עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by gabriel6,

    שלום, אני מחפש פונטים של ברקוד - גם אם אינם חופשיים אבל שיש לכם נסיון איתם והם עובדים בדקתי כבר מספר פונטים אך התברר כי אינם יעילים (קוד 39 , DAFONT ועוד) אשמח לקבל עצה ממי שכבר משתמש תודה ושבוע טוב, גבריאל

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by jj516,

    חברים יקרים, לא מזמן התקנתי את התוכנה NORTON ANTIVIRUS 2003, עכשיו הקטע הוא שאחרי שהתקנתי אותה ה VIRUS DEFINITIONS UPDATE כבר לא עובד, לא משנה כמה פעמים אני מוריד אותה הוא לא שומר את ההגדרות. מישהוא יכול לעזור לי?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. שלום חברים, אבקש את עזרתכם. יש לי מחשב Dell Precision T3500 עם 12Gb זיכרון ואני רוצה לבצע שינוי גודל המחיצות ולאחר מכן גיבוי - GHOST. אני עושה BOOT מה-CD ומגיע לתפריט Hiren's בוחר בתוכנה ובמקום שהיא תופעל אני מקבל שגיאות. השגיאה מופיעה בתמונה המצורפת . [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. היי . מחפש תוכנה להצגת כל הטמפ' במחשב בצורה מסודרת וחשוב ביותר גם שתהיה אפשרות להצגת המאווררים וכיווננם. thx

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by mrsph666,

    שלום. אני צריך תוכנה כדי לחתוך קטעים מוסימים מקובץ MP3 כלשהו, ואז לשלב בקובץ MP3 אחר. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. אהלן, אני צריך עזרה אני רוצה להגדיר תוכנה מסויימת שתידלק אחרי הפעלת המחשב חיפשתי בהגדרות התוכנה ולא מצאתי אולי אפשר להגדיר את התוכנה שתידלק דרך הווינדוס?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  7. היי, צילמתי כמה סרטונים עם CANON A510 (לא אידיאלי לוידאו, אבל זה מה יש). כרגע הם תופסים הרבה, אבל זאת לא הבעיה, הבעיה היא שאני רוצה לעשות להזרים אותם לאקסבוקס360, והוא לא ממש תומך בהם כרגע. אני רוצה להמיר את הסרטון, עם שמירה על האיכות לWMV/MPEG2/DIVX, או מה שזה לא יהיה, כדי להזרים לאקסבוקס. חיפשתי בDIVX.COM, והתוכנה ששם יצרה קובץ עם סיומת DIVX, והאקסבוקס מסרב לזהות את זה... תודה על העזרה...

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. שלום רב! יש כמה קבצי RAR,ZIP וACE מוגנים בסיסמא ואין לי איך לגלות את הסיסמא. יש איזו שהיא דרך לקבל את הקבצים בלי דעת את הסיסמא? כלשהיא דרך? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. טוב אז ככה אני מנסה לעשות צעד של להעביר את הביקורות והסקירות שאני עושה (כתחביב ) לאודיו יש לי בעיה בעצם 2 1-אני נישמע גרוע בהקלטות גם מבחינה קולית וגם מבחינת חוסר ניסיון אני יכול לשפר רק את החלק השני באימונים אבל לא את השני בלי תוכנה טובה אם פילטרים 2-אין לי תוכנת הקלטה טובה ולא יודע מה מתאים לזה סך הכל אני מחפש תוכנה חינמית וידידותית להקליט בה בMP3 ושאפשר יהיה להקליט אם איזה פילטר או משהו שהקול שלי לא ישמע מסריח כל כך תודה לעוזרים קרירין

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. לא יודע אם זה קשור כ"כ לפורום הזה אבל זה אפשרי לבדיקת דואר של Gmail דרך אוטלוק אקספרס?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. שלום אני מנסה לצייר קווים. ואח"כ מדפיס מדפסת. ורואים קווים ישרים ויש כאילו בקו מדרגות קטנים היסתכלו בבקשה מצורף תמונה סימנתי בעיגולים אדומים לפי סימנים עיגולים אדומים שרואים בפוטושופ CS2 בזכוכית מגדלת הגדלה פעם אחת רואים בקו פנימי שחור בסדר וחיצוני קו מדרגות קטנות ולא ישרים. איך עושים שקו יהיה ישר ולא מדרגות קטנות מאוד? נ.ב. נסיתי לשחק בהגדרות בפוטושופ כלים Brushes וזה לא עזר לי. אולי שפתחתי דף חדש בגודל A4 ורשמתי ב- Resolution - 50 Pixels\inch וגם בחרתי color mode: RGB color - 8 bit האם זה בסדר הגדרות שעשיתי בדף חדש בשביל שיהיה קווים ישרים בצורות נכונות? מה עוד צריך להיות בהגדרות דף חדש שיהיה לי ציור קווים ישרים וגם לא רואים מדרגות קטנים שיהיו ישרים? מיכאל [attachment d…

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by yair71,

    עד לפני 4 ימים הכל עבד מצויין התקלה היר שלאחר מספר שעות המחשב נכנס לתרדמת וכל ניסיון להפעיל אאותו עם עכבר או מקלדת- זה מה שעשיתי היום לאחר שהמסך הפסיק לפעול רק הפעךה מחדש של המחשב גורנת לו לחזור לפעילות עד חוסר שעמוש ממושך מה שכן אני שומע שהמחשב עובד- יש חשמל וגם מאוורר עובד אשמח לקבל עזרה והכוונות לכל הסיבות האפשריות

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. אממ ראיתי פה את המדריכים שנתנו והכל באנגלית ולהתחלה זה לא טוב באנגלית כי אני לא כל כך מבין וזה לא טוב! מישהו יכול לעשות לי טובה ולתת לי אתר טוב בעברית או תוכנה שתוכל לתרגם לי את האתרים באנגלית ואז אני יבין אותם? תודה רבה רבה רבה רבה מראששששששששששששששששששששששששששששששש!!!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by TripMan,

    עריכה: הצלחתי לפתוח פורטים, העניין שאני לא מצליח להעלות- לבצע SEED בUTORRENT ו ABC. יש סיבה כלשהי?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. ושיהיו לה אופציות לעריכת הID3TAG, שינוי שם הקובץ ע"פי הID3TAG וכל החארטות האלה.... ורצוי שתהיה חינמית ובלי פרסומות ושאר בבל"ת!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by dans41,

    בהתחלה השירות עבד מצויין לאחר מספר ימים הוא הפסיק להתחבר לשרת ואני לא יכול לקבל תוכן לטלפון ולטאבלט. ניסיתי להבין איפה הבעיה נראה לי שזה ב Manually specify port, אני פשוט לא מוצא עוד סיבה אחרת. מה ניתן לעשות בשביל שהשירות יעבוד?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by No_Man,

    שאני נכנס ל-Disk Management, אני לא רואה אף אחד מהמחיצות שלי ה-HD עצמו מזוהה על המחשב, ואני משתמש במחשב כרגיל, מותקן עליו XP SP2, ואני רואה את המחיצות ויכול להשתמש בהם כרגיל ב"מחשב שלי", אבל למה הם לא מופיעות ב-Disk Management ? אני רואה שם פשוט רשימה ריקהה .. בדקתי אם התהליכים שאחראיים על זה פועלים - ואין איתם שום בעיה. מה אפשר לעשות ? מפרט: Lenovo N500 XP SP2

