תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
איך מעביריםאת כל רשימת הכתובות מ yahoo ל gmail?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שבוע טוב לכולם ! עברתי לא מזמן למוזילה, ורציתי לשאול: איך אני הופך אותה לדפדפן ברירית המחל שלי? ועוד שאלה על מוזילה: האם אני יכול להשתמש בפלאג גט דרך מוזילה ? תודה מראש לעוזרים.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מהי תוכנת הצפיה הממולצת לוידיאו ו/או המקודדים לפתיחת כל סוגי הקבצים?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
התקנתי על ויסטה 32 ביט את סימנטק קורפורט, והוא עושה AUTO DISABLE לעצמו מסיבה לא ברורה, ומצאתי סימוכין לכך שהוא עושה זאת לעוד משתמשים (מישהו יודע למה?). אני מחפש אלטרנטיבה חינמית, יש AVAST, ANTIVIR, AVG - יש משהו אחר? מה מומלץ? איך הם משתווים לסימנטק?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
היי לא, אני לא מבולבל, אני מתחבר וזה מראה לי שהוא מוריד לי דואר אך שום דבר (פרט לאחד או שניים.......לפעמים) לא מגיע לתיבת דואר נכנס. להיכן זה נעלם ומדוע ??? תודתי מראש, יהודה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מאוד צריך עזרה. מישהו מכיר תוכנה SpinRite v6.0. שעושה שיחזור מידע. אני בדקתי עליו ולא היבנתי משהו שהתוכנה משחזרת לי מידע חומר חשוב כמו למשל מסמכים או קבצים ותיקיות חשובים לי, שנימחקו לי בדיסק קשיח שלי. מה היא עושה בדיוק? נראה לכם שהיא רק ורק מתקנת שגיאות סקטורים (BadS) ולא חומר מסמכים או קבצים ותיקיות? האם זה נכון? מיקי
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ניסיתי לצרוב ISO שהורדתי מהאינטרנט, הגודל שלו הוא בערך 850 מגה, אבל הבנתי שכשצורבים את זה על דיסק 700 התוכנה מכווצת אותו. אז למה קיבינימאט זה לא צרב???? Recording device: LG CD-RW CED-8081B Recording method: Track-at-once Recording Speed: Max Thread1: Executing Thread1: Reading Disc Info Thread1: Setting Write Parameters Thread1: Reading Next Track Info Thread1: Start LBA is 0 Thread1: Processing Track 1 [Mode1] [272476 Sectors] Thread1: Converting from Mode1/2352 to Mode1/2048 on the fly Thread2: Executing Thread2: Synchronizing Cache Thread1: Executing Thread1: Reading Disc Info Thread1: Setting Write Parameters Thread1: Reading Next Track Info Thread1: Start LBA is 272…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני בונה אתר אישי ואני רוצה לאחסן אותו, אתם יכולים להפנות אותי לאתר איחסון בחינם?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שאני פותח את האינטרנט אקספלורר לוקח לו זמן לעלות וגם שאני ניכנס לאתר הוא דיי איטי והוא לא פותח לינקים שניפתחים בחלון חדש, במקום זה הוא ניתקע לאיזה דקה ואז ממשיך לעבוד ולפעמים גם סתם ניתקע יש אפשרות למחוק את האינטרנט אקספלורר ולהתקין מחדש? אם אני ישתמש בדפדפן אחר זה יעזור? ואם כן על איזה אתם ממליצים?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עשיתי רשת עים שיתוף אינטרנט בדומה למה שרשום כאן :http://rotter.net/cgi-bin/rotter/dcboard.cgi?az=read_count&om=38&forum= DCForumID19&archive=yes עכשיו הרשת פועלת מצויין לשניי הצדדים (המחשב הראשי עים WIN 2000 והשני עים 98 לא SE )ובשיתוף האינטרנט מ2000 ל 98 יש בעיה :אני יכול לעשות מ98 פינג לאתר והוא פועל בסדר אבל האקספלורר לא מגיע לשום דבר וגם מירק לא פועל בסדר(האינטרנט ב 2000 פועל בסדר)-עברתי על כל ההגדרות כמה פעמים ואני לא יודע מה הבעיה(זה לא בעיה של אטיות באינטרנט זה בעיה שהוא לא פועל ורק פינג מגיב-תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם מישהו מכיר קליינט טוב, מומלץ והכי חשוב מהיר לאימיול? רוב ההורדות שלי אני מבצע בעיקר בביטורנט אבל יש דברים שפשוט אפשר למצוא רק באימיול[חוקיים, כמובן]. תודה מראש.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני יודע שיש תוכנה שבודקת את כל היישומים שפועלים במחשב באותו רגע ומראה כמה אחוז מהזיכרון הם לוקחים מראה את כמות הזיכרון הפנוי המשומש וגם את הCACHE, היא גם מנקה את הCACHE בתוכנה יש גרפים עם קוים צהורבים וירוקים אם זה עוזר למישהו. תודה
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הייי כולם קודם כול אני מדגיש ---- העבודה לא שלי!!!! ------ שלא תטעו הלוואי הייתי יודע לצייר ככה אבל אני לא עשיתי אותה ואני מביא אותה רק כדי שתיראו היא נעשתה ע"י 2 קנדים שקוראים להם Jean Sebastien Duberger And Ray Toh והיא כאמור רק בפוטושופ
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב הסתדרתי עם הייצוא היה לו בעיה מוזרה שהוא לא היה מוכן לרנדר איזה גוף .... =\ קטע מוזר! טוב לא משנה בכול מיקרה עכשיו רינדרתי אבל הוא הוציא את זה שזה ניראה ממש אבל ממש גרוע שלא נדבר על חצי מהחומרים וכול מה שקשור לMENTAL RAY שלא רונדר בכלל וקיבלתי רק שחור....=\
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מדובר בקבצי ווידאו שהוקלטו מהאינטרנט והתוכנה שלהם נעלמה לי בזמן הפירמוט, מישהו יודע באיזה תוכנה אפשר לנגן אותם?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתפעיל משחק עם סיומת smc זה נראה לי אמולטור. תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בכרום, שכל 2 שניות הוא מחליט על דעת עצמו לעבור לאתר של גוגל, וגם כשהוא כבר שם, הוא מרענן את העמוד כל 2 שניות אפילו לעמוד הגדרות הוא לא נותן לי להיכנס. רק כאשר אני מנתק את האינטרנט הוא מפסיק את זה. השבתתי את כל ההרחבות, וזה עדיין קורה רק כשאני משתמש במצב לא מזוהה הוא לא עושה את זה (ככה אני כותב כאן) הקישור שהוא טוען כל פעם הוא: https://www.google.co.il/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1CHEU_iwIL496IL496&ion=1&ie=UTF-8 האם זה וירוס כלשהו או סתם באג מעצבן?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה, כששולחים לי "בקשת אישור" ואני פותח אותה מתקבלת ההודעה הזו: ולאחר לחיצה על "אישור" מופיעה ההודעה הזו: ואחרי זה נסגר האיסיקיו וצריך להפעילו מחדש בלי שהספקתי לאשר/לא לאשר לבנאדם :-/ זה קורה גם כששולחים אלי URL ואני מנסה לפתוח אותו... הסרתי את האיסיקיו לגמרי והתקנתי מחדש וזה הסתדר, אחרי כמה ימים שוב חזר, שוב הסרתי והסתדר ושוב חזר, עכשיו זו הפעם השלישית ואני יודע שאם אני אסיר את הכל ואתקין מחדש אז הבעיה תחזור שוב עוד מספר ימים, ככה עד שאני אמות (בעע הגזמתי בקטע הזה...) מישהו נתקל בתופעה מרגיזה זו? איך ניתן לסדר זאת? (אני על הגרסה האחרונה של ICQ ועל WinXP)
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלוםייצוא וייבוא אצלי אפור ז"א צריך להפעיל את הפונקציה הזו אנא עזרו איך מפעילים אותה תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי חברים יש לי חשבון גוגל chrome GMAIL שמסתרכן אוטומטית במחשב נייד בעבודה . האם יש אפשרות דרך חשבון גוגל למנוע מזה לקרות ? שאני נכנס להגדרות החשבון ,אני רואה את הטלפון שלי ,את המחשב של הבית ומחשב העבודה .אין אפשרות למחוק שם אשמח לעזרה תודה רבה שי
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב אז ככה הורדתי כמה שירים והפעלתי את הווינמפ הכול היה בסדר אבל רציתי לשנות את שמות השירים שניתי אותם וזה מה שקרה אחרי שהדלקתי את השירים:
-
משום מה (וזה לא רק מ FF4) ה CTRL+SHIFT לא עובד בFF (בכרום וכו' זה פועל מצוין) מישהו יכול לפתור את הבעיה או לתת קיצור חלופי (זה אמור לעשות "כיוון טקסט מימין לשמאל" ) תודה, אריה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא יודע למה זה קורה - הורדתי את קובץ הניסיון מהאתר של NOD32 בחרתי שם בכל הרישום = כמובן בשפה האנגלית אבל כשאני מתקין - זה בוחר לי בשפה ספרדית....נאלצתי להתקין את הכל כי לא רציתי להישאר בלי אנטי וירוס 1. האם יש דרך להחליף שפה = מיבלי להתקין מחדש 2. למה(לעזאזל כן?) זה קורה? תודה לכל מיש שעוזר
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מופיע לי משולש אזהרה אדום מהבהב ב taskbar ליד השעון. ואז sytem alert ואומר שוינדוס גילה וירוס במחשב ?? זה בכלל מהוינדוס ??? אחרי כמה זמן אני מקבל הודעהmalware alert , שבטוח לא קשורה לוינדוס, ושואלת "גולה וירוס,האם להתקין את כל תוכנות ההגנה" בחלון רשום גם את שם הוירוס Adware.W32.ExpDwnldr לא משנה מה לוחצים, פתאןם מןפעים לי 3 איקונים לתוכנות "נגד וירוסים" סקרתי עם ה ad הוא מצא כמה דברים רציניים, הסיר אותם, עשיתי RESET שוב זה חזר ה Nod 32 לא מוצא כלום. המחשב כל הזמן מנסה להכנס לכל מני אתרים מריץ עכשיו spysweeper לא עזר, מצא משהו הסיר, אחרי ריסט הוא חוזר.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-


