תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
???
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
התקנתי היום איציק חדש בשם: 2001b אבל התברר לי כי כל השמות של החברים שהיו לי נעלמו. לא זכור לי שזה קרה לי בגירסא הקודמת. מה הייתי צריך לעשות (ולא עשיתי) שהיה מונע לי את הבעיה? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-מענה לטלפון דרך מודם קווי- שלום כולם, אני רוצה לענות לטלפון קווי שלי דרך המחשב, ז"א לבצע שיחות עם אוזניות ומקרופון, משהו מכיר תוכנה שכזו? מה שמצעתי עד עכשיו בגוגל זה תוכנה שמזהה מי מתקשר אלי. אשמח לתשובה משה
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. המליצו לי פה בפורום אל גרסה חינמית של תוכנת Macrium Reflect, שעושה אימייג'ים לדיסק קשיח לצורך גיבוי. הורדתי אותה והכל בסדר, פשוט שמתי לב למשהו מוזר. כשנכנסים לאתר של החברה : http://www.macrium.com/ אין שום כפתור של free edition, אבל כשנכנסתי דרך קישור לגרסה החינמית : http://www.macrium.com/reflectfree.asp פתאום הכפתור כן מתחיל להופיע. וגם אחר כך אם נכנסים לאתר הרגיל (ולא ישירות לחינמי) אז גם שם זה מופיע לפרק זמן מסויים. אותו דבר דרך גוגל. אם לוחצים אל הקישור לחברה, אין את הכפתור הזה, אבל אם לוחצים אל קישור ל free edition הוא מופיע וגם מתחיל להופיע בקישור הרגיל... גם אצלכם זה ככה או רק אצלי ? מה יכולה להיות הסיבה לכך ? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי אנשים! יש לי את התוכנה של Rosetta stone ללימוד איטלקית. (שדרך אגב היא מעולה!!) מי שאוהב ללמוד שפות זאת התוכנה בשבילו!!! אני רוצה לגבות את הפרופיל שלי בתוכנה כי אני רוצה לפרמט את המחשב ואני לא רוצה להתחיל את הכל מההתחלה. למישהו יש מושג איך עושים את זה? איפה נמצאים הקבצים של הפרופיל או היוזר שלי? אודה למי שיעזור! מורן
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה כאשר אני מסיים לצלם ב מצלמת WEB שלי אני יוכל להריץ את הסרט שצילמתי אחורה בדיוק כמו שאני מפעיל ברגיל זאת אומרת שהסרט ינגן פשוט אחורה תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב , אז יצאתי דיי טמבל. קיבצתי קובץ RAR עם סיסמא לפני בערך חודש , אתמול רציתי לפתוח את הקובץ והפלא ופלא , שכחתי את הסיסמא יש איזו דרך לשחזר אותה? אני מאד אשמח אם תוכלו לעזור לי , זה מידע אישי שחשוב לי מאד ואם אני לא מצליח לפתוח את הקובץ המידע הזה נאבד לצמיתות... תודה על העזרה חברים!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, הדגם הוא קצת ישן...benq s2w 3300u לwindows XP אני לא הצלחתי למצוא.. תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המחשב נתקע וכמעט לא יכול לזוז ושאני פותח את מנהל המשימות אני רואה את הפקודה הזאת איזה 3 כאלה והם תופסים את כל המשאבים של ה cpu מה זה ואיך אני מעיף את זה?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה להפעיל את הדמו של קולין מק ראי 2005 על הGF4MX440 שלי. מה אני צריך לעשות בתוכנה הזאת אחרי שמצאתי את הקובץ EXE של המשחק? עשיתי RUN וזה לא פעל. ניסיתי גם את "סטאר ווארס-רפבליק קומנדו" להפעיל וזה לא פעל.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב סקיצה ראשונית מה דעתכם? הכותרת לא מסתדרת לי ואני מחפש משהו לסגנן אותו או איך שהו לעצב אותה. וגם יש דיי הרבה שטח ריק טוב זאת עדיין סקיצה.. הערות והצעות יתקבלו בשמחה..
