עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכם! חילקתי בתוכנה של סיסמטק מחיצה של 160 גי'גה ל2 של 20. עשיתי את זה כמה פעמים, וכל החומר נעלם מהמחיצה של ה160GB. יש דרך להציל את זה? אריאל

    • 4 תגובות
    • 665 צפיות
  2. Started by ORBIT,

    לא מצליח להריץ את הארנבת עם עברית, אני מקבל ג'יבריש מלבד הכותרת שכתובה בגדול א-ר-נ-ב-ת. מישהו יודע/זוכר איך פותרים את הבעיה? נא לא להפנות אותי לאתר הקלדה אונליין, מדובר במחשב שלא יכול ולא יתחבר לרשת. ניסיתי את הגדרות התאימות ולא עזר, אפילו השתמשתי ב-DOSBOX תודה.

    • 1 תגובה
    • 3.3k צפיות
  3. לפעמים קורה שאני מקליט וידיאו עם נגן ה-MP4 שלי (יש לו חיבור לוידיאו נכנס),אולם הסוללה הפנימית ניגמרת באמצע, וההקלטה אינה מסתיימת בצורה מסודרת. קבצי הוידאו שנוצרו בצורה כזאת "מסרבים" להתנגן על-MEDIA PLAYER של מיקרוסופט וגם לא על הנגן עצמו. הדרך היחידה לצפות בהם היא באמצעות תוכנת VLC . אני מעוניין לתקן אותם ,כך שאני אוכל לנגנם באמצעות ה- MEDIA PLAYER וגם באמצעות נגן ה-MP4 שלי. האם יש תוכנה(רצוי חינמית )שמסוגלת לעשות זאת ,מבלי לפגוע בסינכרוניזציה בין הקול לתמונה? תודה מראש למגיבים

    • 4 תגובות
    • 916 צפיות
  4. Started by יניב קופר,

    התקנתי ווינדוס 7 rc ומאז כל פעם שאני מנגן איזה שהוא סירטון עם כתוביות בעברית הכתוביות מופיעות בסינית !!! זה קורה בכל מיני תוכנות : Media player vlc

  5. נכון לעכשיו,שפת ברירת המחדל היא עיברית. 1.אני מעוניין שבברירת המחדל ,שפת ה-INPUT תהיה אנגלית. כיצד אני משנה זאת,באופן קבוע? 2.גם כאשר אני משנה זאת לאנגלית (בעזרת alt+shift ) ,בכל זאת ,כאשר אני יורד שורה ,השפה משתנה בחזרה לעיברית. כיצד מונעים את ההחלפה האוטומטית מאנגלית לעיברית כשיורדים שורה ב-WORD 2003 תודה מראש לעונים

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  6. Started by ereztaker,

    Generic Host Process for Win32 Services has encountered a problem and needs to close לפני כמה ימים פרמטתי את המחשב, ופתאום מופיע לי התקלה הזאתי ואני תצריך לבחור send/don't send ואחרי כמה דקות שאני באינטרנט המחשב עושה ריסט פתאום. והווינדוס הוא sp3 יש פתרונות?? אני דיי נואש

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  7. Started by fkvatr,

    אני רוצה ליצור קובץ התקנה שיכלול כבר את הסריאל ועוד כמה עדכונים. הבנתי שעם אני מכניס את הסריאל ב "ללא הפניה" ואת שם בעל החשבון, אז אני מקבל התקנה "נקיה"- אני לא צריך לסמן כלום במהלך ההתקנה. רק לבחור מחיצה לפרמט ואני לא נוגע במחשב עד שה windows עולה!! אז עשיתי את כל הנאמר, סימנתי בתוכנה יצירת קובץ אתחול, אני מריץ את הקובץ על מערכת וירטואלית vmware והוא כן מבקש ממני סריאל!! האם זה רק בגלל שזה מערכת וירטואלית? או שפיספסתי משהו ב Nlite ? תודה רבה מראש!!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. קניתי נייד חדש באיבורי כשמערכת ההפעלה לא היתה מותקנת עליו. לא הכל עובד טוב. יש משהו שאפשר לעשות בלי לקנות תוכנות נוספות??עידכונים וכו'. ראיתי מס תוכנות אך כולם סורקים בלבד חינם. אחת הטענות הייתה שהמחשב בנוי לויסטה ואני התקנתי XP. עצתכם!

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  9. Started by orenikoy,

    שלום לכולם אני בתחילת דרכי בתוכנה ויש לי אני מאמין עוד הרבה ללמוד רציתי לשאול איך אני מחזיר את החלון של ה- channel box שנמצא מימין תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  10. בס"ד שבוע טוב יש אפשרות לבצע במדיה פלאיר 11 שכאשר אני מפעיל אותה אז היא מפעילה לי את הקובץ האחרון שפעל בה ובאותו מיקום שפעל בה? במידה ולא אפשר לעשות את זה עם VLC ? אני זוכר שהיה לי BSplayer ולפני כמה שנים והיתה שם את האופציה הזו, אבל חשוב לי במדיה פלאייר ואם אין ברירה אז VLC תודה רבה תיזכו למצוות

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  11. Started by BENNY-L,

    משום מה אני לא שומע סאונד גם אחרי שהסרתי את ה BSPLAYER ןהתקנתי חש שאני משתמש ב ווינדוס מדיה פלייר זה עובד איך אני מסדר את ה ביספלייר או אם יש נגן אחר קליל עם קודקים תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. לא ממש מצאתי מקום אחר לשאול את זה אז אם זה לא מתאים תעבירו בבקשה.. יש לי כרגע HDD של 250GB ואני רוצה לקנות בקרוב 750GB על ה250 יושב XP והמון משחקים, האם אפשר להעביר את הכל כגוש אחד לדיסק של ה750 ? כולל המערכת הפעלה ? האם הכל יעבוד בלי בעיות ?

