עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Alex89,

    למה אני לא יכול לראות בו סרטים במסך מלא, למה זה חייב להיות במלבן מיסכן באמצע מסך...????

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by alex28,

    מה טוב למחשב? Kaspersky או Malwarebytes' Anti-Malwa מי יותר בטוח? מי פחות עושה בעיות למחשב

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by duk4u,

    קרה לי דבר מאוד מוזר. אני מנסה לטעון תמונה לפוטושופ אבל התמונה אינה נטענת לשולחן עבודה (של התוכנה). אולם היא מופיעה בחלון השכבות וגם בחלון הנביגייטור. מישהו יכול לתת עיצה כיצד אני פותר את בעייה?. ממתין לתגובות בתודה מראש...

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש לי שרתים של DELL R410 & 610 רציתי לדעת האם אני יכול לקבוע שכאשר החשמל ניתק וחוזר השרתים יעלו באופן אוטומטי? בתודה מראש...

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by הדרכת מחשבים,

    שלום, אני בונה משחק טריוויה אני מחפש לעשות מתוך חלון שאלה הטריוויה לאחר כל שאלה חלונית קטנה שנפתחת ומציגה משהו כזה שאז מכניסים את תוצאות כל השחקנים ובסיום לוחצים על סיום וליד כל שם יש וי או איקס בהתאם לתשובה אשמח לעזרה איך לעשות את זה בצורה הכי קלה ומהירה(צריך רק כל פעם לשמור את כל הניקוד של כולם) אשמח לעזרה תודה

  6. Started by ref4fcd,

    איך ניתן למחוק קובץ לצמיתות? הכוונה שלא יהיה ניתן לשחזר אותו או לפחות יהיה קשה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. הי, רכשתי רישיון של אופייס, לאחר הורדת התוכנה והפעלת ההתקנה אני מקבל קוד שגיאה 1012 , האיטרנט עובד בצורה טובה כמו כן יש לי מספיק שטח פנוי , לא הותקן לפני זה שום גרסא של אופיס למעט האון ליין אופיס , ניסתי כל דבר שקראתי בתאר התמיכה של מיקרוספוט ,אשמח לעזרה

  8. Started by assafmag,

    אני רוצה להעביר קובץ גדול (בערך 3 ג"ב) ממחשב אחד למחשב אחר דרך הרשת. איך עושים את זה?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by Guarding angel,

    אני משתמש בWndows live mail שמסונכרן עם הGMAIL שלי עכשיו משומה מיילים שאני שולח לא מתקבלים ע"י הנמענים :\ ניסיתי לשלוח מייל לעצמי מהGMAIL לWALLA MAIL ולא התקבל דבר,שלתי חבר וזה התקבל. מה יכול להשתנות? בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by crak100,

    שלום לכולם אני מחפש כבר הרבה זמן דרך להתקין את הסרגל כלים על הכרום ואני לא מוצא ,יש למישהו מושג איך בכל זאת אפשר?

  11. Started by brum,

    שלום. המחשב אחרי פירמוט עם XP SP1 . כאשר אני מחבר DISK ON KEY אני מקבל הודעה שה USB יעבוד במהירות איטית וכי עלי להוריד עדכון (כנראה): ההודעה מתייחסת לבקר מהיר 2442 וכן 2444 של INTEL 82801BA . אוסיף שיש לי ציפסט D845I . אין לי את הדיסק של לוח האם אז הלכתי לאתר של אינטל אבל ממש לא הבנתי מה עלי להוריד ואיך. אודה לכם אם תעזרו לי.

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. מה אני יכול לעשות על מנת להשיב אותם ? (כמובן שלא שלחתי אותם לסל מיחזור) תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. ???

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. אורח ^Rockford
    Started by אורח ^Rockford,

    Winamp 2.79 is out! Improvements : upgraded unzip/decompress support to zlib 1.1.4, for big security fix improved multiple instance detection code/opening many files from explorer issues winamp agent tooltip improvement updates to MIDI support, disk writing support, WAV file support (PP) fix to id3v2+unicode support (rOn)

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. אוקיי השאלה כבר בכותרת. שמעתי שיש תוכנה לפירוק סרטי DVD אבל מה אם איימג'ים של ISO MDF וכו'??? שמכילים נטו DATA. (אין כוח לשלם פי 4 על דיסק DVD וגם לקנות צורב חדש).

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by B-man,

    אני צריך תוכנה שמוסיפה כתוביות לסרט

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by demultiplexer,

    מישהו מכיר אי מיול שזז כמו שצריך בויסטה ? התקנתי את הגירסא החדשה והיא לא זזה בשיט. הייתה לי בXP הגירסא היחסית ישנה של turbo emule שעברה מצויין אבל אני לא מוצא מאיפה להוריד אותה. מישהו יודע מאיפה ניתן להוריד אותה ? או גיסרא אחרת שעובדת נורמלי בויסטה ? או לגרום לגרסא החדשה לזוז ?

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. היי, התקנתי centOS על VM ויש לי תקלה שאני לא מצליח לקבל גישה לאינטרנט, ניסיתי להגדיר BRIDGE לכרטיס רשת דרך ההגדרות של ה VM זה לא ממש עזר וגם דרך NAT לא עזר, אני לא ממש מבין במעכרת של ה centOS ככה שזה מקשה עלי עוד יותר, אשמח לעזרה.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by אנונימוסי,

    עבודה חדשה. שם העבודה הוא "בוני", בוני היא דמות שנוצרה בPhotoshop http://www.overclock.co.il/boni/latest

  20. Started by elior021,

    היי התקנתי ESET לוינדוס 7 64 ביט לאחר שאני מתקין אותו המחשב קורס, העלתי אותו בsafe mode ועשיתי שחזור מערכת ואז המצב חזר לעצמו אבל אני מאוד רוצה להתקין את האנטי וירוס תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. ביותר ב ADSL? וכמובן שיהיה אפשר לשחק בו במשחקים

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by Django,

    אני שם לב לפעמים שדברים שמחקתי פתאום חוזרים, אני חושב שזה קורה אחרי שאני נכנס לגוגל כרום במכשיר הנייד שלי. יש דרך לטפל בזה? אולי לעשות מעין SAVE אחרי שאני עושה שינויים במחשב?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. מצאתי תוכניות שמאפשרות לפצל קובץ MP3 ארוך לכמה רצועות לפי זמנים שאני קובע במהלך הנגינה אבל לא מצאתי תוכנית שעושה חלוקה אוטומטית לפי הפסקות השקט שבין שיר לשיר, דבר שהיה מאד מקל. יש אחת שעושה זאת לקובץ WAV אבל לא ל-MP3. מישהו מכיר משהו מתאים? בתודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by asmy999,

    יש לי דיסק DVD שעליו צרובים סרטי DIVX , משום מה שאני מכניס אותו למחשב, המחשב לא מזהה שיש לו דיסק בכונן . זה הדיסק השני שזה קורה לי בו, התופעה קורה גם שאני מכניס את הדיסק למכשיר DVD או למחשב אחר. לדעתי זה נובע מכך שבצריבה כנראה לא נעלו אותו, יש תוכנה חינמית שיכולה אולי לחלץ קבצים כאלו?. תודה מראש, אסף

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  25. Started by Neta09,

    הקספרסקי שלי מבקש ממני קוד רישיון. מישהו יודע מאיפה ניתן להשיג? (Kaspersky Internet Security 6.0)?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים