עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. חוץ מבדיקת וירוסים, ספייוורס ועדכונים. אתם עושים בדיקות של טמפרטורה? של הכרטיס מסך, לוח אם או מעבד? כל כמה זמן? עם איזו תוכנה מומלץ לבדוק את זה? אתם בודקים באיזו מהירות המעבד שלכם עובד? עד כמה חשוב לקרר AMD? אמרו לי שגם ככה הם לא מתחחממים.. חשוב לקנות גופי קירור או שמארז נורמלי יספיק ? בהתחשב בשימוש שאני עושה למחשב (פוטושופ, MACROMEDIA FLASH, קצת עריכת וידאו וסאונד, אינטרנט אימיול וזהו בערך..) אתם בודקים כמה אחוז CPU או זכרונות תפוס ? עם איזו תוכנה? איזו תוכנה הכי מומלצת מבין הבאות: AIDA32 SANDRA2005 MEMT32 3DMARK2005 למה כל אחת משתמש? יש עוד תוכנות טובות יותר או באותה רמה? תשתדלו לענות לי על כל השאלות גם אם זה קשה. תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by torrent,

    שלום, כיצד ניתן למנוע מתוכנה להיתחבר לאינטרנט כדי שלא תדעדכן? מהי הדרך הכי יעילה? בעזרת הגדרות firewall , קובץ host (בזה אני לא מבין אז אצטרך מדריך) ? אם אני מונע מתוכנה להיתעדכן על ידי ניתוקה מהאינטרנט דרך firewall היא תוכל להיתחבר לאינטרנט לשם צרכים אחרים ? אני אשמח לדעת גם אם יש דרך יותר יעילה שלא הזכרתי ואם תמצאו מדריכים טובים בנושא, תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Spider76,

    שלום את המפרט שלי ניתן לראות בפרטים. אני מתקשה להתקין את תוכנת השליטה easy tune 5 של חברת ג'יגה בייט.. בכל פעם שאני מריץ את תוכנת ההתקנה כלום לא קורה. אני רואה שיש ישום בשם setup.exe רץ אבל הוא נשאר תקוע.. למישהו יש רעיון ?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by idos100,

    יש לי שתי קבצים שלא נמחקים הם לא קשורים זה לזה והשני קרה שבוע לאחר הראשון. הבעיה זה שהם לא נמחקים וניסית Unlocker ולא עובד לחלוטין. אני מיאוש מהם כבר איך אפשר למחוק בעוד דרכים חוץ מ unlocker?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. המספר שלי הוא:86102045 ומי שינסה לחפש אותו ...הוא יגיד לו שאין משתמש כזה.... מה אני עושה??? ??? :AR15:

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. נמחקו בסביבות ה40 קבצי WORD לפני 3-4 ימים, אשמח אם תוכלו לעזור עם תוכנה לשחזור קבצים שנמחקו. אני יודע שיש לא מעט תוכנות כאלה, אבל זה ממש לא הזמן לעשות ניסויים, אני מחפש את זאת שהכי טובה והכי מוכרת. תודה רבה מראש!

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by נגרי,

    הי, לי יש חשבון באאוטלוק מסוכרן עם ההוטמייל, אולם, כשניסיתי לפתוח חשבון דומה לחברה שלי (במחשב שלה - עם ההוטמייל שלה) נתקלתי בהתנגדות עזה מצדה של התוכנה... אשמח לעצותיכם. אסף

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. שנותנת אימייל לפי אייפי תודה אם אפשר תנו לינק..

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אהלן, לאחרונה עברתי לChrome ומאוד התרגלתי לשדה חיפוש בFirefox, שאפשר להגדיר לו כמה מנועי חיפוש ולבחור באיזה מנוע לבצע את החיפוש לפני ביצוע החיפוש. מצאתי פיצ'ר דומה בChrome אבל הוא דורש לכתוב Keyword לפני שאני מחפש בשורת הכתובת, עם הזיכרון הגרוע שלי אני לא אזכור את כל הKeywords ואיזה מנועי חיפוש בכלל יש לי שם. מישהו מכיר תוסף או דרך להוסיף שדה חיפוש עם תפריט Dropdown שמאפשר לבחור מנועי חיפוש כמו שיש בFirefox ?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by shahar07,

    כתב נראה מרוח, לדוגמא: כאשר אני ב ynet למשל דף המבזקים הנע מימין נראה מרוח ואי אפשר לקרוא כלום, מה הסיבה ?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by confeti,

    שלום, מקווה שהגעתי למקום הנכון... אז ככה: לפני כשבועיים ערכתי סריקת אנטי וירוס מקיפה למחשב והתגלו בו שני וירוסים שתוכנת האנטי וירוס (f-secure) לא הצליחה "לחטא". אני מחסירה את הפרטים של מה שניסיתי לעשות במהלך השבועיים האלה (מתוך בורות מוחלטת, יש לציין) כי לא נראה לי שהם היו אפקטיביים במיוחד, ועוברת למה שנעשה אתמול- השתמשתי באחד הקישורים שמופיעים בפורום אבטחת מידע לזיהוי וניקוי וירוסים אונליין (trend micro). כמובן שנמצאו כמה מאות כאלה על המחשב שלי. הבעיה היא שהאפשרות היחידה שאני מבינה שקיימת מבחינת התוכנה היא למחוק את הקבצים שזוהו כפגומים (כאשר קיימת אפשרות לבחור ידנית דרך פעולה לגבי כל קובץ שנפגע- באפשרות זו שלושה טורים שאחד מהם, להבנתי, מוחק את הקובץ הפגום לחלוטין ואילו …

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by gunrhah,

    המחשב שלי: hp pavilion dm4 1065dx אז ככה לפני כמה ימים עשיתי פורמט למחשב והתקנתי עליו windows 7 x64. התקנתי את כל הדרייברים חוץ מהבקר רשת ועוד דרייבר לא ידוע, הלא ידוע לא חשוב לי כרגע כי אני חייב שיהיה לי תקשורת אלחוטית ואני לא מצליח להתקין את בקר הרשת אין לי את הדיסקים של הדרייברים כמובן והורדתי את כל הדרייבים שיש באתר של HP אבל כולם לא עובד למישהו יש רעיון?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. שלום רב! השאלה היא: האם אפשר לשנות את הצלילים המעצבנים של הICQ? כי הם ממש נמאסו עליי, אני כבר לא סובל את זה!!! יש מצב לשנות את זה? תודה מראש! ד"א אני משתמש ב ICQLITE

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by ShahafH,

    כשאני נכנס לסרטון או סרט כלשהו כל המחשב נתקע ואני צריך לעשות רסטרט. ניסיתי להוריד דרייברים וקודקים ועדיין יש לי את הבעיה. מה לעשות? תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by roeesnir,

    אבל חינמית. לא צריך הרבה אופציות. פשוט שעם כל איתחול, תחזיר את המחשב למצבו המקורי. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by ofer_mat,

    הצילו !! !! מישהוא מכיר תוכנה שמשחזרת PARTITION שנמחק!!!! או את הקבצים בו !!!!!

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by free fraek,

    אני רוצה להפוך תמונה שיש לי על המחשב לתמונה תלת-מימדית.. יעני להפריד את הצבעים הכחולים ואדומים כדי שאם אסתכל עליהם עם משקפיים לתלת מימד (כמו באיימקס)אני אראה תמונה תלת מימדית... יש אפשרות?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by eranratzon,

    שלום למומחים אני מנסה להוריד סרטים דרך האימיול. לאחרונה כל סרט שאני מנסה להוריד- מופיעים *רק* סרטונים של כ 5MB בשם של הסרט אותו אני רושם- למשל "החברים של שלומי" כשאני מוריד את הסרט ומנסה לפתוח את הקובץ (avi ) נפתח הדפדפן על אתר כלשהו עם הודעה שהמדיה פלייר שלי לא יכול לנגן את הסרט וצריך להוריד את הנגן המופיע שם . מה קורה כאן?? גירסת האימיול היא 0.49b תודה ערן

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by orninyo,

    מה הדרך הכי פשוטה לעשות אפקט של נצנוץ מהבהב? כמו נצנוץ על תמונה של יהלום או טבעת תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. כשאני פותח Premiere Pro CS3 ופתוח קובץ סרטון סיומת 11.mpg ומעביר למטה video1. ויש סרטון אבל לא שומעים קולות או מוסיקה. איך שומעים קולות ומוסיקה? מצורף תמונה בעיגול סימן אדום. רואים audio 1 אין שם קולות... מיכאל [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by R-E-L,

    תמיד לאחר שאני מפרמט ומתקין את הווידוס מחדש (XP), ה Status Bar ב IE תמיד מופיע ולאחר זמן מה הוא כבר לא מופיע וכל פעם אני צריך ללחוץ VIEW --> Status Bar בכדי שהוא יופיע. האם יש דרך לגרום לו להופיע כברירת מחדל? תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. אם אני מתקין את הגירסה האנגלית הזו, האם יש לה חבילת עברית שאפשר להוריד בנפרד ולהתקין? האם זה ישנה את התפריטים לעברית? אם התשובה חיובית לשתי השאלות הקודמות, מאיפה אני מוריד? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by Shay2111,

    יש איזה בעייה עם האתר אני כל פעם שאני נכנס לאתר התאריכים או כל מספר שמופיע באתר הראשי מופיע עם כתובית סינית זה לא מופיע בכל האתר עצמו רק בשער וביד שיניה

  24. Started by maorbarazani,

    אהלן חברה, אני מתכנן מחשב חדש, ואשתמש בחבילת התוכנות CS5.5 לעריכת וידאו ליוטיוב. עלתה האופציה של קניית שני כונני 500GB SATA3 ויצירת מערך של RAID0. את יתרונות ה READ\WRITE הבנתי, אבל, בהנחה שאני לא כל כך צריך לעמוד ב"לוח זמנים" נוקשה- כמה זה באמת תורם לעבודה? כמו כן הבנתי שזה מוריד את הביטחון של המידע- מכיוון שאם HD אחד הולך, כל המידע על שניהם הלך לי? מה עושים במצב כזה? אין לי כרגע אפשרות גיבוי חיצוני של כל המידע שלי.. האופציות העומדות בפני הן: 1) קניית HD אחד חדש SATA3, ושימוש ב HD ישן SATA1 בתור פח זבל לכל אוסף המדיה שלי, שלא בשימושי עריכה או בשימוש יומיומי. 2) קניית SSD למערכת הפעלה ותוכנות + HD SATA3 לכל שאר הדברים. 3) קניית שני HDים חדשים SATA3 ושימוש ב RAID0. מה לדעת…

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. שלום. יש ברשותי נגן MP3 שלא יודע להראות עברית (הנגן קורא את קבצי ה ID3). לא צפוי עדכון בקרוב. ידוע לי שישנה טכנולוגיה שיודעת לשנות עברית ל"Ivrit", למשל - "שלמה ארצי" יראה ככה: Shlomo Artzi. הטכנולוגיה הזו קיימת ומיושמת כבר כעת, לסטודנטים שבינינו באתר "Libagent" שאותו מכירים חלק מהסטודנטים. זהו אתר שמיועד לעדכן אוטומטית ספרים בספריה באוניברסיטה, ישנה אפשרות באפשרויות של המשתמש שהאתר ישלח לך את שם הספר ב"Ivrit" במקום ב"עברית", כך שספר כמו "מתמטיקה שימושית" יראה כך: "Mathematica Shimoshit". זה אומר שהטכנולוגיה (לא שאני מתכנת או משהו, אני לא יודע כמה זה מתוחכם) קיימת, והשאלה היא אם נעשה או אפשר לעשות בזה שימוש גם ל Id3. והחלפה אוטומטית של השמות שנמצאים בו. אשמח אם מישהו מכיר…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים