עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by em28,

    באחת ההפעלות מחדש של פיירפוקס לצורך הסרת הרחבות נתקע השועל ולא היתה ברירה אלא לקנסל את הפרוסס שלו. מאותו רגע והלאה לא ניתן להסיר הרחבות מפיירפוקס. כלומר ההרחבות המוסרות נמצאות במין מצב ביניים שבו פיירפוקס מחכה להפעלה מחדש ע"מ להשלים את ההסרה שלהן. :s05: אבל גם לאחר הפעלה מחדש הוא נמצא שוב באותו מצב. כך יוצא שניתן להוסיף הרחבות, לנטרל אותן, אך לא ניתן להסירן והן סתם נמצאות ברשימת ההרחבות. עוצו עיצה.....

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. אשמח להמלצה לתוכנה ככה קלילה ואיכותית. עד עכשיו הכרתי את Flashget, אך אין לה תוסף ל-FF לגרסא 3.5.1. אגב שתתמוך גם בשירות של Rapidshare. תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  3. מחפש תוכנה שתעזור לי לעקוב אחרי מי מחובר אצלי לרשת האלחוטית.

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  4. Started by idokadosh,

    המעבד שלי בלפחות 50% מאמץ כל הזמן יש לי מעבד 6420 של אינטל וווינדוס xp sp2 . כאשר בד"כ הוא היה על בין 0 ל3 אחוז תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  5. שמתי לב שavgnsx.exe לוקח את אותו רוחב פס כמו הדפדפן בזמן צפייה בסרטונים ברשת (למשל יוטיוב). בNETLIMITER אני רואה את התהליך של הדפדפן לוקח X קילובייט ואת התהליך של AVG לוקח X קילובייט באותו זמן (תמיד שניהם לוקחים את אותו רוחב פס בדיוק). והרוחב פס הכולל הוא כמובן 2X קילובייט. האם הAVG באמת זולל חצי מהרוחב פס שלי?

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  6. Started by זאק,

    אני צריך דרייברים ללוח ישן בתושבת 478 asus p4r800-vm תודה לכל העוזרים!

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  7. שלום! אני צריך המלצה לתוכנה שתפריד לי כמה שניות של סרטון וידאו לקבצי תמונות עבור כל פריים BSplayer לא עוזר

    • 0 תגובות
    • 901 צפיות
  8. Started by drbrain,

    שלום לכולם לפני פורמט למחשב שלי עשיתי יצוא לקובץ אוטלוק 2007 אנגלית התקנתי ווינדוס ואוטלוק 2007 עיברית עד כאן הכל בסדר גמור הבאתי את הקובץ לאוטלוק תוך כדי שהקובץ נכנס והמיילים נכנסים לאוטלוק הפסקתי את הכניסה באמצע והיבוא נפסק ניסיתי לייבא שוב את הקובץ ופתאום אין מיילים מה שאני רק רואה זה שנכנס רק CONTACTS ויומן פגישות 1) ניסיתי למחוק פרופיל ולעשות חדש כולל מחיקה ידנית של קבצי PST בספריית התקנה של אוטלוק - לא עזר 2) ניסיתי להחליף אוטלוק עיברית לאנגלית - לא עזר 3) ניסיתי SCANPST - לא עזר 4) פורמט והתקנה של הכל מחדש - לא עזר מה שאפשר לייבא זה אך ורק CONTACTS ויומן פגישות - אין כל זכר למיילים שהיו למרות שביבוא הראשוני היו האימיילים ושוב כל זה התחיל בגלל שהפסקתי ייבוא של PST ב…

    • 5 תגובות
    • 636 צפיות
  9. Started by n_aviv1,

    מבקש ממני משהו (כנראה סריאל) בהתקנה מאיפה אני משיג את הסריאל הזה או מה שהוא רוצה?

    • 8 תגובות
    • 895 צפיות
  10. Started by gargoil,

    שלום לכולם! אני משתמש באאוטלוק 2003 ולאחר שינוי פרטי איש קשר ברשימת אנשי הקשר שלי הויא זוכר תמיד את המייל הישן ורק לאחר שאני עושה בדיקת שמות הוא מגלה את המייל החדש. מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 537 צפיות
  11. שלום! חזרתי לפני יומיים מארצות הברית וצילמתי בערך 15 ג'יגה בייט במצלמת וידאו של סוני DCR-DVD710 עכשיו אני מנסה לערוך סרט על הטיול עם החומר המצולם. ניסיתי לעשות זאת ב-Windows Movie Maker והגעתי למצב שאני שומע רק את הסאונד ולא רואה תמונה. באיזה תוכנה אני צריך להשתמש. ארד

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  12. תודה

    • 4 תגובות
    • 693 צפיות
  13. 1. אני כותב מסמך עם הערות שוליים בתחתית העמוד. ואני רוצה להגדיל את הגודל של המספרים שבהערות השוליים למטה בתחתית הדף. מישהו יודע איך אפשר לשלוט במספרים, להגדיל אותם? 2. מישהו יודע אם אפשר למחוק את הקו המפריד בין הטקסט למעלה לבין הערות השוליים למטה. כי אני לא מעוניין בקו מפריד. תודה!

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  14. Started by Baridy,

    מישהו יכול לעשות לי Avatar יפה לסטים? אם אפשר שיהיה תמונה של Soldier מTF2 תודה לעוזרים. ;D

    • 0 תגובות
    • 707 צפיות
  15. Started by xena,

    מחפש תוכנה שתפעל באופן אוטומאטי בחיבור כנון USB חיצוני. התוכנה אמורה להראות את תוכן הכונן באופן ויזואלי (סרטים, מוזיקה וכו') תודה

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  16. כי כל פעם שאני מחליף למסך טלוויזיה אני לוחץ על SCREEN RESULTION ומשנה יש איזה תוכנה שתעשה שישר אני ילחץ במקלדת ותשנה? תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 875 צפיות
  17. Started by salem,

    שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים. אני נתקל בבעיה אשר התעוררה אתמול (באופן פתאומי, שלפניה הצלחתי להשתמש בצורב באמצעות Nero ללא כל בעיה) - תוכנת Nero אינה מזהה את כונני הדיסקים שלי כלל, בעוד הם מופיעים במנהל ההתקנים תחת 'המחשב שלי', וקוראים דיסקים בצורה פשוטה. יצויין כי הצלחתי לצרוב דיסק באמצעות Windows בלבד. לאחר עצה שקיבלתי להחליף את התוכנה, עשיתי זאת אך הבעיה נותרה. קיבלתי הודעת שגיאה אשר מבקשת ממני לתת 'רשות' לכלל המשתמשים במחשב לצרוב, אף על פי שהמשתמש בו אני משתמש הינו Administrator. האם יש לכם עצות? מצ"ב 2 תמונות מסך אשר יעזרו להבין מהות הבעיה. שוב תודה מראש לעוזרים. http://img196.imageshack.us/img196/2112/56899557.jpg http://img43.imageshack.us/img43/9945/89764739.jpg

    • 9 תגובות
    • 659 צפיות
  18. Started by AliceInChains,

    תוכן נמחק

    • 3 תגובות
    • 734 צפיות
  19. היי! עריכה: מאחר והשאלה לא הובנה כראוי, אני אספר את כל הסיפור: יש לי מחשב נייד של TOSHIBA, שבא עם תוכנה שמסוגלת לצרוב 2 DVD-ים עם CLONE של המחשב כפי שהגיע מהמפעל. התוכנה יודעת רק לצרוב, לא ליצור קובץ ISO וכו'. מכיוון שכל הצריבות שניסיתי לעשות בינתיים נכשלו, אני מעוניין בתוכנת צד ג' שתדמה את הצורב. כלומר: אני מחפש תוכנה שתוכל לדמות צורב DVD, כך שתוכנת צריבה "תראה מולה" צורב DVD עם דיסק DVD ריק. האמולטור ידאג שה"צריבה" תתבצע לתוך קובץ ISO או תיקייה שתוגדר מראש. מישהו מכיר תוכנה כזו? תודה!

    • 5 תגובות
    • 615 צפיות
  20. היי! אני מחפש תוכנה שתוכל לדמות צורב DVD, כך שתוכנת צריבה "תראה מולה" צורב DVD עם דיסק DVD ריק. האמולטור ידאג שה"צריבה" תתבצע לתוך קובץ ISO או תיקייה שתוגדר מראש. מישהו מכיר תוכנה כזו? תודה!

    • 4 תגובות
    • 891 צפיות
  21. שלום, בדיוק החלפתי מחשב ושכחתי איך אני יוצר תיקיה שמשמשת לאחסון shortcuts שאני יכול להריץ מה run. אשמח אם מישהו יוכל להנחות אותי. תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 695 צפיות
  22. פעם היה לי תוכנה ששמים בה קישור לאתר כל שהוא וגם שם משתמש וסיסמה של האתר ואז שלוחצים על הקישור בתוך התוכנה היא פותחת את הדף ומתחברת לבד עם השם משתמש וסיסמה שהכנסתי מישהו מכיר אותה (השם שלה)?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by hagayben,

    קניתי מחשב נייד מדגם Hasee MJ122 והוא בא עם דיסק של הכרטיס רשת הבעיה היא שאין לי כונן דיסקים ... חיפשתי ולא מצאתי הורדה של הדרייבירים אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בזה אני כבר כמה ימים בלי אינטרנט בבית שלי וזה מחרפן תודה מראש חגי.

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. Started by Artista,

    אחרי הרבה זמן.. לוגו לפורטל ספורט (טאצ'דאון): http://artista67.deviantart.com/art/touchdown-130950079 עיצוב אתר אחסון: http://artista67.deviantart.com/art/SprintServ-131220137

    • 4 תגובות
    • 918 צפיות
  25. טוב, אז הסיפור הוא כזה. פתחתי קובץ WORD שקיבלתי במייל. פתחתי את הקובץ ישירות מהשרת ולא שמרתי אל המחשב. ביצעתי בו שינויים, הרבה, 6 שעות של עבודה על עבודת סמסטר תוך כדי שכל הזמן אני שומר את הקובץ, לא בשמירה בשם. חבר שעבד יחד איתי סגר את הקובץ. מאז - אין זכר לקובץ! כבר 3 שעות אני הופך כל פינה נידחת במחשב ולא מצליח למצוא אותו. מישהו יכול לעזור בבקשה?! תודה! מערכת הפעלה - win7 אופיס 2007.

    • 5 תגובות
    • 3.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים