עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום מאז אתמול שמתי לב שלפעמיים יש לי בעיה יש סירטוני ווידאו כשאני עושה מסך מלא לא מוצגת תמונה(יש סאונד) אבל התמונה נעלמת הכל שחור וכשאני יוצא ממסך מלא כן רואים הכל אף פעם לא קרה לי ולא התקנתי שום דבר לאחרונה או משהו כזה יש לי ווינדוס 7 SP1 אינטרנט אקפלורר 9 פלאש פלייר 10.2 (באינטרנט למשל כמו בויוטיוב)

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. שלום, אני מחפש דרייברים ללוח אם: IBM INTEL I865P/PE/G/I848P SOCKET 478 כרטיס קול,VGA כרטיס רשת. תודה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. שלום מומחי פורום יקרים, אשמח לקבל המלצה לתוכנת איחזור מידע DATA RECOVERY לכונן קשיח שנימחקו לו הפרטישנים. לפי מיטב ידיעתי הוא לא עבר פירמוט אמיתי אלה רק נימחקו הפארטישנים ונוצרו חדשים. ע"י מחיקה מהירה. כסף לא משחק תפקיד. חשוב שהתוכנה תהיה הכי טובה שיש. ושתתמוך בשמות קבצים עבריים.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. שלום. אני מישתמש בתוכנה זו כבר זמן רב וליפני זמן קצר גיליתי שיצאה גירסה חדשה לאימיול שאני מישתמש בו, זוהי גירסת מוד לא הגירסה הרגילה. העיניין הוא שאיני יודע איך להתקין את הגירסה החדשה כך שאני לא יאבד את כל הקרדיט שלי וכל ההורדות שלי (ובכלל מבלי ליפגוע בכל הנתונים שנאספים עם הזמן ושעוזרים למהירות של התוכנה) הסיבה העיקרית שאני מעוניין להתקין את הגירסה החדשה יותר היא בגלל הצעות מחברים שונים שמשתמשים בתוכנה ומעידים על שיפור רציני במהירות. *אם זה חשוב גירסת המוד שאני מישתמש בה היא של WFaw אם אנחנו כבר כאן, חברים שונים המליצו לי על תוכנה בשם direct connec או DC בשמו הקצר יותר (אני חושב) אולי מישהו שמכיר את התוכנה יכול לתת לי קצת פרטים בכל הנוגע לתוכנה והאם יש איזו גירסה …

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by roi777,

    שלום! אני רוצה להתקין ווינדוס XP והוא לא מזהה את הדיסק קשיח כי הוא SATA לכן אני צריך את הדרייבר של הSATA של הלוח. יש לי לוח ASUS P4S800D-X ודיסק קשיח SAMSUNG SP0812C SCSI Disk Device אשמח אם תמצאו לי את הדרייבר המתאים, כי אני לא הצלחתי למצוא. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. שלום לכולם, די מזמן התעסקתי עם MAYA עוד בתקופת MAYA 4 ו MAYA 4.5 ,ניסיתי לחזור קצת לעניינים עם MAYA 6 אבל שכחתי את הרוב ואני מעוניין לחזור לעניינים. המחשב שלי הוא די חזק ועם מספיק זכרון. אודה להמלצה על תוכנה טובה ועם מספיק חומר שאפשר ללמוד לבד .

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by רוני1,

    יש לי אימיול 4.2 ומשום מה בזמן האחרון לחמור יש כיסוי עיניים שחור (LOW ID אם אינני טועה). לא ביצעתי שינויים מיוחדים במחשב והחמור נהג לעבוד טוב מאוד עד לא מזמן. יש לי פירוול של וינדוס והפורט של החמור פתוח בודאות. הצעות בבקשה לא בא לי לוותר על הקרדיט ..

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. שלום לכולם יש לי קיפאס על המחשב וקובץ הDB נמצא בתוך תקייה הגוגל דרייב ומסונכרן לענן. יש לי באייפון מיני קיפאס אני יכול לפתוח את הDB שם. הקטע הוא ככה: אם אני מוסיף ערך חדש במחשב ושומר את הDB, השינויים מסונכרנים לענן ואז אני צריך להכנס לגוגל דרייב באייפון ולפתוח את הDB עם המיני קיפאס ושם אני גם רואה את השינוי שעשיתי במחשב. אבל אם אני מוסיף ערך חדש לDB דרך האייפון, אין לי אופציה לשמור את הDB חזרה לענן כדי שאני יוכל לראות את השינוי גם במחשב... מה אני מפספס?? מודה מראש לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  9. Started by mum57,

    Hello, In the company I work for,we want to convert the software from the Windows 7 operating system to Windows 10 (the software was written in 2002). The client side is developed in VB6 and the server side in c ++. The first option is to switch to the VisualStudio2019 environment and the client will be developed in VB.net and the server will remain in c ++ (I would also love to hear a bit about communication between them from people with experience as it is now 2 different environments). Second option to switch to JAVA on both sides. Regarding the first option, I tested a bit in the market about a course at VB.NET and saw that the language is not so much sought after and…

  10. האם התוכנה הנ"ל היא טובה?? ועוד שאלה או יותר נכון בקשה, מישהו יכול להפנות אותי לתוכנה שמראה את טמפרטורת המעבד בזמן שאני בWINDOWS...?? תודה רבה! יום מעולה!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by godisme171,

    אני רוצה לדעת מה היא עושה ???

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. שלום רב, בעת פיתוח של משחק (למחשב לדוגמא), יש בעיקר את הצד שעובד על הפיתוח עצמו (תיכנות) ועוד צד אחד שאחראי על כל הגרפיקה/עיצוב וכו', עכשיו השאלה שלי היא כזאת, היכן בארץ, ניתן להתחיל ללמוד בכיוון במידה ואני רוצה לעסוק במקצוע? (אני מדבר לא על הצד של התיכנות נטו). והכיצד זה מתבצע? (בעזרת תוכנות כג'ון מאיה וכו'?) תודה שי.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by shaul1li,

    לאחרונה רכשתי HD חדש, התקנתי עליו מערכת הפעלה והגדרתי אותו, כך שיופעל ככונן הראשי. את כל תכולת הכונן הישן העתקתי לתיקיה בכונן החדש וניתקתי את הכונן הישן מהמחשב. התקנתי את כל התוכנות הרצויות וכשהגעתי לתוכנת office נזכרתי שיש מיילים ששמרתי בתיקייה inbox בכונן הישן. מבקש לדעת האם יש קובץ שבו outlook מאחסן את המיילים (את inbox) ? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. המסך שלי בעבודה הוא 19 אינץ' עם רזולוציה של 1024*1280 ואני מתחברת למחשב בעבודה הרבה פעמים מהמחשב בבית אם אני אקנה מסך 20 אינץ' לבית עם רזולוציה של 1200*1600, לא תהיה לי בעיה להתחבר למחשב בעבודה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. טוב זה כבר עולה לי על העצבים... יש לי במחשב כמה קבצים שאני פשוט לא מצליח להעיף! אחד זה Internet Optimizer שכל פעם שאני מעלה אתר זה מביא אותי לאתר בית של התוכנה הזו. מדי כמה זמן פתאום צצה לי הודעה (לא משנה באיזה אתר אני) "Press OK to See Fresh Teens " ואין שם עוד אפשרויות אז חייבים ללחוץ OK ואז עשרים Pop-UPs עולים על המסך, אתם יכולים לנחשב איזה סוג... ובכלל בסרגלי כלים של האקספלורר יש לי כל מיני דברים מוזרים כמו ISTbar שאין לי מושג מה הוא או איך מורידים אותו... וזה לא שלא ניסיתי, עברתי על כל התיקיות ב Program Files ומחקתי דברים חשודים, בהסרה\הוספה הורדתי כל דבר שהצלחתי (גם שם חלק מהדברים עשיתי הסר וזה פשוט לא עבד, אמר לי לא!) עשיתי גם ניקוי Registery וכאלה דברים אבל כלום ל…

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. צילמתי תמונות דרך FRAPS אבל לצערי הרב כל תמונה תופסת גודל רב כי זה BMP. אני רוצה לחסוך מקום, והתמונות זה אחד הדברים שעלה לי עכשיו. אני לא מתכוון לעבור תמונה תמונה ולעשות SAVE OPTIMIZED AS... יש דרך לעשות את זה מהר יותר בעזרת הפוטושופ? או כל תוכנה שכבר באה עם הווינדוס? אם אי אפשר דרך פוטושופ ו/או התוכנות של הווינדוס אז תגידו איך אפשר בדרך אחרת. תודה מראש לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. אני מתכנן להפיץ 1000 מגנטים של שירות תיקון מחשבים [ ראה נושא שנפתח בפורום כללי: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=354642.0 ]. והתקציב הוא נושא רגיש פה [ אין כסף ]. מצאתי בית דפוס בכפר סבא, שמוכן לעשות לי 1000 נגנטים ב-200 שקל (להבדיל מ-400-500 באזור שלי) אבל הוא אומר שבמחיר הזה, אני צריך להביא לו גרפיקה מוכנה. מה לעשות שפוטושופ זה לא הצד החזק שלי אז פה אתם נכנסים לתמונה, אני צריך את עזרתכם בעיצוב של הכ. ביקור שיודפס על מגנט ויחולק ל-1000 אנשים. אני מקווה שיהיה מספיק אנשדים נדיבים [ ומקצוענים ] שיהיו מוכנים לשים יד למטרה הנעלה הזאת, אז הנה הפרטים הטכניים: -------------------------- - גודל: 5/7 - תוכן: Some Name שרות תיקוני מחשבים תיקוני מחשבים שדדר…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. אני צריך תוכנה דריבר של סורק דחוף

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. מאז שהתקנתי windows 10 הדפדפן אינו מציג עברית (מציג במקום סימון של ריבוע ריק). ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש אבל זה עדיין לא עובד.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Stas Rydelnik,

    שלוםץ צריך תוכנה פשוטה להכניס תמונות וסרטונים לסרטון אחד עם שיר רקע? תודה

  21. Started by wooper,

    היי אני רוצה להוריד פרקים ישנים של השרדות דרך orbit downloader שאני עושה grab דרך התוכנה אז מופיע להורדה רק הפרק האחרון למרות שבחרתי פרק ישן

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by fish123,

    אני רוצה לדעת איך אפשר לקבץ קובץ וידאו של 20 דקות ל-30MB ולשמור על איכות גבוהה. כבר ראיתי קבצים כאלה,וניסיתי כל מיני תוכנות אבל לא הצלחתי.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by xgamer,

    שלום לכם. יש לי מחשב שחובר לאינטרנט עד לפני חודש וכעת הוא לא מחובר (עוד כחודש חודשיים הוא יתחבר שוב). שבדקתי מה נסגר איתו שמתי לב למלא וירוסים ואין לי מושג מאיפה להתחיל למחוק. לא היה בו אנטי וירוס או פירוול. אני מתכוון להתקין בו את האנטי וירוס קספרסקי הגירסה האחרונה אבל עקב כך שכנראה חדרו למחשב וירוסים חדשים, לא יהיה לאנטי וירוס לזהותם (לא ככה?) אפשר להוריד נניח את העידכון במחשב אצלי (יש לי גם קספרסקי) ואז להתקינו במחשב האחר? תודה רבה ולילה טוב.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by waizman,

    עדיף תוכנה חינמית, אבל כל תוכנה שתעשה את העבודה תתקבל בברכה. תודה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by gil_st,

    בעיה ! מאז שעברתי לחלונות איכס פי לא הצלחתי לדחוס אפילו סרט אחד ל-DIVX !. לא עזר שניסיתי CODECS שונים (ישנים וחדשים) , נגנים שמיועדים ל-DIVX ותוכנות שונות כולל אלו שעבדו לי בעבר לפני איכס פי ותוכנות חדשות (כולל כמה שאמורות לעשות הכל לבד, החל מה-RIP וכלה בחלוקת הסרט לשני דיסקים במידה ומשתמשים באיכות מאד גבוהה). לעומת זאת הצלחתי לעשות את זה בצורה מעולה עם ה - WINDOWS MEDIA 8 CODEC אחרי "טיפול" ראשוני בעזרת Xmpeg (הגירסה האחרונה שיצאה). אפילו כיתוביות יש לי ! הבעיה שאני לא ממש מתלהב לעבוד עם פורמט של מיקרוסופט למרות שהאיכות מצוינת וזה עובד ממש בכל נגן מדיה. מישהו נתקל בבעיות דומות ? יש רעיונות / הצעות או פתרונות ? ???

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים