תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
מישהו הצליח לשלוח ולקבל מיילים דרך ה POP3 ב gmail ? משום מה אני לא מצליח לגשת כלל ל POP3 למרות שבדקתי כמה פעמיים את ההגדרות שלי . אודה לתגובות
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש למישהו הורדה של אינטרנט אקספלורר 5.5 מלאה ולא עידכון מהאתר
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני חושב שהכונן שלי עבר את הפצא ואמור להיות מולטי זון אבל התוכנה מסרבת להקרין מאיזור 2 יכול להיות שpowerdvd ננעל? וצריך לפרוץ אותו איכשהו?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
דבר ראשון אני מנסה להשיג תוכנה של אימייל כמו בסרט יורוטריפ למי שראה שאומרת לך HEY MOTH'FUCKER שמקבלים מייל. דבר שני אני רוצה תוכנה שנועלת את המחשב בעת הפעלתו.. זאת אומרת שמתי שעולה הווינדוס אז יש קטע כזה בשחור ורשום בלבן, ושם הוא יבקש שם משתמש וסיסמה - היה לי את התוכנה הזו פעם, אבל אין לי מושג מה השם שלה.. תודה ;D
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חברים, רציתי לדעת איך אוכל לגבות את כל המידע (רשימת חברים, שם משתמש וסיסמא וכו') מהאייסיקיו שלי, כדי שאוכל להעביר את כל המידע בלי בעיות לאייסיקיו על מחשב אחר. האם יש אתרים באינטרנט המספקים שירות כזה של גיבוי אינטרנטי של כל המידע האייסיקיואי (משהו כמו www.mybookmarks.com או משהו כזה....)? או איזו תוכנה שתעשה לי זאת אוטומטית? כרגע אני משתמש באייסיקיו לייט, אך במחשב החדש אשתמש באייסיקיו רגיל ומלא. תודה מראש, ניר.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שוב זכיתי היום לביקורו של הוירוס KLEZ בתיבת הדואר שלי. יש לי אמנם אנטיוירוס שתופש אותו ומונע נזק כלשהו אבל הבעיה היא שאני חייב למחוק את כל תיבת הדואר הנכנס (INBOX) כדי להיפטר ממנו לגמרי כי לא ניתן רק להסיר אותו. שאלתי : האמנם זה מחוייב המציאות או שיש אנטיוירוס שיכול לטפל בו כמו שצריך. האם אני יכול לנטרל את האנטיוירוס שלי, להיכנס לאאוטלוק (אין סכנה?) ולמחוק רק את ההודעה עם KLEZ? זה לא מסוג הוירוסים שעובד גם בלי הפעלת ה-ATTACHMENT?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עד עכשיו היה לי nero 6 שלא עשה לי בעיות יש איזה גירסה חדשה מומלצת ?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! אני צריך תוכנה שיכולה לגלות לי סיסמה של חשבון ICQ כלשהו תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך סוגרים את העידכונים בESET NOD32 ? תודה מראש לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום כולם! רציתי בקשה שתמליצו לי על תכנה לעריכת קליפים. אני צריך ליצור קליפ של תמונות וחלקי וידאו (לסיכום הוויה של קורס בצבא...), ו... אני ממש מתקשה למצוא תכנה טובה שתענה על הצרכים שלי - חשבתי אתם לוודאי מכירים. אז... מה שאני צריך ממנה בעצם זה שתהיה פשוטה לשימוש - למשל אפקטי מעבר רנדומליים ויחד עם זאת מגוונים, קביעת זמן הצגת תמונות באופן גורף לכל התמונות בקליפ, כיתוביות נוחות, אפשרות לשילוב של וידאו באמצע, אפשרות לשילוב של אודיו מאחורה וכל מיני כאלה... אתם בוודאי מבינים את המשמעות/צרכים של קליפ כזה - בטח לכמה מכם זה אפילו מוכר אז... אם תוכלו בקשה להמליצ לי אז אשמח - יש לי לא מעט תמונות, קצת וידאו, ואני ממש רוצה שזה ייצא טוב ויפה המון תודה לכל מי שיענה - זה יעזור לי המון…
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, כמו שFraps מראה כמה יש FPS בזמן משחק... על אותו עיקרון אני רוצה לראות אחוז ניצול ה-GPU במשחק. יש כזאת?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
עכשיו גיליתי את נושא התוכנות וקטוריאליות למשל יש את האילוסטרייטר ופריהנד.. פוטושופ שזה דבר שאני יותר מכיר זה שייך לתוכנות ה..ממ.. לאן זה משתייך בדיוק? ועוד דבר, אני רוצה לדעת אם קיימים עוד סגנונות של תוכנות חוץ מהתוכנות הנ"ל? ואיזה מן תוכנות אלה 3dmax ןmaya וpremiere? בכלל..תזרקו כל מיני שמות של תוכנות שהן מוכרות יחסית ותגידו בבקשה לאן הן משתייכות? וקטוריאלי או לא ויקטוריאלי?[br]פורסם בתאריך: 10.03.2007 בשעה 16:12:25 מישהו? :
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, הערב פתחתי את המחשב והופתעתי לגלות שגוגל נתן לי איזשהי אזהרה. צרפתי תמונה. מה זה יכול להיות. תודה לכל העוזרים. '>http://jpg.co.il/view/50776446192c6.png/"]
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מחפש תוכנה (חינם) שגם מקליטה wav וגם מאפשרת המרה של mp3 to wav. אשמח לקבל המלצות. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכל המבינים\מבינות בדבר.... הבעיה שלי היא כדקלמן, נהיה לי מסך כחול (לפי דעתי אחרי חיבור לאינטרנט), במרווחי זמן לא קבועים, אך דבר אחד כן קבוע.... אין לי קבצי dump שמשחב צריך לתת לי אחרי קריסה של המחשב. מה יכולה להיות הבעיה?? למרות שעזרתם לי פה בפעם האחרונה שהיו לי "מסכים כחולים", סידרתי את זה ככה שהמחשב לא יפעיל עצמו מחדש אלא לראות מה הוא כותב, מה שצלחתי להבין מכל הג'יבריש הזה הוא משהו בקשר לphycial memory מה ז"את הזיכרון שלי דפוק? אנא עיזרו לי. בתודה מראש אוריה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חברים אני לא יודע אם הסקינים האלה הם חינמיים אני חושב שכן.(במידה ולא נא להגיד ואני ישנה את הכותרת ) בכל מקרה , אני מחפש סקין יפה ונוח בישביל המדיה פליר שיעבוד על מסך מגע 7 אינץ רצוי כפתורים גדולים וממשק פשוט ויפה. (שחור יהיה מעולה) ועוד שאלה , האם יש אקולייזר שניתו להוסיף למדיה פלייר? יש לי כרגע אקוליזר נחמד בצבע ירוק(כמו שבא עם המדיה פלייר) ותהיתי אם יש אחרים יותר יפים ומושקעים תודה לעוזרים .
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בשביל הלוח שלי 7VRXP ומעבד AMD Athlon XP 1800. אבל משהו חוץ מ Motherboard Monitor כי היא לא קוראת את הטמפ' מהלוח אם שלי.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש תוכנה לאיחוד סרטים, לא קריטי ירידה מהאיכות, רק שתיהיה מהירה וקלה לשימוש. תודה מראש !!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף הערות בוורד ולשם כך אני רוצה להוסיף מיספור קטן ליד מילה כלשהיא (כמו חזקה) כדי שבסוף העמוד אני אוסיף את ההערה... מצאתי בסימנים את המספרים 1, 2 ו-3, איפה אני מוצא את כל השאר??
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
חשבתי לרכוש מחשב נייד. עכשו השאלה שלי איך הניידים החדשים סוחבים תוכנות כמו פוטושופ? איך המסכים שלהם מבחינת הצבעים ,האם הצבעים יראו טוב כמו במסך LCD רגיל ? חשוב לי שאני עורך תמונה, אז שהגוונים יהיו אמיתיים. העבודה היא עם פוטושופ ומידי פעם פריימיר לוידאו.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה שיכולה לשלוט במהירות המאווררים במארז (בעיקר כרטיס מסך,מעבד). כאשר מאווררים כללים במארז יהיו בונוס. תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש כאן רשימה אבל אני לא יודע מה עובד טוב עם עברית. https://www.makeuseof.com/tag/time-management-gets-easier-8-google-calendar-alternatives/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-


