עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by SHLOMI71,

    התקנתי וורד 97 ווורוד 2000 על אותו מחשב תחת WIN98 איך אני גורם לוורד 97 להיות תוכנת ברירת המחדל, שינוי דרך folder options לא מצליח וורד 2000 חוזר להיות ברירת המחדל. תודה מראש שלומי

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by yirmi_opp,

    כל אימייל שאני רוצה לשלוח, הוא עובר דרך תקיית דואר יוצא, עובר לדואר נשלח, הכל נראה בסדר. אבל אני מקבל הודעה בדואר נכנס, שהנוסח שלה הוא: --------------------------------------------------------------------------------------------------------- ההודעה שלך לא הגיעה לחלק מהנמענים המיועדים או לכולם. נושא:גגג נשלחה:?30/04/2003 13:18 מסירת ההודעה לנמענים הבאים לא הצליחה: 'yirmi_opp@yahoo.com' ב- 30/04/2003 13:18 473 yirmi_opp@yahoo.com relaying prohibited. You should authenticate first ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- ואכן ההודעה לא מגיעה.... חשבתי בהתחלה שזה בגלל הנורטון אנטי-…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by MeTaLhAmMeR,

    הורדתי התקנתי כרגע את Internet Explorer 7 החדש מהאתר של מייקרוסופט ומשום מה שאני מפעיל את IE7 הוא פשוט זולל שימוש ב CPU! (תמונה מצורפת) המעבד מתחמם בגלל זה בלי שום קשר וכל המערכת עובדת לאט... זאת בטוח לא צורה תקנית שהתוכנה הזאת אמורה לעבוד, הם הוציאו פאץ' לבעיה הזאת או שיש משהו שאני אמור להגדיר בכדי לסדר את זה? [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by 1tanai,

    האם אתם מכירים תוכנה שהאיצה לכם את מהירות האינטרנט למרות ההגבלה של המהירות,תוכנה שלא כולם מכירים

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by sxs,

    איך אני שומר אי-מיילים??? איפה הם נמצאים? אני רוצה להעברי אותם ל-Outlook Express שיהיה על ה-WinXP... PLEASE HELP

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by iatia,

    ??? ??? ??? יש לי מחשב חדש וווינדוס XP פרופישיונל חדש (חצי שנה) ובזמן האחרון המחשב שלי מתחיל להיתקע כל 20 דקות בערך לכמה שניות וגם בכיבוי המחשב הוא נתקע מה אני אוכל לעשות (מי שרוצה יכול לראות בפירוט המחשב איזה פצצה יש לי )[ בבקשה.. עזרו לי

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by bubu,

    איך אני יכולה לצרוב קלפים לדיסק לאוטו? יש לי נירו וניסיתי DVD ניסיתי MP3 - CD כל דבר אפשרי וזה לא נותן לי תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by aaviran,

    אני צריך תוכנה שממירה כמויות גדולות של קבצים [מאות ואף עשרות] מתיקיות שונות מפורמט JPG לפורמט BMP בצורה אוטומאטית. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by yousux,

    פירסומת הסבר (הזויה) הורדה http://research.microsoft.com/en-us/um/redmond/projects/songsmith/download.html

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Systema,

    כשאני מעביר סרטים ממצלמת הוידאו שלי- יש מצב שאני מכווץ אותם עם תוכנה ל- DIVX או XVID כדי שיתפסו פחות מקום?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. שלום לכולם, אני ידעתי פעם שאם לוחצים נגיד ALT+CTRL+K זה היה פותח לי עוד חלון של WINAMP אבל זה לא הצירוף המקשים הנכון, השאלה שלי היא (ואני כבר אחרי חיפוש בגוגל) מה הצירוף המקשים הנכון שפותח לי עוד חלון של WINAMP תודה לעונים...

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by IG,

    שלום לכולם. לאחרונה התקנתי אופיס 2010 פרופשונל, והסרתי את האופיס XP. מאז אני לא מצליח לפתוח קבצי PPT בפאור פוינט. אני יכול לפתוח את הקבצים אבל רק דרך התוכנה. כשאני מנסה לפתוח את הקובץ דרך open with זה פשוט לא מציג לי את התוכנה- ואני ניגש לתוכנה דרך הprogram files (X86) יש למישהו רעיונות איך אפשר לכפות פתיחה של קבצי PPT וPPTX דרך הפאוור פוינט? תודה לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Decktor,

    MusicMatch התחילו עם שירות הורדות בתשלום בסגנון של אפל (1$ לשיר 10$ לאלבום) חיפשתי באתר של אפל אם זה קשור אליהם ולא מצאתי אבל זה ידוע ש MusicMatch עובדים עם אפל בתחום ה PC אני אישית חושב שזה דבר מעולה מה אתם אומרים?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. טוב ככה רשמתי לפני כמה זמן שאימיול הפרה שלי עושה לי בעיות וכול זה ולפי מה שאמרו לי פה בפורום אז זה חרא של אימיול וזה מוריד טוב רק איזה כמה זמן ואחרי זה אתה מקבל חסימה וכול מיני כאלה וכם אמרו לי שיש איזה מוד שאפשר להוסיף לאימיול וזה יעלה את המהירות אז מה אתם אומרים איזה מוד אני צריך להוסיף איך אני מוסיף אותו כוול זה יש לי על המחשב עכשיו אימיול פרה ואימיול רגיל eMule WarezFaw.Com 1.6 ועם האימיול הרגיל הייתי מוריד די להט אז ניסיתי את האימיול פרה והוא עושה לי בעיות עכשיו השאלה שלי איזה מוד להוסיף ??? ואיך ??? ואם אתם יכולים להביא לי לינק ישיר למוד למה אני הכי לא מתמצא בכול המודים האלה וגם איזה הסבר קטן איך אני מוסיף את המוד הזה תודה רבה אנשים !!!

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. היי אנשים.. אין לי מושג למה זה קרה. אני כותב כתובת כלשהי לוחץ אנטר ולא קורה כלום. מה שיותר מוזר, אתר הבית שלי זה מנוע החיפוש של גוגל.. שאני כותב שם משהו לחפש.. זה כן עובד.. רק שאני משתמש בשורת הכתובת של הדפדפן זה לא עובד.. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש...

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Joli,

    מה המצב? אז ככה, בזמן האחרון יש הרבה דברים שאני מוריד (דרך התוכנה JD) שהם מחולקים בווינראר, הבעיה היא שאת רוב הדברים הוא לא נותן לי לחלץ, הוא רושם שיש בעיה בקבצים, אני בטוח ב 100 אחוז שהקבצים תקינים. החלפתי ווינראר, פרמטתי את המחשב ועדיין יש קבצים שלא נפתחים! נ.ב חפשתי קצת בגוגל וראיתי שעוד הרבה נתקים בבעיה הזאת, אבל לא מצאתי פתרון אז מי שיוכל לעזור אני מאוד אשמח... תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. אני צריך איזו תוכנה שתיקח את כל התמונות שאני יוסיף והיא תשנה את הגודל שאני אקבע נגיד 12.3 ס''מ / 12.5 ס''מ ניסיתי עם פוטושופ אך לא הצלחתי כלכך ואי אפשר להוסיף את כל התמונות שלי שם ושיגדיר אוטומט על כולם. תודה רבה לעוזרים הנחמדים

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. לא רוצה להתעסק עם פיירוואלים תוכנתיים, הם מכניסים אותי להמון דברים שאני לא צריך, לא אכפת לי מפורטים, לא אכפת לי מגישה של תוכנות/קבצים/וואטאבר. כל מה שאני צריך זאת תוכנה חזקה שתעשה סלקציה חד-משמעית שלאותו המחשב (מחשב עם וינדוס 7 ותיקיות שיתוף) יוכלו לגשת אך ורק כתובות האיי.פי שאני אבחר. ניסיתי לשחק עם קומודו פיירוואל ועם הפיירוואל של הוינדוס, אבל לא משנה איך הגדרתי אותם, הם אנסו אותי לעשות הרשאות תוכנה/קבצים ואיכשהו זה דרס את ההרשאות איי.פי שהגדרתי שם. בגלל זה אני מנסה לשמור את זה כמה שיותר פשוט, תוכנה שתעשה אך ורק את מה שאני צריך, לא יותר ולא פחות. קיים דבר כזה?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by kobibo,

    מחפש תוכנה פשוטה וטובה לשיחות ועידה. כמו כן האם השתי המקומות צריכה להיות אותה התוכנה ?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by zionzion,

    שלום לכולם, אני מנסה לצרוב דיסק אודיו וזה מביא לי כל פעם את הבעיה הבאה.... הדיסקים הם של סילבר ליין רגילים לא DVD. Sasha 4C87-2018-2045-477K-055X-403E-9539-**** (*) Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, created 02.11.2004 12:54:32 NT-SPTI used Nero Version: 7.5.13.1 Internal Version: 7, 5, 13, 1 (Nero Express) Recorder: <LITE-ON DVDRW LH-20A1P> Version: KL0M - HA 1 TA 0 - 7.5.13.1 Adapter driver: <IDE> HA 1 Drive buffer : 2048kB Bus Type : via Inquiry data (1) -> ATAPI, detected: ? Connected to MMC as unknown drive with class-nr …

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. אהלן חברים, היה לי סרט שהיה מפוצל לשני קבצים. בעזרת מדריך מהאינטרנט איחדתי אותו וכעת זה סרט שלם בקובץ אחד. אבל איך אני מאחד עכשיו את 2 קבצי הכתוביות של הסרט הזה? היות והסרט היה בשני חלקים, כך גם הכתוביות שלו הן בשני חלקים, אבל הבעיה היא שאותם אין לי מושג איך מאחדים. אשמח אם תעזרו, תודה מראש, ניר.

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by David_Beckham,

    מישהו יכול לעזור לי ?.. לא מתחבר מה אני עושה ? ...

  23. Started by huber,

    שלומות... הדיסק הקשיח שלי קרס (W.D. 30GB 7200RPM) אז החלפתי אותו ב MAXTOR 40GB 7200RPM בעקבות כך נעשתה התקנה מחודשת של ה..כ..ל..!!! ןמפה נובעת הבעיה. איפא משיגיןם את ההתקנה הישנה של קאזה? ההתקנה הנוכחית מסורסת לאחר הצו המשפטיץ אז אם למישהו יש את ההתקנה הקודמת (אני חושב שזו גירסא 1.1.3?) או לינק להורדה שלה, אני אשמח לדעת THE HUBER

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. יש לי בעיה בדפדפן , כשאני פותח קישור והוא נפתח בחלון חדש , אז אני מקבל מסך לבן בלי אפשרויות , שום אייקון לא מופיע , ושאני לוחץ F5 לרענון זה גם לא עוזר . אין לי אפשרות לשנות קידוד . עזרה בבקשה ....

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. כותרת.... תודה רבה לעונים!

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים