תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי פוטושופ 7 כמה פעמים ממספר דיסקים, לאחר 10 דקות עבודה התוכנה נתקעת והשחרור היחידי הוא דרך אתחול המחשב (בכפתור), המחשב מחשב חדש פנטיום 4 במהירות 2.6 זיכרון 256 ואפילו לאחר פירמוט והתקנה מחדש של כל מערכת ההפעלה והפוטושופ עדיין הוא נתקע ניסיתי 1. להגדיר יותר זיכרון בBIOS 2. להגדיר לפוטושופ להשתמש בכמה זיכרון שהוא רוצה דרך הPREFERENC 3. החלפתי את זיכרון הRAM בזיכרון מהיר יותר 4. התקנתי את התוכנה בכונן אחר ולא בC\program files וגם זה לא עזר עשיתי את כל הבדיקות האפשריות לתקינות רכיבי המחשב ולהיעדר וירוסים ומזיקים אחרים כל זה ללא תועלת הפוטו שופ עדיין נתקע לאחר כמה דקות עבודה. אותו פוטושופ להפתעתי עובד מצוין המחשב אחר ענתיקה הרבה יותר משלי אז ממש אין לי מושג מה יכולה…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם סיימתי קורס בתוכנת 3DS MAX, ואני רוצה להתנסות בהדמיות חוץ בעיקר לאדריכלות הבעיה שהקורס אינו מלמד מהם השלבים בפרויקט אדריכלי אלא רק את התוכנה נטו. אם יש למישהו ידע בתחום ויוכל לעזור אני אשמח. בעקרון אני צריך לפחות את נקודות ההתחלה, שרטוטים ושלבים עד המידול. בתודה, שלומי
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ימחק ברגע שאני אקבל לינק, אני מעריך שזה לא יהיה בעוד יותר מחצי דקה. אני ממש שונא שאנשים עושים את זה, אבל זה מקרה דחוף נא לא לנעול או למחוק, אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם :asthanos: עריכה - טוב, תודה בכל מקרה ;D הצלתם אותי..
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
על איזו תוכנה אתם ממליצים לעריכת מצגת תמונות או וידאו שניתן יהיה לעשות מניו יפה ומוזיקת רקע כרגע אני משתמש עם נרו אקספרס אבל בא לי לעלות שלב אחד קדימה חשוב שלא תהיה ממש מסובכת ועם ממשק נחמד! בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי סרטון וידיאו ששוקל 150MB והוא גדול מדי לYOUTUBE רציתי לשאול אם יש מביניכם משהו שיכול להסביר לי איך לכווץ את הסרטון משמעותית גם אם זה אומר שתיתכן פגיעה באיכות הצפייה תודה ושבוע טוב[br]פורסם בתאריך: 1.02.2009 בשעה 14:16:44 אני מצטער אבל יש אולי משהו שלא עשיתי טוב שבגללו לא עניתם לי על השאלה אם כן אני יתקן
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני רוצה ללמוד להשתמש בתוכנות של עריכה דיגיטלית לתמונות ווידאו אז אני אשמח לקבל הצעות לתוכנות לימוד... אני בתחילת דרכי ואני רוצה ללמוד קודם כל בסיס ואז שלבים מתקדמים. אני אשמח גם לקבל הצעות לתוכנות לימוד של שפת C ושלל תוכנות שונות בנוסף לתוכנות לימוד אני גם רוצה לדעת איזה תוכנות מומלצות ליצירת פלאשים וסרטים ב2D ו3D תודה ולהתראות
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אז ככה, יש לי את התוכנה הנ"ל בכמה מחשבים ואצלי אישית במחשב את הגרסה של המנהל. הבעיה שלי היא האיטיות המאוד מאוד רבה ואפילו למצב של לא לזוז. הדבר קורה לי איפלו בין מחשבים שנמצאים ב-LAN שלי בבית. אז השאלה שלי מה אפשר לעשות בנידון כדי שהמהירות תגובה על מחשב אחר תיהיה מהירה וטובה יותר? האם יש דרך כלשהי להגדיר לו על מחשבים מסוימים שמחשבים אליו בתוך ה-LAN שלי ושלא "יצא" החוצה ואולי כך המהירות בבית אולי תשתפר? אשמח לעזרה, תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תראו היו לי מלא מלא מלא (4900)קבצי אמ פי 3.... עכשיו לא יודע מה קרה .. פתאום הם הפכו להיות מוסתרים ובמקום נהיו לי קבצי vds.. אין לי שמץ... מה זה.. אולי אתה יודע איך מוציאים קבצים מוסתרים ? או משהו על הקבצים האלה? :-\ :-\ :( :( :( :( :'( :'(
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המחיר פחות רלוונטי אני מחפש תוכנות טובות שמתקנות קבצי ג'יפג ואמפי3 הרוסים והרוסים למחצה (אחרי שיחזור מפורמט)
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פעם כשהייתי לוחץ אנטר (אחרי שהכנסתי לו את האפשרות של מספור אוטומטי) אז הוא היה כותב לבד את המספר שאמור לבוא בתור ( 1, 2, 3...) עכשיו הוא לא עושה לי את זה הוא פשוט לא כותב אז אני צריך כל הזמן ללכת למעלה (למי שמכיר) וללחוץ על הריבוע הזה של המספרים בצד ימין למעלה... מה עושים? אני רוצה שזה יהיה כמו פעם אבל אני לא יודע איך להחזיר את זה וזה לא שעשיתי משהו שהיה אמור לשנות את זה, זה השתנה לבד... מישהו יודע מה הבעיה או ליתר דיוק איך לפתור אותה? תודה...
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אז אני מעביר קבצים שיהיו MPEG הכך טוב ויפה אבל יש לי קובץ אחד שעושה בעיות וניתקע כל הזמן ב 13 אחוז הוא ניתקע גם ב 10 אחוז בנירו! ניסיתי לחתוך אותו אחרי הקטע של ה 13 כאילו להתחיל לקודד מאחורי התקיעה אבל שוב הוא מתחיל יפה וניתקע אמצע....... האם WMV הוא באיכות יותר טובה מאשר MPEG ? מישהו יודע מה הבעיה...? והאם אפשרי בכלל להמיר את ה WMV הזה שיקרא אצלי בDVD? תודה ויום 8)טוב......
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה להתקין את התוכנה EASY TUNE 5 שזאת תוכנה לבקרה על לוחות אם של גיגהבייט כל נסיון התקנה שלי מלווה בהערה שעלי להסיר את ET4 שהוסר כבר מהמחשב כולל גיגהבייט יוטיליטי מנגר מה הבעיה?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי לכולם על איזה קונדום וירטואלי אתם ממליצים ? ( לי חשוב : קלה , חינמית ופשוטה להפעלה ) תודה לעוזרים .
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום וברכה, יש לי מכונה משולבת HP 4500 Officejet Wireless. יש לי בעיה דיי מוזרה, התקנתי את כל הדרייברים של המכונה המשולבת אך משום מה ספציפית הוא לא מזהה לי את הדרייבר של הסורק, למרות שהתקנתי אותו. למשל הוא לא מופיע ב-HP Solution Center וגם ידנית הוא לא מוכן לסרוק לי. למישהו יש פיתרון לבעיה?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
את התמונה עשיתי מכלום כלומר 100% פוטושופ רק פוטושופ מה דעתכם? אם אתם מכירים מדריכים לעשות 3D מכל צורה אשמח אם תביאו לי קישור
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ברגע שה WINDOWS עולים אני מקבל חלון שבו כתוב כי תוכנה מסויימת מנסה להכנס לאיזה אתר g0ku.alf4-radmin.com.ar.אחריי אני סוגר את החלון הזה קופץ לי אותו חלון אבל הפעם עם תוכנה אחרת ואחריי זה גם תוכנה שרוצה להתחבר ל google.com!. איך שאני מתחבר לאינטרנט אני זוכה לגלוש איזה 5 דקות בלי בעיות ואז האניטרנט כבר בקושי זז והמחשב גם לא מגיב.הרצתי AD-AWERE ספייבוט וקספרסקי וכוויכול הם מצאו בעיות ומחקו אותם. האם יש לכם המלצות לגביי הבעייה שלי? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב! מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך משתמשים בתוכנה? תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי הקלטה במחשב ששמורה בקובץ wav שהייתי רוצה לשמור לעצמי. הקלטה זו היא בעלת רעשים נלווים ולכן הייתי רוצה לדעת כיצד לבודד את הקול: באיזו תוכנה כדאי להשתמש ואיך לעשות זאת ? בתודה מראש, Your-AsSaSsiN
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מנסה להוריד את המשחקים ש NVIDIA ו STEAM נתנו בחינם והמהירות ממש נוראים (לא עוברת את ה 20K) יש דרך לסדר את זה או שזה תמיד ככה?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עכשיו אני פותח את המוזילה פייר פוקס ומגלה שכל המועדפים שלי נמחקו! what the f*ke should i do?
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
במחשב השני שלי יש לי מודם isdn, ולפני כמה זמן נכנס לי וירוס למחשב והרס לי את ה-boot, אז פירמטתי, הצלחתי להתקין הכל מחדש חוץ מה-isdn. המחשב אפילו לא מזהה שנמצאת בו חומרה לא מותקנת! הורדתי דרייבר מהאינטרנט אבל זה לא עובד, המחשב פשוט לא מזהה אותו! וגם את המודם חיוג לא הצלחתי להתקין. יש הצעות בנוגע לפיתרון???
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
האם לשרת DNS כזה או אחר השפעה על מהירות ההורדה ב speedtest.net ? הכוונה היא לא לגלישה שוטפת ... מהירות הורדה בלבד !
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש לי את ה-Freehand ואני צריך שהוא ייכותב לי בעברית. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שתי בעיות שאני מנסה לפתור אותה כבר יותר משבוע. (מקווה שבחרתי בפורום הנכון) בקצרה: עשיתי פירמוט למחשב, התקנתי XP מחדש, התחלתי להתקין דרייברים והתחילו לצוץ בעיות. (זה לא מחשב חדש, כבר עשיתי את זה מלא פעמים בעבר) כשאני מתקין חומרה בשם Silicon Image Sil 3112 SATARaid Controller הוא לא נותן לי לסיים להתקין אותה. (תמונה) מה זה בדיוק הדרייבר הזה? זה חיבור SATA חיצוני? כי יש לי כזה, (בלי דרייבר- לא זוכר בכלל שהיה לי) אבל יש לי גם RAID בדיסק הדרייברים של המחשב עצמו, וכבר שם מופיעה הבעיה. הבעיה השניה היא בהתקנת מתאם USB לרשת אלחוטית ROTAL ALAN DRUC-U3. אני מכניס את הדיסק המקורי של הדרייבר, והוא לא נותן לי לסיים בדיוק באותה טענה. (has not passed windows logo testing......) אם אני ממ…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


