עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם, לא משנה איזה קליינט של ביטורנט ניסיתי(אזוראוס,שרזה,ביטקומפ,ביטורנדו...)בערך שתי דקות אחרי שאני מתחיל להוריד משהו התוכנה נסגרת בלי שום הודעה... אימיול למשל עובד אצלי מצוין,רק קליינטים של ביטורנט משום מה נסגרים . ניסית לבטל פיירוולים ואנטיוירוס וזה לא עוזר. למישהו יש מושג איך פותרים את זה?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by talisman,

    שלום יש לי IPOD ואני בעיקרון משתמש ב ITUNES בשביל להעביר שירים.. אבל התוכנה הזו מפגרת מאוד ולא הכי קל להשתמש בה... יש אולי תוכנות טובות יותר וקלות יותר לשימוש בשוק?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by moranhoresh,

    for some strange reason somtimes the hebrew in my search boxes and text boxes goes mad I'm using Windows 7 64-bit in internet explorer/google chrome/etc. all of a sudden I get strange characters or mix-up of the hebrew characters for example aleph shows as vav, shin shows as yud, tzadik shows as zain. My caps locks is not pressed. I See this problem only in the text box (this is why i'm writing in english here), and not in the web-page address box. can someone help me?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  4. Started by liran_85,

    שלום , הייתי מאוד מעוניין להתחיל ללמוד את התוכנה flash mx אני הולך היום לקנות ספר כדי להתחיל ורציתי רק לדעת אם הספר של הוצאת פוקוס http://www.focus.co.il/product.asp?cat2cat1id=3&Cat2ID=1&pid=239-391 הוא ספר בסדר כדי להתחיל ללמוד וללמוד ברמה טובה ... לא רק את הבסיס.. אם קיים ספר אחר של הוצאת אחרת אשמח לקבל את השם בתודה רבה, לירן,

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. שלום לכולם, יש לי פריהנד 10 על שני מחשבים {XP ו98} שניהם עברית {יש תמיכה בפונטים עברים , כגון דוד} עכשיו הבעיה היא שבתוכנה איני יכול לכתוב בעיברית , זה אומר שאין פונט עיברי, איך אני יכול "להעביר" פונט {דוד או מריים} לפריהנד? בתודה מראש, יאיר

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. באיזה תיקיה ספציפית בדיסק של WIN 7 אני יכול למצוא מהמנהל התקנים דריבר למחשב ישן?

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. שלום אני מחפש תוכנה שתוריד לי את המגה הרץ של המחשב

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. כותרת קצת מוזרה, אני מודה. אבל זאת בעיה שמציקה לי כבר מזמן. אז ככה: כשאני כותב הודעה כאן באתר עם FF4, הרגשונים (כל הסמיילים למיניהם), מקפיצים לי את ה CPU... אם זאת לא הודעה שלי, ואני מצליח לגלול למטה כך שהרגשונים לא מופיעים על המסך, צריכת המעבד יורדת מיידית. אם אין לי לאן לגלול, כמו במקרה שאני פותח את הדיון למשל, אז אני נשאר בין האופציה לכתוב עם דפדפן אחר או לנסות ולקצר את ההודעה כמה שאפשר..... זה כאמור קורה רק עם FF4. זה לא קורה, כאמור, עם שום דפדפן אחר. גם לא עם FF 3.6, בתקופה שעבדתי איתו. הבעיה אינה מופיעה אצלי באתרים אחרים.... התהליך שמקפיץ את המעבד הוא firefox.exe, ולא איזה פלאג-אין. אשמח לעזרה.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אני מעתיק את הכתוביות לתוך הסרט הוא כותב שהם LOADED ולא מראה לי אותם למישהו יש פיתררון? תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by shaithebest,

    הי אני רוצה להמיר קטע שהקלטתי בפלאפון קטע קולי כך שיצליח לעבוד עם תוכנות עעריכה.... בתוכנת העריכה עולה יופי קבצי קול של MPEG Layer 3 Audio File אבל לא MPEG-4 Media File אני מנסה לעשות המרה עם format factory וזה מראה שאכן עשה המרה אבל לא עולה עם תוכנת העריכה זתומרת היא לא מקבלת את הפורמט הזה מישהו יודע איך ממירים בדרך אחרת?? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. תגידו kaspersky ניתנת להורדה מאיפה שהו???

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. שלום אנשים! לאחרונה רכשתי נטבוק של TOSHIBA. הנטבוק בסה"כ עושה את עבודתו, אבל בדומה להרבה נטבוקים אחרים, הוא מאוד מאוד מוגבל מבחינת משאבי המערכת. הRAM מאוד קטן והמעבד מצליח לחנוק את המערכת הרבה פעמים [מדובר במעבד ATOM] בכל אופן, במסגרת ההתקנות של התוכנות הבסיסיות ע"ג המחשב, אני מחפש תוכנת אנטיוירוס שתהיה גם יעילה וגם לא תדרוש יותר מדי משאבי מערכת. האם AVG 2011 יספק את העבודה או שהוא כבד מדי? אשמח להמלצות. ערב טוב

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Chen_K,

    כידוע כשעושים הקלטה (capture) מאיזה-שהוא מקור (טלויזיה, וידאו) דרך הכרטיס מסך למחשב, הוידאו לקוח המון אבל המון מגות. ידוע לי על מספר שיטות כיווץ אבל... אפפעם לא ידעתי בדיוק איך עושים אותן. עכשיו, כשאני צריך אותן, רציתי לשאול אתכם על איזה פורמט אתם ממליצים - איזה כיווץ הכי חסכוני/הכי שומר על האיכות, ו.. איפה אוכל להשיג אותו? בתודה מראש!

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. אני צריך לקנות ל2 מחשבים במשרד, ולא יודע אם לקנות 2, או שמוכרים אחד עם רשיון ל-2 מחשבים ואולי זה יוצא יותר זול. מישהו יודע משהו?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. בטח רובכם נתקל לא פעם במערכת anti-leech, ישנם כל מיני מערכות anti-leech ויש אפילו אחת עם דפדפן מובנה, הבעיה היא שכשהיא פועלת בדפדפן אז הדפדפן תופס 100% מהמעבד ומאיט את כל המערכת. ניסיתי גם במחשב של אחי וגם אצלו אותה בעיה. מישהו יודע אם אפשר לפתור את זה?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. לאחר גיבוי המחשב אני רואה שהתוכנה פורסת את הגיבוי בקבצים דחוסים של כונן שלם שמגובה . השאלה היא במידה ומערכת ההפעלה לא עולה בכלל או אם אני רוצה לשכפל או לבצע שיחזור לכל מערכת ההפעלה מהגיבוי איך אני אמור לעשות את זה ? אם אני נכנס דרך ה BOOT 98 לתוכנת ה GHOST אני רואה שהיא בכלל לא תומכת בקבצים האלה .

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. היי יש לי בבית כמה יוזרים על האווטלוק ואני רוצה לשים סיסמא שאי אפשר יהיה להכנס למשתמש שלי בלי זה , הצלחתי לשים סיסמא כך שלא ניתן יהיה לבדוק הודעות ולשלוח הודעות בלי סיסמא אבל זה לא מספיק לי . תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. התוכנה הזאת היא מקליטה לבד את השירים מהרדיו שאני שומע והיא מסדרת אותם בשולחן עבודה

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. שלום, במחשב הנייד שלי, ה FIREFOX (באיביי למשל) ממשיך לדף הבא כאשר אני מגיע לתחתית הדף. כלומר, אינני צריך ללחוץ דף מספר 2 כדי לראות אותו. פשוט אפשר להמשיך ולרדת למטה בדף ולראות. במחשב הנייח, זה לא עובד. כיצד ניתן לאפשר זאת? תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by קלוקיי,

    שלום, יש לי בעייה של, קישורית מוגבלת או חסרה מה זה יכול להיות?, ואיך אני מטפל בזה?. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by PhP dUdE,

    אהלן אני צריך לעשות כרטיס ביקור אבל אין לי מושג באיזה גודל לשלוח את זה לדפוס. מה הגודל הנורמאלי של כרטיסי ביקור?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by omerha,

    הייתי מעוניין לדעת איזה תוכנת אנטי וירוס היא הכי טובה והכי פחות כבדה על המחשב . אני משתמש בברורה מכל של symantec כמובן ה- norton antivirus 2004 האם עדיף להשתמש באחרות panda או meacfe

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. המחשב של אמי מחובר לאל פסק Advice PRV 700 Pro, ומותקנת בו הגרסה האחרונה של תוכנת Viewpower (גרסה חדשה יותר מזו שהגיעה עם התקליטור). עד עכשיו היא עבדה מצויין. עכשיו פתאום היא מסרבת לעבוד ולבצע Monitoring. לא בהפעלה עם הפעלת המחשב, וגם כמה שאני מנסה ללחוץ על Start monitoring, זה לא עוזר. ה-Web service port שמוגדר, הוא 15177. איך לפתור את הבעייה? (ראו תמונה מצורפת) עדכון: הבעייה נפתרה ע"י קובץ הסבר לתיקון באג אפשרי לאחר התקנת התוכנה באתר אדוויס. זאת למרות שהתיקון בוצע בעבר. יש מצב שעדכון ה-JRE לגרסה האחרונה נטרל את התוכנה, והייתי צריך לחזור על מה שכתוב שם.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by kobibo,

    התקנתי לאחרונה את Win 7 ואני שם לב שלאחר שאני מפעיל את האימיול לאחר מספר דקות כרטיס הרשת שלי נהפך ללא זמין כמובן שכל הרשת במחשב נופלת. רק לאחר ביצוע Disable לכרטיס ביצוע ריסט למחשב ושוב Enable לכרטיס פותרים את הבעיה. האם גם לWin 7 יש בעיה של TCP Connections והאם יש פיתרון ? תודה

  25. יש לי בעיה בצפייה באתרים.. אם זה באתר תפוז (פורומים)... אם זה באתר של המסנג'ר.. יש למישהו התקנה של JavaScript..? יש לי אינטרנט אקספלורר לא משהו אחר. תודה רבה ותהיו בריאים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים