עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by חנוך111,

    היתה לי גירסה 8 שעבדה הייטב. רציתי להתקדם בחיים והתקנתי את גירסה 9. לאחר התקנת גירסה 9, כאשר אני עושה קליק ימני על קובץ מסויים ובוחר "סרוק עם AVG", מתחילה סריקה של כל המחשב ולא רק של הקובץ הבודד. אני לא מוצא באינטרנט הורדה של גירסה 8. בכל מקום יש רק 9. מישהו יכול לכוון אותי לאתר ממנו ניתן להוריד את גירסה 8 של AVG free? תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. שלום חברים אני עורך וידאו מתחיל בתחום האירועים. לא מזמן קניתי מערכת חדשה שכוללת מעבד: Intel Core 2 Quad Q9550 2.83Ghz Tray וכרטיס מסך: PNY Quadro FX580 512MB PCI Experss . אחרי שהשוותי בין התוצאות של המערכת שלי מול מערכת אחרת שיש בה כרטיס וידאו מסוג matrox גיליתי שהתוצאה הסופית של המערכת שיש בה את כרטיס הוידאו טובה יותר. רזולוציה יותר גבוהה ותמונה יותר חדה. השאלה היא אם כרטיס הוידאו הוא הגורם המרכזי במשוואה הזו. מדובר בשתי מערכות עריכה זהות של premiere cs3 וחומר הגלם צולם באותה מצלמה. האם כרטיס הוידאו משפר את הביצועים בכזו רמה? ואם כן אני אשמח לקבל המלצות על קנייה של כרטיס כזה. תודה לכל הפונים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. לא מצליח להתקין את הכרטיס קול של SOPUNDMAX שמובנה על הלוח אם! אני תמיד התקנתי ואלרח פירמוט הוא לא נותן להתקין,בסיום ההתקנה הוא מראה הודעת שגיאה שאומרת שצריך להפעיל מדחש את המחשב ולנסות שוב וזה תמיד ככהגם אחרי הפעלות מחדש וכו'! אני לא מבין מה יכולה להיות הבעיה אבל זה לא מצליח ניסיית המון תוכונת שמתקינות דרייברים ומוצאות וכלום לא עובד חייב עזרה!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. אני מחפש אנטי וירוס, פיירוול, תוכנה לניקוי רוגלות, תוכנה לניקוי וסידור המחשב (איחוי בדיקת שגיאות וכו'..), ותוכנה לניקוי וסידור הרגי'סטרי. כמובן שאת הכי טובות מהחינמיות P: תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. 1. בצעתי כנסיון, שליפת וידאו מ-dvd בפורמט AVI כאשר בחרתי כמקודד את mpg2. הפעולה נעשתה באמצעות הריפר של xilisoft. המחשב שאיתו אני עובד אינו מחובר לאינטרנט (סביבת חלונות 64bit). אף אחד מנגני המדיה הפופולאריים (windows media, real player, quicktime) לא הצליח להציג את הוידאו בטענה שחסר מקודד מתאים. לאחר חיפוש קצר פניתי לאתר codec-downloal.com והורדתי משם מקודד שאמור היה להתאים, אך גם התקנתו לא עזרה. ניסיתי לנגן את קובץ הוידאו על מחשב שמחובר לאינטרנט כדי לנסות ולאתר מקודד באופן אוטומטי, אך גם זה לא עזר. נגני המדיה לא איתרו מקודד מתאים (וגם לו היה נמצא, זה היה מתוקן באופן אוטומטי ללא יכולת העברה למחשב אחר). מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעייה (בלי להתקין חבילות מנופחות של מגה מקו…

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by genia,

    /

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by ag43,

    מחפש תוכנה לשליטה על המחשב בעזרת פקודות קוליות. WINDOWS XP PRO. אשמח לקישורים.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by arik63,

    תוכנה בשם EXPRESS FILES שהיא כל מה שקשור לקבצים בשבילי... לאחר שהתרגלתי והתאהתי בה.. החליטה להתקע ולא לתפקד מיואש כבר לגמרי... מה אפשר לעשות? ( התקנתי את אותה התוכנה במחשבים אחרים והכל תפקד טוב ) ( תמונה מצורפת ) [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים לפני שבוע קניתי מחשב חדש, ניסיתי להתקין לו דרייברים חדשים מהאתר של גיגבייט אך ללא הצלחה . את רוב הדרייברים לא הצלחתי להתקין דרך האתר מפני שזה רושם לי הפסיק לפעול . לכן פניתי לדיסק והתקנתי משם, אחרי שהיתה לי בעיה עם להתקין כמה תוכנות התחלתי לשים לב יותר לעניין . אני נכנס לאתר ואז לעמוד של הדרייברים, ללוח אם שלי ולווינדוס 64 מוריד מהאתר מחלץ מנסה להתקין והוא אומר לי הפסיק לפעול. מישהו נתקל? אני כבר מתחיל לחשוב שמשהו לא בסדר בווינדוס שלי.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by duk4u,

    מקווה שאני פתחתי תרד במקום הנכון. ממתין לתגובות ותודה מראש...

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by 00000,

    לED2K זה מתחבר בשיא המהירות עם HIGH ID, לKAD אני לוחץ מתחבר, והוא פשוט כותב כל הזמן "מתחבר" עם איזה ID עם עיגול אדום לידו, זהו. למה אני לא יכול להתחבר? כל הפורטים שלי פתוחים, אין לי פיירוואלים מלבד זה שבראוטר, ועד לפני כמה זמן הכל עבד מצויין, מה זה??

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. בדקתי ואני מחובר על חשבון אדמיניסטרטיבי . ניסיתי לשחק קצת בהגדרות שמה איפה המאפייני שורת משימות וכאלה אבל לא עזר .

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by RAPIDFIRE,

    שלום , אני מעוניין להמיר קובץ HD בפורמט MKV זה 720p שתי שאלות : 1. איזה תוכנה מומלצת ? 2. לאיזה פורמט להמיר - שיהיה באיכות הטובה ביותר עבור NOKIA N95 8G ? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by אבשה,

    אני יודע שאסור לדבר על פריצות ודברים כאלה אז אני מבקש אפילו רק את גרסת הניסיון של Photoshop 7.0 תודה מראש לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by AmitDanan,

    מחפש תוכנה שיודעת לטפל בקבצי MKV כמו הוספת כתוביות לשנות פונט גודל שתוצג הכתובית, אם היא יודעת לעשות דברים נוספים זה פלוס.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by mostwanted,

    מישהו יודע איך אני יכול בתמונה שיצאה די חשוכה להבהיר רק את הדמות שאני רוצה ולא את כל התמונה ?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. שלום. לחבר שלי יש בעבודה כל מיני תיקיות וקבצי WORD חשובים שהיו נעולים ע"י הבוס בסיסמאות. בשבוע שעבר קרה מקרה מצער ואותו הבוס הלך לעולמו. כדי שהמשרד יוכל להמשיך לתפקד החבר שלי חייב לפתוח את התיקיות וקבצי WORD המדוברים. איך בעצם עושים כזה דבר ? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Born2Kill,

    שלום, משום מה אני לא מצליח להתחבר ל-HWzone עם IE9. מחקתי Cookies ועדיין אני לא מצליח... תודה לעוזרים! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. חשוב שלא יהיה כבד יותר ושתהיה אפשרות להקטין את התמונות ולא רק להגדיל

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Spawn123,

    מישהו יודע איזו תוכנה טובה יותר מ- VirtualDub שמאפשרת קידוד סרט כמו למשל לחתוך את הכתוביות בסוף... הבעיה ב- VirtualDub היא שלפעמין הסאונד לא מתאים לסרט עצמו וכו... וזה גם הרבה מידי זמן לקודד סרט אחד. אז מישהו מכיר תוכנה טובה ויעילה יותר? :smilyDJ: :scatter:

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. התקנתי וואצאטפ במחשב שלא שלי, וראיתי שב AppData הוא משאיר 1.1GB האם המידע שיש לי בוואצאפ נשמר על המחשב גם אחרי שאתנתק ממנו?

      • אהבתי!
    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. [שאלה] איך אני עושה בwinamp שהיה אפשר לשמוע שירים ברצף?בלי הפסקות? כיאלו נגיד שאני שומע שיר אז 5 שניות לפני השיר הראשון נגמר השיר השני יתחיל.. תודה לכל העונה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. NETCAPTOR שעושה כל מה שFIREFOX עושה רק יותר טוב. שתי דוגמאות : היא חוסמת POPUPS הרבה יותר טוב והיא גם חוסמת פרסומת "build in" כמו שיש הרבה בכתבות בוואללה למשל. מבחינת הגדרות - היא הרבה יותר גמישה ובכלל כל האופציה של ה TAB פועלת באמת כמו שהיא צריכה לפעול ולא בצורה עילגת כמו ב FIREFOX (על אף כל ה extensions ).

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by ar6_n,

    סליחה על הפירסום אבל זה תקוע שם אבל זה לא פורום מיתחרה (אני חושב אם כן סליחה)

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by Night,

    ה- utorrent נתקע באמצע ההורדות ולא מסיים להוריד... מישהו נתקל בזה?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים