עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by MasterGal,

    מישהו יכול בבקשה להגיד לי באיזה תוכנה אני יכול לפתוח את הקובץ הזה (ניסיתי ב CLONE CD אבל זה לא הלך) תודה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. שלום מצאתי תוכנה חינמית HTTRACK להורדת אתרים. במהלך הורדת אתר מסויים שהכיל קבצי PDF רבים שמתי לב שקבצי הPDF יורדים אך בפורמט HTML מה שאומר הרבה תווים לא מובנים. קיימת אפשרות להפוך את המסמכים בתיקייה ללמסמכי PDF אבל זה יקח לי המון זמן ואני לא חושב שצריך כי אני בטוח שיש תוכנה שיש בה אפשרות לזהות את הקבצים היורדים ולהתאים להם את הפורמט שלהם. עכשיו השאלה שלי האם אתם מכירים בתוכנה שלי אפשרות כזאת או שאתם מכירים תוכנה אחרת שתבצע את העבודה. בתודה מראש לכל העוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. שאלה| מה ההבדלים האמיתיים שיש בין הדפדפים ? כל אחד ממליץ על דפדפן אחר, בגלל עוד תוסף קטן.. לא נראה לי הגיוני. ע"פ המהירות ידוע לי ש"כרום" ו"אקספלורר" הם המהירים ביותר, ואני רואה את זה גם בבית. למה אנשים ממליצים על פיירפוקס כאשר הוא עובד להרבה אנשים בארץ באופן איטי מאוד ודיי קשה לעבוד איתו.. אשמח לתשובה. כ"כ על איזה דפדפן אתם ממליצים ומה מיוחד בו ?

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. שלום לכם, יש לי חלונות XP ואני לא יכול להסיר תוכנות מהמחשב שלי אני ניגש ללוח הבקרה ומשם להוספה והוסרה של תוכניות לוחץ על התוכנה שאני רוצה להסיר והסימן הסר לא מופיע אני מצרף 2 צילומי מסך אשמח לפתרון בנושא [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. אני צורב הרבה תקליטורים DVD לכן אני רוצה לדעת איזה מגירסאות של הנרו - הכי טובה הכי מהירה והכי לא כבדה. יש לי שני מחשבים - באחד מותקן נרו בגירסה 8.3.2.1 ובשני מותקן נרו בגירסה 7.0.1.2 בצריבת תקליטור DVD 2.60GB, בגירסה ה-8 לוקח לי 20 דקות ובגירסה ה-7 לוקח רק 8.30 דקות שהוא מהיר יותר מהירות הצריבה היא X16 לבעלי נסיון לחוות דעת למי הגירסה הכי טובה NERO - 7.X.X.X 8.X.X.X 9.X.X.X

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. יש לי הרד דיסק 40 גיגה וחלונות xp pro עכשיו יש לי בעיה יש לי רק כונן אחד c איך אני מפצל אותו לכונן נוסף d? יש לי pq magic וכשניסיתי לפצל את הכונן אז בסיום תהליך הריסטרט עלה המחשב ואומר לי שאין לי מערכת הפעלה ואני לא מחקתי את הכונן c עכשיו אני שוב התקנתי את win xp ואני נואש כבר יש לי רק כונן c בבקשה הסבר מפורט איך לעשות מחיצה נוספת בלי לפגוע במערכת ההפעלה תודה ו שוב תודה למי שיכול לעזור. :'(

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by kobibo,

    האם ישנה תוכנה שבאמצעותה אוכל להגביל את הגלישה באקספלורר רק לאתר אחד ( לשאר האתרים לא יהיה ניתן להגיע ) ? תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by sby333,

    שלום, התחברתי לפייסבוק דרך גוגל כרום, במחשב של חבר. לא שמרתי שם את הסיסמא כדי שלא יוכלו להכנס שוב. רציתי לדעת האם יש אפשרות למצוא את הסיסמא ? ואיך ? חיפשתי ומצאתי כמה קישורים שאולי קשורים: http://www.nirsoft.net/utils/chromepass.html אודה מאד לעזרה. תודה רבה, שלומי

