עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום אשמח אם תוכלו לעזור. מחשב נייח חדש, I3, עם 8 גיגה זכרון. המחשב מהיר ועובד מצוין, תוכנת אוטוקד 2012 עובדת היטב אבל כשיש קובץ מעל 5 מגה - לוקח לה 5 דקות להפתח! לקחתי למעבדה, הוספנו גם כרטיס גרפי נפרד - לא עזר. אציין גם - ווינדוס 7 64 ביט. אולי תוכלו לתת עצה? תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by koko0,

    התהליך הזה ביקש הרשאות כשניסיתי למחוק כמה תיקיות [לא תמיד] וגם כשעיתי הסרה לכמה פלאגינים קטנים. זה יכול להיות קשור לתולעת הזאת שעובדת דרך הlnk? כי הבנתי שזה קשור למשהו עם הexplorer אני עושה סריקת ווירוסים עם פנדה קלאוד והאנטי וירוס הזה עבד אצלי 24\7 [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. מערכת ההפעלה היתה מותקנת בכונן C בגודל 2 ג'יגה. קניתי HD בגודל ארבעים וצרפתי אותו ככונן D-F . כונן C כבר מלא מדאי האם יש אפשרות לשכפל אותו ע"י איזו תוכנה כמו GOST ולהעתיק אותו לכונן D על מנת שכונן D יהיה מעתה המחיצה העיקרית של מערכת ההפעלה מבלי שיהיה צריך להתקין את כל התוכנות שהיו במחשב?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  4. את התווים 12345 שאני ילחץ קונטורול 2 שתדביק את התווים:כגדשג1 שאני לחץ קונטורל 3... וכך הלאה... אני פשוט כל יום כותב את אותם סיסמאות הייתי רוצה תוכנה שאני יגדיר לה מה להדביק(כמה אפשרויות) ואז זה יעבוד.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. כמו בכותרת. נכנסתי לתיקייה של NVIDIA וראיתי שיש שם בנוסף לגרסת הדרייבר הנוכחית את שתי הגרסאות הקודמות שהיו מותקנות על המחשב. השאלה שלי היא ,האם אני יכול למחוק אותם בלי בעיה, או שלא מומלץ למחוק אותם (תמונה מצורפת)? זה יפנה לי יותר מ-400MB ( אני מדבר על שתי הראשונות, השלישית היא הנוכחית). אשמח לעזרה ותודה לעונים.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. תקשיבו אחים שלי, אתמול הגיע לי המחשב מתיקון ופירמטי והתקנתי את הווינדוס לאחר מכן רציתי להתקין דרייברים לכרטיס מסך nvidia geforce fx 5200 ופתאום שאני בא להתקין זה לא עושה לי כלום אני לוחץ על אינסטל דרייבר וכלום לא פועל ופתאום אני שם לב שרשום לי למעלה No suitable Driver שאם אני לא טועה הפירוש זה אין דריבר מתאים ניסתי להוריד מהאתר של nvidia כל מיני דרייברים (החדש וניסתי גם ישנים) וגם לא פועל אני חושב אולי הטכנאי מחשבים דפק אותי והחליף לי את הכרטיס מסך למשהו דפוק אני לא יודע אולי איזה אפשרות לדעת איזה כרטיס מסך יש לי מבלי שיש דרייברים מותקנים? פתחתי את המחשב ועל הכרטיס מסך יש מדבקה ועליה רשום model : fx 5200 agp8x 128mb tv-out אבל בכל זאת זה רק מדבקה מה שמוזר שגם חצי מ…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. אתם מכירים את זה שפתאום אתם נכנסים לאתרים זה מראה דף לבן חלק וכותב DONE... איזה מעצבן זה :bash: יש לך פיתרון?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by yourmama007,

    אחר צהריים טובים לכולם, אני מעוניין לדעת אם מישהו נתקל בתופעה העצבנת בוינדוס 7 64BIT שלא מזהה דרייברים לשמיעה היקפית לדונגל גריסה 2.0 . גם לאחר חיפושים נרחבים באינטרנט נוכחתי לגלות כי מיקרוסופט פשוט תלשו את האופציה הזאת ממערכת ההפעלה. בעבר הייתי מסוגל לחבר את מצלמת הפלאפון שלי דרך תוכנה במערכת XP 64 BIT ואילו עכשיו אין לי אפילו תמיכה בA2DP אם למישהו יש פיתרון ואפילו יצירתי אני אשמח לשמוע. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Yaron-Cohen,

    שאני בא לקרוא את המאמר באתר של וינדווס64 ביט...הוא עושה לי כאילו שאני מוריד משהו... מה אני יכול לעשות עם זה.??..וזה קורא לי הרבה... הנה תמונה: [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. יש למישהו תוכנה טובה לשעון מעורר? כי אני צריך דחוף תוכנה בשביל שאני יצליח לקום מחר אני רוצה שהיא תנגן MP3 תודה, Benor!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. שלום, אני צריך לערוך מצגת בצבא, איך אני יוצר את הלוגו של היחידה שיסתובב קבוע במצגת למעלה, בתוכנה פשוטה ומדריך אם יש.. תודה

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by evy,

    אהלן, המחשב התחיל קצת להתעייף לאחרונה ולוקח לו הרבה זמן יחסית לפעם לעלות , העבודה עם המחשב קצת יותר איטית ממה שהיתה בהתחלה. הייתי שמח אם תמליצו לי על כמה תוכנות לניקוי קבצים סתמיים על המחשב שמכבידים עליו ,וגם תוכנות אנטי ריגול מומלצות. כרגע יש ברשותי : superantispyware balwarebytes regclean pro (כולן מעודכנות)

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by uzi4u2,

    ערב טוב ! קניתי לי את המשחק DAWN OF WAR 2 שמחייב הפעלה דרך הרשמה ב-STEAM אני עושה כל מה שהוא מבקש רושם לו את הקוד הפעלה והוא לא צליח להתחבר לשרת הרשמה אין לי שום חומת אש או משהו כדומה. מה שמוזר הוא שכתוב שמשתמשי 012.NET יכולים לסבול מבעיות התנתקות. בסדר בסדר אבל אני לא מצליח אפילו להגיע למצב של להכנס ואני תקוע בשלב של לפני ההתקנה. מישהו הצליח לפתור את הבעיה הזאת ? או שעלי להתחיל לחפש ספק אינטרנט אחר שלא חוסם פורתים כמו השמוקים מ-012 ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. משום מה, כל התפריטים של הכלים -- ה"תת כלים" שלהם, לא נפתחים. אבל אם אני משתמש בקיצור של אותו כלי, למשל U מחליף לי בין הכלים של הצורות.. ריבוע/אקליפס וכו'.. אז זה פועל.. אבל לא לכל הכלים יש קיצורים כאלו, אני חייב לפתור את הבעיה הלא ברורה הזאת.. יש כאן 2 תמונות לדוגמא רק כדי לוודא שהבנתם אותי.. הראשונה היא מ fireworks, אפשר לראות שכל החצים הקטנטנים שמסמלים על תת תפריט, אפורים במקום שחורים, בתמונה שלאחריה, נתתי דוגמא מ photoshop שם הכל תקין, וכל זה צריך להראות.. וכך זה צריך להיראות, בלחצן ימני / דאבל.. תודה לעוזרים

  15. פירמטתי את המחשב והתקנתי אותו מחדש... עכשיו כשאני בא להיכנס לאיזה צ'אט זה אומר לי להתקין JAVA VIRTUAL MACHINE עכשיו יש לי שם DOWNLOAD... זאת אומרת שזה אמור להתקין... עכשיו אני לוחץ וזה מוביל אותי ללינק, זה נכנס שם למיקרוסופט וזה רושם לי "We're sorry. Automatic installation of Microsoft Virtual Machine is no longer provided for Microsoft Windows XP." אין לי ממש מושג מאיפה אני יכול להוריד את זה... גם בWINDOWS UPDATE יש לי בעיה... אז ככה שאין לי מושג מאיפה להוריד את זה... תודה מראש על העזרה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by koko0,

    תוכנות שהמטרה שלהם היא שאתה עובד על מערכת ווירטואלית והמערכת שלך נשמרת... ככה זה באמת עובד? לא הבנתי בדיוק מה הולך שם אז אם אני משתמש בתוכנה שהיא טריאל היא לא תגמר בעצם? ואפשר איכשהו להשיג את המערכת הזאת ולהשתמש בה כדיסק שחזור? בעצם כל המערכת שמורה כולל כל הקבצים שבה? זה לא כבד קצת? ככה גם עובד יצירת דיסק שחזור למערכת? או שזה רק שומר את הקבצים של המערכת לא כולל תוכנות ודברים כאלה? דיסק שחזור מערכת משתמשים בו מהBOOT או מהמחשב עצמו דרך שחזור מערכת? תודה למי שיכול לענות על איזהשהי שאלה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. יש לי סרט .avi ואני רוצה לחתוך ממנו קטע של 10 שניות.. ואז שיהיה סירטון קצר של 10 שניות.. איך עושים את זה.. ניסתי בmovie maker ואני לא מצליח להעתיק את הסרט זה לא נותן לי.. מה לגבי לחתוך קטע משיר?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. Started by em28,

    באחת ההפעלות מחדש של פיירפוקס לצורך הסרת הרחבות נתקע השועל ולא היתה ברירה אלא לקנסל את הפרוסס שלו. מאותו רגע והלאה לא ניתן להסיר הרחבות מפיירפוקס. כלומר ההרחבות המוסרות נמצאות במין מצב ביניים שבו פיירפוקס מחכה להפעלה מחדש ע"מ להשלים את ההסרה שלהן. :s05: אבל גם לאחר הפעלה מחדש הוא נמצא שוב באותו מצב. כך יוצא שניתן להוסיף הרחבות, לנטרל אותן, אך לא ניתן להסירן והן סתם נמצאות ברשימת ההרחבות. עוצו עיצה.....

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. אקספלורר 7 נתקע אחרי שאני גולש זמן מה אין זמן מדויק או אתר מסוים או פתיחת תוכנה מסויימת כמו סרטון למשל . הוא פשוט לא מגיב ואני צריך לעשות לו "סיים משימה" . חשוב להדגיש שניסיתי להסיר ולהתקין שוב אך זה חוזר על עצמו. ואז התקנתי פייפוקס והוא עובד חלק!!!!!!!!!! מה הסיבה לזה??????? אני פשוט רגיל ל7 ובא לי להמשיך להשתמש בו מה עושים??????????????

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by BENNY-L,

    משום מה אני לא שומע סאונד גם אחרי שהסרתי את ה BSPLAYER ןהתקנתי חש שאני משתמש ב ווינדוס מדיה פלייר זה עובד איך אני מסדר את ה ביספלייר או אם יש נגן אחר קליל עם קודקים תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  21. לאחרונה יש יותר ויותר אתרים בהם אני לא מצליח ללחוץ על כפתורי SUBMIT ואני מקבל הודעת שגיעה: A Runtime Error has accurred line 81 error: the callee (server [not server application]) is not available and disappeared; all conection are invalid. the call did not execute. בהתחלה הייתי דיי בטוח שההודעה הזאת אומרת שמשהו לא טוב באתר - אבל בזמן האחרון אני מקבל יותר מידי פעמים את ההודעה הזאת. האם זה צרוף מקרים או שמשהו לא טוב אצלי?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. ניפטרתי מקספרסקי מסיבות ששמורות לי. כרגע אני עם AVAST 4.7PRO. יש לי ראוטר שבו יש פיירוול ויש את הפיירוול של הוינדוס. אני גולש באתרים מוכרים וגדולים,נענע/וואלה/מעריב/ידיעות וכו' וכו'. יש לי סיבה לדאגה? אני די לחוץ ת'אמת. הפיירוול של הראוטר ושל הווידוס שווים משהו בקטע הזה?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by Galz0r,

    נעשה בפלאש... ולא זהלא פילטר של פוטושופ :-* השקעתי דיי הרבה בערך שלוש שעות אבל אני דיי מתחיל בקטע של אילוסטרציות וכישרון ציור אין לי... טוב אז בלי יותר מדיי מילים קבלו את אנג'לינה ג'ולי למרות שקצת כיערתי אותה אבל תסלחו לי טוב? ;D

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. זה תקופה ארוכה שאני משלים עם בעיה זאת. מדוע זה קורה? המשחק רץ נהדר אבל כל מה שקשור ללוח תוצאות(לדוגמא) או דברים מסוג זה, כמו ניקוד במשחק, הכל ג'בריש או שזה כתב מראה. איך מתקנים בעיה זאת??? דוגמה: לחצו על גוף התמונה לתצוגה ברורה יותר...

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים