תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לצרוב את הסרטים שיש לי בפורמט avi ו mpeg אבל הם גדולים מדיי.. מכירים תוכנה שמאפשרת לחתוך את הסרטים ושלא הורסת את הפסקול?
-
יש לי בעבודה outlook 2010 ובמחשב בבית outlook 2013 שניהם מחוברים על אותו חשבון exchange לפני שבועיים מישהו שלח לי זימון למופע חוזר של פגישה אחת לשבוע ואישרתי לו אותה ומאז אני לא מפסיק לקבל זימונים התרעות לפגישה הזאת אני מקבל 8000 התרעות כל 10 שניות בערך ככה עד שזה תוקע לי את התוכנה של הoutlook זה קורה לי גם בעבודה וגם במחשב בבית ניסיתי למחוק את המופע חוזר הזה אבל זה בלתי אפשרי. ניסיתי להעזר בטכנאי מחשבים שאני מכיר וגם לו לא היה מושג. זה ממש כמו ווירוס, אני פשוט לא יכול להשתמש באוטלוק יותר
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם אני מחפש נגן מוזיקה נוח וטוב עם פיצ'רים מומלצים לשמיעה של מוזיקה. האם יש משהו שמאוד מומלץ? לא משנה המחיר של התוכנה..
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כלומר שלא יהיו 2 קבצים להפוך את הסרט ל-"תרגום מובנה" אני צריך להעביר אותו לנגן וכשאני מעביר אותו קובץ סרט וקובץ תרגום אני לא רואה את התרגום.. תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא מצליח להתקין את VISUAL STUDIO. הסיפור הוא כזה התחלתי להתקין את התוכנה כהמחשב נתקע באמצע. עשיתי ריסט וניסיתי להתקין שוב אך בגלל שההתקנה הקודמת לא הייתה מושלמת לא הצלחתי להתקין את התוכנה. הורדתי בלוח הבקרה מרשימת התוכנות את התוכנה וניסיתי להתקין אך שום דבר לא עזר. נראה לי שערכים מסוימים נשמרו ברג'יסטרי ולכן אני לא יכול להתקין את התוכנה וגם אין לתוכנה כפי שידוע לי תוכנת הסרה מסודרת. אז מה עושים חוץ מלפרמט את המחשב? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש בלי כלום (מערכת הפעלה וכו') רציתי לדעת איזה תוכנות בסיסיות (שמות של תוכונות) כדאי שיהיו לי במחשב בנוסף מה דעתכם על האנטי וירוס ZONE ALARM ? תודה רבה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי תופעה מעצבנת אחרי הפעלת סירטונים ב-YNET עד שמפעילים את הסרטון שמופיע באתר הדפדפן עובד חלק אבל אחרי ההפעלה הוא מקרטע
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. יש לי צורב דיוידי של חברת lg עכשיו יש לי סרט דיוידי בבית שאני רוצה לצרוב עם הנרו.(מדובר בפעולה חוקית) הבעיה היא שהסרט גדול מהדיסק שיש לי לצרוב עליו. פעם הייתה לי תוכנה(לא הנרו)שיכולתי לצרוב ממנה ואם הדיסק היה גדול מדי יכולתי להוריד פרסומות/תרגומים שאני לא צריך/ועוד כל מיני כדי שהסרט יהיה בגודל המתאים. השאלה היא... איך אני עושה את זה עם הנרו? אפשר בכלל לעשות את זה? איזה תוכנות אתם מכירים שאני יכול להוריד שיעשו את העבודה של התוכנה שהייתה לי.? תודה מראש.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לחדש את ה נוד שלי וכל מה שאני רואה זה קנייה מלאה עם דיסק שעולה 120 שקל...אני קניתי את שלי ב 80 שקל איפה אני יכול לחדש את הרשיון שלי בזול. ---------------- Now playing: István Parkányi: Dall'Arco Chamber Orchestra - Vivaldi: Concerto In A Minor, RV 108 - 3. Allegro Molto via FoxyTunes
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי את המערכת Z5500, כאשר יש מקור סטאריו הוא מושמע רק ב2 הרמקולים, כשאני מסמן "מילוי רמקולים" זה "ממלא" רק את הסנטר ובאחוריים שומעים כאילו סראונד שפשוט לא נשמע נעים כשהקובץ הוא MP3 של 128. אני מחפש תוכנה \ קודק \ כל דבר אחר שפשוט כאשר המקור הוא סטאריו הוא ידמה אותו לכל הערוצים [אחוריים + סנטר], וכשיש סרט של 5.1 הוא יפעיל אותו כ5.1. [דרך אגב, בווינדוס XP הכל עבד רגיל, רק ב7 וויסטה זה עושה בעיות]. אשמח לתשובה, תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כאשר אני מחובר לאינטרהט המספרים בwindows task manager מרקיעי שחקים ברשותי 512MB בלבד והוא מגיע ל1.5GB ואם אני זוכר נכון זה נלקח מהHD..בנוסף מתקבלת הודעת אזהרה מהוינדוס על זיכרון וירטואלי נמוך,וכמובן שעם זה המחשב מתחיל לזחול...אך כאשר אני מתנתק מהרשת המצב חוזר לנורמל.האם מדובר בוירוס? ואם כן סבלנותי פקעה כבר מכל האנטים למיניהם הם כמעט שלא עוזרים
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב אז ככה חבר שלי רוצה לפרוץ לי למחשב ואני רוצה תוכנה כדי לחסום אותו ושהתוכנה לא תפריע לי בעבודה עם המחשב זאת אומרת אינטרנט איסיקיו מסנג'ר וכו... תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי את הגירסה של האימיול 0.30C (ושמרתי גם את התיקיה CONFIG בשביל לשמור על הקרדיט) אבל אני שם לב שהיא פחות מהירה מהגרסה שבאתר LIONETWORK שמבוססת על הגירסה 0.29. למה זה? ובכלל איזה גירסה נחשבת לטובה ביותר.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חשובה לי יכולת המספור ובנייה של טבלה מרכזת של כל שלב. מעין פירוט של השלב. תודה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני כשבועים העלתי לכאן בעיה שיש לי עם הצבעים של כמה נגנים במחשב, ואחד הציעה לי להתקין קודקים חדשים. עכשיו אני לא יודע אם זה מסובך או לא כי אני פשוט לא מבין בזה. השאלה שלי היא איך אפשר למחוק את כל הקודקים מהמחשב ממש את כולם על מנת לנקות את כל הדברים ה"מקולקלים"(האם זה מסוכן למחוק הכל?) ובנוסף להתקין קודקים חדשים ונקווה גם תקינים שיעשו את העבודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך המלצה ל2 תוכנות או אולי אחת כזו: 1. תוכנה איכותית לצפייה בתמונות - יש לי מספר תמונות של אותו מוצג ואני רוצה לבחור את האיכותית ביותר ולא להשאיר את כולם. 2. תוכנה לעריכת תמונות - יש לי הרבה תמונות שיצאו חשוכות ואני רוצה להעלות את הבהירות בצורה חכמה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ממ יש לי בעיה קטנטנה התרגלתי שכאשר יש לי לינק למשל לאיזה קובץ MP3, אז אני לוחץ אליו ואז כזה זה מופיע בQUICKTIME השיר, יענו.. כמו ששמים קטעי וידאו ויש מן חלון "אנרנטי" כזה של WMP, אז כנ"ל לגבי הQT.. אז עכשיו אניר והצ שיקרה אותודב ר במחשב החדש וזה לא קורה בתור דוגמה, אם הייתי במחשב הקודם לוחץ על אחד הלינקים שהם למעטה בעמוד (תחת הכותרת AUDIO DEMOS)אז היה מופיע מן חלונצ'יק של קוויקטיים מקווה שהבנתם למה התכוונתי ושתוכלו לעזור תודה =]
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי. יש אפשרות שהמדיה סנטר יציג כתוביות מקובץ SRT (הכתוביות פועלות אם אני מנגן את הסרט עם MEDIA PLAYER CLASSIC או BSPLAYER החינמי)
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אני רוצה להציג שני סרטים שונים במקביל, אני מחפש תוכנה קלה מבחינת CPU שתדע לפתוח שני סרטים במקביל הבעיה עם MEDIA PLAYER היא שאפשר לפתוח רק instance אחד שלה כל פעם ולכן אי אפשר לנגן שני סרטים מה שאני מחפש הוא פיתרון של תוכנה שיודעת לפתוח את עצמה פעמיים בו זמנית ובכל אחד מהחלונות אוכל לפתוח סרט אחר ולראות את שניהם מוקטנים על המסך. עדיפות לתוכנה חינמית כמובן , אם אין ברירה, אשלם... :-\ תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, בעבודה הותקן לאחרונה גרסת cc של אינדיזיין, אנחנו בונים קבצי אינדיזיין ובסוף התהליך ממירים אותם לוורד עם עיצוב דומה. עד כה הכל הלך בסדר, היינו ממירים דרך export to rtf, אבל כשממירים בתוכנת cc קובץ הוורד שנוצר הופך את הטקסט לג'יבריש!!! איך אפשר להמיר לוורד ולקבל טקסט תקין באינדיזיין cc?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מנסה לראות סרטים עם כתוביות בכמה תוכנות, ודבר מוזר קרה לי התרגום מתחיל מצויין ואז פתאום באמצע הסרט הוא מאחר או מקדים, אין לי מושג למה?! וניסיתי כמה תוכנות יש לכם מושג מה הבעיה? תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איפה יש תוכנה לכרטיס טלויזיה שהופכת אותו בעצם לסורק תדרים ומכשיר האזנה לפלפונים וכ"ו..................... דן
-
שלום, שידרגתי את תוכנת ה NERO 5 שלי ל NERO 6, אבל לא שמתי לב למשהו מיוחד ???, חוץ מהשינוי הקטן שהם עשו לממשק. אם מישהו יודע באיזה צורה הגרסה החדשה משופרת ביחס לגרסה הקודמת, מוזמן להשמיע את דבריו...
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא יודע אם כדאי לי להתקין חבלית מקדדים זה לא תמיד הולך טוב. איזה מקודדים אני צריך? AC3 FFDSHOW מה עוד? ואני אשמח ללניקים תודה
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי כרגע את Detonator XP 27.42 אבל לצערי הNVidia Refresh Rate Fix שיש לי לא תומך בדרייברים האלו ואני נאלץ להתקע עם 60Hz כל פעם שאני משנה רזולוציה. מישהו יודע איך אפשר לפתור את הבעיה חוץ מלערוך ידנית את nv4_disp.inf? ??? אולי יש NVidia Refresh Rate Fix חדש שכן תומך?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-


