תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אם אפשר לחתוך אותי יעני בלי כל הרקע בצד ולערוך למשהו יפה אם אפשר כמה אופציות מה שיצא הכי יפה תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
פעם הייתי משתמש בSymantec Norton Partition Magic v8.05 לחילוק וטיפול במחיצות ופירמוטים(ביוחד הייתי משתמש בה דרך BOOT) עכשיו מאז השתדרגו הכוננים בנפח היא לא תמכה לי בהם והייתי עושה שגיאה ומאז לא משתמש בה עוד ועזר בכלי ניהול של ווינדוס(זאת הייתה תוכנה מעולה ונוחה) רציתי המלצה לתוכנה שתחליף אותה ושתיהיה גם טובה כמוה כי לא ידוע לי על גירסה חדשה שיצא אי פעם.. אני מחפש תוכנה דומה קלה ונוחה כמוה ושתיהיה לה אופציה נוספת לעבודה בלי מערכת הפעלה (CDBOOT) יש המלצה?
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מנסה הוספה\הסרה ולא מצליח דרך ccleaner וגם לא מצליח איך מוחקים את זה?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לילה טוב, התקנתי לאחרונה וינדוס 7 ומשום מה אני לא מצליחה להתקין את המדפסת למרות שיש לי את דיסק ההתקנה המקורי. יכול להיות שמערכת ההפעלה לא תומכת בהתקנת המדפסת הספציפית? ואם כן, מה להתקין כדי שיזהה? באתר של HP לא הצלחתי למצוא דרייבר תודה מראש גלית.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אני רואה ברשת 2007 2010 2012 - מי הכי מוצלחת? אשמח להמלצה.
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
למה בכל הדפדפנים חוץ מ IE צריך להתקין פלאגים? וגם אחרי שאני מתקין הוא מבקש שוב?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום הורדתי office 2016 מאחד האתרים אך לא ניתן לשנות את ממשק ההפעלה מאנגלית לעברית גם כאשר הורדתי language pack מאתר מיקרוסופט לא ניתן להוסיף את ה pack . אודה לעזרתכם תודה
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
כשאני בא לראות סרטון שבנוי ב-shockwave נפתח לי חלון שזה מוריד אותו ובסוף ההתקנה מתחילה והוא רושם שהדפדפן פתוח, אפילו שהדפדפן בכלל סגור... יש אפשרות לדלג איכשהו על שלב בדיקת הדפדפן? או להוריד Shockwave ידנית או משהו? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי חשבון אימייל ב YAHOO, יש באפשרותי לכתוב מימין לשמאל וכן בעברית, אבל שזה מגיע לנמען, התצוגה שהוא רואה את ההודעה, היא משמאל לימין. האם יש דרך לפתור בעיה זאת?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
שלום אנשים. יש לי דיסק של מערכת הפעלהWinServer2008R2 שאני צריך להפוך לקובץ אימג' iso ב CD (ראו תמונה שצירפתי) על מנת להתקין מהביוס-דרך ה CD בתחנה אחרת... המלצה בבקשה על איך לעשות זאת עם תוכנה וכו..*אם אפשר גם הוראות בקצרה על השלבים.
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
FIREFOX START PAGE מה לעשות בכדי שדף זה לא יופיע? תודה נעם
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי משחק בגודל של dvd בקבצי mdf-mds ששוקל 3.50 ג'יגה אבל הנרו לא מוצא אותו (הוא מוצא רק iso,cue-bin,nrg) אני משתמש ב daemon tools ניסיתי לצרוב כאילו להעתיק את הדיסק מהכונן הוירטואלי לדיסק שבצורב dvd אבל היה כתוב שאין מספיק מקום!?!? ומשחק שוקל 3.50 ג'יגה ולדיסק dvd הריק אני יכול להכניס 4.7 ג'יגה בבקשה תעזרו לי, איך צורבים את הקבצים האלה?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב: יש בעייה בסקייפ שבמחשב של אבא שלי: היא דורשת ממני כל הזמן שם משתמש וסיסמה בעת ההפעלה, ולא מאפשרת לי לשמור אותם. איך נפתרים מזה?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם. קניתי היום דונגל dynamode bt-usb-m2 הוא לא הגיע עם דיסק או דרייברים או משהו. המחשב פשוט אומר שזה לא מזוהה. הדונגל מקולקל? או שאני מפספס משהו? תודה רבה מראש אושרי
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי חברים, יתכן שהכותרת לא ברורה כל-כך ולכן הנה ההסבר: אני בונה אתר פלאש שבו יהיו קישורים לדפי HTML בתור אתר האב. מה הקוד לעשות זאת? הצלחתי רק לגרום לזה שיפתח עמוד נוסף של IE(או FF או...) תודה! צחי
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם קיבלתי קובץ PDF שאני אמור למלא בטופס פרטים כיצד אני עושה זאת??? הורדתי את 995 אבל אני לא מסתדר איתה כל כך...
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אני מנקד הרבה בוורד ואני רוצה ליצור סרגל מיוחד לניקוד. אולי מישהו יכול להסביר לי את כל התהליך, איך אני יוצר את הסרגל הזה או אולי מישהו מכיר אתר ששם מסבירים איך לעשות את זה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כיצד ניתן לתקן את זה ? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, לאחרונה נתקלתי בבעיה מוזרה. האתרים של צה"ל (חמ"ן ועולים על מדים) פשוט לא עולים אצלי על המחשב , אני מקבל שגיאת This program cannot display the webpage . הבעיה היא לא באתר כי הוא עובד וגם לא ברשת כי במחשב השני האתרים עולים פרפקט. הבעיה קורת גם ב FF וגם ב IE. הקטע המוזר הוא שלפעמים המחשב מעלה את האתרים אבל בד"כ לא. למשהו יש הצעות ? תודה מראש.
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה גישה לאייפוד שלי דרך הדוס שהוא יופיע ככונן נוסף רק דרך הדוס במחשב ללא מערכת הפעלה, הארד דיסק מפורמט וגם תוכנה שתאפשר לי לעשות BOOT דרך התקן USB כמו DISKONKEY למה אני צריך את זה... יש לי מחשב נייד Toshiba Satellite 1900 שהסידי שלו התקלקל והדיסק שלו מפורמט, האמצעים היחידים לגישה אליו זה דרך FLOPPY ו USB צריך להתקין מערכת הפעלה, ניסיתי ישירות דרך קובץ GHOST שיש לי על האייפוד אבל ההתקנה נתקעת. אז חשבתי להעתיק אותו לכונן אחד ולהתקין על השני
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מנסה להיכנס לתיקיית מערכת System Volume Information פשוט בעקבות סריקה גיליתי שיש שם קבצים נגועים, ולא מצליח ומקבל הודעה : אין גישה אל C:\System Volume Information הגישה נדחתה ניסיתי דרך SAFE MODE וגם שם אין אפשרות האם יש דרך לעקוף את החסימה?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא משנה אם זה חינמי או לא... רק צריך את השם... להמיר מצגת של POWERPOINT לסרט... תודה לעוזרים מראש
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שבת שלום לכולם, יש לי את הכוננים C D E F ורציתי לאחד אותם רק ל C D בעזרת התונה PartitionMagic Pro 7.0 כל מי שיודע איך עושים את זה שישאיר פה הודעה בתודה מראש יאיר.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-


