עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by T-Flash,

    שלום בזמן האחרון אני מתעניין ביצירת רקעים לשולחן העבודה... יצרתי עוד אחד...: אני יודע שזה ממש ג'יפה, אבל תתחשבו... זה בין הראישונים שלי... הרקע תוכנן להיות רגוע... אשמח לקבל טיפים

  2. שלום ר ב לכולם!!! רשמתי תוכנית ב ++C ומה שקרה כשהרצתי אותה היא דרסה זיכרון של ווינדוס וגרמה למחשב לעשות איתחול... אחריי האיתחול ווינדוס אומר שקיימת בעיה רצינית ואמר שקיימת תוכנה שמנסה לדרוס זיכרוןן חשוב של ווינדוס ושהוא "הורג" אותה ....עכשיו המחשב עולה כל הזמן עם מסכים כחולים של הערות DOS ... מישהו יודע אולי אם קיימת תוכנה שגורמת לנקות את הזיכרונות של המחשב באופן טוטאלי??????? תודה רבה מראש!!!!

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  3. - מעתיקה כל קובץ או תיקיה שלא קיימים ביעד - מוחקת ביעד כל קובץ או תיקיה שלא קיימים במקור - מדלגת על כל קובץ או תיקיה שזהים בשני הצדדים המטרה: יצירת תיקיית גיבוי שזהה לחלוטין לתיקיית המקור - תוך ביצוע מינימום פעולות העתקה. המטרה היא *לא* סנכרון דו-כיווני. אני מעדיף תוכנה חינמית, אבל מוכן לשלם עד $20 לתוכנה שעומדת בכל הדרישות. תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. היי אני רוצה להתקין גירסה נקייה וחדשה של פיירפוקס, יש לי לשוניות כרגע שפותחות , בעבר החלפה של קובץ sessionstore.js לאחר הפלה מהתהליכים הייתה "משחזרת" את הלשוניות שהיו פתוחות, היום זה שונה. מה לגבות בדיוק ? לגבי מועדפים - גיבתי ב HTML ו-json לא עשה כלום בטעינה (אולי עם גירסה נקייה לחלוטין הוא יטען אותם נורמלי?). דבר הכי חשוב - יש 30 ROW בTO MANY TABS עם עשרות אתרים, לאחר התקנה של גירסה נקייה איך אני דואג לשחזר אותם עם בידיוק אותם שמות אני רואה שגם הם נשמרים תחת מועדפים(תקיות), השאלה אם זה "יסתכרן" בצורה נורמלית עם השמות שנתתי אחרי התקנה של ההרחבה ? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. מישהו יודע איך מסדרים את זה? http://img388.imageshack.us/img388/7075/83983000ei5.jpg ניסיתי הכל, התקנה מחדש של SP3, של האקספלורר עצמו דרך הלוח בקרה, עדכונים, חיפשתי בגוגל תשובה וגם לא מצאתי. תודה מראש לעוזרים.

  6. Started by i-pink,

    יש לי המון המון דיסקונקיים שאני רוצה שהמידע עליהם יהיה זהה. יש למישהו רעיון איך לשכפל אותם, במקום אחד אחד, לעזות את זה בנגלות של 16 - 8 הכוונה שאני אתקע למחשב 8-16 דיסקונקיים, וזה ישפוך לשם את התוכן במכה, יש לי 2 האבים של 8 פורטים. אשמח לעזרה! התוכנה לא חייבת להיות לחלונות אני עובדת גם עם לינוקס.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by jackhammer,

    שלום לכולם יש לי מסמך אקסל קטן במסמך יש עמודה שבה יש DROPDOWN LIST שממנה אני בוחר אופציה של פעיל/לא פעיל האם יש אפשרות (ואם כן, איך עושים את זה) שכל השורה תקבל צבע ירוק במקרה שאני בוחר פעיל או צבע אדום במקרה שאני בוחר לא פעיל אני לא ממש יודע איך לשאול את גוגל דבר כזה... תודה מראש לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by קובידון,

    היי, יש אפשרות בדפדפן של chrome להוריד קובץ בלי לשמור אותו ? אלא רק לפתוח אותו בדיוק כמו באקספלורר ? תודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by אישי555,

    האם יש דרך למחוק את זה מבלי שאצטרך להשיג מחדש את קובץ ההתקנה (כי מחקתי אותו מזמן)? זה מותקן אצלי פעמיים: פעם בעברית ופעם באנגלית ובנוסף יש לי אופיס 2003 ואופן אופיס כך שלחלוטין אין לי צורך בשתי אופיסים נוספים שרק תופסים מקום [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Mike-,

    שלום לכולם, עד עכשיו השתמשתי בFoxit Reader והייתי מרוצה, עד שעדכתי אותו לגרסה האחרונה. הגירסה החדשה שלו פשוט נוראית. התוכנה איטית, מכוערת ונתקעת הרבה. מישהו מכיר תוכנה לקריאת PDF (שתומכת גם בקריאה דרך דפדפן אינטרנט) שתהיה זריזה פשוטה וקלה ?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. אני רואה שאחרי חודשיים-שלוש יוצא כבר כמה גרסאות חדשות. האם Google Chrome מעדכן את עצמו אוטומטית בכל הפעלה מחדש? או שאצטרך לעדכן בעצמי?

  12. כמה פעמים יצא לכם להתקל במצב שסמן העכבר שלכם הגיע לקצה אחד של שולחן העבודה כאשר העכבר עצמו נמצא בקצה הקיצוני ההפוך של משטח העבודה (הפיסי) שלכם? זה בטח קורה לכם לפחות איזה 20 פעמים ביום. ואז: מה אתם עושים??? נו כן... מרימים את העכבר ומניחים אותו קרוב לאמצע של משטח העבודה. ואז "משחקים" עם הסמן כדי שגם הוא יגיע למרכז. לא מעצבן? חשבתי פה על משהו... אין בווינדווס (יש לי 7) איזשהו צירוף מקשים (במקלדת) ש"ממרכז" את הסמן? אני אגיד לכם למה אני שואל. יש לי את LOGITECH G9X וחוץ מכמה דברים קטנים זהו עכבר מעולה. הוא מגיע עם תוכנת SETPOINT שמציעה ים של שליטה על תכונות העכבר.ב-G9X יש יותר מקשים ממה שיש לעכבר רגיל ואני יכול, למשל, לקבוע לכל מקש לבצע פונקציות שונות. אני יכול לקבוע שמקש מסו…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by MilkMan,

    uTorrent כבר לא מוריד לי יותר בשום מהירות, ניסיתי היום Bitlord וזה הוריד לי על המקסימום תוך דקות וuTorrent לא עבר את ה10 KB, יש משהו שמשתווה ל-uTorrent? כי לא אהבתי את BL.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. יש אפשרות להחליף את הסימון/טקסט ירוק שמוצג על המסך כשלוחצים על אחד מכפתורי הקיצור (לדוגמה כפתורי הווליום במקלדת)? דוגמה לסימון הזה בתמונה למטה.. מותקן לי עכשיו SET POINT בגרסה 4.40.88 אם זה משנה משהו...[br]פורסם בתאריך: 28.06.2008 בשעה 20:14:38 מצאתי את זה:Install uberOptions, disable SetPoint's OSD, and set the volume buttons to send extended keystrokes (F13, F14, and F15) and run an AutoHotkey script that responds to those keystrokes and does your own custom volume OSD. עכשיו מישהו יכול לומר לי מה זה ה AutoHotkey script הזה? מאיפה אני משיג אותו? [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. נמאס לי מ - nero אני מחפש משהו פשוט ויעיל שיעשה עבודה טובה בצריבה.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. אהלן יש לי התקן אשר אני צריך שיפעל על מספר רב של מחשבים משתנים עד עכשיו רוב המחשבים היו מגיעים עם WIN7 אבל עכשיו המצב השתנה וWIN10 נכנס הבעיה היא שההתקן הזה לא תומך בצורה תקינה - דרייבר - בWIN10 כבר ניסיתי לפתור את זה במספר רב של דרכים אז אני חושב כרגע על פתרון של הפעלת מערכת WIN7 באופן וירטואלי על WIN10 ואז לממשק את ההתקן לשם בעיות: 1. אני מחפש תוכנה שתאפשר זאת בצורה חינמית- מה מומלץ? 2. אני לא מעוניין להתקין כל פעם את הWIN7 מחדש על כל מחשב, אלא ליצור קובץ IMG של הוירטואל משין ולהעתיקו למחשב הרצוי - איך עושים את זה? לייצא ? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  17. הורדתי 2 סרטים מהאתר www.3dgameman.com כשהיה לי את המדיה פלייר המקורי של אקס פי. הורדתי מדיה פלייר 9 בטא והוא לא מריץ לי עכשיו אף סרטון. מישהו יודע למה?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. בעקבות המבצע של באג קניתי את הקופסה הכתומה. מקורי חדש נקנה לפני חצי שעה, אבל המחשב מסרב לזהות שיש דיסק בכונן. כול דיסק אחר עובד. מה לעשות?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by XxehsomxX,

    שלום, נתקלתי לאחרונה בבעיה. אני לא מצליח לפתוח באקספלורר קישורים המצויים בהודעות דואר של outlook express. ברגע שאני לוחץ על הלינק, נפתח הדפדפן אך לא עולה האתר, רשום רק connecting... אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור. תודה מראש, XxehsomxX

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by תומתום,

    שלום חברים, מכיוון שה-LCD שלי מחובר למחשב וישב בחדר אחר, שאלתי היא - האם יש תוכנה המציגה את מסך מס' 2 (ה-LCD לצורך העניין) בחלון 1(מסך המחשב)? מן חלון תצוגה קטן הממחיש מה מופיע על השני. תודה ושבוע טוב! תומתום

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. לבדיקוה ותיקון שגאיות לאיחוי דיסק וכו כו תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by asili,

    אני מצליח למצוא רק תרגומים של סרטי DIVX ואני מוריד בדרך כלל רק סרטי VCD SVCD רציתי לדעת אם יש דרך להפוך את התרגום של DIVX לסרט SVCD?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. אני משתמש כרגע בתוכנה SUPER INTERNET TV: http://www.ahusoft.com/ להעריך את מהירות התוכן הזורם ושמתי לב שמעל ל-300~ קילוביט מדיה פלייר מתחיל לגמגם ולעשות Buffering. יש לי חשבון של 3 מגהביט כך שאין שום סיבה שזה יקרה. דיברתי עם תמיכת הספק (012) והוא בדק אצלו חשבון כמו שלי ואמר שהכל זורם חלק. פסלנו את הסיבות האפשריות הבאות: מהירות הורדה והעלאה שלא תואמים את תנאי החשבון, אני מוריד ומעלה במלוא הפס. הגדרת הבאפרינג המקדים בנגן. זה וכל מיני אופציות אחרות שם לא עזרו. קודקים. יש לי את DIVX, FFDSHOW ו-XVID וניסיתי גם להסיר אותם בכלל. ראיתי מדיה גם בלעדיהם אבל בעיית איטיות נשארה. יש למישהו רעיון מה עוד ניתן לעשות? ד"א, אותה הבעיה קיימת גם במערכת XP וגם בויסטה 5744. המחשב הוא AMD 3000 …

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by Trooper-Flax,

    הורדתי פרק מסדרת טלוויזיה, ולמרות שכל שאר הפרקים היו בסדר פרק אחד ספציפי שאני מנסה לראות ושם עליו את החץ, באותו רגע נכתבת לי הודעת שגיעה, וכתוב windows explorer failed ..... ואז יש את האפשרות לשלוח את ההודעה לווינדוס או לא. אז ניסתי להוריד את אותו פרק רק בקובץ אחר וממקום אחר ועדיין, כל פעם שאני רק שם את הסמן עליו, יש את ההודעת שגיעה הזאת והווינדוס נתקע עד שאני עושה end task הפואנטה כאן זה לא הקובץ שהורדתי אלא זה שה-windows explorer קורס לי במקרים שונים גם לפעמים שאני סתם נכנס לתקייה, אז הוא קורס, יש איזה משהו שאפשר לעשות כדי לתקן אותו?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by lharpaz,

    שלום, שמתי לב לאחרונה שיש לי בעיה לגלוש לאתרי אינטרנט מסויימים. לדוגמה: www.seret.co.il (יש אתרים נוספים). במחשב השני שמחובר אל אותו נתב אין שום בעיה לגלוש לאתר הזה. אני לא יודע אם זה קשור, אבל אני גם לא מצליח לראות במחשב שלי סרטונים ב-ynet, בעוד המחשב השני כן מצליח. אשמח לקבל עזרה גם בנושא הזה. שני המחשבים משתמשים בדפדפן Internet Explorer 6 אשמח אם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה, תודה מראש לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים