תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני נסה להוריד סרטון מאתר אבל הריל פלייר לא מזהה את סרטון למה תוכנת הריל פלייר לא מזהה את הסרטון ?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש לי הארדיסק 80 ג'יגה ישן עליו מותקנת XP אני רוצה לשכפל אותו לכונן אחר, שונה בגודל ובמבנה המחיצות מהי התוכנה והדרך המומלצת לעשות זאת? ניסיתי לשכפל עם נורטון גוסט 14, וזה לא עובד, כנראה הפרופיל משתמש נדפק או משהו כי שאני מנסה לעלות את המחשב הוא ישר עושה LOGGING OFF ונשאר ככה בלי שאני יכול לעשות משהו אני יודע שיש עוד כל מיני תוכנות לשכפול אשמח לשמוע מנסיון על אחת טובה ולא מסובכת מידי שעובדת בוודאות על כוננים שונים בגודלם תודה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
היי, השתמשתי בכרום קרוב מעל לחודשיים כאשר לאחרונה הוא פיתח נטייה להיתקע בדפים שעושים שימוש ב-shockwave, אז עולה הודעה השואלת האם להמתין לדף ש"יסתדר" או לבצע טרמינציה. המתנה לא עוזרת וגם טרמינציה לרוב לא כך שאני משתמש במנהל המשימות כדי לסגור את היישום בכוח. התקנתי והסרתי את כרום וזה לא עזר. גם ביצעתי חיפוש בפורום ללא תוצאות משמעותיות. אשמח אם מישהו יזרוק קצה חוט.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
ואם אפשר שיהיו קצת יותר מעברונים ממה שיש במובי מייקר. וגם חשוב שלא תהיה ירידה באיכות (במובי מייקר זה יוצר קובץ חדש ואילו אני מעדיף שהתוכנה תשמור את אותו איכות כמו שאני טוען אליה) בנוסף אני מבקש גם אפשרויות לעשות מסך מפוצלתמונה בתוך תמונה והשחרת פנים תודה למי שיודע
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, שמי טל ואני מחפש אדם בעל יכולת בניית אתרים גבוהה לפרויקט חדש אותו אני מתכוון להשיק. אני לא ארחיב כאן על הפרויקט עקב שמירה על סודיות, אך הוסיף ואגיד שזוהי הזדמנות עסקית מצוינת למי שמאמין שהוא מסוגל לעשות עבודה טובה. למעוניינים אנה פנו אלי במייל : hammertal@gmail.com אנא שילחו דוגמא לאתר אותו בניתם או שיפצתם, ובמידה ואכן קיימת התאמה בין הצפיות שלי ליכולות שלכם אני אשמח לספר לכם קצת יותר הפרויקט שלי.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המיקצוע שלי בעתיד אני חושב זה ליהיות במאי/עורך/צלם ושחקן ...בקיצור כל מה שצריך לעשיית קליפים. עכשיו כשאני עושה קליפ אני צריך לערוך אותו בתוכנות שונות כיאלו להוסיף אפקטים לחתוך קטעים מהסרט להדביק להוסיף את השיר כמובן לעשות בקיצור מה שאני רוצה לסרט יש תוכנה כזאת .....? ואם יש כמה תגידו לי איך קוראים לתוכנות. ותודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, אני מנסה להתקין את התוכנה ON1 Photo 2017 בגרסת הנסיון לחודש. כבר במסך ההתקנה הראשון מופיע לי גיבריש על החלון. מה קורה ?ניסיתי להתקין כמה תוכנות אחרות ואין בעייה. מערכת הפעלה חלונות 10 חיים
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אני מחפש תוכנה לאוברקלוק שלא יזיק במילימטר לכרטיס שלי,ושתהייה מאוד פשוטה לאוברקלוק מתחיל. תודה- כרטיס ATI
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Please advise such simple example in Python of machine learning that supports both inputs of training file and test file about code will give output. There are a lot of websites with multi blocks example (so each block just doing part of the "job"). Too annoying and most often not working. I am looking for "one shot" code that does it all. Thanks, Eran
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני צרבתי דיסק תוכנה bootable CD ניקרא תוכנה Active Boot Disk Creator גירסה תוכנה 9. אני מנסה לעשדות במחשב נייד לגבות חומר חשוב לימודים. יש לי מחשב נייד דגם אסוס.לא מזמן קניתי מחשב נייד חדש. אני מכניס CD ועולה תוכנה Active Boot Disk Creator בתוכנה מגיע שולחן העבודה אבל לא עובד עכבר מגע רק מקלדת עובדת. וגם נסיתי לחבר עכבר חיצוני USB לא מצליח לעבוד עכבר חיצוני USB. וגם נסיתי ליבדוק עכבר חיצוני בכל יציאות של חיבור USB ולא עבד. אני לא יודע איך פותחים תפריט בכפתור "התחל" או איך פותחים בתפריט "file" ויש עוד כמה כפתורים במקלדת לא יודע איפה לוחצים בתוכנה Active Boot Disk Creator. שאלה: אפשר לקבל פרטים איזה מקשים במקלדת יעבוד בתוכנה Act…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.betanews.com/article/Joost_Allowing_Unlimited_Beta_Invites/1178031772 לכל מי שיש שישלח לי הזמנה
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי. התקנתי VMware player, וכרגע אני מריץ ממנו התקנה של Ubuntu, ומשתמש בה, אך זה מחייב שימוש בדיסק ההתקנה. אני יודע שהשאלה מעט בנאלית , אך אולי קיימת בכל זאת אפשרות כלשהי להשתמש בVMware player ללא צורך בדיסקים ? תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בגלל איטיות ובעיות עם האינטרנט אז פירמטתי ואחרי הפרמוט התקנתי אנטי וירוס (שלפני זה בכלל לא טרחתי להתקין ) אז התקנתי Avira AntiVir free כי שמעתי המלצות שהוא טוב והוא מצא מלא וירוסים (חלק היו בקראקים של תוכנות שאני נוהג להתקין ) וגם התקנתי Spyware Doctor שגם מצא כמה וניקה.... עכשיו אני רוצה להתחיל לשמור על המערכת של המחשב שתחזיק יותר מחודש אבל אני לא רוצה תוכנות כבדות מידי (עדיין מחשב ישן...) איזה עוד תוכנות כדאי להוסיף לשימוש המקיף של המערכת ? (הייתי תמיד מריץ את advanced system care וtuneup לשמור על המערכת שהיו שגיאות ) מה עוד כדאי להוסיף ? האם יש איזה שהו תוסף שאני יכול להוסיף (שגם ישמור מפני ידבקות (איזה תוספת אבל שתיהיה אפקטיוית ותישב על האקספלורר ותגן מפני…
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום, קודם כל בכללי אני מאוד מרוצה ממהירות הייצוא של קבצים גדולים בכלל אבל עדיין אני מעוניין לדעת אם בכוח יש דרך להאיץ את יצאו הקבצים. בגדול אני עובד בצורה כזאת: עובד עם windows download manager אני מוריד את כל הקבצים בשלב הראשוני לצורך העניין קובץ אחד גדול של 10-5GB או 10 קבצים של 1GB במקביל..כל ההליך הראשוני הכל הולך לכונן ssd הוא מעבד אותם בשניות ותוך כדי הוא מעביר את הקבצים בשלמותם כ-Rar לדיסק קשיח רגיל 7200RPM . מהדיסק הקשיח אני מייצא את כל הקבצים לדיסק קשיח אחר אשר הממוצע העברה שלו הוא הממוצע הכי גבוהה שיש לי מבין כל הקשיחים(בין 106-90Mb). יש לי תעבורת נתונים דיי גבוהה במחשב בגדלים גדולים ואני לא רוצה שהכל יעבור תמיד דרך ה-ssd רק…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי בעיה עם ההארד דיסק נייד (500G חברת transcend ) לאחר העברת תיקיה להארד דיסק וחיבורו מחדש למחשב או למחשב אחר התיקיה הופכת ליישום exe. ואי אפשר לפתוח אותה. מישהו נתקל בבעיה כזאת? או יכול לעזור? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה אני לא מבין כלום משהו יכול להביא לי אתר למתחילים!
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אשמח לעזרה, אני מעוניין להעביר למישהו קובץ,אבל אני לא רוצה שישתמשו בקובץ הזה בשלב מאוחר יותר. האם ניתן להגביל את משך הזמן בו הקובץ יהיה קיים או קריא? מדובר בקובץ PDF. תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להיכנס לoutlook express ולוחץ על כניסה להודעות דואר נכנס, התוכנה נתקעת ואני לא יכול לראות את ההודעות. תודה לעוזרים..
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איך אני משתמש בתוכנת ה FlashFXP להמרת לינק של אמיול ללינק רגיל (הורדה רגילה) דחוף לי מאוד אז תודה לתגובות..
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, רכשתי מחשב חדש מאייבורי לאחרונה התחברתי לאינטרנט והתחלתי להוריד תוכנות. בחלק מהתוכנות כאשר רציתי להפעילם המחשב היה עושה RESTART באמצע ההתקנה. חשבתי שהורדתי וירוס, הפעלתי ב SAFE MODE ניסיתי כל מה שכתוב בפורומים והמשכתי. בזמן האחרון לא הורדתי תוכנות והכל בסדר. היום ניסיתי להתקין PHOTOSHOP ושוב אותה בעייה של RESTART תוך כדי התקנה. גם כשניסיתי לעשות עדכון לתוכנת NERO אותה בעייה. מישהו אמר לי שכנראה התוכנות מנסות להיכנס לרג'יסטרי והמחשב אותו REBOOT כדי לא לאפשר להם. האם יש פתרון או משהו כדי לפתור את הבעיה???
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים שאני מפעיל קבוץ 3GP המדיה פלייר 12 כותב שגיאה C00D1199 שאני קורא בדף הבית של המדיה שאני רואה שמדיה כן יכול לקרוא קבוץ 3GP אז מה בעיה ואך אני פותר אותה תודה על עזרה!!!
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אנשים. התקנתי FF במחשב חדש. הדפדפן טוען שאין פלאש מותקן. הבעייה היא שהפלאש כן מותקן במחשב (ה IE7 הכל עובד תקין). ניסיתי "לזרום" עם טענת הדפדפן ולתת לו להוריד את התוסף לבד (לחצתי על ה INSTALL PLUGIN, הוא ניסה להתחיל התקנה/הורדה אך נכשל). גם גישת ה"בו נוריד את זה ישירות מהאתר של ADOBE" לא עובדת. לחיצה על DOWNLOAD NOW באתר שלהם לא ממש מורידה שום דבר. מה עושים?
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא שמתי לב אם קיבלתי תשובה אבל מישהו יודע איפה נמצא ה Error Log של Fucking Office 2000?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-