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Jeka90,

    לא ביצעתי איחוי דיסק מאז קניתי את המחשב (יותר משנה) ועכשיו הגיע הזמן נראה לי חח.. כשאני מפעל את מאחה הדיסק בווינדוס, הוא אומר לי שהוא צריך 15% שטח פנוי כדי לפעול ביעילות. לי יש רק 5% שטח פנוי ואין לי לאן להעביר את הקבצים. אפשר בכל זאת לפעיל את מאחה הדיסק כשאין לי 15% שטח פנוי? תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. הורדתי (בתשלום) את התוכנה הזו דרך חנות התוכנות של מיקרוסופט ולאחר ההתקנה אני מקבל את הודעת השגיאה המצורפת בכל פעם שאני מנסה להפעילה. אציין גם שבעת התקנת הגרסא החינמית של התוכנה ניתן לבחור בין 32 ביט ל64 ביט וכאשר בוחרים 32 התוכנה עובדת וכאשר בוחרים ב64 מקבלים את אותה הודעת שגיאה (בעת התקנת הגרסא המלאה דרך החנות של מיקרוסופט לא ניתן לבחור).

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. שלום, כמו בכל לילה, השארתי את המחשב דולק. היום בבוקר כשהדלקתי את המסך, והזזתי את העכבר, המסך היה רק שחור (שחור דולק, לא שחור כבוי) חשבתי שהוא נתקע, ועשיתי ריסט האתחול היה תקין, והווינדוס עלה כמו שצריך הוא הגיע לשולחן העבודה, ופוף, המסך "כבה" (נשאר דולק, אבל שחור) המפרט שלי כמו בחתימה. אין שום OC לחומרה החיבורים תקינים, כי אחרי שהופיעה לי התקלה, פירקתי את כל המחשב, ועשיתי נקיון פסח. הוצאתי מלא אבק, והרכבתי הכל חזרה. הדלקתי שוב, ועדיין אותה הבעיה. מה יכולה להיות התקלה? ואיך פותרים אותה? תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by onn_the_vy,

    איך אני הופך את זה..: Image1(1).Picture = LoadPicture("E:\MAP\Map250\1.bmp") Image1(2).Picture = LoadPicture("E:\MAP\Map250\2.bmp") Image1(3).Picture = LoadPicture("E:\MAP\Map250\3.bmp") Image1(4).Picture = LoadPicture("E:\MAP\Map250\4.bmp") Image1(5).Picture = LoadPicture("E:\MAP\Map250\5.bmp") Image1(6).Picture = LoadPicture("E:\MAP\Map250\6.bmp") Image1(7).Picture = LoadPicture("E:\MAP\Map250\7.bmp") Image1(8).Picture = LoadPicture("E:\MAP\Map250\8.bmp") Image1(9).Picture = LoadPicture("E:\MAP\Map250\9.bmp") Image1(10).Picture = LoadPicture("E:\MAP\Map250\10.bmp") Image1(11).Picture = LoadPicture("E:\MAP\Map250\11.bmp") Image1(12).Picture = LoadPicture…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Fertilizer,

    חברים אני מחפש תוכנה שממירה מפורמט SWF ל HTML אנא עזרו לי למצוא

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by udicol,

    במסגרת לימודיי במדעי המחשב אנו נדרשים ללמוד על מחשב SRC- Simple Risc Computer. מכונה פשוטה לדוגמא, הממחישה את מבני המעבד, זיכרון, ורגיסטרים. אני מחפש סימולטור למכונה כזו ע"מ לכתוב פקודות אסמבלר פשוטות לצורכי לימוד. מישהוא מכיר דבר כזה?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  24. היי כל כמה זמן קופצת לי הודעה שהתוכנה FLEC006 כבתה ולא עובדת יותר, עכשיו אני חושד שזה איזשהו וירוס, ניסיתי להתקין גם נוד 32 וגם נורטון 2005 ובשניהם במהלך ההתקנה התקבלה שגיעה , איך אני מסדר את זה שאני אוכל להתקין אותם ולהעלים את הוירוס/טרוייני הזה. תודה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. אני מחפש תוכנה שמאפשרת להתקשר מהמחשב לטלפון בבית או משהו כזה.. (חינם כמובן אני לא מדבר על Skype... כי זו רק להתקשרות ממחשב למחשב.. האם מישהו מכיר כזו תוכנה? תודה..

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים