תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי מחשב ישן ונעלמו לנו הדיסקים... אני צריך דרייבר של הכרטיס מסך וכרטיס קול השם שלו זה sis 330 mirage integrated mirage sis741 את השם של הכרטיס מסך לקחתי מהאוורסט...
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
גירסא 8.5, לא 9 החדשה. למעשה ניסיתי להתקין את 9, ואז זה ביקש ממני להסיר את הגרסא הישנה, אין לי אותה בהסרת תוכנות, אני לא מצליח להתקין עכשיו אף גירסא, זה רושם שיש לי גרסא כבר מותקנת על המחשב, ולמעשה אין לי, ובדקתי גם בהוספה\הסרת תוכנות. HELP. :s05:
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב, ברשותי NOD32 , בכל פעם שאני מגיע למחשב, קיימת הודעה קופצת (כמו בלון שמצביע על NOD32) בשורת המשימות על עדכון של התוכנה (מודיעה על כך שעודנה אוטומטית). רציתי לבטל הודעה קופצת זו. כיצד מבצעים זאת? תודה רבה, אורן.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שמעתי שיש תוכנה המאפשרת להתקשר לכל מספר בארה"ב דרך הרשת ... ידוע למשהו אם יש דבר כזה גם לארץ הקודש? ובמקרה כזה האם למעשה אם יש לי (ואין לי!) ADSL אזי אני יכול לשוחח בחינם דרך האינטרנט! הרעיון שלי היה למעשה לנצל את הרשת המהירה שיש לי בטכניון ולדבר דרך הרשת! בתודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אין לו תמיכה?אני צריך לעבוד עם האקספלורר :-[
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ביצעתי פרמוט לדיסק הקשיח לאחרונה, ולאחר התקנת הווינדוס מחדש הורדתי את הגירסה האחרונה של Jdownloader. כעת כשאני מוריד קבצים לפעמים, ההורדה של הקובץ נפסקת באמצע ומתקבלת הודעה השגיאה: Jdownloader doesn't have permissions to write to disk או משהו בסגנון. למישהו יש מושג מדוע אני נתקל בשגיאה זו? האם ייתכן ומדובר בתקלה בדיסק הקשיח?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי אתמול לוח אם חדש + מעבד כפול ליבה + זכרונות אבל שמרתי את ההארדיסק הקודם שלי ופירמטתי רק את ה C (הוא מפוצל) כשאני לוחץ על תיקייה שמכילה תקיות נוספות (נגיד אני לוחץ על D:) יש כמו דיליי של שניה ואין לי מושג למה זה קורה ההארדיסק הוא SATA של WD אם זה עוזר למישהו - בבקשה תעזרו לי - האם זה בעיה בווינדוס?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אפשר לשנות את מיקום הכתוביות בתוכנה VLC, מהפריים עצמו לחלק השחור? צירפתי תמונה להמחשה.. אל תציעו לי תוכנות אחרות לפתרון הבעיה כי אני מכיר כמה שעושות את זה אבל אני לא מעוניין. ואני לא בטוח אם זה הפורום הנכון.. אם לא תעבירו בבקשה .
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה להקלדה עיוורת ומאיפה להוריד אותה? מי שיכול שיתן בבקשה לינק...תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
חג שמח קודם כל ושנה טובה לכולם קניתי מחשב חדש לפני כמה זמן וקיבלתי כרטיס מסך זמני 9800gtx+ במקום ה260 שאני צריך לקבל שהוא יגיע המפרט של המחשב בזריזות: מעבד q9550 4 ליבות של 2.83 זיכרון 4 ג'יגה של דידיאר2 800 מגה הרץ לוח אם asus p5q ספק כח 600W של termelatake כרטיס מסך כמו שאמרתי 9800gtx+ 512 ram שיחקתי ברולר קוסטר 3 באנ ביי איי 2005 ובage of empires 2 כדי לבדוק אם זה קורה גם שם וזה לא קורה... (והכל היה על ההגדרות הכי גבוהות) ופה זה פתאום עושה לי ריסט ממש בהתחלת המשחק כמעט באותו מקום אני עושה קוד שמגלה את המפה ואז אחרי כמה זמן זה עושה לי ריסט בדקתי את הטמפ' (ניסיתי לפחות) בהתחלה של המשחק של הכרטיס מסך הוא עמד על בערך 60 - 69 ממה זה נובע ואיך אפשר לסדר את זה? תודה לעוזרים…
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לגבות את ההרדדיסק אבל לא את כולו אלא את כל מה שקשור לוינדוס והתקנות. כלומר אני רוצה לגבות הכל חוץ מכמה תיקיות עם אינפורמציה שאני יודע לשחזר ממילא (תמונות, סרטים וכו' שמגובים במקום אחר). צריך המלצה לתוכנה כזאת גם ל WIN7 ללפטופ וגם ל XP ל PC. אני מעדיף שהתוצאה תירשם להרד דיסק, אותו אני אשמור אחר כך.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
nero 5 5 10 15 easy cd creator 6 חשוב שיהיה נוח לשימוש ויהיה אפשר לצרוב את כל סוגי הIMAGE
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם עכשיו אני כיתה יא ויש לי עוד חודש בערך בגרות בסיבם. עכשיו לא הייתי המון אבל המון שיעורים כי זה תמיד בסוף היום ואני לא מבין כל כך את החומר אז אני אשמח אם מישהו יעזור לי. התוכנה שאנחנו עובדים איתה השם שלה זה CTOOL או CATOOL משהו כזה אני לא זוכר את השם . עכשיו השאלה שלי זה אם אפשר להוריד אותה ואם יש תרגילים או מדריכים בעברית ? תודה מראש . ומצטער אם זה לא חוקי . אם זה לא חוקי אז תנעלו בבקשה עריכה? לתוכנה קוראים CADTOOL .
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב השבוע לא משנה למה. התקנתי דרייבר למצלמת רשת שלי, logitech quickcam 500, בסיום ההתקנה הכנסתי את הכבל USB למחשב אבל המחשב לא קיבל אותו. ניסיתי בכל החיבורים ואין תגובה. ניסיתי לחבר משהו אחר בכבל USB למחשב ולא הייתה בעיה. יומיים לפני שפירמטתי, ראיתי בצלמה ולא הייתה שום בעיה. הורדתי עוד פעם את הדרייבר, עשיתי ריסט, כלום, אין תגובה. הורדתי דרייבר USB של הלוח אם (GIGABYTE K8NF-9)וזה גם לא עזר.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מכירים תוכנת שליטה מרחוק שהיא חינמית לחלוטין ?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי 2 מחשבים נייחים ברשת חוטית. לכל אחד מהם יש HD עם 3 פרטישנים: מערכת הפעלה, שימוש שוטף וגיבוי. אני מחפש תכנה שבכל יום תבצע סינכרון אוטומטי של סיפריות מסויימות ממחשב A למחשב B ולהיפך. כלומר התכנה תבדוק האם יש קובץ חדש\שונה בסיפריה DOCS על מחשב A ותעתיק אותו לסיפריה DOCS בפרטישן הגיבוי על מחשב B. כך גם להיפך גיבוי וסינכרון ממחשב B למחשב A. יש למישהו רעיון? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כשעשיתי קורס של טכנאי מחשבים אמרו לנו שיש תוכנות שאומרות כמה זמן נשאר לחומרה שלנו לפעול (זמן שנשאר לה לעבוד תקין) אני מתאר לעצמי שהתוכנה רושמת בערך ולא הכי מדוייק כמה זמן נותר לחלקים לחיות אם אפשר שמות או קישורים של תוכנות כאלה זה יעזור לי מאוד, תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה אנשים....יש לי בעייה מאוד מאוד מוזרה באיסיקיו(שאגב קרתה גם לחבר שלי)שהתחילה היום. שאני בא להריץ את התוכנה היא רצה והכל עובד אבל אחרי איזה 10 דקות פחות או יותא לא שזה ממש משנה וללא שום התראה אני מקבל את ההודעה הבאה שמאלצת אותי לסגור את התוכנה... ממש ממש חייב עזרה...
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
שלום חברים אני רוצה להמר קובץ מסוג KML או KMZ לקובץ וידאו האם זה אפשר?? אם באיזה תוכנה אני עושה את זה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, א ני מחפש המלצה לתוכנה עריכת וידאו חינמית לעריכה, הוספת או טשטוש לוגואים ושתהיה ידידותית לעורך המתחיל
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום . יש לי אנטי וירוס Avast במחשב שהוא כולל כמובן מגן דואר עכשיו כשאני פותח את תוכנת האוטלוק (דואר) יש הודעת שגיאה ואין לי מושג מה ללחוץ.... אני פשוט רוצה שמגן הדואר של avast כן יעבוד.. לפני חודש בערך שפתחתי את האוטלוק הוא רשם שלי שבישביל שאני יוכל להשתמש במגן הדואר של Avast צריך לבטל משהו עם SSL ועכשיו ההודעת שגיאה שונה תמונה:
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקנתי מחדש את מערכת ההפעלה במחשב. הפעם, במקום למקם את חלונות 98 במחיצה C שיניתי את חלוקת המחיצות בכונן ל2 גיגה, 5 גיגה, ועוד 5 גיגה. התקנתי את חלונות 98 למחיצה אחת, תוך שימוש בכונן C לSWAPPING בלבד. אחרי זה, התקנתי את חלונות XP למחיצה הנוספת. חלונות XP עובד בלי שום בעיות. לעומת זאת, חלונות 98 עושה בעיות מההתחלה. ההתקנה עברה בלי הרבה בעיות, חוץ מהתקנת כרטיס הקול. כשניסיתי עם דרייברים מעודכנים יותר, הוא הביא לי מסך כחול, אבל הסכים להתקין את הדרייברים המקוריים. (הכרטיס עובד בלי בעיה) אבל.. כשאני מריץ למשל OUTLOOK EXPRESS, הוא תוקע אותי בלי שום אזהרה ובלי שום אפשרות חוץ מRESET. מה שעשיתי בהתחלה, היה ליצור את חשבונות האימייל שלי (שלושה חשבונות, אחד מהם בHOTMAIL), ולייבא את הד…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