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני יודע שזה לא הכי קשור לפה,אבל אני פשוט חייב למצוא את זה..בהתחלה פתחתי דיון בשאלה בפורום אודיו,אבל הפנו אותי לפורום תוכנה בכל מקרה-פעם היתה לי תוכנה כזו,ועכשיו אני זקוק לאחת בדחיפות... אני מחפש תוכנה שמסוגלת לשלב שני שירים ולהריץ את שניהם בו זמנית,וכן ליצור קובץ חדש של הקבצים המשולבים. אודה לכל מי שיעזור לי למצוא אחת.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
צילמתי סרטון בDSLR ורינדרתי אותו ב sony vegas 10 , כאשר אני מרנדר אני רואה שכל ה4 מעבדים וה8 נימים ב 100% עבודה (i7) אבל כאשר אני פותח CPUZ אני רואה שהמעבד בתדר רגיל ולא נכנס לTurbo bust, למה זה?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז הבקשה שלי היא דיי פשוטה לאחר כל הורדה לעשות ריקונקט....אני כבר כמה שעות מנסה שזה יעשה את זה אוטומט...אבל ללא הצלחה...אם אמפשר שמישהו יעזור לי עם הקינפוג של זה. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אתמול פירמטטתי והתקנתי את הווינדוס מחדש עכשיו, כל פעם שאני מנסה לשמוע שיר, או בעזרת הווינאמפ או בעזרת ווינדוס מדייה פלייר, השיר מושמע בסדר גמור אבל מדי פעם באמצע הוא משמיע פתאום כזה כאילו "בהילוך איטי" כמה פעמים במהלך השיר וזה ממש מעצבן. זה כבר קרה לי פעם אבל אני לא זוכר איך סדרתי את זה בבקשה עזרה!! נדב
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי במחשב כמה קבצים של MP3 באורך 100דקות כל אחד יש איזו תוכנה טובה לפיצול שלהם?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
היי, מכירים את זה שאתם אומרים לעצמכם "יאללה.. עבר מלא זמן מאז הפירמוט האחרון ובטח יצטבר לי זבל שאף תוכנה לא יודעת לזהות.. נפרמט את המחשב.." ואז אתם מתחילים לגבות הכל, מוצאים את הדיסק שהיה מוסתר איפה שכל הדיסקים (מי עוד משתמש בדבר הזה?!), מכניסים לכונן והנה.. format.. next, next, next.. וואלה! WIN 7 חדש ונקי בלי זבל ישן. טוב.. רק נשאר לשחזק את הגיבויים, להתקין את התוכנות החסרות אה.. וגם כמה דרייברים.. right.. נכנסים לאתר של ASUS >> מחפשים את הלוח אם (M4N68T-M) >> מורידים את כל הדרייברים ומתחילים להתקין. אבל היי... יש בעיה. מה? בעיה? עכשיו? אבל פירמטתי כדי שהמחשב יהיה טוב יותר.. לא כדי שיהיו לי עוד בעיות בחיים.. למה פירמטתי למההה%^@#@ ובכן, יש לי בעיה עם התקנת ד…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אז ככה: רניתי נגן אמפי4 ורציתי לדעת אם יש איזה תוכנה שהופכת AVI ל MP4 זה יכול לחסוך הרבה מקום... תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פתחתי סקר זה כי מעניין אותי לראות איך רוב האנשים מוחקים קבצים.. אני אישית משתמש בתוכנה your uninstaller 2008 שמוחקת לדעתי יותר טוב... איך אתם מוחקים? דניאל.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, עד לאחרונה היה לי כרטיס מסך של nVidia, וכידוע עם הדרייבר בא גם PhysX, אבל לא מזמן שידרגתי לכרטיס של ATI ואני כבר לא צריך אותו. מחקתי את הדרייבר של nVidia לגמרי וחשבתי שגם הפיזיקס יימחק, אבל עכשיו שמתי לב שהוא עדיין קיים ולא מצאתי אותו ב-Add/Remove. גם נכנסתי לתיקיה של זה ולא מצאתי שם שום Uninstaller. איך מוחקים את זה? למחוק ידנית?[br]פורסם בתאריך: 31.10.2009 בשעה 20:41:35 no comment?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כתוצאה מטעות אנוש מביכה (לקח לחיים: לעולם לא לפרמט כוננים כששרויים במצבים של עייפות קיצונית) - פירמטתי את הפרטישן הלא נכון. (ב quick format). ניסיתי לשחזר עם Ontrack EasyRecovery 6 אבל זה לא מצא שום קבצים בכל אחת מאפשרויות השחזור שניסיתי (למעשה, זה מצא 11 קבצים כולם מ windows/temp), עם זאת כשניסיתי לשחזר במצב של שחזור ללא מידע על מערכת הקבצים, הוא מצא לי את כל הקבצים - הבעיה - שהם איבדו את השמות שלהם ואת המיקומים שלהם - בלאגן. 1) האם עשיתי משהו לא נכון? איך אני משחזר כמו שצריך בעזרת EasyRecovery 6? 2) האם יש תוכנות אחרות שיכולות לשחזר את זה? איך אני עובד איתן? כמו כן, אשמח לשמוע עוד טיפים ועצות אם יש. תודה מראש וחג שמח!
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שבוע טוב, התקנתי את התוכנה ושיניתי את ההגדרות לפי מה שכתוב במדריךhttp://www.dtown.co.il/articles/859.htm)l) והקבצים מופיעים לי בקונסולה אך כשאני לוחץ להפעיל אותם מופיע לי מסך שחור ולא משנה אם אני מנסה להפעיל תמונות , סרטים קצרים או סרטי HD. מישהו נתקל בבעיה?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
כן כן , זה שוב אני ! קניתי לאחרונה מקסימוס שתים פורמולה של אסוס (ASUS MAXIMUS II FORMULA) להפתעתי קיבלתי איתו דרייברים של ויסטה! ואני לא רוצה ויסטה ממש ממש לא רוצה ויסטה (ולא בא לי לקנות ויסטה ב900 שקל ) יכול להיות שיש דרייברים ללוח גם בישביל וינדוס אקס פי ? או שהדיסק שקיבלתי מכיל דרייברים גם לזה וגם לזה ? אם לא מישהו יכל להביא לי קישור לעניין? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-


