עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ruff stuff,

    שלום לכולם ניסיתי להוריד את נרו מקאזה לאחר ההורדה זה הופיע לי כקובץ עם סיומת dat לא הצלחתי לפתוח את הקובץ משום מה והוא הפנה אותי לאיזה אתר שלא בדיוק הצלחתי להבין מה רוצים ממני. אז ניסיתי למחוק את אותו קובץ מדובר וגם את זה לא היה ניתן לעשות. נתן הודעה שהקובץ תפוס ולנסות מאוחר יותר. מה אפשר לעשות? :-\

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום, הורדתי מ-E-Donkey קבצי מוסיקה בסיומת APE שמצורף להם קובץ CUE, ניסיתי לנגן את ה-APE ב-WinAMP, ניסיתי ב-WMPlayer ובעוד נגנים, אך ללא הצלחה. ניסיתי לפתוח את הקובץ בעזרת תוכנות כיווץ שונות - ללא הצלחה. קובץ ה-CUE מפנה בכלל לקובץ WAV כך שאין לי מה לעשות איתו. אני מאוד רוצה לדעת באיזו תוכנה ניתן לנגן את קובץ ה-APE או להמיר אותו לפורמט אחר. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by Vidati,

    יצרתי את הטפט הזה כי רציתי משהו שיתן לי סדר בשולחן עבודה אז אם יש לכם קצת אייקונים ואתם אוהבים סדר אז הטפט הזה יכול להיות בשבילכם: זה הטפט: Put in order you'r Desktop by ~Vi9ati on deviantART וזה הדוגמה: http://vi9ati.deviantart.com/#/d3ecvx2 וזה למסכים רחבים: נ.ב. אין לי מסך רחב לכן אני לא יכול לבדוק ב100% אם הגודל מתאים לאיקונים, אבל אפשר לשחק עם גדול האיקונים. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by RAZIEL98,

    שלום יש לי שני תוכנותל של תוכנת טורנט גם utorrent וגם deluge עשיו המנוזר הוא שבutorent ההורדה לא מגיעה למגה 1 אבל בdeluge היא מגיעה 3 mb אם זה בעיה בהגדרות של הutorrent אשמח לדעת איך להגדיר את הutorrent נכון כדי שיוריד לי כמו הdeluge תו'ה לעוזרם

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by ^GunX^,

    שלום לכולם, יש לי תיקיה ציבורית באווטלוק שאותה אני מוסיף ל"תיקיות ציבוריות מועדפות" ואת התיקיה הזאת אני מוסיף ל"תיקיות מועדפות" בתיבת דואר נכנס. הבעיה היא שהפריט המקורי שאותו העברתי ל"תיקיות ציבוריות מועדפות" לא מופיע בתיקיה בתיבת הדואר הנכנס. צירפתי 2 פרינטקרינים...למישהו יש מושג למה זה קורה? תודה. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. משום מה זה לא מתחבר לי.. :'(

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by thebenjamin,

    יש לי בעיה בצפייה בסרטים באיכות טובה, למשל hd במסך מלא. ביוטיוב ובמדיה פלייר יש מן כזה פס לרוחב כל המסך שפשוט חותך את התמונה כשיש תזוזה על המסך או שהתמונה זזה.. דברים שאני מפעיל במדיה פלייר עם בעיה עובדים עם bsplayer אבל זה מעצבן כי זה קורה גם לא רק בhd וגם בדברים שאני רואה במדיה פלייר. מה הבעיה?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by dd7,

    האם קיים תוכנה 3d לטקסטים, שניתן אחר כך לערוך\להעביר בפוטושופ?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אני משתמש בגרסה האחרונה של chrome, ויש לי בעיה שמציקה, כמו שתיארתי בכותרת. הכוונה לסרגל המועדפים היא לרשימה שנמצאת מתחת לשורת כתובות האינטרנט למעלה! הסרגל מופיע בצורה תקינה, אבל אם אני נכנס לאתר כלשהו שמופיע על הסרגל, הוא נעלם עד שאני פותח טאב חדש ושם מופיע כרגיל. יש הגדרה שתגרום לו להופיע כל הזמן ולא להיעלם?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by chenrp,

    האם יש תוכנה שעושה את אותה הפעולה כמו DEMON TOOLS שעובדת בVISTA BIT64 ??? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. יש אינטרנט אימייל והכל , אבל משום מה לא מצליח להוריד קבצים ... היתה לי את הבעיה הזאת בעבר התייאשתי ממנה ופירמטתי את המחשב עכשיו היא עוד פעם חזרה המחשב הזה בשימוש של המשפחה ככה שיכול להיות שמישהו שיחק בהגדרות אבל אני חייב לדעת מה זאת ההגדרה הזאת ככה שאם היא תחזור אתקן אותה , אין לי שמץ של מושג מה זה . הויסטה אחרי עדכון SP1 והיא חוקית למהדרין

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. שלום לכולם.. לא ממש ידעתי איפה לשים את ההודעה הזאת אז שמתי את זה כאן...אם לא מתאים אז תעבירו... לפני יומיים בדיוק לפני שאני בא לראות סרט מהמחשב... פתאום האנטי וירוס קופץ ומציג לי הודעה שיש לי וירוס. העניין המוזר הוא שאני לא בדיוק יודע איך הוירוס (שאגב מלא בקבצים) נכנס לי למחשב! (כנראה דרך התולעת msblast) הקובץ עצמו של הוירוס נמחק אוטומטית (איזה מזל שיש אנטי וירוס..) הוירוס נראה כאילו שהוא מורכב מקבצים שאמרוים לתת למישהו שליטה על המחשב שלי וקבצים שאמורים לשנות קבצים קריטיים של מערכת ההפעלה. אין סיכוי שהוירוס נכנס למחשב דרך תוכנת שיתוף קבצים או דרך אתר אינטרנט כלשהוא! תסתכלו על התמונה הבאה, תראו כמה קבצים יש לוירוס הזה. יש לציין שהתיקייה הזאת נסתרת כמו רוב הקבצים שיש בה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by elad-k1,

    שלום.. איך משתמשים עם התוכנה הזאת R-studio אני רוצה לשחזר קבצים שמחקתי בטעות! תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. אהלן! מאז שפירמטתי את המחשב שלי יש לי בעיה בהשמעת קבצי מוזיקה, כאשר אני משמיע אותם התוכנה פשוט נתקעת ומפסיקה לנגן ומופיעה לי השגיאה הבאה זה קורה לי גם בוינאמפ ושמה השגיאה בקובץ In_mp3.dll. חשבתי שזה בעיית דרייברים אבל החלפתי כבר עשרות (אני לא מגזים) וזה לא עזר. מה לדעתכם הבעיה?

    • 20 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by MacGyver,

    מחפש תוכנה לכתיבת תווים לא מסובכת יותר מדי.... איתן

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by iyc,

    wizoo Darbuka wizoo latigo זה VST plugin איך אני יכול להריץ אותם ולבנות מקצב?? אני לא בדיוק מבין בנושא אשמח אם מישהו יכול להסביר לי קצת את הנושא בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. Started by asaf556,

    אני מחפש מדריך לתוכנה vmware כולל הורדה בגרסה האחרונה שלה תודה :jump: :jump:

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by yakir8,

    שלום בזמן האחרון אני לא מצליח להכינס ללוח בקרה של הכרטיס מסך Catalyst Control Center. אין שגיאה או משהו בפשוט חושב קצת וזהו לא עושה כלום. הסרתי והתקנית שוב לא עוזר אני עשיו עם הdriver הכי עדכני. משהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש עריכה: פותח שני תהליכים ואחרי כמה זמן סוגר אותם.אחד זה CCC.exe והשני אני לא מצליח לתפוס

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. Started by slimshady21,

    שלום, הורדתי קובץ SWF, ורשום לו בסוג קובץ shockwave flash object עם איזו תוכנה אני פותח את זה?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום לכולם!!! לאחרונה קניתי Genius EasyPen i405 (משטח עם עט כתיבה) בשביל להשלים את האפשרות שלי לשימוש המחשב כמחברת! השאלה שלי היא כזו.... כשאני כותב את כל הטקסטים בוורד ואז אני צריך להוסיף סרטוט להמשך הטקסט, איך אני עושה את זה? אני לא רוצה לפתוח את הצייר, לצייר ואז להדביק... אני רוצה לראות איך זה יצא על הדף שבו אני כותב... פעם אחת הצלחתי לעשות משהו בסגנון אבל זה היה מלפני המון זמן ולכן אני לא זוכר... בייחוד כשיש עכשיו את האופיס 2007. תודה רבה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. כאשר אני מנסה לפתוח עם firefox 3.6 וגם עם 4 beta את עמודי החדשות שבאתר, אני נתקל בהודעת השגיאה: The page you are trying to view cannot be shown because it uses an invalid or unsupported form of compression (מצ"ב גם בקובץ). מדוע זה קורה? ניסיתי להתקין מחדש את FF אך נתקלתי באותה תוצאה, וכאמור זה קורה גם בגירסא 4. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. אני רוצה לעדכן ידנית לא שהוא יעדכן לי לבד יש לי גירסא 3.0 תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=os&action=display&num=1007470496&start=0]מערכות הפעלה[/link] על ידי KoM

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by diablo992,

    שלום רב, פרמטתי את המחשב הנייד שלי והתקנתי XP... לאחר התקנת מספר דרייברים נשארו לי עדיין כמה דרייברים עם סימני שאלה... ואין לי מושג איך לעבור את זה בשלום... מחשב נייד/נייח: נייד סוג מערכת ההפעלה(כולל קצב הביט שלה) : windows XP home edition ישן יחסית אז אני מאמין ש32... תמונה של המקרה : אין לי כי אני לא יכול לצלם את המסך... אבל להלן פירוט של הדרייברים הלא מזוהים: בקרי Ethernet בקר לאחסון בנפח גדול בקר רשת התקן שמע באפיק High Definition Audio תודה מראש לעוזרים, שגיא

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. ערב טוב. בזמן הפעלת משחק מופיע לי הודעה. The application has failed to start because its side-by-side configuration is incorrect. Please see the application event log for more detail. המשחק הוא Angry Birds מה עושים?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים