תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
1. כל פעם שאני לוחץ על לינק להורדת קובץ כלשהו תוכנת ההורדה של הIE נתקעת(רק במקרה שאני שומר לסיפריה שונה מהMY DOCUMENTS) וסוגרת לי את כל החלונות האחרים של הIE (דרך הDAP זה לא קורה) ועל תענו לי תשובות חכמות כמו " אז תוריד עם הDAP" כי פשוט יש לינקים שהוא לא תופס 2. איך אני מסדר שחלון הSAVE AS בהורדת הקובץ יפתח שהICONים שם יהיו בתצורת DETAILS ולא THUMBNAIL
-
שלום. בזמן האחרון, כשאני צופה בסרטים יש לי המון תופעות של עצירות קטנות, לפעמים רק הסאונד מפסיק וחוזר אחרי כמה שניות (בדר"כ בצורה מהירה, כך שהכל "נאמר" אבל מהר עד שזה מסתנכרן). או שהתחלתי לצפות רק בקבצים פגומים פתאום, או שיש לי איזושהיא בעיה. המחשב בן כשנה +. המפרט בכללי הוא AthlonII x 3 - 450 motherboard: Foxconn A88GMV עליו יש כ.מ מובנה Radeon HD 4250 4GB זיכרון וספק של סיסוניק. פועל עם מסך samsung 2333T אני מניח שהבעיה עשויה להיות הכרטיס המובנה, למרות שעד לאחרונה הוא לא עשה בעיות. אם למישהו יש רעיון לפתרון בלי קניית כ.מ לבדיקת ההיפותזה אשמח לשמוע. אם הברירה היחידה היא לקנות כ.מ חיצוני, אשמח להמלצה על אחד במחיר זול ככל האפשר, שישאפשר צפייה בסרטים, בחיבור DVI. אין לי בעי…
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שתנעל לי תיקייה בצורה פשוטה ולא ניתן יהיה למצוא את הקבצים שבה בחיפוש, האם קיימת תוכנה כזאת ?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני באוסטרליה . קניתי ביריד מחשבים לנובו X61 . במקור היה עליו ויסטה ועכשיו WIN 7 אולטימט .המחשב כל הזמן צועק שחסר לו דרייבר של טביעת אצבע או באנגלית BIOMETRIC COPROCESSOR חיפשתי באתר החברה ואין דרייבר לWIN 7 מישהוא יכול לעזור או לפחות לבטל את האופציה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום! אפשר תוכנה ששמרה קבצי וידאו לקובץ מסוג AVI ? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ברשת הביתית שלי אני משתמש בVNC ומחוץ לרשת ב LOGMEIN. עכשיו, אם אני רוצה להעביר קובץ ממחשב אחר (ממחשב למחשב או בתוך המחשב) או לעשות פעולה מסויימת (לדוגמא להפעיל את ה UTORRENT) בלי להשתלט על המחשב בצורה מורגשת (ככה שאני לא אשפיע על התצוגה במסך שמחובר למחשב) כאשר מישהו משתמש במחשב- איך אפשר לעשות את זה?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי וינדוס 7 גרסה של 64 ביט ויש לי שני אינטרהט אקספלורר אחד רגיל ואחד של 64 ביט וגרסה של 64 ביט אני לא מצליח לראות סרטונים ואני יודע שלא יצאה גרסה של flash plyer 64 bit אני בטוח שיש לזה פיתרון חייב להיות לזה פיתרון אולי יש איזשהו מוקדד שיכול לסדר את זה ולראות סרטונים בבקשה תעזרו לי אני חייב לנסות לפתור את זה בטוח שיש פיתרון צדדי לזה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זה די קשור למודינג כי זה משפר משהו במראה החיצוני של המחשב. גורם ללדים של המקלדת לדלוק לפי קצב המוזיקה. מצאתי אותו היום, אני אישית אהבתי מאוד! קיימים עוד שניים אבל לדעתי פחות טובים ממנו. בפלאג-אין הזה ניתן לכוון את הרגישות בקלות. לינק: http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=31701 עדיף שתורידו את זה - כי איתו אין את הבעיה שהוא מפעיל את ה-CAPSLOCK ואז אי אפשר לכתוב: http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=108744 תהנו!
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Unhandled Exception Error Number: 0x80070725 .Description: Incompatible version of the RPC stub .Setup will now terminate ====================================== מה אני עושה עם הודעת השגיאה הזו?? תעזרו לי!
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קובץ MP4 שצולם "עקום", החזיקו את המצלמה לא טוב, ואני צריך להזיז את כל הוידאו ב90 מעלות שמאלה. יש איזה תוכנה שעושה זאת?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום איזה תוכנה שומרת סרטון מ-Youtube למחשב? תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום לכולם ולילה (בוקר?) טוב. אני מחפש אחר תוכנה אמינה, עדיף חינמית שתכבה ותעיר את המחשב. התוכנה צריכה גם לכלול את האפשרות להריץ תוכנות אחרות. ניסיתי לחפש אבל כל מה שאני מוצא נראה לא אמין. תודה ושבת שלום
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לאחרונה יש לי בעיה לפתוח את youtube ב-FF אני מקבל את מה שרואים בתמונה המצורפת כשאני מנסה לראות לינק ל-youtube. כדי לתקן את זה אני מחליף מנוע ב -IETAB אבל זה ממש לא פתרון טוב כי IETAB אוכל זיכרון..... גירסת ה-FF שלי זה 1.5.09 יש למישהו מושג מה הבעיה? ***** עדכונים בעמוד 2 [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי חברס..אני מחפש פונט בשם עינבל[inbal] בנרות..ניסיתי הכל.. אני אשמח מאוד אם תעזרו לי לחפש או תבדקו אם יש לכם ותשלו לי.. אפשר לשלוח ל Big__Dog@walla.com או belegon@walla.com רב תודות
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב, מישהו מכיר תוכנה שיודעת להפעיל קבצי וידאו עם סיומת rms?? realplayer לא מצליחה לפתוח את הסיומת הזו אגב.. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, צריך המלצה לתוכנה אם יש בכלל דבר כדה שנועלת כונן שלם.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי פונטים שקניתי מזמן בשנת 2002 והיתקנתי בחלונות XP פרו.התקנה פונטים עברה בהצלחה.פתחתי תוכנה Adobe Illustrator CS5.1ובדקתי אם קיים פונטים. אבל לא רואה פונטים שהתקנתי אותם.איך מגדירים בתוכנה Adobe Illustrator CS5.1 שיזהה לי פונטים חדשים?תעזרו לי בבקשה יש לי פונטים יפים מאוד. אני צריך לעשות עיצוב פונטים הזה.בתודה מראשמיקיחג שמח
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם. אני מחפש תוכנה לעריכת וידאו עם תמונות סגנון של movie maker אבל אני ממש לא מסתדר עם תוכנה הזאת. אני צריך להכניס כמה תמונות ולעשות אותם וידאו עם פס קול עם כתוביות איפה שצריך ואפקטים. תודה רבה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. אני מתנצל מראש אם זה לא שייך לפה.... רציתי לדעת לגביי פיירפוקס משהו קטן. שאני רואה למשל באתר של ערוץ 10 תוכניות גם במסך מלא אני לא רואה לרוחב אני רואה רק קובייה באמצע. יש לי מסך 15.6 ואני רוצה לראות את השידורים של ערוץ 10 על כל המסך משהו יודע איך מגדירים?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
החל מלפני כמה ימים אני לא יכול לראות את תוכן ההודעות באאוטלוק אקספרס. בחלון הימיני העליון בו רואים את תוכן התקיות, כל ההודעות נמצאות, אבל החלון התחתון בו אמור להיות מוצג תוכן ההודעה ריק. כשאני נכנס לשטח החלון עם הסמן, אז נוסף לידו שעון חול אבל שום דבר לא קורא. כאילו הוא נתקע בשלב הזה. בדקתי וירוסים וכל מני מזיקים אחרים והמחשב נקי. אחרי שזה קרה גם עדכנתי את הווינדווס ל SP2 אבל זה לא שינה כלום. מה עושים?? ???
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
היי אשמח לעזרה איך אני מורידה סרטון מוטמע לא של יוטיוב באתר אינטרנט הבנתי שיש איזה תוסף לכרום או שזה ממש עבודה של תכנות?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מערכת הפעלה של ויסטה 32 ביט כל פעם שאני מנסה להתקין את דמון טולס הוא מתחיל להריץ את ההתקנה ואז אומר שהמחשב חייב לעשות ריסטרט כדי להמשיך..אני עושה ריסטרט ואז שוב שהוא מגיע לאותה נקודה שוב הוא דורש ריסטרט ככה זה כל פעם...הוא לא נותן להתקין...ממש מעצבן. ניסיתי עם הגירסה שתומכת בויסטה נוניסיתי עם הפרו בקיצור התיאשתי מה אתם אומרים ?? מה אפשר לעשות ?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני עובד עם תוכנה בשם targumatik שמתרגמת מאנגלית לעברית טקסים שלמים (לא כל כך מוצלח אבל זה מה שיש) לאחר התירגום מתקבל מסך עם טקסט בעברית והוא גם מועתק לקליפבורד (כמו לעשות העתק) בקיצור גם במצב הזה וגם כשאני עושה העתק , ברגע אני במדביק בוורד או תוכנה אחרת הוא נותן לי גיבריש. יש לכם העצות לפתרון? ובכלל אם מישהו מבין מספיק אז אולי הוא יסביר לי/לנו איך זה קורה ואז נוכל לפתור את בעיה גם בתוכנות אחרות תודה לכל העונים ערן
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


