ועמוסה ואפילו לעבור ברשימה לוקח לאט.. יש פיתרונות מיוחדים?? ולא משהו כמו להסיר ולהתקין מחדש... כל ההסטוריה תימחק וכל זה..
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Pro זה קיצור של Professional? כי מישהו אמר לי שיש חוץ מוינדווס אקספיי הום ופרופשיונאל גם פרו.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אשמח לדעת אם יש כאן מישהו שיודע איך אני יכול לגבות את הכתובות מייל והשמות מהחיפוש בג'ימייל ולהעביר אותם לאאוטלוק או הפוך אני אסביר: ברגע שאני רושם הודעה חדשה ואני רוצה לשלוח למישהו שכבר שלחתי בעבר, אז השם שלו יקפוץ ישר או האימייל. אז אני מאמין שיש אופציה שמגבה את המידע הזה ויודעת להעביר בין הגי'מייל לאאוטלוק והפוך. תודה לעוזרים!! :)
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! אני מעוניין ללכוד (capture) ווידאו שמועבר בצורה stream מהתאר הבא: http://www.sscnet.ucla.edu/college/CollegeCommencement.php כיצד אפשר לבצע זאת? (מאוד חשוב לי) מודה לכם מראש!!!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ישמח לקבל הסבר מפורט איך להשתמש בזה תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי נכנס לי וירוס למחשב הוא מתחזה לתוכנה הוא עולה בהפעלה מראה שיש וירוסים ודורש תשלום עבור התוכנה התוכנה לא נמצאת בMSCONFIG וגם לא בהוספה הסרה ניסיתי להריץ combofix ו smintfrundfix ו hijackthis. במצב בטוח כולם לא הועילו אני לא מכיר תוכנות יותר חזקות מהם אבקש את עזרתכם תודה מראש אליאור
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני יודע שיש תוכנות שבעזרתם עורכים קבצי mp3 אבל אני מחפש תוכנה שעושה את זה לבד, לפי שם הקובץ ממלאת את האמן, שם השיר ,אלבום ומוסיפה תמונה. יש דבר כזה ?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש תוכנות באותו גירסה רק אותיות מבדילות מהם.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חברים התוכנה הפסיקה לעבוד כראוי. בפתיחה אני מקבל חלון ובו הודעה שעלי להתקין עידכון שלה, וכשהיא נפתחת אני מקבל את הודעות החלון בג'יבריש. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בס"ד שלום אחים שלי. יש דרך לחסום כניסה לכל האתרים פרט לרשימה ספציפית שאני עצמי אגדיר? אם כן איך עושים את זה? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. לחבר שלי יש הארד דיסק חיצוני שהוא משתמש בו ל WII כדי לשחק משחקים. ההארד דיסק הוא 500GB או 1TB (לא זוכר בדיוק). בשביל לשים משחקים של WII הוא צריך לפרמט את ההארד דיסק בצורה מסויימת (וזה מה שהוא אכן עשה) וכדי לעבוד איתו על המחשב הוא צריך פירמוט אחר. כך שהוא חייב 2 מחיצות , שכל אחת תהיה מפורמטת בצורה אחרת. כרגע יש לו כ300GB תפוסים והכונן עובד על המערכת של הWII. האם אפשר ליצור מחיצות בעזרת תוכנה בלי לפרמט (כי זה מכה בשבילו לגבות כל מה שיש שם, אין לו מקום במחשב)? ואם אתם ממליצים על תוכנה , הייתי שמח לקבל הסבר קצרצר על איך לעבוד עם אותה תוכנה. תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, לאח שלי יש בעיה כרגע במחשב שאני לא מצליח לפתור, אתמול השתלטה לו תוכנת ריגול על המחשב ושינתה לו את הרקע בDESKTOP היא כל הזמן מקפיצה הודעות של SYSTEM SECURITY ומציעה להוריד אנטי וירוס. על המחשב היה מותקן NOD32 מעודכן, כשניסינו להוריד AD-AWARE התוכנה העוינת חסמה אותנו ומנעה את ההתקנה. יש משהו נוסף שאני יכול לנסות ולסדר את הבעיה מבלי לפרמט? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה תוכנת לעריכת סרטים / סרטונים מומלצת ??? לתוכנה תיהיה אפשרות לעשות אפקטים וכו'...
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כבר כ5 שנים אני משתמש בmaxthon בכל הזמן הזה הוא שירת אותי ולא נתקלתי איתו בבעיות מיוחדות. הסיבה היחידה שנשארתי עם הדפדפן עד עכשיו היא רק בגלל האפשרות של לפתוח לינקים על ידי גרירה ושחרור הלינק ע"י הלחצן הימני בעכבר , אני נורא אוהב את האפשרות הזאת והיא נורא נוחה לי , אני יכול לפתוח כך הרבה לינקים בזמן קצר. הבעיה היא שmaxthon 2 הוא כבר דפדפן מיושן , ברמה של explorer 6\7 ואני רוצה להתקדם, התקנתי את maxthon 3 החדש והוא פשוט נוראי, אני לא מצליח למצוא את האפשרות של עריכת הסרגל כלים, אין לו תמיכה בהמון אתרים, האופציה של הפתיחת לינקים האהובה עלי לא עובדת בגוגל , צימצמו את האפשרויות לערוך את הטאבים ועוד. אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על דפדפן שיש לו תוסף או אופציה של פתיחת לינקים כמ…
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כפעמיים ביום החלון הפעיל הופך שחור למשך כשלושים שניות. בכול פעם תוכנה אחרת. כיצד אני מבין מהיא הבעיה ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
כמו בכותרת, כאשר אני נכנס ל-youtube במקום להתחיל לנגן את הסרט הוא כותב: ניסיתי לבטל את כל ה-extensions אבל הוא עדיין נותן לי את אותה הודעת שגיאה. כנ"ל כאשר פתחתי את FF ב-Safe Mode. ניסיתי גם להסיר את Adobe Flash מהמחשב ואז הוא נתן לי הודעה שאין Flash מותקן ואז התקנתי Flash ואז הוא שוב חזר להודעה שכתבתי למעלה. הבעיה הזאת התחילה לפני מספר ימים לאחר שעשיתי פורמט למחשב והתקנתי מחדש. אגב, אני משתמש ב-FF 3.6 תחת Windows XP SP3 באנגלית. בנוסף, יש לציין שתחת IE אין שום בעיות וניתן לראות סרטונים. כמו כן, אני יכול ב-FF לראות סרטון של youtube שעשו לו embed בתוך דף אחר אבל אם אני נכנס ל-youtube עצמו לראות את אותו הסרטון אז אני שוב מקבל את אותה הודעת שגיאה. כמובן שגם חיפשתי ברשת פתר…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-


