תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני משתמש חדש בפורום ( ) ורציתי לשאול שאלה בקשר לפלאפון, חיפשתי בכל המדורים ולא מצאתי איפה אני צריך לפרסם את ההודעה אז חשבתי שחומרה זה הכי קרוב בבקשה תקנו אותי אם מקום אחר מתאים לנושא הזה יותר... ושוב סליחה אם שמתי את הנושא במדור לא מתאים עכשיו לשאלה, יש לי Nokia 6230 וקיבלתי איתו את ה"דונגיל" (USB שמתחבר למחשב ושולח דרך BlueTooth נתונים למכשיר) עד עכשיו העברתי קבצים (שירים ותמונות) מהמחשב למכשיר ומהמכשיר למחשב בלי בעיה, עכשיו רציתי להעביר משחקים ומצאתי להוריד נגיד מ-http://www.pelemania.co.il משחקים להורדה הבעיה היא שאם אני מעביר בדרך הרגילה המכשיר לא יודע לפתוח את הקבצים. השאלה שלי היא אם יש איזה תוכנה שיודעת להגדיר לפלאפון שזה משחק ואיפה הוא צריך למקם את הקבצים או א…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי מחשב נייד של IBM מסוג T43, לפני מספר שבועות החלפתי הארד דיסק מ- 40GB שהגיע עם המחשב ל- 80 חדש, התקנתי עליו XP PRO עם SP2 וכל העדכונים, התקנתי כמובן את כל הדרייברים, אך יש לי בעיה אחת קטנה.. אני לא מצליח להתקין את הכ.קול, בכל פעם שאני מנסה להתקין אני מקבל הודעה, driver not found כלומר, מערכת ההפעלה בעצמה אינה מזהה את הכ.קול, ניסיתי לחפש ב Bios איזו הגדרה, חשבתי אולי מוגדר לכרטיס להיות במצב Disable אך לא מצאתי כלום, האם מישהו נתקל בבעיה, מכיר אותה ויכול לסייע לי בפתרונה ? תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, Adobe Photoshop cc 2017 כלי type הקלדתי את האות A. ואישרתי בלחיצה על V בשורת התפריט. מתפריט 3d בחרתי באפשרות: New 3d Extrusion from selected layer והמחשב נתקע ! לצאת מהפוטושופ יצאתי ב file manager אבל איך מוסיפים 3d לשכבת הטקסט? למישהו יש רעיון מדוע ואיך פותרים את הבעיה? תודה !
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש תוכנה לניהול הארד דיסק ממערכת הפעלה DOS עם BOOT (פלופי 1.44 היה לי יותר טוב) שהתוכנה תקרא את מערכת הקבצים NTFS וכל מערכת קבצים אחרת כמו FAT16 FAT32 וכו', והתוכנה תגיד לי אם ההרדיס מנוצל ב - 100% זאת אומרת שאם ההרדיסק מחולק למחיצות היא תגיד ותראה לי. תודה ענקית לכל מי שיעזור, מוטי.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רציתי להתדכן בנושא. מזה מספר שנים אני משתמש ב NOD 32 ו SYGATE PERSONAL FIREWALL PRO. הבנתי ש SYGATE נרכשה ע"י סימנטק :\. לאחר שמאסתי קצת ב NOD32 ניסיתי את KASPESRKY TRIAL היום ללא הצלחה. המחשב נחסם לחיבור אינטרנט (דרך ראוטר SPEEDTOUCH) ולא הצלחתי לפתור את הבעיה. - חזרתי ל NOD32 הגרסא האחרונה...אבל אינני מרוצה ממנה עדיין. אולי למישהו יש פתרון לגבי הקספרסקי? עכשיו לגבי FIREWALL - האם לדעתכם כדאי לעבור מה SYGATE אליה התרגלתי שנים רבות? אני ממש לא אוהב את ZONEALARM ולכן המלצות לגבי FIREWALL אחר יתקבל בברכה. - האם למישהו יש נסיון עם COMODO?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי תוכנה עכשיו היא הייתה מכווצת עכשיו פתחתי את הכיווץ ויצאו ממנו משהו כמו 10 קבצי .VMD מצאתי הוראות פתיחה והיה רשום שצריך לעשות לקבצים FIX עם WINRAR או משהו כזה... עכשיו אני לא כ"כ מבין מה זה הFIX הזה. ניסיתי לשנות ידנית את הפורמט לRAR וZIP וACE בRAR זה רשם שיכול להיות שהפורמט לא ידוע, או שהקובץ פגום בZIP אותו דבר בACE זה פתח את הקובץ, אך לא ראו כלום בתוכו... כל קובץ בערך שוקל 15 מגה.. בהשערה שהקבצים אינם פגומים, מה אני יכול לעשות כדי לפתוח טוב את הקבצים?
-
יש לי Google Chrome ולפעמים כשאני מעביר משפת אנגלית לשפת עברית ( Alt+Shift ) אז אני ממשיך לכתוב באנגלית למרות שבסרגל כלים מופיע שאני על עברית HE . (אם זה רלוונטי יש לי Win 7 ). יש אפשרות לסדר את זה ?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שמעתי שיש תוכנה שמאפשרת להתקשר מהמחשב לקו טלפון רגיל דרך האינטרנט(לא דרך בזק) זאת אומרת דיבור למיקרופון ושמיעה מהרמקולים יש למישהו מושג?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
ומאיפה אפשר להוריד אותה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה תוכנה טובה יש להכנת עטיפות לדיסקים? והאם מישהו מכיר גם תוכנה להכנת תויות לדיסקטים?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, האם ניתן לעשות חתימה מונפשת (כתב זז ימינה/שמאלה) באווטלוק ע"י שימוש בכתב בלבד (ללא תמונה)? תודה מראש, ערן.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אני במוזה לwallpapers גיבור ילדות-ברוס לי יש גם גירסא בלי השם עם הצהוב אבל בכל זאת מחווה לחליפה ההיא (גם גירסא מוקטנת) [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://ogle.eyebeamresearch.org/ לפי הדוגמאות שם נראה מבטיח, התוכנה מנטרת את התקשרות בין תוכניות/משחקים שמתמשים ב OPENGL לבין הכרטיס מסך, ושומרת בקובץ מודל תלת מימדי שאפשר לפתוח אותו אח"כ ולשנות.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך אני מצרף תרגום לסרט תוך כדי צפייה בסרט(איזו תוכנה צריכים)??? .
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
האם יש תוכנה שיודעת לשים וב קליפס (חלק מסוים באתר כוידגט או משהו בשולחן העבודה כמו ספארי במק. מי שלא מכיר את הפונקציה בבקשה אל תגיבו. http://www.apple.com/macosx/features/safari.html שכחתי לציין אני מחפש דבר כזה ל xp.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים, היום ה-AVG הודיע לי שיש לי וירוס שפגע לי בקובץ scvhost.exe בתיקיית system32 ואין דרך להסיר אותו!! מה אני עושה?!!? :'( תודה מראש, ניר.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
ברשותי מצלמת וידאו של סוני המצלמת גם תמונות סטילס. קבלתי עם המצלמה תוכנת picturegear 4.1 של סוני - התוכנה משמשת ללכידה מהמצלמה וכן לצפיה בתמונות כמו ACDC. לצערי התוכנה כבר לא ברשותי. באתר של סוני לא הצלחתי להוריד את התוכנה - הקובץ מגיע פגום. האם יש למישהו רעיונות מהיכן ניתן להוריד את התוכנה או לחילופין תוכנה שעושה את אותו דבר.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה סיפור קצת ערוך אז בקצרה...קניתי הרדיסק כי הישן(היה עליו את הויסטה) עשה בעיות...סבבה התקנתי מערכת הפעלה ונזכרתי ששככתי לגבות כמה דברים חשובים ממנו(ההרדיסק הישן)...אז חיברתי אותו ואחשו כשאני מנסה להעביר את התיקיה "elad" שנמצאת בתוך התיקיה "משתמשים" אז הוא רושם לי - "תצטרך לספק הרשאת מנהל מערכת כדי להעתיק תיקיה זו" טוב אז לחצתי על המשך כי זו האופציה היחידה שקיויתי שיכולה לעזור לי להעביר את התיקיה אבל התיקיה לא עוברת!!.... בבקשה עזרה!!! :-[ תודה מראש למגיבים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