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by mostwanted,

    אוקיי ניסיתי לעשות חלק אחד בתמונה שחור לבן וחלק אחר שישאר רגיל עם הGRAYSCALE אבל זה לא הצליח כי הוא צבע את שתי השכבות באפור מישהו יודע איך אני עושה שרק מה שאני רוצה יהיה אפור והחלק השני צבעוני ?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by mango H,

    שלום, למדנו מערכים בשפת c וחלק משאלה אחת היה: "כתוב תוכנית שתגריל מספרים אקראיים בין 0-100" איך אני עושה מספרים אקראיים? תוודה לעונים

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  11. Started by pssheba,

    שלום, מישהו מכיר את התוכנה לגרפיקה תלת מימד: 3d max? ניסיתי להוסיף טקסט בעברית ל 3d max וקיבלתי ג'יבריש. מישהו יודע כיצד עושים זאת? תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. אני לא בטוח שזה הפורום הנכון, אבל שמעתי שהקהילה פה הכי טובה ואני צריך את עזרתכם דחוף. היום הפעלתי את האנטי וירוס (נוד32) כדי לסרוק וירוסים, הוא מצא לי כמהה וירוסים אז נתתי לו לטפל בהם ועשיתי ריסטרט... כשהעלתי את המחשב מחדש, ראיתי שהוא מריץ לי אוטומטית keylogger- Ardamax KeyLogger ניסיתי למחוק אותו דרך הקונטרול פאנל, הוא מראה לי שהוא מחק אבל הוא עדיין נמצא בstart menu, וגם אחרי ריסטרט ושחזור מערכת הוא שם... מה שכן, כשאני מנסה לשזחר את המערכת הוא נותן לי רק להיום לפני שעתיים, בדיוק כשסרקתי את הוירוסים.. כשאני מנסה למחוק עוד דברים אחרים מהמחשב, הוא לא נותן לי כלום... כשאני מנסה להפעיל את האימיול, הוא רושם שהוא לא מוצא את הקובץ הרצה שלו, למרות שהוא עבד לי מצויין כבר המון זמן.…

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. ‎‫אדובי מרחיבה את מגוון החבילות המוצעות בארץ לסטודנטים. שתי התוספות האחרונות הן Creative Suite 5‪.‬5 Production Premium ו- Creative Suite Master Collection CS5‪.‬5. חבילות אלה מצטרפות למגוון הקיים הכולל את:‬ ‎‫‏Creative Suite 5‪.‬5 Design Premium ME ‬ ‎‫‏Creative Suite 5‪.‬5 Design Standard ME ‬ ‎‫‏Creative Suite 5‪.‬5 Web Premium ME ‬ ‎‫‏Photoshop CS5‪.‬1 ME‬ ‎‫החבילות מיועדות לסטודנטים הלומדים לתואר ראשון (מינימום שנתיים), שני ושלישי במוסד להשכלה גבוהה אשר מוכר על ידי משרד החינוך בלבד ! ניתן לעדכן את התוכנה לגרסה מסחרית מתום שנה ממועד הרכישה !!‬ ‎‫‫חשוב לציין - שתי החבילות החדשות אינן חבילות ME (כל התוכנות בחבילות אלה הן בגרסה אנגלית בלבד !)‬‬ לפרטים נוספים

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by GamePad,

    כאמור, אשמח להמלצות.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by POD,

    ביקשו ממני שני DLL-ים ששיכים לבדיקת איות של WORD, ואני לא מצליח למצוא אותם בשום מקום. אז אם למישהו יש אותם, אודה לו אם הוא יעלה אותם לפה . הקבצים הם: mssp3HB.dll mssp232.dll לי יש WORD והוא עובד מצוין ולא נתקלתי בשום בעיה כזו. מוזר .

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by Imtheman,

    מה זה החברה המעפנה הזאת ? ? ? כדי להיכנס לאתר שלהם צריך יוזר וסיסמא ! וכל אתר דריברים מפנה אותי לאתר שלהם ששוב פעם דורש יוזר וסיסמא מישהוא יודע איפה אני יכול להשיג את הדריבר הארור הזה ? בחיים בחיים אני לא אקנה מוצר של החברה המעפנה הזאת!

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by asmy999,

    מישהו יודע מה אלו קבצי TWG ו PLT ואיזו תכנה פותחת אותם , והאם קיימת גרסת חינם (לצפייה או שינוי ) לקבצים הללו.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by jacobgan,

    שלום רב, יש לי את הגרסה המלאה של תוכנת ההורדה: Internet Download Manager ובד"כ בהורדות רגילות של תוכנות או קבצים רגילים אז התוכנה ישר מורידה אוטומטית את הקובץ אבל במסמכי PDF יש פעמים שהקובץ נפתח בדפדפן עצמו לצפייה ואז אני צריך להוריד אותו ידנית עם התוכנה ויש לפעמים שהוא מוריד לי אוטמטית את קבצי PDF ללא שהוא מציג אותם בדפדפן ואני לא יכול לראות את תוכן הקובץ PDF לפני שהוא יורד. יש דרך להגדיר בתוכנה Internet Download Manager שלא יוריד אוטמטית קבצי PDF אלא קודם הקובץ יוצג בדפדפן ואז אני אבחר אם להוריד אותו או לא? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by ngn1,

    יש לי חשבון ב- VMAIL ואני לא מצליח להגדיר את שרת הכניסה והיציאה בOUTLOOK בבדיקת הגדרות החשבון מודיע לי התוכנה שהבדיקה נכשלה, מה טעיתי.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  20. Started by berner,

    חבריה שלום אני משתמש בדפדפן AVANT ונהנה לעבוד איתו ראיתי בדפדפן אחר שיש אפשרות להוריד סרטונים מ youtube.com בכל צורה של קובץ רצוי אם מישהו יודע להדריך אותי איך עושים את זה ואיזה קובץ אני צריך להוסיף לדפדפן בכדי להוריד סרטון ישירות לHD שלי בברכה

  21. אני צריך מדריך להכנת לוגו הזה: טקסט קרח נמס וברקע הכל אש (שבגללה הקרח נמס)

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. התקנתי עכשיו WIN7 ואני מנסה להריץ עליו את הכרטיס טלויזיה הענתיקה שלי ואני פשוט לא מצליח... לכל התוכנות והדרייברים שמצאתי שיניתי בלשונית "תאימות" לWIN XP ששם זה עבד מצוין... אני יושב על זה כבר המון זמן ואני פשוט עובד עצות... יש למישהו רעיון? (חוץ מלקנות כרטיס חדש...) תודה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by thecenter,

    שלום לכולם. יש לי מחשב AMD עם מערכת XP SP2. התקנתי emule חדש והאייקון של הגירסה הקודמת לא מצא את התוכנה החדשה - ולכן עשיתי זאת באופן ידני. הלכתי לאייקון של התוכנה בתפריט התחל (ברשימת התוכנות מצד ימין למעלה, לא אלו שתחת ALL PROGRAMS), ושיניתי את היעד שלו (DESTINATIONS) לתוכנה החדשה. מאז - על אייקון שיש לי במחשב, בתפריט התחל ועל הדסקטופ, פותח את האימיול !! ניסיון RESTART וגם הסרה של התוכנה לא עזרו. המחשב למעשה משותק, אי אפשר להפעיל שום תוכנה. רעיונות למישהו ? תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. ניסיתי להתחיל לנגן סרטים בתלת מימד ופשוט אני לא מוצא תוכנה שמפעילה אותם הם בפורמט MKV והתוכנה שבאה עם המסך אומרת שהיא לא יכולה לנגן או חסר לה קודאק אז הורדתי כול מיני תוכנות אחרות לתלת מימד וכולם או שלא תומכות או שפשוט מציגות לי שתי תמונות זו לצד זו ולא משלבות אותם לתלת מימד.. וגם הורדתי קודאקים כולל ה K-LITE וגם לא עוזר אשמח לשמוע איזה רעיון\פיתרון כי אני כבר די נואש מזה.. תודה רבה למי שעוזר או מנסה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  25. Started by BUNNY,

    הצגתי בפורום רק כמה מעבודותי האחרונות וחשבתי למה לא להציג יותר מכמה .. חלקן ישנות חלקן עדכניות

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים