עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by url,

    אחוקים, אחים שלי, גולשים יקרים :smoke: לא יודע כמה מודעים לדפדפן הזה אבל אני לא הייתי מודע אליו עד לפני שבוע בתור בן אדם שדבק באיכספלורר של מיקרוספט וסירב להתקין כל דבר אחר אני יכול להגיד לכם שהדפדפן הזה שווה בדיקה הוא מבוסס על האקספלורר ומשתמש במשאבים שלו לפי מה שאני יודע אבל הוא בנוסף אליו ולא מבטל אותו האופציה הכי טובה שלו זה ביטול pop upים למינהם ויש לו גם סקינים 8) בקיצור כנו לכאןלכאן

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. ניסיתי עם כמה תוכנת להקליט את שידורי האח הגדול (hyper cam ועוד במה) ופשוט שצופים בסירטון שהוקלט רואים מה שיש בסירטון עכשיו ולא מתי שהקלטתה. הנה הלינק לשידורים: http://www.mako.co.il/tv-bigbrother/VIP-live/Forum-2ded400a6fcaf11006.htm

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by bariko,

    שלום רב, אתמול התפרסמה באחד העיתונים סקירה על התוכנה NORTON GHOST. לדברי כותב המאמר, מדובר בתוכנה יעילה מאוד ביצירת גיבויים למחשב, ואף פשוטה וידידותית למשתמש. האמת שכבר מזמן רציתי תוכנה כזו, שתוכל לשחזר את המחשב למצב הקיים, במקרה של קריסת הדיסק, או אחרי פרמוט והתקנה מחודשת של ווינדוס באופן יזום. התקשרתי לתמיכה של סימנטק, כדי לברר מספר דברים, אך לפני ששאלתי אפילו שאלה אחת, נאמר לי במפורש, שתוכנה זו דורשת מיומנות טכנית מאוד גבוהה, ולכן היא לא מומלצת למשתמש הממוצע. השאלה שלי- האם זה אכן כך, והאם יש תוכנה אחרת (גם אם היא בתשלום) שיודעת לשחזר את המחשב למצב הקיים, שהיא לא פחות יעילה מ- NORTON GHOST , והיא כן ידידותית, ופשוטה לשימוש? תודה רבה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by eranby1,

    אהלן, אני יודע איך מקבעים קובץ img או iso או כל קובץ דומה לכונן וירטואלי ב deamon tools אבל איך אני מקבע דיסק (של משחק לצורך הדוגמא) אין לא קובץ iso או משהו כזה איך עושים???

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. מישהו מכיר תוכנה [glow=red,2,300]טובה[/glow] שמדפיסה עטיפות לדיסקים? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. מצטער שהגימור לא משהו, לא הייתה לי סבלנות צירפתי תמונה מקורית של מכונית מרצדס, ואת הגירסה שאני עשיתי: [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. באווטלוק 2003, כל מי ששלחתי לו מייל בעבר, מופיע ב"השלמה אוטומטית" כשאני מוסיף נמענים למכתב חדש אבל ספר הכתובות ריק (מלבד 2-3 שמות שהכנסתי לשם ידנית) השאלה היא, איפה נשמרת הרשימה הזו, של מיילים שיש להם השלמה אוטומטית (נניח רג'יסטרי ?) ואיך אני יכול לדחוף את כולם לספר הכתובות שלי, לצורך גיבוי ? למישהו יש מושג ?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by edoson,

    התוכנה לא מזהה את השירים, למרות שהןןינדוז מדיה פלייר מזהה בקלות את דיסק. יש איזשהם אתרי CDDB שאפשר להגדיר לתוכנה לחפש בהם? או איזשהו פתרון אחר?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by xena,

    אני מתכוון לאנטי וירוס, ולשם שינוי אני מתכוון לרכוש אותו... הנקודה היא שה 2001 ממש ממש זול - 50 ש"ח. השאלה היא האם אהיה מוגן מפחות וירוסים או שאני רק מאבד את התמיכה ב XP? (בהנחה שאני מעודכן דרך האינטרנט ב live update)

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. לגבי הכתבה בראשי: http://hwzone.co.il/news/1237648025/74086 אני לא יודע מה יתכם אבל נראה לי שהבדיקה הנ"ל קצת מוטה ולא משקפת את חווית הגלישה של המשתמש. מה אתם חושבים ומה הנתונים שאתם קיבלתם?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. היי. יש לי VS2013 ואני מקבל את השגיאה הבאה, למרות שהפרויקט כן רץ. (אותו המלל מופיע גם בx86 למעטה אז אני מניח שזה לא בגלל 64 ביט). איך אני בודק איזו גרסת Visual Studio להתקין? אני מניח שזה דורש Premium או משהו אחר, לא? תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. Started by neogod,

    כאשר אני מנסה להתחבר למסנג'ר אני מקבל את התקלה שמצלומת בתמונה!!! התקלה החלה לאחר שבאמצע שיחה המסנג'ר התנתק ומאז אני לא מצליח להתחבר!! [attachment deleted by admin]

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. אני מחפש תוכנה שמוחקת כל קובץ שאני מבקש... אפילו אם הוא נמצא בשימוש (יש לי קבצים ותקיות שאי אפשר למחוק, מופיעה לי שגיאה שהקובץ בשימוש)

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. שלום לכולם ... בזמן האחרון המחשבעושה בעיות אז אני רוצה לפרמט את כונן c ... בכונן e יש לי תקייה עם 3 קבצים .. קבצים מסוג iomega automatic backup image שלושתם מאותו תאריך ואותה שעה אז איזה מהם להפעיל או שזה לא משנה וזה יפעיל את שלושתם ? ויש לי גם דיסק ששאלתי חבר והוא אמר להשים אותו וללחוץ על esc ויעלה לי משהו ולפרמט משם וניסיתי כמה פעמים וזה עלה ואז נתקע או שלא עלה ואז עלה הווינדוס... אז יש משהו שלא הבנתי דרך איפה לפרמט דרך הקבצים בכונן e או דרך הדיסק ? ואיך אני מפרמט ? חיפשתי באינטרט וקראתי מדריכים אבל כולם זה איך לפרמט ולהתקין ווינדוס ואת זה אני לא רוצה רק לפרמט את כונן c וש-dו-e לא ימחקו... תודה מראש לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. יש לי בעיה בהשמעת מוזיקה במחשב בהתחלה חשבתי שזה שאין לי דריבריים אבל שאני הולך ללוח-אם אני מגלה שיש לי דריבריים משום מה אין לי את הרשמקול הזה שאני יכול לעלות ולהוריד VOLUME וכבר אין לי מושג במה להתחיל משהו בבקשה יכול למצוא איך לעזור לי מישהו???

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. אני צריך תוכנה שמכבה את המחשב ...טיימיר-timer תודה מראש לעוזריםםםם

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by הדרכת מחשבים,

    שלום, אני בונה משחק טריוויה אני מחפש לעשות מתוך חלון שאלה הטריוויה לאחר כל שאלה חלונית קטנה שנפתחת ומציגה משהו כזה שאז מכניסים את תוצאות כל השחקנים ובסיום לוחצים על סיום וליד כל שם יש וי או איקס בהתאם לתשובה אשמח לעזרה איך לעשות את זה בצורה הכי קלה ומהירה(צריך רק כל פעם לשמור את כל הניקוד של כולם) אשמח לעזרה תודה

  18. Started by avi2014,

    הם העלו עיצוב חדש לא מזמן והוא עושה לי בעיות בלי הפסקה.. הגופנים נמצאים הפוך לא עולים תמונות וזמן הטעינה גדול... אני משתמש בפיירפוקס מעל חודש אבל לא מבין יותר מידי.. עצות לשיפור המראה באתר הצפציפי הזה יתקבלו בברכה! http://www.sport5.co.il/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by SpEcToR,

    הן נמצאות בכונן D.. (הוינדוב מותקן ב-C) השמות שלהן: 9b275caf379bf801c9edad34 ו- 46406b1c7f85dc521c21ca41b15fb1 ובכל אחת מהן יש תקיה נוספת בשם: update והן לא ניתנות למחיקה.. זה כותב לי: access is denied... איך למחוק את זה לעזעזל? =\

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום...התקנתי ווינדוס אקס פי...אחרי ויסטה שבכלל לא הייתי מרוצה ממנו ואני מסתכל ומנהל התקנים ורואה 2 התקנים שלא מוכרים לי בכלל וזרים לי...מישו יכול להגיד לי מהם ומיהם? http://www.siz.co.il/my.php?i=jyizdmyt2kym.jpg אמרו לי שבקר אפיק SM זה משו של דרייבר של הלוח איזה דרייבר בדיוק? אין לי את הדיסק...אבל נכנסתי לאתר ויש שם מלא דריברים אגב הלוח שלי הוא של DFI תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Vatos-Locos,

    היי, אני מנסה לעבוד על אחד המחשבים העמוסים כאן עם כרום כי הוא באמת מהיר בהרבה מהפיירפוקס (מבחינת ממשק, לא ממש הרגשתי הבדל במהירות טעינת דפים). הדבר היחידי שבאמת חסר לי זה חוסם פרסומות, מן הסתם שאם אין אז אני נאלץ לחזור לפיירפוקס כי זה בלתי אפשרי לגלוש ככה. יש פתרון ראוי שיכול להשוות/להתקרב ל-ABP שבפיירפוקס? עריכה: יש אפשרות שהפונטים בכרום יראו בדיוק כמו בפיירפוקס? למרות שהגדרתי ידנית בכרום את הפונטים שמוגדרים בפיירפוקס עדיין התצוגה בכרום שפיצית מזעזעת יחסית לפונטים שבפיירפוקס. תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. היי אני מנסה להתקין את האנטי וירוס החדש של מיקרוסופט MSE אבל הוא תקוע כל הזמן ב Status: Preparing to install security essentials. והוא לא ממשיך הלאה. מישהו נתקל בבעיה הזאת? יש לי ווינדוס XP PRO SP3 (מחשב נייד asus 1005ha) תודה! מורן

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. יש לי וודו 3000 ויש לי TV OUT ואני מנסה לחבר אותו אבל עם הדרייברים שלהם זה עושה לי בעיות ואם אני כבר מצליח אז המסך מהבהב ונכבה , בכלל עכשיו אני לא מצליח אפילו להיכנס ללשונית של ה TV , בקיצור אני צריך תוכנה כמו TVTOOL .[רק שזה לאנווידיה בלבד אז זה לא עובד לי]

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. היי אתמול בן דוד שלי התחיל לשחק לי בICQ ורק עכשיו שמתי לב שנגע לי בפרטים. אני מנסה למחוק את מספרי הטלפון שהוא רשם, ולא מצליח. בהתחלה זה נימחק, אבל שאני סוכר את הICQ\ בודק ממישתמש אחר יש עדיין את המספרים מה עושים? תודה מראש INSTALL

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. ??? תודה מראש למי שיודע

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים