עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני מקליד נניח את האות ר יוצא לי סימן או מוזר או מספר ואות באנגלית לדוגמא ר=3? וירוס? בעיה בהגדרות? מה לעשות בבבקשה

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by djsharon,

    אני צריך דחוף XP WINDOS בעיברית לא ל 30 יום פרוץ דחוף להשאיר לי הודעה אם מיספר טלפון

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. רציתי לדעת איך אני משנה את סדר הפעולות, הכותרת תוצג לאחר שהטקסט של השקף הוצג.. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. יש לי הרבה קבציי AVI שאני רוצה להפוך אותם ל-DVD כולל תפריט כדי שיפעלו על DVD רגיל שלא קורא AVI אם יש תוכנה חינמית שעושה את זה אני אשמח לשמוע

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. שלום, יש לי IE8 בוינדוס 7 32BIT. ולא מזמן הדפדפן החל לא לעבוד. אני מדליק את האינטרנט והוא סוגר את עצמו, נאי מריץ את האינטרנט מהתקייה הראשית של הדפדפן וזה נכנס אבל הכרטיסיה משחזרת את עצמה מספר פעמים ואז כותב שהאתר בעייתי מה עושים ולמה זה קרה??

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by Xmen,

    אם אני עושה image למחיצה הראשית C, של מחשב כלשהו. ואח"כ אני רוצה להתקין על מחשב אחר (עם לוח אם אחר, וכרטיסים אחרים) את מערכת ההפעלה, והתוכנות, שעשיתי להם image למחיצה הראשית C האם זה אפשרי?

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by compman112,

    בזמן האחרון שאני פותח קישורים כמו שלאתרים שזה ישר מטעין סרטון בנגן של האתר הדף נתקע לי לא עולה ואם אני לוחץ סגור זה רושם לי את ההודעה:שלח דוח שגיאות ההודעה הזאת נו... מה אני עושה למה זה קורה יש לי את חבילת הקודקים החדשה של K-LITE וWMP תודה לעוזרים

  8. שלום. יש לי סרט בגירסה עם תרגום אנגלי, ואני יכול להביא את הגירסה העברית בשביל לקחת את התרגום (ברצוני להמיר הרבה הרבה יותר מאוחר ככה שאני לא מתכוון להמיר ישר מהגרסה העברית). השאלה שלי אם ואיך אפשר לקודד מה DVD האמריקאי ולבחור את התרגום העברי ששמרתי (בהנחה שזה מתאים) בתוכנות הבאות: לDIVX5: ----------- GORDIAN KNOT או כל תוכנה אשר תמליצו עליה.... (בGK אני יודע שאפשר רק לא בטוח איך...) ל VCD: ---------- XMPEG 4.5 או כל תוכנה אחרת שמאפשרת לעשות זאת ב VCD אשר תמליצו עליה.. *בכל פורמט ובכל תוכנה היתי רוצה לדעת איך עלי לשמור בדיוק את התרגום ואיך אני מאחד אותו בהמשך עם הסרט.... *אם בעצם "ריפ" לכתוביות זה דבר כללי לכל התוכנות,- מן פורמט קבוע, היתי רוצה לדעת איך לעשות זאת…

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by ELiA,

    אני צריך דרייבר לכרטיס קול שלי שיתמוך בווינדוס 7 אבל הבעיה זה שאין לי מושג איזה כרטיס קול יש לי אני יודע שהוא לא מובנה בלוח האם ושחיפשתי באבארסט הוא לא הציג לי כלום.. למישהו יש רעיון מה אפשר לעשות?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. אהלן! אני חושד שהוא נמצא היכן שהוא בתקייה של הגיבוי קבצים שחלונות עושה בשביל SYSTEM RESTORE . נדבקתי בוירוס לפני כמה שבועות, נאלצתי לעשות פורמט למחשב והוא עדיין לא נעלם. . . כאשר האופצייה של SYSTEM RESTORE עובדת אני מקבל כל הזמן הודעות מ - NOD32 (אנטיוירוס שלי) שהוירוס הזה מנסה להשתלט על קובץ EXE מסויים והוא "מבודד" אותו. כאשר SYSTEM RESTORE מכובה הוירוס לא פעיל. ניסיתי את כל התוכנות שהציעו פה בפורום לאנשים שהייתה להם בעיה דומה. הם לא מוצאים אותו . . .

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by Gold shark,

    שלום אני שי ואני רוצה לדעת עם יש תוכנה כמו ווירטואל פיסי שמדמה מערחות הפעלה אל מחשבי MAC ומחשבי PC ומה זאת אומרת אני שואל עם יש תוכנה שעובדת אל WINDOWS אשר מדמה מערכת הפעלה MAC עם מישהו יכול לעזור לי ??? תודה G0LD shark

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  12. חרשתי ולא מצאתי איפה רואים את מהירות ההורדה,אולי יש הרחבה לזה? תודה רבה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by Sweet_Tooth,

    אז כך מצאתי משחק קטן עם רקעים יפים ורציתי "להוציא" אותם ולהשמש בהם כוולפאפרס לווינדוס בתקיה של המשחק לא היו קבצי אימג' רק כמה קבצי קול וקובץ DAT אחד גדולת, איך אני מוציא את התמונות מהקובץ הזה? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  14. חלק מכם בטח מכירים את התוכנה http://freesms.area.co.il אשר בעזרתה אפשר בתיאוריה להתחבר למחשב דרך WAP וממנה לשלוח SMS דרך שרתי ICQ. משום מה היא חסומה לכל הרשתות חוץ מלפלאפון כרגע . הייתי שמח לשמוע על תוכנות אלטרנטיביות? תודה לעונים

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by tinkerball,

    שלום לכולם,אני מחפש תוכנה לאיחוד של כמה סרטים אבל שלא תפעל רק עם קובץ AVI אלא גם אחרים,כי אני לא תמיד יודע איזה קובץ יש לי. יש תוכנה כזאת?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. משום מה התלבש לי על הכרום tool bar ומנוע החיפוש של sweetim הזה בזמן שהתקנתי תוכנה מסויימת. הסרתי את כל מה שקשור לsweetim בהסרה של תוכניות ,אך המנוע חיפוש שלו עדיין מופיע.כנראה מדובר ברוגלה מסויימת. מה לעשות?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by Gil28,

    מזה זמן רב חיפשתי דרך לשתף את הרמקולים (המעולים) שמחוברים למחשב הראשי בחדר, ועל ידי כך לנגן שירים מהלפטופ. הפיתרון? תוכנה בשם share speaker. מתקינים אותה על כל מחשב ברשת (שאתם רוצים) ומה שהיא בעצם עושה זה פותחת נגן מוסיקה קטן אליו אתם זורקים את קבצי המוסיקה שלכם, בוחרים מחשב (ניתן לבחור IP מהרשימה, לבחור את המחשב עם הרמקולים) ומתחילים לנגן! תוכנה קטנה, פשוטה ויעילה. קישור: http://www.extendoffice.com/count.php?softname=ShareSpeakerSetup.exe

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by Inspector,

    היי לרוב כשמתקינים תוכנה דרך ה-SETUP תוכנת ההתקנה קובעת היכן תותקן התוכנה אבל הם נותנים גם אפשרות לקבוע לבד את מיקום התוכנה הבעיה שלי שלפעמים החלון שנפתח לצורך קביעת המיקום ע"י הקשה על בראוז (לא יודע לכתוב זאת באנגלית) נפתח לי בצורה מעוותת ולא מושלמת כך שלא רואים את האפשרויות של הכוננים והתיקיות. רואים רק חלק מהחלון ואין אפשרות להגדיל את החלון הזה. אני חייב דחוף לדעת איפה ניתן לתקן מצב זה וכיצד. מי שמכיר את הבעיה ויודע על מה שאני מדבר ויודע כיצד לשכנע :AR15: את החלון הזה לגדול לגודל נורמלי שיקום תודה נ.ב. אני עובד עם חלונות 98

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by gal,

    איך אני יכול לדפדף בתמונות שאני נמצא במסך מלא כלומר בחרתי תמונה ואני צופה בה במסך מלא ואני רוצה לעבור לבאה על ידי מקש רווח נגיד איפה האופציה בתוכנה???

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. יש לי מערכת הפעלה Windows Vista Ultimate 64bit, וכרטיס טלוויזיה Hauppauge WinTV PVR-150 שעובד עם Windows Media Center. עד היום, היה לי ממיר THOMSON אפור של הוט עם שלט אדום, והשלט של הכרטיס טלוויזיה שלי (שלט שחור) סונכרן מולו בלי בעיה ושלט עליו. הממיר שלי התקלקל, והטכנאי של הוט החליף לי אותו לממיר של NDS (שלט אפור), כי לא היה לו ממיר אחר של THOMSON. הטכנאי בדק שהכל עובד, והלך. אחרי שהטכנאי הלך, ניסיתי לסנכרן את השלט של הכרטיס טלוויזיה שלי במדיה סנטר עם הממיר של NDS. המדיה סנטר רושם לי שהוא הצליח לסנכרן את השלט שלי עם הממיר, אבל אני לא מצליח להעביר ערוצים בממיר עם השלט של הכרטיס טלוויזיה, וגם לא בהקלטות (שינוי ערוץ אוטומאטי). ניסיתי למקם את המשדר של הבלאסטר במקומות שוני…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by yoakall,

    האי מיול שלי כל הזמן נמצא בID נמוך.. אני לא יודע מה לעשות.. ניסיתי את כל מה שהתוכנה מציעה בעזרה אבל זה לא עוזר.. אני מחובר למודם כבלים במהירות 1.5 דרך כרטיס רשת נוסף (המחשב שלי הוא ה"אורח") ואני חושב שכאן אולי הבעיה.. אבל אני לא יודע איך לפתור אותה.. (יש לי xp דרך אגב) (הסמל של החמור הקטן בשורת תוכנות למטה כל הזמן עם כיסוי עייניים.. מוזר) מה עושים תעזרו לי בבקשה...

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  22. היי, אני מחפש תוכנה לשימוש ביתי כבד של וירטואליזציה למטרת לימודים, העיניין שאני לא מתקין Virtual PC כי הוא מתקין Service שרץ תמיד במערכת ההפעלה ואם סוגרים אותו אין יציאה החוצה לאינטרנט. אז זה, אני מחפש בקיצור תוכנה קלילה שאין לה Services רצים ברקע רק שמפעילים אותה. וכמובן שיהיה לה תאימות ל Server 2003 / 2008 וגם Win7 (לא קריטי) אני יודע שיש את ה Virtual Box אבל אני הרבה זמן לא התקנתי. יש למשהו המלצה ?

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. שלום לכולם טוב אז ככה קניתי מחשב חדש ואני מנסה להיכנס ליוטיוב ולכל מיני אתה וידיו וצפיה ואני לא מצליח לראות הוא מעלה לי שאני צריך הלתקין את התוכנה הזה אני מנסה להתקין אך לא מצליח הוא מכניס אותי לדף כזה הנה תראו http://kb2.adobe.com/cps/000/6b3af6c9.html והוא אומר לי משהו על 64 BIT תנסו לעזור לי למצוא פיתרון

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by IlanF,

    אני מנסה להתקין דרייברים לכרטיס מסך nvidia riva tnt2/tnt2 pro על מחשב יחסית ישן (טוב, מאוד ישן... ) הורדתי את הדרייברים המעודכנים לכרטיס הזה, אבל בהתקנה אני מקבל שגיאה: the nvidia setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. setup will now exit. איך בדיוק אני מתקין את הדרייברים האלה?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. שלום חברים מוזילה השיקה את תוכנת הדואר של "ציפור האש" Thunderbird של פיירקפוקס הגירסה הזו כרגע Thunderbird 2 רק באנגלית לינק להורדת התוכנה מאתר החברה http://www.mozilla.com/en-US/thunderbird/

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים