עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני מחפש תוכנה כמו הלוח של אופיס שניתן לצבור בו את העתקות/גזירות שאני עושה במחשב ושאוכל להשתמש בהם לא רק באופיס גם בדפדפן ובעוד כמה תוכנות . האם מישהו מכיר משהו כזה אשמח לעזרה. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  2. שמתי לב שבזמן האחרון האייסי מתנתק לי מדי פעם , זה יכול לקרות אחרי 5 דקות וזה יכול גם לקרות אחרי שעה. רציתי לשאול אם גם אצלכם הבעיה מופיעה והאם הבעיה היא אצלהם בשרתים.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by SEangel,

    שלום. מחפש תוכנה קלת משקל להדפסת תמונות שתתאים את התמונה לגדלים הסטנדרטיים של ניירות פוטו (לא ריסייז, אלא קרופ), אם יש תאימות גם להדפסה על דיסקים, מה טוב. לא חייב שתכיל פיצ'רים לשיפור תמונה, אבל אם יש, שלא תהיה כבדה (כבדה כמו פיקסה).

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. יש לי מצלמת אבטחה של חברה כלשהי ואני רוצה לקנות עוד מצלמה של שיאומי. לכל מצלמה יש אפליקציה משלה. האם יש תוכנה/אפליקציה שתוכל לפתוח את שתי האפליקציות במסך אחד (עדיף בסמארטפון אבל אם אין ברירה אז במחשב)?

  5. Started by kurt80,

    נגמרו החודשיים חינם של הנורטון אינטרנט סקיוריטי שלי ואני לא מתכוון לחדש אותו. אני רוצה להסיר אותו מהמחשב, מה קורה עם מיקרובים שהוא מצא ובודד? מה אני צריך לעשות? תודה אם על הדרך תוכלו להמליץ על אנטיוירוס חינמי טוב זה יהיה נחמד (אני על ווינדוס 7 אם זה רלוונטי)

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by soprno,

    למישהו יש מושג איך ואם אפשר להפעיל כתוביות ב-winamp?(גרסה 5)

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by ^@^RaveHaek^@^,

    בבקשה זה קצת דחוף eyesatrmail

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Tal Kfir,

    כן כן.יש לי את הגרסה הראשונה של ICQ 97 1.02 אולי יש לפני זה גם נסיוניות אבל לא משנה...זה גם טוב אז רציתי את הגרסה הזאת פשוט כי אני לא עושה כלום ב ICQ חוץ מלשלוח הודעות וקבצים עם חברים..ואת הפונקיות האלו בטוח יש בגרסה הישנה..ואולי עוד מאט פה ושם דברים קטנים..וכמובן זה הרבה יותר מהיר אין מה לדבר..(וגם כי זה של ישראל עדיין,לפני שAOL המסריחים קנו אותה!אני חושב ..) אז בקיצור-אני לא יכול להתחבר...למה???? אם זה שרתים שאולי לא תומכים כבר בגרסאות הישנות,אז אולי יש שרתים אחרים שכן? אפשר לעשות משהו בקיצור שאוכל לתחבר? -ושאלה שניה-מה הגרסה הכי מהירה של ICQ? אחד אמר לי 99..אחד אמר 98 ..לא שזה עקרוני במיוחד..אבל אם מישהו סתם יודע,שיגיד בבקשה..אבל כמובן השאלה העיקרית היא לגבי הה…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by elgard,

    ברשותי כרטיס GEFORCE 2 PRO 32 MB DDR. עם athlon 1.2 and gigavite vtx מערכת ההפעלה היא WINDOWS XP כרגע מותקנים אצלי ה 2942 של נבידיה. היום ניסיתי להתקין את ה40.72 של נבידיה והתעוררה שגיאה: חשוב לציין שניסיתי להוריד מכמה שרתים (גם מ Hwzone וגם מהאתר של Nvidia). ושניסיתי גם להתקין את גירסה 30 משהו... כמובן שניסיתי לעשות ריסטרט, לכבות אנטי וירוס וכו'. בתודה מראש

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Crash5,

    אני מתכוון לאנמציות פלאש באינטרנט עם סיומת SWF. כמובן שניסיתי דרך File --> Save והאפשרות אינה פעילה. תודה

  11. Started by roiej6,

    שלום קניתי מחשב נייד מארה"ב dv6-1050us בנוסף קניתי מצלמה וידאו HD של פנאסוניק הבעיה היא לאחר צילום במצלמה והעברתה למחשב אני רואה את הקובץ בצורה פגומה... אני לא מצליח למצוא מקודד מתאים... הורדתי מקודד החדש בגרסתו האחרונה לא צלח...klcodec495f המצלמה מקליטה לקובץ MPEG TS File (.MTS) תודה על העזרה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. אהלן, כבר כמה שבועות שהאתר הידוע - ebay לא עולה במחשב שלי. לתקופה מסוימת האתר עלה אחרי הרבה זמן או באופן חלקי. אך בזמן האחרון, הוא בכלל לא עולה גם לאחר זמן רב שבו האתר "נטען". לאחר כמה נסיונות, הבנתי שהבעיה היא בחומת האש. כשכיביתי אותה, האתר עלה מצויין. וכשהיא עובדת - האתר לא עולה כלל. ברשותי Norton 360 גרסא 5.2.0.13. (הכולל בתוכו גם אנטי וירוס וגם חומת אש) חפשתי הרבה באינטרנט אבל לא הצלחתי למצוא את ההגדרות של חסימת האתרים. או שהגעתי לכל מני הגדרות מסובכות שהעדפתי לא לגעת בהן. אז השאלה שלי, מה עליי לשנות בהגדרות התוכנה כך שחומת האש תעבוד והאתר יעלה ללא בעיה. תודה רבה, אלון

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by lt mor,

    יש לי מחשב עם WIN 7 64BIT שמותקן בו פלאש 10.1 קבצים שמסתימים בSWF מזוהים אוטומטית ע"י האדובי פלאש ועובדים מצויין. לעומתו מחשב נייד מערגת הפעלה זהה שהתקנתי בו פלאש, אני רואה אותו ברשימת התוכניות, אבל הקובץ לא מזוהה. לחיצה על מקש ימני וחיפוש תוכנה לשיוך בצורה ידנית, הפלאש לא מופיע באופציה לבחירה. רעיונות ?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by ekmo,

    אני מקווה שאני במקום הנכון לשאלה מהסוג הזה... אני משתמש ב-AVG בגירסתו החינמית ובזמן האחרון הוא כל הזמן צועק עליי ש-svchost.exe הוא סוס טרויאני. לאחר שעברתי על מספר לא קטן של פוסטים ברחבי האינטרנט אני מוכרח להודות שאני מבולבל לגמרי. מצד אחד מדובר ב-service חשוב לפעולה התקינה של מערכת ההפעלה ומצד שני יש לי מספר תהליכים כאלו שרצים במקביל ב-task manager, משהו שלמיטב ידיעתי לא אמור לקרות. איך אני מוודא שאכן מדובר בסוס טרויאני שניתן למחוק בביטחה? תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שלום, הבאתי מחבר דונגל שמצד אחד מתחבר ל- USB של מחשב ומצד שני יש לו כניסת קומפוזיט וידיאו רציתי להשתמש בדונגל בשביל להמיר קלטות וידיאו ישנות לקבצים בגלל שאני משתמש ב- SONY VEGAS לביצוע עריכות החלטתי להשתמש בה בשביל לבצע את הלכידה לחצתי על CAPTURE בחרתי ב- DV ואז הופיע חלון הלכידה. בחרתי את התקן הלכידה מהרשימה ואז בשורת הסטטוס הופיע device not found מה עושים ?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. יש לי בעיה באיתחול המחשב. זה לוקח 8 דקות. איך אני יכול לדעת מה קורה בזמן הזה ?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by CosmicGate,

    שלוםם כל פעם שאני מנסה להכנס לאיי מייל שלי ביאהו הוא אומר לי משהו כזה ERROR The requested URL could not be retrieved -------------------------------------------------------------------------------- While trying to retrieve the URL: http://login.yahoo.com/config/login? The following error was encountered: Zero Sized Reply Squid did not receive any data for this request. Your cache administrator is webmaster. -------------------------------------------------------------------------------- Generated Fri, 18 Oct 2002 19:27:28 GMT by proxy.israsrv.net.il (Squid/2.4.STABLE6) חיייב עזרה!!!!! בתודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by FatherBoard,

    1. אני עם ווינדוס XP והאקספלורר כל הזמן עושה הודעות שגיאה ונסגר. זה קורה בעיקר כשאני כותב פה בפורומים הודעה ולוחץ על"שלח". 2. כשמישהו מפרסם פה איזה תמונה ואני עומד עליה עם העכבר, אז המסך מתחיל להבהב פתאום. אמא'לה...מפחיד... תגובות\הצעות\פתרונות יתקבלו בברכה...

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. היי אנשים במחשב עליו מותקנת XP home ומותקנים הרכיבים: הציפ: intel pentium 4 530j 300MHZ, לוח האם: ntel avalon d915gav (כן המחשב ההוא של החבר) הופיעה פתאום (לא זכרו להסביר לי אם קדמה לכך פעולה מסויימת) ההודעה: admistrator has prohibited access to cd/dvd rom הדבר קרה בחשבון מנהל - שתכלס הינו החשבון היחיד המופעל במחשב, אם כי נוצר גם חשבון dot.net (ע"י התוכנה) וחשבון אורח, שניהם בלתי פיעלים כרגע. במבט על "המחשב שלי" ניתן היה לראות מין סימן אין-כניסה אדום על כל ההתקנים שאינם קשיחים: הכוננים האופטים, הפלופי (שמנותק) וגם ה- DOC. 1. עשיתי חיפוש ומצאתי שהתוכנה "Intel Desktop Utility" (או תוכנות המגיעות איתה) שהיתה מותקנת על המערכת ייתכןואשמה בעניין. 2. עשיתי שחזור מערכת ללפני…

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. יש לי על הדיסק הקשיח סרט בפורמט הבא(המקודדים): VIDEO:XviD MPEG-4 Video Decoder AUDIO:MPEG Layer-3 Decoder פורמטים: VIDEO:4cc: XVID AUDIO:WAVE_FORMAT_MPEGLAYER3 (MP3) (0x0055 הסרט הזה מסרב להמחק, בכל פעם שאני מנסה למחוק אני מקבל הודעה שהקובץ בשימוש! מה עושים??? ???

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  21. אני רוצה XP ו 98

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. כאשר אני צורב את קבצי MP3 מהמחשב שלי או מCD אחר דרך מדייה פלייר 8 של WIN XP הם לא נשארים בדיסק הצרוב כקבצי MP3... מה עושים וכיצד כדאי שזה ישארו ב MP3

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by The-Magician,

    שלום אני לא מצליח למחוק את התוסף הזה... הצלחתי למחוק את התוסף מהדפדפן אבל כנראה הוא נשאר בריגיסטרי כי זה עדיין לא נעלם לי.. לא התקנתי אנטי וירוס שלהם (AVGׂ) והתוספת הזאת הותקנה לי בכל מקרה, יש מצב למחוק את זה?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by בובה..,

    אממ אני לא יודעת אם זה מתאים לפורום הזה אבל אשמח אם תעזרו לי.. קניתי מצלמת אינטרנט,התקנתי מה שהיה בדיסק, אך שאני מפעילה אותה לא רואים כלום. לעומת זאת המיקרופון שלה כן עובד שניסיתי לדבר, אך אין תמונה זה כותב לי ככה.. (צרפתי צילום מסך) אשמח אם תוכלו לעזור [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by x-amin,

    טוב אז ככה.. בהתחלה שרק קיבלתי תמחשב לפני איזה שבועיים הייתי עם כרטיס מסך מובנה על הלוח אם.. ואז חיברתי את הג'יפורס 7600GT ומאז יש את ההודעה הזאת כל פעם שעולה על המחשב.. בקשר לימנית זה מאז שביטלתי תפיירוול של הווינדוס.. האם ההודעה על הכרטיס מסך מציינת שגיאה? ואיך אני מבטל את שתיהן כל פעם שהמחשב עולה

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים