עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. ברשותי מס' סרטים שאני מעוניין להפוך ל-SVCD לכן אני רוצה לחלק אותם ל 2 בכדי שיכנסו ל 2 CD'S איזה תוכנה הכי מומלצת? והאם יש תוכנה שעושה את 2 הפעולות (מחלקת ל 2 ומקודדת לפורמט SVCD) ???

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. יש לי מחשב שהוצאתי ממנו את הכרטיס מסך. וכשאני מנסה להתחבר אליו עם LOGMEIN זה מראה לי מסך שחור. אני לא רוצה להשתמש ב REMOTE DESKTOP. איזה תוכנה לדעתכם יכולה לפעול? תודה!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by nbav,

    אני מחפש דיירברים למחשב מאוד ישן (כמה שנים טובות ) יש לי את התוכנה אוורסט יש שם את הקטגוריות: Computer Motherboard Display Multimedia Storage Partitions Input Network Peripherals DMI חשבתי לתת פרינט סקרין של הקטגוריות הנחוצות כדי לתת את השם המלא של הרכיבים הנחוצים מישהו יכול לרשום אילו מהקטגוריות הבאות לעלות?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שלום לכולם עשיתי סרט בפרימייר וכל פעם שאני עושה EXPORT הסאונד יוצא באיכות נוראיתתתתת. אני צריך להשתמש באיזה מוקדד או משהו? אם כן באיזה? ואיך מתקינים? חח תודה [= נ.ב אני צריך את זה למחר

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by sagi88000,

    יש לי שאלה כללית, לא בעיה כלשהי (בלי לפתוח פה ) מה זה בדיוק חתימה דיגיטלית של דרייבר? תודה רבה לעוזרים, שגיא.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. שלום, יש לי תמונה. מתפריט image->image size עולה שמימדי התמונה הם: width:4.5 cm, height:6cm ו resolution:300pixels/inch. canvas size הינו בעל מימדים זהים לאלו של ה image. ברצוני להעביר את התמונה, לצורך הדפסה, לדף A4. מתפריט file->new אני בוחר קובץ חדש. בשדה: preset בחרתי a4 וקיבלתי: width:21cm ו height:29.7cm. הערך של resolution:300pixels/inch. ברצוני להדפיס את התמונה. אני בוחר: file->print וקופצת לי הודעת שגיאה האומרת: The image is larger than the paper's printable area. היינו, התמונה גדולה מהנייר להדפסה. איך ?!!! כל כולה התמונה 4ס"מ על 6"מ? היא ממוקמת על a4 איך יתכן שהיא גדולה מהנייר להדפסה (a4) ? כנראה שאני לוקה בהבנת מידות תמונה. מישהו יודל להדריך אותי ? תוד…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. בעבודה שלי אני משתמש בלפטופ עם תחנת עגינה, ולכן יש לי מסך ראשי גדול והמסך של הלפטופ בתור מסך משני. ואני עובד כך שאני שם מספר חלונות על המסך של הלפטופ. כשאני מוציא את הלפטופ מתחנת העגינה, הוא הופך להיות המסך הראשי וכל התוכנות מופיעות עליו. הבעיה היא שאני מחבר מחדש את הלפטופ לתחנת העגינה, כל התוכנות מופיעות על המסך הגדול ומסך של הלפטופ הוא ללא מסכים של תוכנות. אני מחפש תוכנה שיודעת לזהות אם ישנם מספר מסכים במערכת ואם ישנם אז למקם אוטומטית תוכנות מסוימות במסך המשני. דוגמה: הייתי רוצה שכל פעם שאני מחבר את הלפטופ לתחנת העגינה הoutlook ו messenger יעברו לחלום המשני. מישהו מכיר תוכנה עם יכולות כאלה? ואם אפשר הייתי שמח שהיא תהייה חינמית.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by e.s,

    אני לא מקבל דואר וגם כשאני מנסה לשלוח הודעה כלשהיא האינטרנט מתנתק לי אני לא יודע מה אני אמור לעשות. אני אולי צריך ליצור חשבון חדש??גם את זה אני לא מצליח בבקשה תעזרו כי אני צריך לקבל דואר והדבר הזה מבאס תודה!!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. הרקע הוא צילום. הבחורה צוירה מאפס (על פי התמונה המקורית כמובן) רק עם מברשות.... בעזרתו האדיבה של הWACOM מה דעתכם? אוף, העליתי את הלא נכון אל תתיייחסו לתמונה עם הריבוע הכול . התמונה השניה . (מנהלים, איך אני יכול להעיף תמונה של טעות?) [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Rule The Pc,

    אהלן אני צריך תוכנה קלילה שתשנה לי רזולוציה של תמונות יש את PHOTO SHOP אבל לא בא לי להתקין את כל התוכנה הזאת בשביל הדבר הקטן הזה... ומה הרזולוציה של התמונה במסנג'ר ואייסיקיו?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by maor-a-,

    אני צופה בטלויזיה דרך המחשב (כרטיס טלויזיה) ורציתי לדעת עם איזה תוכנה ניתן להקליט במה שאני צופה?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. Started by itaic,

    שלום לכולם איך אני יכול להדפיס מספר עמודי PDF באותו עמוד (כמו ב powerpoint שאפשר להדפיס שם מספר שקופיות באותו עמוד)? חיפשתי בהגדרות של ההדפסה ואין לי שום דבר כזה. האם זה קשור למדפסת שיש לי (מכשיר משולב lexmark x63) כי במחשב אחר עם מדפסת אחרת ראיתי שזה כן אפשרי. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  13. Started by amd@ati,

    שלום, שדרגתי לאקספלורר 9 ואני סה"כ מרוצה. מאז ששדרגתי יש לי בעיה כשאני נכנס לג'ימייל: אני לא יכול לשלוח הודעות והודעות חדשות לא מופיעות, בראש העמוד מופיעה ההודעה:"מציג רק הודעות הקיימות במחשב זה עד שהשינויים הלא מקוונים יסונכרנו." האם מישהו יודע מהו מקור הבעיה? תודה רבה מראש!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by german103,

    לאחר הגבלת ה-Upload בתוכנה, הבחנתי שזה לא ממש קורה, בזכות הפינגים הגבוהים בתוכנת Ventrilo. לדוגמא : ברשותי 6 טורנטים פתוחים, כולם מוגבלים ל-1KB העלאה, אך תוכנת BitDefender מציגה מהירות חזור של 17KB. כנראה שמעבר להעלאת מידע (המוגבל ל-1KB*6) התוכנה מבצעת עוד משהו מעבר לזה שאוכל פס חזור? אם מישהו נתקל בבעיה ומצא פיתרון, הודה לו מאוד

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. היי, אם מישהו יוכל לעזור לי ברעיון לסמינריון לתואר ראשון במחשבים ומערכות מידע זה יהיה מעולה. אני מיואשת כבר לגמרי. כל רעיון שאני שולחת למרצה, הוא מבטל אותו. זה צריך להיות פרויקט ללקוח (פרויקט שיש בו לקוח שמעוניין בו) או פרויקט יזמי שעוסק ברעיון טכנולוגי-עסקי, שיש לו מימוש בתוכנה. בכל מקרה יש לכלול תוכנה שאנו כותבים. לדוגמא רעיון שהוא שלל לי: אפליקציה המאפשרת לסטודנטים לתת משוב למרצים, הסטודנטים יתחברו לאפליקציה המבוססת client – server, יענו על שאלות המוצגות לפניהם ויגישו את הטופס שבסופו יועלה לבסיס הנתונים שיושב בשרת המארח. הוא אמר: "נראה לי שהפרויקט פשוט מידי ואין בו שימוש בשום טכנולגיה "מענינת" כנדרש מפרויקט כזה." אשמח לכל רעיון ועזרה!!! תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by godisme171,

    הורדתי KAZZA ואי אפשר לרשום בעיברית אתם יודעים איך ???

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by starter,

    כשאני מנסה לצפות בסרטים אני לא רואה תמונה או לא שומע קול.. לפעמים שניהם ביחד או כל אחד לחוד.. חסרים לי קודקים ככל הנראה של DIVX זה הגיוני ? אם אפשר לינקים מקומות שאפשר להוריד מהם חבילות של קודקים זה יעזור, תודה מראש.. חן.

  18. Started by Glow,

    שלום! אני רוצה המלצה לדפדן טוב שלא ישנה את סגנון הכתב בדפים....למשל ניסיתי את FIREFOX הוא שינה לי את ה FONT של הכתב והגודל ועדיין לא הצלחתי לסדר את זה.... אני רוצה דפדן טוב שלא יעשה לי את הבעיה הזאת ושיהיה בטוח... תודה מראש...

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by Benz0r,

    איזה דריבר לכרטיס קול אני צריך יש לי מעבד MSI P4M890M-L DDR2 VGA תודה מראש בבקשה למחוק טעות

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by HiperPsY,

    אני צריך תוכנה שתוכל להקטין שיר מ MP3 ל MP3 רק שתקטין את הגודל והאיכות של השיר כלומר נגיד משיר של 7 מגה שהוא 320K ל 64-128K ושישקול כ מגה- שתיים. המטרה היא להכניס את השירים לפלאפון.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by mordydd91,

    אני רוצה להגדיל את המחיצה של הוינדוס האם זה אפשרי? יש לי 2 כוננים c d ואני רוצה להגדיל את c .יש לי הרבה מקום בd וחסר לי ב c. לאמצאתי תוכנה שתעשה את העבודה על ויסטה. תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. הי יש לי הארדיסק עם סקטורים םגומים שמשום מה אני לא מצליח לתקן עם בדיקת סקטורים אבל בדרך פלא הוא עולה נפלא וללא תקלות דרך ERD MINI XP גיביתי את כל הקבצים אבל חייב לגבות מיילים של אאוטלוק 2007 עם ייבוא ייצוא ואת זה אני לא מצליח יש למישהו פתרון? איך אפשר לגבות מיילים בדרך עקיפה?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. כשאני מכבה את המחשב - צצה לה הודעה בה רשום שד"ר ווטסון ביצע פעולה לא חוקית ונאלץ להסגר. הודעה זו נמשכת כמה מאיות שניה ואז המחשב נכבה. :argue:

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by curdi1,

    שלום לכולם אני גולש ב"כרום" גרסה 4.0.249.43 גם כאשר אני בעברית וגם כאשר אני באנגלית - הסמן נראה אותו דבר (קו | מהבהב) - האם יש דרך בכרום שהסמן יהיה שונה בין עברית ואנגלית (כמו בכל שאר התוכנות... ) ? תודה רבה !

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. כפי שהבנתם מהכותרת,אני זקוק לתוכנה שכזאת, שמאפשרת גם רשת ביתית, כלומר שמאפשרת למחשבים אחרים (המחוברים בLAN למחשב שבו היא מותקנת) גישה לאינטרנט (שיתוף אינטרנט מוגדר בעזרת INTERNET CONNECTION SHARING של WINDOWS) וגם מאפשרת לאותם מחשבים גישה לקבצים שאני משתף ברשת ביתית מהמחשב שלי אני מעדיף שהתוכנה תכלול אנטיוירוס ופיירוול שאלו הם רכיבי חובה מבחינתי, מעבר לזה, אנטיספאם וחוסם פרסומות וחלונות קופצים אינם חובה. אם יש מישהו שמכיר תוכנה בסגנון, שטובה יותר ה NORTON INTERNET SECURITY, אני אשמח לשמוע את המלצותיו. תודה רבה רבה לעונים מראש.

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים