עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. היי אנשים... יש לי כמה לינקים לאתר רדיו... במחשב בעבודה שאני מפעיל את הלינקים הוא ישר פותח לי את ה Windows media player ושם אני שומע את השירים דרך הנגן... זה כמו דיסקים כזה שאני שומע. הבעיה שבבית, מותקנת לי BSPLAYER וכל פעם היא זאת שטוענת את הלינק... לא היתה לי בעיה עם זה, אבל משום מה דרך ה BSPLAYER אני לא יכול לשמוע את כל האלבום אבל דרך הMEDIA PLAYER אני כן מצליח להעביר שירים ולשמוע את כל האלבום. בשורה התחתונה: איך אני גורם לקישורי הייפרלינק לא להפתח בעזרת BSPLAYER אלה בעזרת MEDIA PLAYER. נכנסתי להגדרות הקבצים ושיניתישם שכל הקבצים שנפתחים בעזרת BS יפתחו בעזרת MEDIA. לא עזר.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by owen10,

    התקנתי ווינדוס 7 ונעלם לי כונן! מה עושים? דחוף! תודה....

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by kobikal,

    שלום לכולם , יש לי בעייה עם אאוטלוק 2007 אני לא מצליח לכתוב באותיות קטנות באנגלית בשורת הכותרת ! התקנתי את חבילת השפה וכל ההגדרות בסדר , אבל אני יכול לכתוב באותיות גדולות באנגלית ובעברית בשורת הכתובת בלבד אני מנסה בנוסף לעבור לאנגלית וזה לא נותן לי , בתוך המכתב אין לי שום בעיה לעבור ולכתוב באנגלית בבקשה למישהו יש רעיון ?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. מוד מבוסס על Call Of Duty סיכסוך ישראל - פלסטיני דרושים מפתחים! שלום רב, לפרוייקט בניית מוד (על בסיס מנוע קיים ומשופר של Call of Duty), המבוסס על הסכסוך הישראלי-ערבי (משחק מרובה משתתפים), דרושים מעצבי תלת מימד, מעצבים גרפיים (ידע בטקסטורות), מתכנתים בשפה עילית (כלשהי), אנימטורים, ומעצבי שלבים עם ידע ב RADINET. הפרוייקט הינו פרוייקט שנסגר לפני כ3 שנים עקב חוסר בכלים מתאימים להוציאו לפועל, כיום נבנה על אחד ממשחקי Call of Duty עם מנוע וגרפיקה ששיפרנו, ויסופק כמשחק עצמאי. הפרוייקט בהתנדבות וללא תשלום, אך עם אופציה לתגמול בעתיד (פרטים בהמשך...) אפשר לראות בקישור הבא סרטון מהמשחק בגירסתו הקודמת: מספר תמונות: https://plus.google.com/photos/103013850825750168880/albu…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by TNT,

    יש לי איזה אנציקלופדיה שעובדת על דוס. אני רץ תחת WINDOWS XP, וכאשר אני מפעיל את האנציקלופדיה אז הכתב שם מופיע לי בג'בריש. מישהו יודע מה אני יכול לעשות?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. היי יש לי בעיה בפיירפוקס, באחד מהמחשבים שאני משתמש בהם. כאשר אני נכנס לאתר שמכיל iframes, שמתעדכנים כל כמה שעות, אני תמיד רואה גירסה ישנה (מאוד, כמה ימים אחורה לפחות) של הקובץ, זאת ששמורה ב-cache.. ואני חייב לעשות reload iframe בשביל שהוא יטען אותו מחדש.. זה קורה לי רק במחשב אחד, ולא בשאר המחשבים שאני עובד בהם, ולכן אני מניח שזו בעיה נקודתית בהגדרות. יש לציין שזה קורה רק ב-iframes, אין שום בעיות cache אחרות.. מישהו נתקל בזה פעם? הצעות לפתרון (חוץ מ"תמחק את הפרופיל, ותתקין מחדש", זה לא יכול לבוא בחשבון..) תודה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by ToMeRv32,

    מהו אימוטלטור הPS2 הכי טוב שיש?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  8. מהי התוכנה הטובה ביותר להמרה הנ"ל ? נסיתי כמה תוכנות אך בהרבה מהן התוצאות היו גרעות כגון :רעשים בסאונד ,אי סינכרון בין תמונה לסאונד ,איכות תמונה ירודה. יש ברשותי צורב DVD לכן המרה לDVD יותר מעניינת אותי .

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  9. נוכחתי לשים לב לתופעה מעצבנת באתרי החדשות הישראליים למינייהם (Ynet, Walla, מעריב NRG וכ"ו): אפילו אם חוסם הפופאפים של הפיירפוקס שלי (גרסה 11 האחרונה) מופעל + תוספי ה-Noscript וה-Adblock Plus מותקנים ומופעלים, פרסומות ביניים ואחרות ממשיכות להופיע וחלונות (ואף לשוניות) קופצים ממשיכים לקפוץ, כאשר הם נעלמים מאחורי פיירפוקס עם פתיחתם. מה גורם לבעייה הזאת, ואיך לפתור אותה? להלן מידע מתומצת לגבי אופי פעולת שני התוספים שלי (אם הוא יוכל לעזור לכם לפתור לי את הבעיות עם הפרסומות והפופאפים שלא נחסמים): ה-Noscript שלי מוגדר בכל האתרים לאפשר תוכן של תוספים חיצוניים לפיירפוקס (Java, Javascript, Flash וכ"ו) וכן זכויות רק לתחום שבו אני נמצא וכן לתחומים שהאתר צריך על מנת שייעבוד כהלכה (שהי…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by yoavbd123,

    שלום, התקנתי WINDOWS 7 על המחשב. הWMP12 היה בסדר במשך הרבה זמן, ופתאום אתמול הוא התחיל לא לעבוד לי. התוכנה לא מגיבה, כשאני מנסה לפתוח אותה נפתח חלון למילי שניה ואז נסגר מהר, ניסיתי לפתוח קבצים לנגן בWMP וזה לא עזר, וניסיתי גם לפתוח את התוכנה עצמה וזה גם לא עזר. עשיתי RESTART ולא עזר הנה תמונה עם השגיאה שאני מקבל כשאני מנסה לפתוח קובץ לנגן ב WMP. : אני לא זוכר שעשיתי משהו ספציפי שיכול לפגוע בתוכנה, אבל אולי כן... מה אני יכול לעשות כדי לפתור את זה ? תודה, יואב

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. הורדתי קובץ AVI של סרט ולא ניתן להריץ אותו. גם החלפה לכל סיומות הסרטים לא עזר ו-GSPOT לא מכיר את סוג הקובץ. בתקווה שזה עדיין מה שרציתי לראות, רק באריזה לא ברורה, איך ניתן לבדוק זאת? יש תוכנית שיכולה לאבחן לפי קידומות קובץ פיסי או משהו בסיגנון? בתודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Saliman,

    אני מתכוון לצורות כמו החץ, לב, סיכה וכו' חיפשתי אפשרות כזו אבל לא מצאתי... ד"א אם זה שייך לפורום תוכנה אנא העבירו את זה לשם, לא הייתי בטוח לאיזה מהפורומים לשייך את ההודעה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Dimness,

    קצת באיחור, אבל עדיף מאוחר מאשר אף-פעם. סיימנטק שחררה את מוצרי 2005 שלה שכוללים את: - נורטון אנטי-וירוס - נורטון אינטרנט סקיוריטי - מורטון אנטי ספאם - נורטון סיסטם וורקס - נורטון גוסט

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by BlackBird71,

    שלום עד היום השתמשתי בנורטון הוא שירת אותי מצוין הוא קצת כבד ביחס לכולם אבל עושה את העבודה כמו שצריך! אין לי בעיה עם אנטי וירוס כבד המחשב שלי לוקח אותו בלי בעיות.. השאלה היא האם יש משהו יותר טוב מנורטון? אולי חינמי? או שכדי לי פשוט לעדכן ולקנות את הנורטון שוב פעם? חייב תשובה דחוף הימים נספרים לאחור

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שלום לכולם! קניתי נטבוק שהגיע עם ווינדוס סטרטר ואופיס סטרטר מובנה. הבעיה של אותו אופיס סטרטר שהוא מציג לי כל הזמן תמונות של פרסומות באמצע העבודה וזה מאוד מפריע. אני מבין שזה הרווח של מייקרוסופט מהתוכנה ולכן הם נותנים אותה בחינם, וזה מקובל עלי. השאלה היא ביחס לזמן שבו אני לא מחובר לרשת שאז אין להם פרסומות ממילא, והם רק מציגים כל הזמן תמונות מבלבלות שלהם. רציתי לשאול אם מישהו יודע היכן המיקום של התמונות האלו בתוך התיקיות כדי שאוכל למחוק אותם ואז יהיה לי ריבוע סטטי, חיפשתי אותם ואני לא מוצא. או לחילופין איך אפשר בכלל להעיף את הריבוע הזה של הפרסומות. תודה רבה לכל המגיב

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by tomer_et,

    התקנתי OFFICE 2000 ואני לא מצליח להפעיל את תוכנת WORD. כשאני מנסה להפעיל אותה אני מקבל הודעת שגיאה ושאני מבקש פרטים אני מקבל את ההודעה הבאה: AppName: winword.exe AppVer: 9.0.0.4527 ModName: vbe6.dll ModVer: 6.0.89.67 Offset: 000ebeb3 שאר התוכנות של אופיס עובדות בסדר גמור, ורק עם WORD יש לי בעיה. ניסיתי להתקין מחדש את אופיס אבל הבעיה לא נפתרת. אני עובד עם WIN XP PRO. יש למישהו רעיון למה אני לא מצליח להפעיל את התוכנה?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. אהלן, הייתי מעוניינת לדעת איזה תוכנות הן הטובות ביותר על פי נסיונכם. הייתי רוצה לדעת על תוכנות ל-registry, spyware\maleware, כאלה שפשוט מנקות את הזבח וממהירות את המחשב:} בתודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. אני חייב עזרה כי אם אני לא יסדר את זה אני יודע שאני לא יצליח לישון כשמשהו לא בסדר בכללי.. הורדתי לפני שבועיים בערך את BSPLAYER והתקנתי לא הייתי מרוצה והיום מחקתי ועכשיו כשאני מנסה להפעיל קבצי מוזיקה וסרטים הם לא פועלים! זה רושם לי "פתח באמצעות" ואחרי שאני עושה פתח באמצעות זה נכנס לשיר או לסרט אבל אחרי שאני יוצא מהשיר או הסרט ומנסה להפעיל שוב, הקובץ מראה לי עוד פעם "פתח באמצעות" בבקשה תעזרו לי כי לא ממש באלי לעשות עוד פירמוט [עשיתי כבר 2 השנה!!] ויש לי המון סרטים ומוזיקה מפוזרים במחשבים אז אני צריך פתרון שיעבוד על כל המחשב ויחזיר אותו למצב של ה windows media player תודה רבה לעוזרים! ואם זה חשוב, יש לי windows XP SP3

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. עברתי קצת על האינטרנט והבנתי שהתוכנה Blocklist Manager מומלצת, יש תוכנה שהיא יותר נוחה לשימוש? רציתי לבקש רשימה כתובות IP, כמו כן איפה אני יכול להעדכן את הרשימה?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. Started by menahem2009,

    יש לי תקיעות קטנות ב need for speed the run עשיתי עדכון לדריייבר של הכרטיס מסך וזה לא עזר מפרט מחשב: CPU:I7 2600K כרטיס מסך GTX 580 ASUS 16 גיגה רם לוח P8P67 ASUS DELUXE ספק 850W call of duty modern warfare 3 ובאטלפילד עובד חלק על הגרפיקה הכי גבוהה

  21. Started by odi,

    האם הגרסה של deep freeze xp מתאימה גם ל win 7 ? בתודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. 1. יש AUDIO DEVICE לא מזוהה ב Other devices יש בסימן קריאה: audio Device on high definition audio Bus ביצעתי לפי הההוראות שבאתר גיגהבייט (3 פעמים...) ולא פתר הבעייה. למה יש 2 שורות microsoft UAA Bus Driver for high definition audio? 2. לא מזהה כרטיס PCI (מותקן היטב בסלוט)!!! 3. אין BEEP בהדלקת המחשב (רמקול לא עובד) ה

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Render time : 51:45 נעשה במאיה 2008 . הארות , הערות , ביקורות ושאר פירות וירקות יתקבלו בברכה .

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. אני יכול לקבל דואר ולא לשלוח...! כשאני לוחץ דואר חדש אני מקבל את ההודעת שגיאה הזאת: טעינת פנקס הכתובות נכשלה. תצורת Outlook Express שגויה, נא התקן מחדש. אישור שאני לוחץ אישור זה כותב: אירעה שגיאה בפתיחת הודעה זו. אירעה שגיאה. אם אני הולך להתחל, תוכניות, עזרים, ופנקס כתובות זה כותב: נראה כי הקובץ שצויין אינו קובץ פנקס כתובות חוקי מה אפשר לעשות???

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. Started by karpad,

    רקע חדש שהכנתי: מה אתם אומרים?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים