תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בכל דפדפן שהוא, יוטוב מצליח כל מה שפלאש... כשאני נכנס ללינק עם קישור לכתבת ווידאו הדפדפן קורס ומקבל הודעת שגיאה לסגור אותו. מה זה יכול להיות? ד"א בכל הדפדפנים
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
באיזה תוכנה כדי לעשות גיבויים למחשב ? ואיך עושים את את זה יש אויל מדריך או משהו כזה ?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני כותב את ההודעה הזאת על IE8. בינתיים זה נראה ממש נחמד - למשל יש בדיקת איות של בבילון. הדפדפן תומך סטנדרטים די טוב ובגלל זה אני צריך להריץ אותו במצב תאימות לIE7 :'(. דבר אחד שממש השתפר זה הגלילה. הגלילה ממש חלקה גם במצב הסופר גלילה של הmx revolution. בהמשך אני אתן ביקורת קצת יותר מקיפה
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חזרתי אתמול ומצאתי את המחשב מלא רוגלות, מה-HIJACKTHIS מצא כי יש רק בעיה אחת והיא: O7 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System, DisableRegedit=1 O7 - HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System, DisableRegedit=1 מנהל המשימות שלי לא זמין ויש לי אייקון של איקס אדום שכל הזמן מוציא לי your computer is in danger, וגם קופצות לי הודעות מערכת מעצבנות... אז אם מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה או משהו שיעזור לי לתקן את הדברים האלה...
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב קודם כל, שלום D: תוכלו להגיד לי אם הטמפרטורה היא בסדר למפרט? [צד ימין] ד"א(זה אחריי כמה שעות של חרישה בדברים שונים אז להתחשב בעובדה זאת) http://img85.imageshack.us/my.php?image=fania3.png ^ נבדק ע"י האוורסט עכשיו שאלה אחרת. איך אני בודק דרך האוורסט את הדברים הבאים. 1. מה החברה של כרטיס זיכרון שלי 2. מה החברה של ההארד דיסק שלי. מה אני בדיוק אמור לעשות בשביל לראות את שם החברה.. אם תהיה לי עוד שאלה אני אשתמש בנושא זה.. בתודה, אדיר.
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניינת בתוכנה שתאפשר לי למרקר ולכתוב הערות בעברית בתוך קובץ הPDF. יש לי את הפוקסיט רידר אך איתו אני לא יכולה למרקר קבצי PDF שהם בעצם סריקות של מאמרים ובשני המקרים לא ניתן לכתוב בעברית. האם יש תוכנה קיימת שמשלבת את כל מה שאני רוצה? תודה. *במידה וזה חשוב יש לי אופיס 2010
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למי שעדיין לא מכיר את התוכנה המצויינת הזאת מדובר על אחד הכלים הישמושיים ביותר בניהול של multi boot מבוסס BCD. אחרי שנתיים של חוסר עדכונים יצאה גרסא 2.0 שמביא איתה הרבה שינויים חשובים. ניתן להתרשם בפיצ'רים החדשים בעמוד החגיגי ולראות גם תצלומי מסך מהגרסא החדשה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שמסבה קבץ וידאו (avi לצרץ הענין) לקבץ וידאו אחר, כאשר כל הפריימים של קבץ המקור מוקרנים על רקע קבץ תמונה. המימדים של קבץ התמונה גדולים, כמובן, ממימדי הפריימים של קבץ הוידאו. האנלוגיה המדויקת היא מקור וידאו שמוקרן מתוך שיקופית של POWERPOINT, אך הפורמט הנדרש הוא וידאו ((DVD, avi(divx/xvid) וכיו"ב. אם התוכנה היא חינמית - עדיף בהחלט. תודה, ישי
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי win xp ומשחק nba live 2001 (מקורי בדיסק), עם win 98 se המשחק רץ, אבל אם ה xp הוא תמיד אומר שאירעה תקלה ושואל אם לשלוח ל microsoft או לא, יש למישהו מושג למה זה קורה?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
היי! מישהו יודע איפה אפשר למצוא הורדה מלאה של MESSNGER LIVE 14.0.8089.0726 באנגלית ובעברית? ולא הגירסאות שמופצות בגודל מגה וקצת כאשר אז צריך להתקין בצורה מוקוונת.... תודה מראש,
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן בדרך כלל כשפותחים לשונית חדשה ב Firefox יש אפשרות לבחור בין כל מיני אתרים שנפתחו לאחרונה משום מה כשאני פותח לשונית חדשה יש לי דף חלק איך אפשר לסדר את זה? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי את התוכנה EASY CD-DA EXTRACTOR שמקודדת בין היתר גם ל MP3 (בעזרת LAME) ...העניין הוא שראיתי בהגדרות של ה LAME JOINT STEREO השאלה היא מה זה אומר ומה ההבדל בינו לבין STEREO רגיל??
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שאני יוכל לצלם איתה בווידאו את השיעורים של המורה שלי (בערך 3 שעות) ושזה לא יצא לי 10 GB תודה רבה לעוזרים ולמנסים לעזור
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה במחשב אני רואה את הכתוביות בסרט בצורה רגילה ,כאשר צרבתי על DVD את הסרט והכתוביות ,בטלויזיה זה מופיע הפוך ,האם מישהו יודע מה עושים ,כיצד הופכים את הכתוביות שניתן לקרוא בצורה רגילה?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז כמו שכתבתי בכותרת, עורך טקסט כדוגמאת notepad, שתומך בעברית, ז"א כאשר אני אסמן מלה בעברית האותיות שלה לא יתבלגנו. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה חינמית דרכה אני יכול להגדיר רוחב וגובה רצוי ,בסנטימטרים ,של תמונה או צילום, לשלוח את זה להדפסה ולקבל בגודל שביקשתי ? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי אנטי וירוס Eset Anti Virus בשם תיקייה שלי לדוגמא "תוכנות" שם יש כמה קבצים פריצה של תוכנות. אני פותח אנטי וירוס ניכנס ניכנס "הגדרות" אני רואה מילה "חרגות" אני לא הבנתי. בתמונה איזה מיהם ליבחור "החרגות לביצועים" או "החרגות לאיתור" שלא ימחק לי תיקייה קבצים פריצה שלי ? אני רוצה שאנטי וירוס בזמן סריקה יבחר תיקייה שלי בשם "תוכנות" בתוכו גם קבצים פריצה לא יסיר ולא ימחק אותם. בתודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שאני יכול להכנס למחשב המרחוק השני שלי בלי שזה יתריע במחשב השני שלי שיש כניסה אליו? או שיש אופציה בלוגמיאין לבטל את זה?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איפה אני יכול להוריד דמואים כאלה, שבעצם מפיקים את המיטב מהכרטיס, דומה מאד ל-3dmark2001 אבל לא חובה שזה יהיה בנצ'מארק... 8)
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי שיר MP3 באורך של שעה ו10 דקות והוא לא נכנס לי על דיסק של 700 מגה בפורמט של WAV. לא משנה.. אני צריך תוכנה שתאפשר לי לחתוך נגיד 10 דקות מתחילת השיר ואז זה ייכנס לי על הדיסק. או שאתם מכירים דרך לקבץ את השיר כדי שהוא יכנס על דיסק לצורך השמעה במערכת סטריאו שלא תומכת במפ3
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.mozilla.com/ למה אתם מחכים? יאללה להוריד
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני משתמש תקופה ארוכה באנטיוירוס של mcafee השאלה אם זה הפתרון הכי מומלץ שיש היום ? אני הייתי רוצה אנטיוירוס שמצד אחד יהיה חסכוני מבחינת משאבי מערכת ומצד שני שיעשה את עבודתו בצורה טובה ועם עדכונים שוטפים אני עובד עם מערכת הפעלה Windows 7 ultimate 64 bit תודה !
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש תוכנה להורדת קבצים מהאינטרנט חוץ מה- mirc, kaza, morfous ואם לא מה הכי טובה ? אני אישית משתמש ב KAZA אבל לא תמיד מוצא את הקבצים שאני רוצה או שהם האיכות לא ממש גבוה במיוחד הסרטים!!.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה (כדאי שהיא תהיה בקוד פתוח או חינמית כיוון שכרגע אין לי תקציב) המציעה פונקציות כגון אלה של ה- OUTLOOK (מיילים + יומן אירועים וכו...) אם מישהו מכיר, משהו טוב אשמח לשמוע... תודה וכל טוב. D.M
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-


