עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני מאוד מאוד רוצה שהיא תהיה פשוטה לתפעול הקבצים הם סיומות mp4, avi, flv

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. כשאני מפעיל אזרוס ביטורנט או ליונטוורק ביטורנט התוכנות האלה אחרי כמה זמן מתחילות לקחת 100 אחוז מהמשאבים מה לעשות?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by guyl3,

    יש לי סטיק של USB שהפכתי אותו ל bootable ע"י תוכנת wintoflash הבעיה היא שעכשיו אני רוצה לפרמט את ה USB וזה כותב לי שזה WRITE PROTECTED מה עושים

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by oren,

    שלום, רציתי לדעת מה זה האפשרות "VBR" כשאני מקודד ל-Mp3 ומה ההבדל בין קידוד עם VBR וללא... בנוסף, רציתי לדעת למה יש קבצי Mp3 שאני רואה ב-winamp את ה-KBps שלהם כל הזמן משתולל בין 128 ל-192 למשל... מה זה?? תודה

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. היי, כל כמה דקות ההודעה הזאת קופצת לי. (תמונה מצורפת) אין לי visual studio מותקן על המחשב. איך מטפלים בזה? תודה! [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. אם יש לכם פיתרון יותר טוב מלהשתמש בתוכנות למיניהן כי הן בד"כ שוקלות הרבה וזה יכול להיות מסובך. אז אם למישהו יש פיתרון אני אודה לו. תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. שלום פורום גרפיקה ועיצוב!! זוהי הודעתי הראשונה בפורום זה.. חתימה זו נעשתה בצייר (LOL).. כי אין לי מושג אין להשתמש בפוטושופ.. מה אתם אומרים? אין תייעצו למתחיל כמוני ללמוד פוטושופ? תודהה

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by TPack,

    שלום לכולם, היום התקנתי NOD32 על מחשב נייד Acer וכנראה שמשהו השתבש בהתקנה..התוכנה כותבת שיש בעיה ושיש לבצע התקנה מחדש. אך כשניסיתי להסיר את התוכנה קיבלתי את ה error הבא: http://i51.tinypic.com/2a9ph0j.jpg כנראה שיש איזו תוכנה אחרת שמשתמשת בקובץ הספציפי הזה באופן מוזר .. (איזו תוכנה יכול להשתמש בקובץ שממוקם בתוך תיקיית האנטי וירוס?) בכל מקרה, חשבתי לנסות אולי להסיר בעזרת ה Safe Mode אך גם שם בנסיון הסרה המערכת הודיעה שבמצב זה לא ניתן להשתמש בגלל בכל הקשור ל Windows Installer . (תמיד הייתי בטוח שב Safe Mode אין בעיה להסיר תוכנות..) אודה לכל הצעה לפתרון אפשרי (=

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by dj_horse,

    למישהו יש נתונים עדכניים לגבי השקתה של גרסת 2010 של אופיס?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by crow3d,

    אני שוקל כבר כמה זמן שינוי מערכת הפעלה מxp pro sp3 32bit או לubuntu או לwin7 אבל win7 אני רואה את צריכת נפח המקום הגדולה שלו והוא די שדרוג של ויסטה ואני די בלבטים כרגע מאד טוב לי עם הXP הנוכחי זה מחשב יחסית חדש לוח אינטל צ'יפסט G41 מעבד E8400 2 ג'יגה זיכרון מיועד למשחקים לצפיה בסרטים אינטרנט תוכנות שיתוף - אימיול וטורנט ואופיס מה אתם אומרים עדיף לדבוק בווינדואז הישן והטוב ? או לנסות לשנות גישה? לאיזה לינוקס נחמד וחביב? אם אתם אומרים שיש בעיית תאימות של דרייברים , אפשר למצוא ולגבי משחקים ראיתי שמשחקים עובדים וגם יש אימולטור לתוכנות ומשחקים של ווינדואז השאלה מה כדאי? אשמח לייעוץ בנושא

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by noam1979,

    שלום לכל חברי הפורום לאחרונה עשיתי format למחשב ואין לא את הדיסק של הדרייברים ,שם הלוח הוא foxconn מודל 661mxpro הורדתי את הדרייברים של הלוח מהאטר של foxconn אבל עדיין אני לא שומע שום דבר כאילו אין דרייברים+שאני מפעיל את התוכנה windows media player עם דיסק מוסיקה הוא אומר שאני לא יכול לישמוע את הדיסק כי במחשב לא מותקנים התקני שמע עם יש לכם פיתרון לבעיה אני מאוד ישמח ותודה מראש לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Domovoi,

    התקנתי את התוכנה,אבל זה לא מוריד דרך התוכנה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by elior021,

    היי, יש לי פיירוול PFSENSE ותקפו אותי בין השאר דרך פורטים 5060 תעבורת SIP יצרתי ruls שיחסמו את אותם כתובות IP אבל משום מה הפיירוול מתעלם לי מתעבורת sip ועדין ההתקפות מגיעות למחשב, מישהו מכיר את ההגדרה שאומרת לפיירוול להתעלם מתעבורת sip בRULS ?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. כמו שהכותרת אומרת, אני מחפש את תוכנת Adobe Reader (התוכנה שקוראת מסמכי PDF) עם ממשק בעברית. כלומר שה Gui יהיה בעברית. אני חושב שזה תריך להיקרא Adobe Reader (edition number) ME.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  15. Started by elior021,

    איך אני יכול לדעת מאיפה הסירטון מתנגן דרך FLUSH או מידעה פלייר?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by oriki9999,

    שלום לכולם! אני משתמש בWIN7 וכאשר אני מנסה להעביר סרט מסויים (או לשנות את השם שלו\למחוק אותו) הוא מציג לי את הבעיה : "the action cannot be completed because the file is open in windows explorer" ולא מוחק\משנה שם\מעביר את הקובץ. מישהו נתקל בזה פעם\יודע איך לסדר את זה? בתודה מראש לעוזרים!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by Idan-h,

    אתמול פרמטתי את המחשב, והתקנתי וינדוס עם SP2 משולב, לפני כן היה לי וינדוס שעודכן דרך הWindows Update לSP2 והקאזה פעלה והתחברה. עכשיו כל התוכנות האחרות מתחברות רק הקאזה לא, ניסיתי K++ 2.4.3 מה שהשתמשתי קודם, וגם KL Resuraction או איך שכותבים את זה, שתיהן לא מתחברות. יש למישהו מושג מה הבעיה? סרתי אד אוור אפילו שהמחשב פורמט, איזה עוד שיבה יכולה להיות? מודם אלקטל דרך כרטיס רשת תודה לכל העוזרים!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Or94,

    אני מוריד טורנטים ביוטורנט בגירסא 2.0 מטורנט ליץ' והשבוע הורדתי תוכנה והכל היה בסדר. התחלתי להעלות את הטורנט והיום בבוקר פתחתי את היוטורנט והיה עידכון גירסא ל2.0 בילד 18488 ופתאום אחרי העידכון הטורנט לא מעלה יותר ויש לידו חץ אדום כזה וזה פשוט לא מעלה. האם הבעיה היא בהגדרות היוטורנט? אם כן תביאו לי בבקשה הגדרות אחרות.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. שלום לכולם יש לי סמל שאני צריך להגדיל המון אבל הבעיה שהאיכות יורדת משמעותית.. ואני התייאשתי.. אבל זה בגלל שאני לא בעסק ולא יודע... ניסיתי לצייר את הסמל מחדש אבל ללא הצלחה... :\ יש כאן משהו שיכול לעזור לי ? בעקרון הוא אמור להיות במרכז של דף A4... אני מצרף את הסמל ... נ.ב. עברית בפוטושופ ... הכיצד ? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by mic,

    אני שם סיסמא ושם ועושה SIGN IN אוטומטי וזה נכנס ושאני מתחיל מחדש את המחשב זה לא עובד... ושאני מדליק כמובן זה לא נכנס אוטומטי.. למישהו יש רעיונות?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by natan805,

    אני צריך בשביל win 7 כי רק בגלל התוכנה אני עדיין תקוע ב winxp

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by אביב,

    היי, לפני כמה חודשים עברתי סוף סוף לגוגל כרום. יש לי ווינדוס XP (הגרסה הביתית), כולל SP3, ובהתחלה הייתי מבסוט. אלא שאז התחילו הצרות. עכשיו, כמעט בכל הפעלה של הדפדפן, תוך כמה דקות ולפעמים אפילו שניות - הוא פשוט קורס. ניסיתי לחפש תשובות. מצאתי את העמוד הזה, שלדעתי הוא הרשמי של גוגל לטיפול בבעיה - http://www.google.com/support/forum/p/Chrome/thread?tid=60b975ee4de79e41&hl=en עשיתי כל מה שנכתב בו, אבל הבעיה ממשיכה לחזור על עצמה. אגב, לפני הקריסה הוא בדרך כלל פותח מן חלון, כמו של שמירת קובץ (שפותח בראוזר של ווינדוס שאתה אמור לבחור תיקיה איפה לשמור), אבל למרות שלא ביקשתי לשמור שום דבר, אלא פשוט לחצתי על היפרלינק כלשהו. בקיצור, למישהו יש מושג מה עוד אפשר לעשות? כי אני די על…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by SharonSx,

    שלום, רציתי לדעת אם יש תוכנה ביתית המאפשרת איתור טלפונים סלולרים על המפה, כמו שיש לאיתורן ולמשטרה! תודה,

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by ירון-ס,

    שלום לכם לא ידעתי בידיוק איפה לכתוב תבעיה הזאתי אז אם זה לא מתאים לפה , תעבירו את זה אז ככה, אני מנסה לתפוח מצלמה עם אנשים וקופץ לי ההודעה הזאת מה אני צריך לעשות? המחשב כלל לא מזהה תמצלמה שלייש אותו? תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by x-boy_24,

    שלום יש כמה פלאפונים ויש לי גם את ה motorola c650 ויש אותו לחבר שלי ויש לו איזשהי תוכנה שהוא העביר בעזרתה שירים יש שם מקום לשיר אחד נראה לי ויש לפלאפון הזה חיבור usb שבעזרתו מעבירים ועוד בעזרת תוכנה ואין לו את התוכנה והוא גם מחפש אז מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד אותה תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים