תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מה שבכותרת ועוד דבר: אפשר להוריד באופן חוקי את התוכנה "Access" (חלק מהאופיס) בלבד ? (דמו או משהו)
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בבקשה שמישהו יחזור אלי ב-ICQ ניסיתי לאחד כוננים עם PartitionMagic7 באמצע נתקע - reset. עכשיו לא רואים את כונן E - 10GB , למרות שהוא קיים - רואים בתוכנה. איך אני מחזיר אותו כך שיוכר שוב? מישהו מבין בתוכנה הזו?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחקתי את של LH כי בFEAR לא שומעים סאונד כשהם מותקנים... על איזה קודקים "איכותיים" אתם ממליצים ? משהו שכולל בתוכו כבר את כולם כמו של LH רק יותר טוב
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מכיר את www.lionetwork.net את www.supernova.org וזהו... אין בביטורנט חיפוש כמו באמיול נכון? אז מישהו מכיר אתרים טובים?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי, רציתי לדעת איזו תוכנה מאפשרת ליצור לוגו בפלאש עם אנימציה לאתר, עם תמיכה בעברית (ניסיתי את KoolMoves, היא מצויינת אך אין תמיכה בעברית), ללא ידע מוקדם בפלאש. בנוסף, רציתי לדעת האם קיימות תוכנות שבעזרתן ניתן לבנות תפריט מונפש בפלאש/DHTML ללא ידע מוקדם בנושאים אלו. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן היום, בטיפשות גמורה, הכנסתי לעצמי וירוס קטלני למחשב דרך איזה אתר שחבר שלח לי...הורדתי והפעלתי משהו שאסור היה לי לגעת בו. מספר דקות אחרי ההפעלה של הקובץ הנ"ל, המחשב יצא מכל החלונות, עשה ריסט, העלה את ווינדואס כביכול במצב סייף מוד, לאחר מכן התרסט שוב, העלה אותו שוב בסייף מוד ובפעם השלישית העלה את ווינדואס. התוצאות -האנטי וירוס מחוק (נוד32), ישנו קובץ מזויף של האנטי-וירוס לאחר המחיקה שכל לחיצה עליו מקפיצה את הוירוס חזרה והוא שוב יוצא מהמחשב ומרסט אותו. האינטרנט עובד ורוב הדברים פועלים כשורה, אך מרגישים כי ישנה שליטה של הוירוס במחשב כי הוא מאט דברים. מחקתי את הקובץ שהורדתי, אך זה לא עזר כי הוירוס כבר פועל במחשב. לחבר שלי קרה אותו דבר בדיוק, סיסטם רקאברי לא עזר. אני לא יכ…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני זקוק להמלצה על תוכנת המרת וידאו לפורמט 3GP (פורמטים שאני ממיר מהם: AVI, MPG, וכו') גם חינמית וגם בתשלום, העיקר שאיכות הוידאו תהיה מרבית (יחסית )
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב: יש לי בעייה עם נגן המדיה MPC-HC, שכאשר אני מריץ אותו במקביל למשחק DOS דרך דוסבוקס, או משחק קונסולה דרך אמולטור, כאשר אני מעביר את MPC-HC לחזית בזמן ניגון מוזיקה, הוא משתיק לי את הקול בדוסבוקס וכן באמולטורים שלי. איך אפשר להפתר מהבעייה הזאת?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
באקספלורר רואים את זה, עד הפעם הראשונה שלוחצים על הפלאש ואז זה נעלם עד שמטעינים את העמוד מחדש
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אנשים, קודם כל אני מתנצל אם ההודעה לא שייכת לפה. במשחקים הישנים יש אפשרות לשחק דרך רשת, בעזרת IPX ובעזרת TCIP\IP הבעיה שזה לא עובד כנראה ב WAN וברשת האינטרנט כי ניסיתי לארח דרך המחשב שלי ואנשים מרוקחים לא מצליחים להתחבר וב LAN אני כן מצליח להתחבר. כמובן שהורדתי את חומת האש ואני גם לא יושב תחת ראוטר ככה שלא אמורה להיות בעיה, עשיתי ניסוי קטן: ברגע שאנשים גולשים לכתובת האיפי שלי הם רואים אתר קטן שבניתי (כי מותקן במחשב שלי IIS) ככה שאין בעיה של תקשורת אז אני מחפש תוכנה קטנה (אם יש חיה כזאת) שיכולה לחבר דרך הרשת האינטרנט (WAN) את המחשב שלי ומחשבים אחרים של חברים שידמה מצב שכאילו במחשבים מחוברים ב LAN ואז למעשה יהיה אפשר לשחק תודה לתותחים מראש..!!!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, קיבלתי לפני יומיים מחשב חדש שמותקנת עליו Windows 7. (אם צריך המפרט בסוף ההודעה). מדי פעם שאני פותח לשוניות חדשות באקספלורר (אקספלורר 8), זה נתקע וכותב לי Not responding. מאז ועד היום זה קרה מספר לא מועט של פעמים. מה יכולה להיות הבעיה? המחשב חדש, והמפרט בסדר גמור, אז מה כבר יכול להיות בעייתי? ווינדוס 7? הכי כדאי זה פשוט ללכת לחנות בחזרה עם המחשב ולתת להם לבדוק? תודה ויום טוב. מעבד Intel Dual Core E6300 2.8Ghz Tray, יחידות 1 ¤406 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=929 מאוור Cooler Master Socket 775, יחידות 1 ¤47 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=51 Gigabyte GA-P43-ES3G P43 CHIPSET, יחידות 1 ¤406 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1093 OCZ 4…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פעם הייתה תוכנה ממש חמודה לדוס שהסבירה באופן מצויין איך לעשות עשרות דגמים של מטוסי נייר שכולם עפים. אם מישהו מכיר תוכנה דומה אני אשמח אם תיידעו אותי!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בעיה - פעם בשעה פלוס מינוס המחשב קופא, החלון הפעיל הופך שחור למשך כעשרים שניות. התקנת חוזרת של מערכת ההפעלה לא מסייעת. עצות ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
1) ניסיתי למצוא תרגום שיתאים לגירסה של הסרט, אבל לא הצלחתי. כשאני צופה בסרט בעזרת VLC אז יש שם הפשרות לשלוט בכתוביות. האם יש גם הפשרות כזאת גם כשאני רוצה לעשות התמע של הכתוביות בתוך הסרט , להגדיר מראש שיהיה דילאיי או להפך שהכתוביות יתחילו יותר מוקדם על מנת לתאם את הסרט והכתוביות. 2) כמה זמן אמור לכחת תהליך ההתמעה של סרט אחד באורך 90 דקות +/-?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך דרייבר למצלמת אינטרנט של gpt חיפשתי בגוגל ולא מצאתי משהו מתאים.. ודרך אגב לא רשום לי על המצלמה את הדגם.. זה שקוף עם אפור כזה...תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום זו ציור שאני עושה עכשייו בפוטושופ ועדיין לא סיימתי אותה.. התחלתי סתם לצייר אלף ופתאום שמתי לב שהוא דומה לניקולס קייג' (השחקן) מה אתם אומרים ? LOL חחחחח...
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם , השבוע המסנג'ר החליט בלית ברירה לעדכן את עצמו( עדכון חובה שבלעדיו לא ניתן יהיה להתחבר למסנג'ר עוד ) כשניסיתי לעדכן את המסנג'ר הוא הראה לי מספר רב של שגיאות אז החלטתי להסירו מהמחשב טוטאלית ואז לנסות להוריד שוב , אך שוב פעם הופיעה שגיאה תמונה - המחשב שלי נמצא בהרשאות מנהל ( מוגדר כ Adminstaor ) אז ככה שזאת שגיאה מוזרה בהחלט ... בבקשה תעזרו לי תודה רבה רבה רבה !! ערן
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי K-Lite Codec Pack 2.71 Full ויש לי XP אבל חלק מסירטוני MPG MPEG וחלק מ-WMV אני לא מצליח לראות. (עם VLC יש כל מיני קוביות מוזרות ואין סאונד, ונגנים אחרים מסרבים להריץ אותם בכלל). מה עושים?
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כונן USB CRUZER של SANDISK עם מערכת U3 עליו. מעולם לא השתמשתי במערכת הזו כי לא היה לי צורך ותמיד עצבן אותי שהיא לא עובדת עם WIN7/VISTA. לאחרונה אני צריך להפעיל את המערכת כדי אני מתנייד הרבה ואין לי מחשב נייד , אך לפי מה שאני מבין SANDISK הסירו את התמיכה מהמערכת. שיטוט קצר באינטרנט הפנה אותי לכתבה מלפני שנתיים שאומרת שSANDISK הכריזה שהם מפתחים מערכת חלופית שתהיה זמינה תוך שנה (מאז עברו שנתיים), אבל אני לא מצליח למצוא שום דבר חלופי. האם מישהו יודע על מה מדובר ויכול לעזור ? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
על רשימת המכותבים (מקושרים), כאשר רוצים לשדרג גירסה או לבצע התקנה חדשה בלי לעבד את הרשימה הנ"ל?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני תוהה איך אפשר לשלב טקסט בעברית ונוסחה באותה השורה בדרך אלגנטית, כך שהטקסט בעברית יהיה מיושר לימין והנוסחה (שנמצאת באותה השורה תהיה מיושרת לשמאל). דרך אחת שניסיתי הוא להכניס כמה לחיצות על Tab בין הנוסחה לטקסט בעברית עד שהנוסחה זזה מספיק שמאלה. אך שיטה זאת בעייתית כי במקרה ויש למטה עוד שורה דומה שכוללת טקסט בעברית ונוסחה שגם היא תוזז בעזרת Tabים, שתי הנוסחאות לא יהיו מיושרות בצורה שווה. פתרון אפשרי שחשבתי עליו הוא להכניס את שני השורות לטבלה בת 2 עמודות ושורה אחת, כך ניתן ליישר כל עמודה לכיוון הרצוי ולהפטר מהגבולות של הטבלה. פתרון זה קצת מסורבל. קשה לי להאמין שאין איזה פיצ'ר בנוי לצורך כך. מישהו מכיר את השיטה ?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הקובץ בגודל 750 מגבייט...איך אני יכול לפתוח אותו\להתקין אותו?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ישנה לי בעיה שאינני יכול לראות כמו שצריך את הסרטים הצרובים בכל מיני פורמטים! ??? הבעיות הן: א. שאני רואה קודם תמונה ורק אחרי זה בה הקול או להיפך! :'( ב. התוכנות לצפייה כמו WINDOWS MEDIA PLAYER ו- REAL PLAYER לא תמיד מראים לי את הסרט למרות שפורמט של הסרט נתמך על ידי התוכנות הנ"ל! ??? ג. פעם ניסיתי להריץ סרט במחשב אחר אני לא קיבלתי שום תמונה חוץ מין הקול! למרות שמחשב פי 2 חזק מהמחשב שלי! ??? ושאלה אחרונה לכל הבעיות הנ"ל למה כל זה קורה במחשב שלי ובמחשבים אחרים אותם סרטים נצפיים בסדר???
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן ויום טוב. רציתי קצת לשמוע תגובות ממשתמשים בנוגע ל 2 האנטיווירוסים המעולים הללו, איזה מהם אתם חושבים\יודים שטוב יותר? אני השתמשתי ב Kaspersky עד אתמול, כרגע החלפתי ל NOD32 ואני חייב להגיד שהוא קל מאוד, המחשב שלי עובד בצורה חלקה כאשר אני מריץ סריקה, לא בדומה לקאספרסקי. אם הביצועים ביניהים זהים פחות או יותר, עדיף לי להשאר עם NOD32 היות והוא לא משתמש בהרבה משאבי מערכת כאמור, אבל יש איזה פרטים כדי שאני אדע לגביהם? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברי פורום יקרים, אני עובד עם ווינדוס 7, ועד אתמול גלשתי באופן קבוע בדפדפן אקספלורר 9 בטא. אתמול החלטתי שאני רוצה לחזור לגירסה 8 של אקספלורר, וביצעתי הסרה לאקספלורר 9, דרך אופציית ההסרה בINSTALLED UPDATES. אחרי שעשיתי ריסט למחשב, גיליתי שנעלם לי לגמרי הINTERNET EXPLORER, אפילו אי אפשר להחזיר את גירסה 8 דרך TURN ON OR OF WINDOWS FEATURES, ואין גם אפשרות להתקין מחדש את 9 בטא, כשאני מנסה להתקין מחדש, אני מקבל הודעה שהתוכנה עדיין מותקנת במחשב. ניסיתי להשיג את ההתקנה של אינטרנט אקספלורר 8 לווינדוס 7, אבל זה פשוט לא קיים, יש כמעט לכל מערכות ההפעלה, VISTA XP SERVER 2008, אבל לא לווינדוס 7. אני יכול להשתמש בדפדפן אחר לגלישה, לא זו הבעייה, הבעייה היא שהDEVICE MANAGER לא עולה …
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-


