תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי מחשב עם לוח GA-P35-DS3L התקנתי מערכת הפעלה win 7 הבעיה שאני לא מצליח להפעיל רשמקול ניסיתי כמה אפילו קניתי חדש עדכנתי את הדריברים מהאתר של החברה אבל עדין הבעיה ממשיכה השמח מאוד לעזרה הילד משגע אותי עם המשחק CS
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם משהוא יודע על תוכנה שיכולה לקשר בין שני מחשבים אבל רק בין אותם המחשבים ולא ICQ
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש דריברים למצלמת רשת ללא שם יצרן או מודל (למערכת הפעלה windows7). מקווה שתוכלו לעזור לי. נ.ב: יש דיסק התקנה אבל רק על מערכת windows- XP זה עובד.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש FLAC PLAYER + תוכנת המרה ל-MP3 המלצות ?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
צריך תוכנת המרת וידאו לנגן MP4 2.8inch (חיקוי לipod) התוכנה שמגיעה לא עובדת כראוי. מדובר על: מדובר על "MP3MP4 מסך מגע .2.8inch 8GB תיאור המוצר: מסך מגע באמצעות עט מצורף או במגע אצבע - מסך גדול מאד 2.8 אינץ כולל זיכרון מובנה של 8GB מאפשר איכסון קליפים סרטים תמונות שירים ועוד כולל חריץ mini-sd להוספת עוד 2GB מנגן שירי mp3/wma , כולל ספיקר מובנה לשמיעת mp3 ללא אוזניות. מציג וידאו בפורמט AVI (מצורפת תוכנת המרה שלא עובדת) כולל טיפ מנהלים ממיקרופון מובנה כולל רדיו עם שמירת תחנות PRODUCT FEATURES 2.83" 260k colors QVGA TFT screen 320*240 . Touchscreen with graphical interface . Support for MP3 (8~448kbps), WMA (32~348kbps) , APE and FLAC. Support for AVI/XviD/Di…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אתר שאפשר לאכסן עליו תמונות שאפשר לגזור מהן כתובת בשביל למקם באתרים
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מעוניין להוריד מספר תוכניות ממקו VOD אך לא מצליח להוריד האם ניתן להוריד ? ניסיתי במספר תוכנות כולם ללא הצלחה לצורך העניין חטופים : http://www.mako.co.il/mako-vod-keshet/hatufim-s2/VOD-c070cf98b81db31006.htm זוהי סתם דוגמה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש איזה תוכנה לבדיקת איכות המיקרופון, את תגידו לי כמו ה-record בוינדוס אלא אחר שמורידים.... חבר שלי אמר לי שהוא לא שומע אותי כל כך טוב....
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
במנהל ההתקנים מופיעים לי על ארבעה מתאמי רשת משולשים ברקע צהוב עם סימן קריאה שחור במרכזן ובמאפיינים מצויין קוד 31 שאומר שחלונות לא יכול לטעון את הדרייברים הנחוצים.יש לי ויסטה פרימיום והדגם הוא acer 5630g.איך ניתן לפתור זאת .?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה חינמית שמקליטה שיחות וידאו הסקייפ והמסנגר להארדדיסק יש כזאת ?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני לא בטוחה אם לכאן השאלה הזו שייכת, אבל הפורום הזה היה נראה לי הכי קרוב לתחום. אני רוצה לפרמט את המחשב שלי והחלטתי לעשות את זה בצורה מסודרת, כלומר עוד לפני הפירמוט עצמו אני רוצה להיות מוכנה ומאורגנת. אני רוצה להכין בשלב הראשון רשימה של כל סוגי התוכנה שצריך ובשלב השני לבחור תוכנות ספציפיות. כרגע אני בשלב הראשון אשמח אם תסתכלו ותגידו לי מה אני מפספסת, ובכלל אם יש לכם עצות בנושא. בבקשה אל תתנו, עדיין, המלצות לתוכנות ספציפיות, בואו קודם נסיים את החלק הזה. כדי לנסות לוודא שאני לא מפספסת כלום עשיתי חלוקה לקטגוריות: דרייברים: כ.מסך, לוח אם, כונן/צורב, מדפסת, עכבר ואל פסק. אבטחה: אנטי ווירוס, פיירוול ותוכנות נגד רוגלות ורושעות. תחזוקה: תוכנת איחוי, סריקת ריגסטרי…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש תוכנה שאני מכניס בה רשימת קישורים ומגדיר לכל קישור שעה מסוימת שהתוכנה תפתח אותו. תוכנה שמטרתה די פשוטה אך האם קיימת?תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. לא מזמן התקנתי את הגירסה החדשה של Azureus גירסת ה-2.3.0.0 ויחד עם זאת התקנתי גם Java חדש, ה-Java JRE 1.5. אם אני לא טועה (ואם זה משנה משהו) לי יש את הגירסה 1.5.0.0.2, ויש עוד גירסה של 1.5.0.0.3.. אחרי שהתקנתי את שני אלו הפעלתי את הAzureus והכל היה תקין, ראיתי את הפונקציות החדשות והלא נחוצות כל כך, אך גליתי שעכשיו אחרי זמן עבודה לא ארוך כלל הCPU USEG בTASK MANAGER גבוה מאד! הוא יציב על 85,100K אבל ליפעמים מגיע גם עד ל 100(!!!) שלדעתי האישית זה "קצת" יותר מידי בישבילו.. האם גם לכם זה קורה? להחליף לJava החדשה ביותר? (1.5.0.0.3) או אולי לגירסה ישנה יותר? אבל שלא תחשבו שזה רק זה.. Noo.. כניראה עקב השימוש הגבוה של הJava האינטרנט מתנתק לי! למעשה רק דפי הדפדפן …
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי Kaspersky מכוון אצלי לסריקת מערכת מלאה פעם בשבוע. הבעיה היא שהוא תמיד נתקע באמצע על קבצים מוגנים בסיסמה. הקבצים הם משום מה שני קבצים בסיפריית ה-Skins של Adaware SE, וקובץ ההתקנה עצמו - aawsepersonal.exe. כמו כן, גם קובץ ההתקנה של WinZip 8 עושה את אותה צרה. כמובן שאין לי מושג מה הוא רוצה מהחיים שלי, ואני עושה לו skip archive, אבל ככה הוא אף פעם לא מסיים את הסריקה בלילה כי הוא נתקע על חלון "בקשת הסיסמה"... יש למישהו מושג מה אפשר לעשות בשביל למנוע את זה? לא מצאתי בהגדרות האנטי-וירוס אף אפשרות לדילוג אוטומטי במקרים כאלה.. thanks
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש למישהו המלצה לתוכנה להורדת אתרים? אני מחפש משהו טוב (יש לי ניסיון עם Snake Web and with Teleport) יש לי לדוגמא אתר בשם www.supercars.net שאני רוצה להוריד בשלמותו אל הדיסק שלי, אני רוצה את כל הקישורים הפנימיים, תמונות, מפרטים וגם לא אכפת לי אפילו את ה Fucking Banners !!! רק שיוריד כמו שצריך...... מישהו?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
תוכנה חינמית לעריכת סרטים מומלצת : יש למישהו הצעה לגבי תוכנת קוד פתוח או לניסיון של תוכנה קצת יותר טובה מmovie maker שמגיע עם win תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי 2 דרייברים חסרים שהייתי שמח אם תביאו לי הורדה אליהם (מאוד דחוף, בגלל הקול אני לא שומע ובגלל הדרייבר של המסך אני רואה מטושטש מאוד) (בצהוב) מחשב קצת חלש אבל עדיין.. לוח אם:Motherboard Name Biostar P4M900 Micro 775 מעבד(לא יודע אם צריך להוסיף אבל בכל מקרה) :CPU Type Intel Pentium 4 631, 3000 MHz (15 x 200) אם צריך עוד משהו אז תגידו.. דרך אגב יש לי EVEREST אז אולי דרכו אפשר למצוא דרייברים ? EVEREST ULTIMATE EDITION 4.20 תודה מראש, ניב.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מאז שהתחלתי לעבוד עם Detonator 21.XX (כרגע 85) פונקציות ה-Video-In של ה-ASUS8200 לא עובדות. מוציאות הודעת שגיאה על i2c.dll. ניסיתי להתקין מחדש את ה-wdm driver ולא עזר. מצד שני הדרייברים של asus עושים צרות עם כל מיני דברים שמתעופפים (אפילו לא הגעתי לשלב של לבדוק הפרשי ביצועים עם 3dmark2001). האם מישהו הצליח להפעיל capture על כרטיס כזה או asus7700 עם פונקציונליות דומה, כאשר הוא משתמש ב-reference driver ולא הדרייבר המקורי של asus ?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. היום חשבתי על זה שממש צריך לעשות תצוגה מקדימה לקבצי הPSD של הפוטושופ, אך מה מתברר לי, כבר יש תצוגה מקדימה לPSD, רק שלי אין. זה ממש מציק לי... מישהו יודע אולי למה זה ככה ומה אפשר לעשות? תודה רבה! אבי.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי את התכנה easycpu וכל פעם שאני מנסה להפעיל אותה היא לא פועלת וקופץ לי חלון עם שגיאה (מצורפת תמונה) אני משתמש בווינדוס 7 64 ביט ניסיתי לשחק עם התאימות של התכנה אבל היא עדיין לא פועלת יש עוד משהו שאפשר לנסות? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתהיה פופולרית וטובה שתוכל לשחזר לי מידע שנמצא באחד מהדיסקים הקשיחים אצלי... עשיתי חיפוש בפורום ומצאתי מישהו עם בעיה כמו שלי http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=57389.20 אז כמו שהבחור בלינק שהבאתי כותב, הוא אומר שהוא הצליח לשחזר עם EASY RECOVARY 6.03 אבל הבעיה היא שלא מצאתי תוכנה כזאת... מישהו מכיר תוכנה פופולרית שעושה ת העבודה כמו שצריך?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפעמים זה לוקח כמה שעות, לפעמים דקות, ולפעמים כמה עשרות שניות. אבל הICQ שלי מתנתק מעצמו. או שזה מראה לי כרגיל שזה (לכאורה) און-ליין אבל אני לא מצליח לשלוח הודעות (מחכה....מחכה...מחכה... עד שאני מתייאש/מופיע הודעה שאני לא מחובר) או שבאייקון זה מראה אוןליין (גם בכפתור מצב) אבל כל הרשימה הינה "OFFLINE"... ואני צריך כל פעם להתנתק ולהתחבר מחדש, מה ש: א. מעצבן ב. מפריע לי ולאנשים שמדברים איתי ג. יוצר אי-וודאות לגביי אם ההודעה נשלחה או לא ד. אחרי כמה התחברויות-התנתקויות אני לא יכול להתחבר למשך הרבה זמן, בגלל "RATE LIMIT EXCEEDED" עריכה - ICQ 2001 הבילד הכי חדש....
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, התקנתי Photoshop CS3 לא מזמן. בהתחלה הוא נתן לי שגיאה של תאימות עם המסך (LG L1953TR), ובחרתי ב Use anyway. עכשיו במקום צבע לבן אני רואה בפוטושופ מעין צבע חום בהיר (גם בהגדרות הצבעים מראש), אבל אם אני שומר את התמונה ופותח בפיירפוקס, זה הופך ללבן. איך מתקנים? :-X תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישום ששדרגתי מחשב חוץ מהארד דיסק ספק מארז ומישום מה המחשב רץ יותר לאט בכללי , ובמשחקים יש לפעמים תקיעות של שניה כזה אבל יש הרבה יותר FPS אני רוצה תוכנה שתבדוק אם יש בעיה בהארד דיסק או מעבד או משהו תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוקיי שלום אני יודע שזה לא המקום אבל כיוון שאין כאן פורום בוני אתרים אז אני ישאל את שאלתי כאן עכשיו התקנתי את השרת אבל אני פשוט לא יודע איך להגדיר את האתר שום דבר לא עוזר לי icq:125580601 בתודה מראש נעם גרמיזה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-