1.יש לי idm 6.07 והורדות מ FILESONIC נתקעות המון פעמים באמצע ההורדה כנ"ל בגירסה 6.08 beta v האם זאת בעיה בשרת או באג בתוכנה? 2.מתי שאני גורר כתובת ל IDM הקובץ מופיע לי כ RAR ולאחר כמה שניות הוא הופך HTML שאני לוחץ עליו נפתח רק דף אינטרנט? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני בבעייה קשה - יש לי קובץ לצרוב על דיסק של 8 ג'יגה אבל הקובץ גדול במאה מגה ממה שהדיסק מציע ואני חייב לצרוב את הקובץ, הבנתי שאפשר לעשות משהו דרך תוכנת CLONE CD אבל אין לי ממש מושג איך דוחסים את הקובץ לדיסק, מישהו יודע או יכול להמליץ על תוכנה? זה מאוד חשוב לי לצרוב את הקובץ על הדיסק, תודה לכולם
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם, קניתי לי מחשב חדש - שחשבתי שיעשה לי נפלאות לעומת הקודם... בינתיים אני מאד מאוכזב. אני עושה רינדורים באוטוקאד וגם Sketch Up. באוטוקאד - התוכנה עולה לאט יותר מהמחשב במכללה שאני לומד בה.. כאשר עובדים עם אובייקטים 3D ישנו עיקוב בתגובה הניראית לעיין, ככל שהקובץ יותר כבד ככה גם ההתנהלות של המחשב. ב Sketch Up - אותו הדבר אבל הרבה יותר קיצוני. בזמן רינדור אני רואה שבמנהל המשימות - תוכנת האוטוקאד צורכת 100% של המעבד. המפרט שלי: Core i7 3770 8GB 1333Mhz H77-DS3H Nvidia Quadro 2000 מה אפשר לעשות ??? נכון... אז אם כבר אני עונה, אז הנה זה בא.:.. התופעות שמפריעות לי במחשב הם: אוטוקד: התוכנה עולה לאט (יותר לאט מהמחשב במכללה) . כאשר עובדים עם אובייקטים 3D ישנו עיקוב בתגובה הני…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מחשב AMD (ראו מפרט) וכדי לבדוק טמפרטורות ומאווררים אני משתמש בתוכנה שקיבלתי עם הלוח gigabyte utility manager - בתוכו יש תוכנה בשם Hardware Health Utility. המעבד מקורר עם ההיטסינק המקורי ויש מזגן בחדר, והטמפרטורות שזה מראה הם תמיד בסביבות: 3\52 למעבד, 40 למערכת כולה. מה שמוזר זה שכתוב כך בקשר ל-system fan: יש X על OK, והמהירות 0 RPM - כלומר יאנו לא עובד... בקיצר פתחתי את המארז ומוזר - כל המאווררים עובדים... נוסף לזה יש הודעה מוזרה שאומרת כי נגמר המקום ב-כונן E, למרות שיש בו 32 ג'יגה, ורק 600 מגה מנוצלים....האם זה הראם הוירטואלי? כי יש לי WXP Pro.... האם יש תוכנה נורמלית לבדיקת הטמפרוטורות אבל דרך הווינדוס? בנוסף, אני רוצה להוריד תוכנת זיהוי מערכת, איזה אתם ממליצים? …
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש איזו דרך (אשמח למדריך) להפוך מחשב אישי PC לשרת באינטרנט שאליו אני יוכל להעלות אתרים, ולאפשר לאנשים להוריד ממנו ישירות קבצים? אני מודע לזה שבמקום כתובת מסודרת יהיה לי משהו כזה 47.579.587.58 אבל בכל זאת יש דרך לעשות זאת? נ.ב. אם אני קונה ראוטר, ומחבר 2 מחשבים אליו אז איזו כתובת איפפי תהיה להם? לכל אחד אייפי שונה או שאותה כתובת אייפי? וזה נכון שבראוטר כתובת האייפי לא משתנה?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו נתקל במצב המעצבן של ניסיון גישה לגוגל או לאתר אחר והפנייה לאתר WWW.CPANEL.NET עם הודעה שאין אתר פעיל בכתובת הנתונה ? מישהו מוכן להדליק את האור במערה שלי ? אני לא זוכר שמכרו את גוגל :-\
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-