    • 2 תגובות
    • 673 צפיות
  13. Started by Or94,

    טוב התקנתי גוגל קרום והוא דפדפן מעולה פשוט אבל הבעיה היא בסימניות שלו. בהתקנה אמרתי לו שיביא את הסימניות מהאקספלורר ועכשיו כל הסימניות מופיעות לי פעמיים. איך מסדרים את זה? ועוד שאלה: יש אתרים שבהם הכתב קטן מאוד למרות שברוב האתרים הוא נורמלי לגמרי. איך מסדרים שהכתב יהיה נורמלי בכל האתרים?

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  14. Started by kritikal,

    אהלן, האם יש למישהו המלצה לתוכנה לשיחזור קבצי DOC? לאחותי נמחקו כל הקבצים.

    • 1 תגובה
    • 614 צפיות
  15. יש לי ביוס גרסה 23 (_ לוח האם הוא abit duramax_) איך אני מעדכן את הביוס שלי ואם יש דרך בלי לצרוב על דיסקים את זה זה יהיה ממש נחמד

    • 2 תגובות
    • 658 צפיות
  16. היי כולם הבעיה: יום אחד, לפני שעות רבות, עדכנתי את המסנג'ר שלי(YAHOO), ופתאום FIREFOX התחיל להוביל אותי לדף חיפוש של יאהו במקום לאתרים שאני צריך ( לדוגמא אם פעם רשמתי xkcd והוא הגיע ל www.xkcd.com, עכשיו הוא מגיע לדף של תוצאות החיפוש "xkcd' בyahoo search. פתרון אפשרי?: כנראה אני צריך להחזיר את מנוע החיפוש בחזרה ל"יותר מזל משכל" של גוגל או משהו כזה אבל אני לא יודע איך. עזרה בבקשה!!

    • 2 תגובות
    • 663 צפיות
  17. Started by Dark Tetris,

    אני אספר סיפור קצר ואז אצתרך את עזרתכם לא מזמן פרצו לי למייל ולפייסבוק... שינו לי את הקוד במייל ומחקו לי תפייסבוק פתחתי מייל חדש ופייסבוק חדש הפעם עם קוד מסובך של 15 מילים ואותיות וכעבור יומיים הם שוב נפרצו לי ככה שהבנתי שיש לי טרוייני במחשב הפעלתי את האנטי וירוס שלי ביטדפנדר 2009 הוא מצא לי 4 מזיקים 1 מהם הוא הצליח להוריד את ה3 מחקתי ידענתי מה שמחקתי ידעניתי היה 1485928 torjan generic ועוד תוכנה בשם virtool. pwdump.2.0 האם אחרי המחיקה ידענית הזאת אני יכול להיות רגוע? [br]פורסם בתאריך: 6.06.2009 בשעה 10:34:03 וידיעה שהגיע זה אתה...הוא פרץ לי למייל.... ושינה לי את הקוד... המייל שלי היה ב gmail והקוד היה בן 15 ספרות ואותיות... עכשיו מין הסתם אני אצתרך לשנות את המייל ש…

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  18. Started by oren778,

    לא מצליח להיכנס למסנג'ר (מסנג'ר9) איך שהוא מנסה להיכנס לא עובר 2 שניות והוא רושם הכניסה ניכשלה מכיוון שהשירות אינו זמין כעת ובצד רשום קוד שגיאה 8e5e05f6 מה הבעיה?????????

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by silky,

    הכוונה היא לא לToolbar במובן הקלאסי. אלא למן סרגל קטן שמופיע בכל תיבת טקסט באקפסלורר. צירפתי קובץ שיסביר בדיוק מה זה. יש לי את IE7pro אולי זה קשור, למרות שלא מצאתי בהגדרות משהו רלוונטי. השאלה: איך מסירים? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  20. Started by nimrods,

    שלום לכולם.!! אני מחפש תוכנה להקליט שיר שאני שר דרך המיקרופון ושיהיה ברגע את הפלייבק יש מצב שאתם עוזרים לי.? תודה מראש לעוזרים...!!!

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  21. אני משתמש ב FIREFOX וגם ב EXPLORER מזמן האתרים הללו עברו כל גבול לא מפריעה לי הפרסומות הקטנות אבל ...הפרסמות הגדולות בין הדפים שאתה צריך למצוא את ה X כדי לכבות אותם...

    • 4 תגובות
    • 932 צפיות
  22. Started by daido,

    אני מחפש תוכנה שתפעיל משחק עם סיומת smc זה נראה לי אמולטור. תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by מודרמן,

    המחשב הוא LGE5 הקונפיג הוא LE50... מי יכול לעזור? אני צריך את כל הדרייברים לוינדוס אקס פי .. תודה עריכה: הסתדרתי

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  24. טוב אז אני בן 17, מעצב פה ושם... הכרטיס: http://artista67.deviantart.com/art/symbolic-card-124896889 אין צורך לבאס אותי אני יודע שזה לא מרשים אבל זה מה שקורה כשמשעמם - בגרות בתנ"ך.

    • 2 תגובות
    • 949 צפיות
  25. Started by warezon,

    לאחר עדכונים של התוכנה מדווחת על אי חוקיות ונהפכת לגרסת דמו ..... למישהו יש פיתרון?? אם לא אז המצלמה לאנטיוירוס באותה רמה...?? ובלי קשר רציתי המלצה לאנטיוירוס חינמי טוב כדי להתקין על מחשבים שאני מסדר לאנשים....

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים