תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
עד עכשיו השתמשתי בתוכנה sub to ssa. ניתן להוריד את התוכנה מה-mirror שבכתובת הבאה: http://www.softpedia.com/progDownload/SUB-to-SSA-Download-81424.html עד עכשיו הייתי מצליח בעזרת התוכנה לשלוט בגודל של התרגום. עכשיו פתאום אני לא מצליח בגודל, והוא יוצא גדול מדיי (גם אם אני בוחר בפונט בגודל 8). אשמח לקבל פיתרון לבעיה. אם זה משנה, אני עובד עם Win xp + sp3 באנגלית. תודה מראש, שנה טובה וחג שמח, dr70
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעוניין להכניס הגנה מפני צריבה מחדש לדיסק שאני יוצר (כמו שיצרני משחקים עושים). מישהו מכיר דרך טובה וחוקית לעשות את זה? (אני יודע שאפשר לפרוץ כל דבר, אבל אני לא מעוניין שבהעתקה רגילה ב-NERO יוכלו להעתיק את הדיסק שלי.. אז תחסכו ממני את ההרצאה על זה שזה מיותר)
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שחוסמת אתרים מסויימים... יש לכם משהו כזה? שיהיה אם סיסמה אולי לאתר.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כעורך מתחיל ( בפרימייר) אני נדרש להעביר דאטה מקלטת המיני DV שלי למחשב. האם לעשות זאת בשיטה הסטנדרטית של חיבור המצלמה בכבל USB למחשב ואו שלמען פורמטים נוספים בעתיד כדאי לרכוש טייפ דגימה ( שאגב נורא יקר). תודה למשיבים.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם לדעתך יש להסיר את השאלה? כן - לא נא לפרט, מה הפריע לך בשאלה זו? שגיאה!!! [h=1]האם ההודעות באאוטלוק של מיקרוסופט תופסות זיכרון במחשב?[/h]
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני אמנם משתמש בדפדפן הזה רק שעה-שעתיים, אבל הוא פשוט מדהים בהשוואה ל-IE: חסימת Pop-ups מובנית, פתיחת חלונות בתוך החלון של הדפדפן, חיפוש מובנה בגוגל, ממשק עברי, סקינים ועוד כמה דברים שעוד לא בדקתי . הוא מבוסס על IE, ולכן אין בעיות תאימות כמו ב-Netscape או Mozzila האתר - http://www.avantbrowser.com/
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
הלוח הוא מדגם MS-7222 הכרטיס קול והכרטיס מסך O.B לא מותקנים טוב תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עלו שמי עומר את העבודה הזאת עשיתי לפני איזה חודשיים בערך ו... זהו אז תביאו תגובות בונות. http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/o/m/e/r/_/d/a/d/o/n/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200305021605459617/200505291751242322/Clock-V2.jpg אה כן, נערך בפוטושופ וצולם במינולטה Z3. העין שלי.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי כשאני מתחיל לרשום כתובת של אתר, הכרום נותן לי אופציות וליד כל אתר מופיעה תמונה. כל פעם שאני מוסיף אות משתנות האופציות והתמונות. איך אני חוסם את התמונות? ואיך קוראים לתמונות האלה? האם זה אווטאר של האתר?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי בעיה באקספלורר שאני לא יכול להיכנס לכתובת מסוימת אין לי שום הגבלה לכתובת הזאת ודיברתי עם בעל האתר ניסתי כמעט הכל ורק אצלי זה לא עובד כנראה שיש לי פרצות אבטחה בדקתי עם כמה תוכנות ובספייבוט גיליתי 5 אקספלויטים שהספייבוט אומר שהוא מתקן או מוחק אבל בסריקה חוזר הוא מגלה אותם שוב ועדיין האתר לא עולה איך אני יכול לסדר את זה?<?<
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. יש לי בעיה קטנה, כל קובץ במחשב שלי שהוא MDF המחשב שלי מזהה כקובץ ראר ויש לו את האייקון של קובץ RAR, כנראה בטעות שיניתי את זה, איך אני מחזיר את זה להגדרה שהוא יזהה אותו אכן כ - MDF? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, כמו שכתוב בכותרת, כמובן שיש לי את ה-IE9 RC הכי מעודכן (עם העידכון שהיה לפני ימים אחדים)... אני לוחץ על הקישור ולא קורה כלום, באג או סידור מאפיינים?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי סרט והוא גדול מדי מבחינת זמן בשביל להיכנס לדיסק איך אני יכול לחתוך את הcreadits בסוף? תודה (עם איזו תוכנה אפשר להשתמש )
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
[glow=green,2,300]אופיס 2007 [/glow][glow=red,2,300](offic 2007)[/glow] סתם בא לי להראות לכם איך הוא נראה... התקנתי אותו היום וממה שהספקתי להבין מהשימוש הקצר בו, האופיס הזה ממש נוח וממש מהיר וחוץ מזה הוא גם מעוצב יפה...
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, קניתי מחשב חדש לאחרונה ואני לא מצליח לצפות בסרטי 720p ביוטיוב. ברגע שאני עובר ל-720p התמונה נהיית קפואה ואני שומע רק את הסאונד של הסרט. היו 2 מקרים שבמקרה זה עבד (ב-IE), אבל לא הצלחתי לגרום לזה לעבוד שוב. המחשב שלי עם מעבד intel core i3 והכרטיס הגרפי על הלוח אם (GA-H55M-UD2H). מערכת הפעלה win 7 home premium 64bit. ניסיתי לעבוד גם עם כרום וגם עם IE עם הגרסה האחרונה של adobe flash. אני מצליח לראות סרטוני mkv בלי בעיה. יש רעיונות איך לפתור את הבעיה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני יודע שהרוב מדברים פה על מסכי מסך אבל בכל זאת הפורום ניקרא תצוגה וגרפיקה...... אז אני מבקש שתעזרו לי לבחור חתימה שלי זאת החתימה הראשונה אבל לא חשוב הנה זה בא: הראשונה השניה השלישית אני יודע שהן דומות אבל בבקשה תנו לי את האחת הכי יפה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הניחוש הראשון שלי היה וירוס. אבל הורדתי את התוכנה avast ואת כל העידכונים והרצתי בדיקה (ניקה מה שניקה) וגם את AVG anti spyware ושום דבר לא עוזר (על הדרך מצאתי המום מזיקים לא רצויינים) אבל אף אחד מהם לא היה זה שמכבה לי את המחשב. כמובן שנאלצתי לעשות את הסריקות ב safe mode כי אם לא זה מפסיק לי אותם באמצע. אם יש לכם רעיונות איך אני נפטר מזה אני אשמח לשמוע. בגדול לא היה איכפת לי למפרמט אם זה היה המחשב שלי ולא של אבא שלי, אבל מכיוון שיש לו המון אימיילים שחשובים לו ואין לי מושג איך לגבות את זה אני נאלץ לעשות את זה בדרך המייגעת. דרך אגב רציתי לדעת אם יש לי ווינדוס חוקי במחשב שלי אני יכול להתקין אותו גם במחשב של אבא שלי או שזה יגיד לי שהווינדוס לא חוקי וישגע אותי עם ההודעות האלו. …
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי לפני כ3 שבועות רכשתי את המשחק , בימים הראשונים לא היתה לי שום בעיה להתחבר ואף הזנתי את קוד הVIP בהצלחה . לאחר 3-4 ימים האונליין הפסיק לעבוד ומאז אני תקוע.אני מצליח להתחבר לpsn בלי שום בעיה אבל לא לאונליין של המשחק. אני מקבל הודעה can't connect to ea online servers . פניתי לעזרה הטכנית שלהם ולא משנה מה שעשינו לא הצלחתי להתחבר... בסופו של דבר הם ביקשו ממני להפעיל tracer שלפי מה שאני מבין הוא בודק את התקינות של שליחת/קבלת מידע ברשת ולשלוח להם דו"ח .הבעיה היא שעל המחשב הtracer לא עולה לי ופה אני צריך את עזרתכם . . . כאשר אני מנסה להפעיל אותו אני מקבל את ההודעה הבאה: uotrace.exe is not a valid win32 application כאשר חזרתי לea עם הבעיה הם ביקשו ממני לבצע מספר צעדים והם: 1.ל…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני יודע לעשות מילה שתהפוך לקישור בוורד... אני מעוניין להפוך כל כתובת שייש לי לקיצור עם מילה אחת איך זה אפשרי? תודה ויום טוב Every day I learn something new
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מקוה שכאן זה המקום הנכון... תוך כדי עבודה על המחשב גיליתי שתיקיה בת 3 GB של תמונות נמחקה מהמחשב. ביצעתי שחזור עם תוכנת UNDELETE, כעת כל התמונות קיימות אך לא נפתחות הודעת שגיאה: "לגלריית התמונות אין אפשות לפתחו תמונה זו או וידאו זה. נראה שהקובץ ניזוק או נפגם." יש למישהו רעיון איך אני יכול לתקן את התמונות ששחוזרו? תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שהמחשב עולה יש את המסך בשחור של אינטל אחרי זה מסך שחור ואז ריסטרט אחרי זה עוד פעם , מסך כחול (של אינטל) מסך שחור ושוב......... ניסיתי ללחוץ על F8 / F5 / F4 ולא קורה כלום ! ניסיתי לעלות את הביוס, שם הכול ניראה רגיל, אני יוצא ממנו ואז שוב ריסטרט וכל זה.... מה זה ? למה זה קורה ? ובעיקר איך ליפתור את זה... תודה ואם זה לא שייך תעבירו ...
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, יש לי ווינדוס XP , בזמן האחרון אני מקבל כמעט כל יום מסך כחול ומיד אחריו המחשב מפעיל את עצמו מחדש.. בהתחלה זה נתן את ההודעה הזאת: http://www.up2me.co.il/images/56127921.jpg הבנתי שהקובץ שם eamon.sys קשור לNOD32 אז הסרתי אותו והתקנה מחדש גירסא חדשה יותר. בכל מקרה המסך הכחול חזר שוב עם הודעה אחרת : http://www.up2me.co.il/images/46864648.jpg ממה זה נובע? ומה לעשות? תודה!!!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-


