עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by gigi,

    אהלן.... יש לי מקלדת מחברת -a open עם לחצני הפעלה מהירה כגון: back forward stop יש גם לחצני ששולטים על המדיה פלייר.. ביניהם הלחצנים: פליי ופאוס קדימה אחורה סטופ אני מעוניין שהלחצנים ששולטים על המדיה פלייר שישלטו על ווינאמפ כי יש לי כפתור שרשום עליו-media וכשאני לוחץ עליו אז הוא כן מפעיל את הווינאמפ אבל אני לא שולט על הויינאמפ עם הכפתורים שציינתי למעלה... יש דרך לשנות את ההגדרות כדי שלחצני ההפעלה מהירה ישלטו על הווינאמפ.. אני מקווה שהסברת ברור... אשמח לקבל תגובות.. כל טוב..

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. בוקר טוב וגמר חתימה טובה לכולם חוץ מICQ האם קיימת כזאת תוכנה?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. שלום, למרות שזה לא הפורום שנועד לכך, לא היה לי שום מקום אחר לפרסם בו את הבעיה. ביוטיוב, לאחרונה, נתקלתי בקשיים רבים בצפייה בסרטונים כאשר כל פעם שהפעלתי סרטון, בכל דפדפן כלשהו, הטעינה נתקע וכל הדפדפן נתקע, כאשר הדרך היחידה היא לצאת מן הדפדפן. אני לא יכול לראות סרטונים ביוטיוב NO MATTER WHAT, ניסיתי הכל. שום דבר לא עזר. פשוט כל הדפדפן נתקע.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by sleep_walker,

    שלום! רציתי המלצה לתוכנת השתלטות פשוטה שאני מהעבודה יוכל להשטלת על המחשב שלי בבית או מכל מקום אחר תודה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by תושב העיר,

    העלתי קובץ PDF כתוב ל WORD ובמקום לראות את הכתוב בעברית רואים בגיבריש מה צריך להגדיר שם unikod hebrew ... מה בדיוק בשביל שאראה את הקובץ כתוב בעברית ?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. Started by Duke Of Luck,

    שאלה לי אליכם: האם מישהו מכיר תוכנה שאפשר לראות איתה כתוביות בסרטים חוץ מradlight? ??? אם כן איזה? ואיפה אני יכול להוריד אותה זה די חשוב תודה DUKE OF LUCK :ylsuper:

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. או, לחילופין איך וכיצד מתאימים את התוכנה לחלונות 7? יש הגדרות מיוחדות, שונות? קודם עבדתי ב אקס.פי והיה נפלא. עכשיו הכל "לא עובד. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by galben840,

    לעוזרים שלום, זה לא פעם ראשונה שאני משתמש בנגן, לאורך השנים במערכת XP לא היו לי כל בעיות איתו , לאחרונה עברתי למערכת הפעלה 7 , ומאז איני מצליח לנגן כתוביות, משמע כל פעם שאני טוען כתוביות תואמות לקובץ,התרגום מופיעה לכמה שורות ופשוט נפסק ,גם תרגומים בשפות זרות, איני מבין מה הבעיה אשמח אם מישהו יכול לתת לי מענה.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. ????

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by solo53,

    שלום מחפש תוכנה לידיעת פרטים על קובץ WMV ניסיתי עם GSPOT לא נותן פרטים כלל גם לא ב MPC הקובץ מנוגן אבל לצורך המרה ל DVD יש לתקן את הרזולוציה ללא לפגוע ביחס רוחב לגובה וגם מה ה FRAMF RAIT 25 HZ או 29.97

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by shibby15,

    כל תוכנה או כל פקודה שאני נותן (כולל הוספה/הסרה של תוכנית) לא עולה! עולה המסך של ACD כאילו אמורה להיות תמונה אין לי מושג מה לעשות...מה שגם שהמחשב עולה הדבר היחד שעולה איתו זה הACD בלי האנטיווירוס בקרי שמע... עזרה מישהו? יש לי WIN XP תודה מראש רום

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by alone66,

    אני מנסה להתקין McAfee במערכת הפעלה windows 7 וקבל את ההודעת שגיאה הבא : ואני לא מצליח לפתור את הבעיה בעזרת הפתרון שהם נותנים מישהו מיכר את הבעיה הזו ויכול להסביר לי מה לעשות תודה מראש אלון [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. Best Antivirus ----> 1.Avira AntiVir PE Premium 2.G Data Security AntiVirusKit (AVK) 3.AEC TrustPort AV WS 4.F-Secure Anti-Virus 5.Kaspersky Labs Kaspersky AntiVirus 6.Symantec Norton Anti-Virus 7.ESET NOD32 Anti-Virus Wanna Check 10 Antivirus Professional testing On February 2007 http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse_2007_02.php NOD Poor result....7 ככה הבנתי מכמה מקורות.. מה אתם אומרים?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. אני מחפש דרך לגלוש באינטרנט בצורה אנומית ויחסית מהירה. כולל אפשרות להגיב בפורומים ולהיכנס למיילים. אני מכיר דפדפן בשם XB browser אבל הוא מאד איטי ולא תמיד האתרים עולים.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Eviljelly,

    המחשב שלי חטף וירוס והאנטי וירוס ממליץ להריץ סריקה מהדוס , מישהו מכיר אנטי וירוס לדוס ?!?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. אז ככה, הצורב שלי תומך ב-OverBurn, הדיסק שהכנסתי הוא 800 מגה, הסתכלתי על המדריך הזה: http://www.fresh.co.il/dcforum/Software/2364.html וזה עדיין לא עובד לי, שאני בא לצרוב הוא רושם שהדיסק רק 702 מגה והקובץ שאני רוצה לצרוב הוא 704. יש למישהו מושג למה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by zebra,

    Second Copy מישהו מכיר את תוכנת הגיבוי הזאת שיש איתה בעיה בגירסא 07 שלא מגבה קבצים בעברית ובגירסא 08 יש בעיה בכיבוי המחשב

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. ערב טוב! 1) אני נתקל לפעמים בבעיה של לקוחות שטוענים שה"מיילים שלהם נעלמים פתאום מהתיבה והם לא מחקו אותם". אני נכנס לשחזור פריטים שנמחקו והם לא שם..קייצר ב95% מהמקרים מדובר באיזה מחשב שהם שכחו שהם התחברו אליו והם לא שמו לב שהם בחרו את האפשרות של auto archive ואז אני צריך לחפש כמו כלב בכל המחשבים שהם עבדו עליהם את הקובץ pst... מישו יודע איך אני יכול לאות אם יש קובץ pst פתוח שמקושר לתיבה?? יש דבר כזה בכלל? 2) מישו מכיר קיצור דרך לesm? יעני לAD יש dsa.msc, אז יש איזה קיצור לesm? תודה מראש..

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. יש לי מקרופון ושמעתי על תוכנות שאפשר בעזרתן להכתיב למחשב למשל בוורד דרך המיקרופון מכירים כאלה תוכנות ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by dtrupin1,

    שלום, יש לי מחשב CORE2DUO של HP עם כרטיס מסך מסוג ATI MOBILITU RADEON HD 4650, שאמור להתמודד עם סרטי HD בפורמט MP4 של מצלמת וידיאו SAMSUNG ללא בעיה. אבל, לאחר צפייה בשנים או שלושה קבצים בני 2 עד 4 דקות באמצעות media player המחשב מאט ונתקע. WINAMP, לא מסוגל להריץ את הקבצים. בדיקת משאבי המחשב באמצעות TASK MANGER, מראה כי המחשב מנצל את המעבד ב100%! גם התוכנה עימה הגיעה המצלמה, מנצלת קרוב ל100% מיכולת המעבד. בדקתי את המחשב באמצעות SISANDRA LITE וקיבלתי אזהרה מן הסוג הבא, אם כי אינני בטוח שהיא רלוונטית: Warning W1209 - The video card does not have an interrupt assigned. All modern video cards need an interrupt. Even older PCI video cards work faster if an interrupt is used. F…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. אני מגדיר לא ZOOM 120% אבל הוא מתעלם כשאני פותח TAB חדש. מה אני לא עושה כנכון?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by dor123,

    מאחר ובשנים האחרונות שמתי לב לכך, כי כל פעם שיוצאת גרסה חדשה לסקייפ, התוכנה נהיית יותר ויותר גרועה וקשה יותר לשימוש (הם הופכים את הממשק שלה ליותר חדשני על חשבון קלות השימוש בו למשל), אני רוצה לדעת האם יש תוכנות חילופיות לסקייפ אשר ניתן להתקשר מהן למשתמשי סקייפ וההיפך (כדי שלא יהיה צורך להחליף תוכנה גם במחשבים של אנשי הקשר שלי בסקייפ). האם יש חלופות כאלו לסקייפ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. סרט הוא קובץ ISO ואני רוצה להוציא אותו שיהיה MPEG או AVI כדי שאוכל ליצרוב אותו על דיסק דיוידי עם עוד כמה סרטים אחרים... יש למישהוא רעיון תוכנה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שלום , כדי שהיה יותר ברור מצדי הינה סרטון לדוגמא : http://www.youtube.com/watch?v=WhmCtWlEnZ4 המילים נצבעות ברגע שמתנגנות , אני מעוניין לתוכנה שעושה את זה וגם התאמת זמן מדויק שהיה מסונכרן בין המילים לשיר זה כל האפקט. תודה רבה לכם .

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by overload,

    איך יוצרים סדרה של תמונות שיתחלפו אחת אחרי השניה\ברנדומליות עם כל ריענון של העמוד שהם נמצאות בו?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים