עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שמתמחה בחסימת פורנוגרפיה ושאר תכנים לא הולמים. או כל דרף שהיא לחסום, אולי אפשר בלי תוכנה וזה קיים כאפשרות במערכת ההפעלה ? או אם למישהו יש מדריך שמסביר איך לחסום תכנים לא הולמים.... אני מעדיף תוענה ייעודית מאשר אנטי ווירוס שיש לו אופציה לעשות את זה ... אתם מוזמנים לרשום את כל התוכנות שמסוגלות לבצע את העבודה, תמיד טוב לבדוק יותר מאחת :-) תודה רבה לכל מי שיכול לעזור !

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by Sman,

    עידכנתי את הגירסא החדשה של נרו 5.5.5.1 ועכשיו הוא לא מזהה לי ת הצורב :'(, יש לי צורב ריקו MP9120 וחלונות XP מישהוא ניתקל בתופעה כזו ???, אשמח לקבל יעוץ

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. האם אפשר להוסיף עוד תרגומים ל סרט DVD-R? ואיך אפשר להפוך סרטי DIVX/XVID ל VOB כדי שאוכל לראות בדיוידי.....

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. שלום, ברשותי כונן חיצוני לשימוש אחסון וגיבוי, אני מעוניין להכנס לתוך מחשב ולחבר USB. אני מחפש תוכנה לשליטת מיתוג ל-USB שמאפשר לשלוט ידנית הפעלת/כיבוי USB שמחובר לכונן חיצוני בלבד. תודה רבה. נ.ב. אם תשאלו למה נכנסתי כונן חיצוני לתוך מחשב, כי בשנה קרובה אני עובר לנייד.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by homart,

    אהלן. יש לי שני סרטים שמשקלם יותר מ700 מגה, אז לקחתי מחבר דיסק 900 מגה וניסיתי לצרוב עם הנרו אבל עדיין הוא אומר לי שאין מספיק מקום בדיסק.... מה עושים?? תודה!

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by dudi2002,

    אני עושה עבודה מסויימת בחלקים בתוכנת הword של מייקרוסופט. הבעיה היא שאני מנסה לשמור כל פעם את החלק שעשיתי היום, ופתאום נתקלתי בבעיה. המחשב לא מצליח לשמור (save as), וכותב לי את השגיאה הבאה: error writing updated settings to registery. מה הבעיה? זה ממש מתסכל שאי אפשר לשמור.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by motogt,

    יש תוכנה כזאת?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. שלום ! אתמול פתחתי חשבון חדש במסנג'ר עם אימייל חדש ומאתמול עד הרגע הזה לא קיבלתי שום אימייל בחזרה כדי לאמת את הדואר אלקטרוני... מה עושים ? לחצתי מעל 5 פעמים במסנג'ר לאמת ועשיתי את כל התהליכים ושום דבר לא נשלח בחזרה. כאילו המסנג'ר עובד והכל אבל אי אפשר לשנות את הכינוי וכמובן מופיעה השורה המעצבנת "כתובת דואר אלקטרוני לא אומתה"... תודה על העזרה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  9. האופיס הוא בעיברית, רציתי לדעת עם יש פקודות קוליות בעיברית? באנגלית אני יודע שיש. ואם יש, האם הוא מובנה באופיס ואני רק צריך להגדיר שיהיה בעיברית או להוריד בנפרד?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. שלום לכולם ! אני עוסק בתחום דחיסת תמונות ואני מעוניין לדעת אם מישהו נתקל בתוכנת המרה לפורמט JPEG שמאפשרת לשלוט ממש בגודל תמונת התוצאה ברמת הבייטים, כלומר שאני אוכל לקבוע ממש שגודל תמונת התוצאה יהיה בערך 600 בייטים. כל התוכנות שאני נתקלתי בהן מאפשרות או שליטה לפי איכות (quality) או לכל היותר ברמת הקילובייטים ואני צריך בייטים. אם מישהו יודע אני אודה לו מאוד. אורי

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by BedB0y,

    אני מחפש תוכנת צריבה שיכולה לצרוב תמונה על הקדימה של הדיסק, בדיסקים שתומכים בזה כמובן. חוץ מנרו, ולא משנה לי אם חינמית. תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by intermaster,

    שלום לכם, יש לי תיקיה שנמצאת ישירות תחת כונן C ואני לא יכול להעביר אותה. האם אני יכול לצרף אותה ל DropBox? התיקיה משוייכת לתוכנה מסויימת ואי אפשר להגדיר אותה בשום מיקום אחר. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. הורדתי מקודדים של K.Lite הכי חדש רואים במדיה פלייר אבל ב BS אני לא מצליח לראות סרטים למה תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  14. Started by TheReaper,

    היום הרכבתי את המחשב התקנתי דריוורים והכל אבל הכל זז לאט ואני לא ממש רואה שיפור במשחקים מה הבעיה? האם יש עוד משו חוץ מדיירקט X ודרייבר? (קודם היה לי R9250 אז אני אמור להרגיש שינוי עצום)

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by curdi1,

    שלום רב, אני כיום משתמש ב-outloook על מנת לגשת לחשבון gmail שלי (לא סובל את הממשק של gmail) כשאני קורא מיילים ב-outlook הם עדיין נשמרים גם ב-gmail האם יש אפשרות להגדיר באותו אופן במחשב אחר עם outlook לגשת לאותו חשבון gmail או שזה יגרום לכך שמייל ש"ייקרא" ב-outlook במחשב אחד כבר לא יופיע ב-outlook במחשב השני ? אם כן -איך מגדירים את זה ? תודה רבה !

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. יש לי במחשב שני דיסקים קשיחים בדיסק הקשיח הראשון יש לי מערכת הפעלה והשני משמש לאחסון נתונים אני מחפש תוכנה שתמנע גישה לדיסק השני מחשבונות משתמשים אחרים אבל תאפשר גישה מהחשבון שלי או תוכנה תאפשר לשים סיסמה לגישה לדיסק הקשיח השני אני לא מחפש תוכנה להצפנה הדיסק קשיח שלתוכנה תהיה אפשרות למנוע גישה לתיקיות מסוימות אבל לאפשר גישה לאחרות (לא קריטי) אפשרות לשחזר את הסיסמה אם אפשר תוכנה חינמית תודה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by omnius,

    מה היא עושה? האם זה עולה כסף? (not free=bad) האם היא מושכת וירוסים תולעות עורכי דין וכדומה?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by Chen_K,

    כידוע כשעושים הקלטה (capture) מאיזה-שהוא מקור (טלויזיה, וידאו) דרך הכרטיס מסך למחשב, הוידאו לקוח המון אבל המון מגות. ידוע לי על מספר שיטות כיווץ אבל... אפפעם לא ידעתי בדיוק איך עושים אותן. עכשיו, כשאני צריך אותן, רציתי לשאול אתכם על איזה פורמט אתם ממליצים - איזה כיווץ הכי חסכוני/הכי שומר על האיכות, ו.. איפה אוכל להשיג אותו? בתודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  19. Started by Zippo,

    אני לא בטוח שזה הפורום המתאים, אבל לא מצאתי אחד אחר. בכל מקרה, אני לא יכול להוריד יותר מ2 קבצים למשל סדרה, או סרטון) מאותו שרת, למשל יש כמה קבצים להורדה מהשרת של האתר www.hwzone.co.il, אז אני לא יכול להוריד יותר מ2 קבצים ביחד, איך מסדרים?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by erashel,

    אני מחפש את תוכנה חדשה לצפייה בסרטים, כרגע אני BSPLAYER אבל שמתי לב שהתמונה לא כ"כ איכותית לעומת תוכנות אחרות אבל אני מאד אוהב את האפשרות להוריד ישר כתוביות דרך התוכנה. חיפשתי כמה תוכנות כמו VLC, GOM אבל אין שם אפשרות להוריד כתוביות, האם יש עוד תוכנה שיש בה אפשרות כזאת והאיכות תמונה שלה יותר טובה מBS. ד"א לגבי הBS, מי שמשתמש באיזה RENDER אתם משתמשים? ניסיתי לשנות כמה אבל הרוב מבטלים את הAERO כל הזמן חוץ מEVR שהוא נראה בהיר ולא טוב.. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by יואב שניר,

    דרושה המלצה על תוכנה חינמית המבצעת DVD TO ISO

  22. שלום, ערב טוב לכולם.. אני בונה עכשיו מחשב לעריכת ווידאו - ווידאו משמע אירועים.. חתונות וכ'ו. התוכנה העקרית שאני הולך לעבוד איתה היא AVID - לא 3D, לא משחקים ולא פוטושופ.. רק ווידאו. אני מבין שעדיף לעבוד עם כרטיס שהוא לא on board ואני גם מתכנן ריבוי מסכים אז על אחת כמה וכמה.. אני לא מתכוון לחסוך אגורה, אני עוסק בזה לפרנסתי ! אבל בכל זאת, לצרכים שלי.. quadro או איזה GTX כלשהו או אולי אפילו 9600GT\9800GT ושוב אני מזכיר שאני לא מחפש לחסוך, אני רק רוצה לדעת מה יתן לי תוצאות אופטימליות.. מצאתי על זה כמה דיונים.. על כל נושא העריכה, AVID למיניהם - אבל לא הצלחתי לקבל תשובה חד משמעית לשאלתי אז אני ממש אשמח לקבל את עזרתכם. ועוד משהו קטן, סתם בשביל השקט הנפשי שלי למרות שכבר קראתי על ז…

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by Chura,

    מצטער שאולי זה הת'רד המיליון אבל לא מצאתי שום REG ושום כלום... עד היום הייתי עובד עם קאזה לייט, הוא התחיל לזייף בהתחברות וכו', מה עושים ? והסבבה לייט הזה עדיין קיים ? תודה, חן.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. שלום לכולם, העליתי מדריך וידאו חדש לערוץ CG-Lion ביוטיוב, מדובר בשיעור מתקדמים בנושא יצירת דשא וצמחיה בעזרת מערכות חלקיקים ב Autodesk 3ds max. השיעור הוא שיעור מתקדמים ובונה על ידע בסיסי בהפעלת התוכנה. קישור לשיעור: http://www.youtube.com/user/CgLionEdu#p/c/10FFF1A7... מי שמעוניין ללמוד הפעלה בסיסית של התוכנה Autodesk 3ds max, הערוץ מציע שיעורים למתחילים אשר אינם מצריכים כל ידע קודם: http://www.youtube.com/user/CgLionEdu#p/c/03E00250... תהנו עודד אראל

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים