תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לאחרונה עברתי להשתמש בגוגל כרום. בגדול אני מאד מבסוט, הוא גוזל הרבה פחות אחוזי שימוש מעבד מאשר האקספלורר, גם כשיש הרבה טאבים פתוחים (ומדובר בלפטופ די ישן). אבל שמתי לב לדבר מוזר- כל עוד החלון של הכרום פתוח, אחוזי המעבד באמת נמוכים- 10-30%. אבל כשאני ממזער את החלון של הכרום- המעבד קופץ לכמעט 100 אחוזי שימוש ע"י הכרום. למישהו יש רעיון למה זה ואיך מתקנים? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי במחשב מלא תמונות מבולגנות. אני מחפש תוכנה שיש לה אפשרות לסדר את התמונות בתיקיות לפי תאריכי הצילום (שרשומים ב-exif). יש חיה כזאת?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
איך משנים את הגודל שלהם? אני רוצה לאחד שני כוננים עם partition magic 7 אבל ה cluster size של כונן אחד הוא 2k והשני 512... איך אני משנה כדי שאני אוכל לאחד אותם? בלי לאבד מידע... תודה! -חציל
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.kaspersky.com/trials נה ההבדלים?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה רקע שעיצבתי דווקא לא בפוטושופ אלה בגימפ.... 1024X768 לפני שנתיים בערך http://img295.imageshack.us/img295/8425/utopia2dk6.png
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היום בלילה שדרגתי את המחשב הנייח לווינדוס 10. לאחר השדרוג ניסיתי להתקין את אייטונס אך קפצה הודעה בהתקנה שההתקנה נתקלה בשגיאה. מצאתי פתרון באינטרנט ואכן זה עבד והצלחתי להתקין. לאחר מכן רציתי לגבות מחדש את האייפון במחשב אך באייטונס כל המידע מופיע כ other, וכשאני לוחץ על כפתור הגיבוי הוא נהיה אפור לשנייה-שתיים (כמו כשהוא מתחיל לגבות) ואז חוזר למצב לחיץ, כלומר לא מצליח לגבות ואף לא מתחיל. אני מנסה כבר כל הלילה למצוא פתרון אך ללא הועיל, בינתיים גיביתי על הנייד אך זה לא יכול להיות פתרון קבוע. ראוי לציין שניסיתי למחוק ולהתקין אייטונס אך בעיית ההתקנה חוזרת וכשאני מבצע את אותם הצעדים לפתירת התקלה שום דבר לא משתנה מבחינת הגיבוי. תמונה של …
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
הכנתי קליפ עם חומרי DV של דקה ו55 שניות והוא רינדר לי בדקה ו54 שניות(קודק DV של קונאפוס) בפרמיר CS3 כ.מסך 8800GT יכול להיות?! אותה איכות בידיוק
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני כמה ימים הורדתי את הדרייבר הזה לwindows xp והתקנתי והיום שאני מסתכל באתר של nvidia אין את הדרייבר הזה יותר אלא את הדרייבר 175.16 , מישהו יודע למה הוא לא שם יותר ?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחליף מחשב ורוצה לשמור כמובן על כל הכתובות והפרטים של אנשי הקשר, על פגישות היומן וכן כל אלפי הודעות הדואל שיש לי. מה הדרך הממולצת? מערכת הפעלה XP HOME ED
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך אנטי ווירוס טוב חזק בשיא ההגנה אחשיו אני לא רוצה נוד 32 או קספר סקיי
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
למה אני שואל את זה תראו ... http://img381.imageshack.us/my.php?image=untitled5cp.jpg כאילו שאין לי את האופציה . ובנוסף איך אני מקטין לו רזולוציה לצורך שימוש בתמונה לפורום עם התוכנה IMAGEREADY ?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אני מחפש תוכנה ל-Windows XP שתפיץ את השעון המקומי שעליו מותקנת התוכנה לכל מי שמחובר לרשת המקומית תודה,
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי עותק חוקי של תוכנה. עם סיריאל. אבל לא התקנתי את הדיסק, אלא הורדתי את הגרסה היותר החדשה של התוכנה (אמור לעבוד גם לפי מה שרשום) ועוד לא הצלחתי לעדכן את התוכנת (Database Updated), זה רושם Virus signature database updated failed. חיפשתי פתרונות ולא מצאתי, סיריאל חוקי.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! יש לי בעייה במייל של gmail. אני לא מצליח להוסיף אנשים לשליחה מרשימת התפוצה שיש לי. כשאני לוחץ על הכפתור הכחול למעלה הוא כותב שיש לי בעיה עם חוסם פופאפים אבל ניטרלתי את כל התוכנות שהיו לי וזה עדיין לא עבד לי. מה אני יכול לעשות.? תודה..ניר.
-
יש לי MESSENGER PLUS מעודכן והפלאגינים שבאתר של MSN לא עובדים. אולי צריך לשנות גירסה ל- AMP? אני עובד עם 5.12
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי קובץ של PDF 200 עמודים ואני רוצה ליצור קובץ חדש שיכלול לדוגמא רק את העמודים 1-20 איך עושים זאת? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
למה הסרטים שמורדים מקאזה, למרות שהם בסיומת avi, בכל זאת הם מכווצים מאד? למה הם לא בסיומת שמתאימה לכיווץ, כמו mpeg1 mpeg2 mpeg4 או divx ? איך אפשר לדעת מה סוג הכיווץ? רק ע"י חישוב של גודל הקובץ חלקי האורך של הסרט? וזה רק אחרי שהורדתי אותו?! ומה הכיווץ שאתם משתמשים בו לעברת חומר ממצלמת וידאו דיגיטלית לדיסקים רגילים במטרה שתהיה צפייה טובה עם DVD בטלוויזיה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי סרטים בפורמט Divx ואת התוכנה Nero 5.5 וכשאני רוצה לצרוב סרט ל- Vcd הוא מראה נפח מוגזם (מעל 800 מגה) אז איך אני עושה את זה (על דיסק אחד)?? ואגב ניסיתי אפילו לצרוב סרט של 250 מגה והוא עדיין עבר את גבול ה-800 מגה תעזרו לי
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שיכולה לפרוץ ססמא של קובץ זיפ, שיכולה להשתמש בקובץ שנמצא באופן לא מוצפן מחוץ לארכיב, ושגם נמצא בתוך הארכיב, כדי לחפש פחות או כדי למצוא מיד תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה קטנה באקסל 2010 כשאני שם נוסחה בתא, הערך המוצג זה הערך לאחר החישוב. אבל אם את אותו תא אני גורר למטה (והנוסחה שבו מועתקת לתאים מטה) אז הערך המוצג הוא הערך של התא הראשון. כדי שאקסל יחשב את הערכים אני עומד על התא הנדרש ולוחץ אנטר או לוחץ save. מה צריך להגדיר באקסל כדי שהתאים יתעדכנו מייד? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם , קניתי צורב DVD למחשב ואני מעוניינת לצרוב מספר סרטים שיש לי במחשב בפורמט DIVX אל מדיה של DVD. הרעיון הוא, שלאחר הצריבה , אני אשתמש בדיסק לצפייה במכשיר ה-DVD (קורא DIVX)הביתי שמחובר לטלוויזיה. האם מישהו מכיר תוכנה שיכולה ליצור תפריט של הסרטים לפני שאני אצרוב על הדיסק ? על מנת שאוכל לבחור בסרט הרצוי בזמן הצפייה ממכשיר ה-DVD הביתי (או שקיים כברירת מחדל באחת מתוכנות הצריבה כמו נרו) . כמו כן , הסרט והכתובית באותו שם ובאותה תיקייה במחשב. האם כך לצרוב על מנת שאני אוכל לראות את הסרט גם עם כתוביות במכשיר ה-DVD הביתי ?.. תודה לעוזרים.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-


