עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אוקיי אני כותב את ההסבר הזה לגבי תלת מימד כדי לעזור להרבה אנשים להבין וליישר קו ברמה אם שאר הפורומים ב HWZONE אני עמית ויש לי 3 שנים ניסיון בתלת מימד התוכנות השונות: ישנן כמון רבה של תוכנות בתתחום התלת מימד כאשר יש 4 אשר חזקות טיפה מהאחרים ללא ספק 3ds max,maya,XSI,lightwave ההבדל בין התוכנות הללו הוא לא גדול בכך שכול אחת בעלת יתרון משלה בתחום מסויים אם תשלוט באחת מהן זה לא ישנה במי העיקר שהיא נוחה לך, ועל זה אין ספק בעולם ה CG. מי שצבר ניסיון יודע שזו לא התוכנה - זה האומן אנשים היום רוצים להתחיל להתעסק בתחום אבל לא יודעים איפה כול ה4 שציינתי מסוגלות לרנדר, למדל, להכין אנימציות MAYA ו XSI עובדות עם מנוע רינדור בשם MENTAL RAY שנחשב לאחד המתקמים כיום בגרא האחרונה של 3DS…

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by asafasaf,

    זה התחיל בימים האחרונים, אני לא מצליח להאזין לשום תחנת רדיו.. זה כותב מבצע אגירה ואז כותב שזה מוכן אבל זהו.. אני לוחץ פליי ולא קורה כלום ניסיתי להתקין מחדש כל מיני פלאש פלייר וכאלה אבל עדיין לא עובד.. למישהו יש רעיון? אם זה לא מתאים לפורום הזה אני מצטער לא ידעתי מה הכי מתאים, תודה ושבת שלום.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by warezon,

    לאחר עדכונים של התוכנה מדווחת על אי חוקיות ונהפכת לגרסת דמו ..... למישהו יש פיתרון?? אם לא אז המצלמה לאנטיוירוס באותה רמה...?? ובלי קשר רציתי המלצה לאנטיוירוס חינמי טוב כדי להתקין על מחשבים שאני מסדר לאנשים....

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by titan,

    קניתי לי הרד דיסק חדש ... סתם ככה ללא סיבה ... עכשיו אני נורא עצלן .. אז במקום להתקין את כל התוכנות מחדש עשיתי כזה דבר:1. התקנתי על ההרד דיסק החדש (בו נקרא לו D) וינדוס XP PRO2. העתקתי מהישן (בואו נקרא לו C) את הספריות WIN\ DOC\ PROGRAM לספריות בD עם שם שונה קצת3. חיברתי את הישן והפעלתי במקבלי כאשר C הוא הMASTER שלי, מחקתי את ה WIN\ DOC \ PROGRAM שההתקנה של הWIN יצרה לי ושיניתי את השם של הספריות שהעתקתי מC לשמם המקורי4. הדלקתי את המחשב מחדש כאשר D הוא הMASTER והמחשב עלה !!! עם כל התוכנות והכל אבל אוי ואוי ... D נשאר D ... ועכשיו הוא תלוי בC ... לא ניתן לשנות בC את השמות של WIN\ DOC \ PROGRAM בגלל שהם בשימוש5. הדלקתי את המחשב כאשר רק D מחובר והWIN עלה אך לאחר שרשמתי את הס…

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. טוב אין הרבה מה להרחיב, יש לי את התוסף ב-FF כבר המון זמן והכל היה מעולה. מאז שעלתה לי בקשה לעשות לו Update לפני כמה ימים הוא לא מוכן להתחבר. אני נכנס גם ל"חשבונות" ולוחץ על ה-Online ובצד הוא רושם לי "מתחבר.." אבל בסוף חוזר ל"Log Out" וכאילו אל מצליח להתחבר, המעטפה לא נהיית אדומה באף שלב של התהליך...

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by [ViT],

    היי, מצאתי מדריכים מציוניים שמלמדים RE, הבעייה היא שמשהו הכניס מלא וירוסים לקבצים, לא מצאתי שום גרסה נורמלית של הקבצים, ואני עדיין רוצה להשתמש בהם, אבל כמובן לא בטוח להריץ את זה על המחשב שלי.... אז אני רוצה להריץ את זה על סביבה מבודדת, איך עושים את זה בצורה הפשוטה ביותר? באמצעות איזה תוכנות?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by דרומי,

    אהלן לכולם, יש לי בתיקייה של EMULE,בתוך תיקיית TEMP קבצים,שנקראים MET ו PART,עכשיו קבצי ה PART לוקחים כל אחד איזה 600-700MB וכאלה יש לי יותר מעשר! יש לי איזה 8-9GB תפוס על ידם! מה זה?זה הדברים שנמצאים בהורדות או מה?האם אני יכול למחוק אותם?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. שלום אני מנסה להתקין XP מחדש אבל בהתקנת XP הוא לא מזהה את ההארד דיסק WD80 בכלל (בהתקנה) אני מניח שחסר דריבר לSATA ל XP אוקיי הורדתי דרייברים (מקווה שאת הנכונים ואם לא תקנו אותי) http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=603&sid=10〈=en עכשיו שאני מתחיל להתקין יש לי את הדרייבר על USB אבל שאני לוחץ על F6 הוא לא מציג לי את האפשרות של הUSB אלא רק פלופי דיסקט (מי זוכר מה זה) מה עושים איך ממשיכים ?

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. יש לי Windows Vista Ultimate x64, ופתאום הגודל חלון של המדיה סנטר (אני לא צופה במסך מלא) השתנה מיחס של 16:9 ליחס של 4:3. אני לא יכול לשנות את גודל החלון ידנית, כי הוא זז באלכסון (אי אפשר לשנות את הרוחב בלי שהגובה ישתנה בהתאם). מה אפשר לעשות?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by warezon,

    יש לי כרטיס אלחוטי של levelone שנבדק במס' מחשבים ונמצא תקין. אני משתמש בxp ולחאחר חיבור ההתקן הווינדוס לכאורה מעתיק את קבצי הדרייבר ואז נותן הודעה"אירעה שגיאה במהלך התקנת התקן למערכת אין אפשרות לאתר את הקובץ שצויין". למישהו יש פיתרון בנושא??

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. כשאני מנסה להוריד עידכון לכרטיס מסך מופיעה לי מסך כחול, וכתוב שיש שגיאה , ומחשב מופעל מחדש מה עושים ? יכול להיות שהכרטיס מסך פגום או משהוא אחר נ.ב אני משתמש בוינדוס 7

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by snop,

    שלום.. אני לא יודע אם זה קשור לכאן אבל אני אנסה את מזלי. אממ אז ככה... אני מקליט סרטים מהממיר של הטלוויזיה ואני צורב את זה על דיסק ורואה ב-DVD.. הבעיה שלפעמים הקול לא תואם לתמונה אלא הוא ממהר... אבללללל במחשב הקול והתמונה תואמים אחד לשני... מה יכולה להיות הבעיה ? אני צורב על רמה נמוכה.. נגיד יש 5.. אז אני צורב על רמה 3 או 2... מה אפשר לעשות...? תודה על העזרה, ההמלצות, הדעות, רעיונות ופתרונות

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by BoRIS,

    אם מישהו מכיר, שיתן לי לינק לאתר של החברה (כן אני מעוניין לקנות את זה), או שלפחות יתן לי את השם של התוכנה. נ.ב. מלבד תוכנת "אותיות", מניסיון, היא די גרועה.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  14. שלום , אני מחפש תוכנה שיכולה נגיד לקבץ לי קובץ IMAGE של משחק בעל 4 גיגה ל100 מגה לדוגמא . כמו GTA סאן אנדרס הוא קובץ ל 1 מגה בייט , איך עושים את זה?

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. שלום, לאחר התקנה של כ 70% מופיעה שגיאה "c\office64ww.msi not found " הקובץ נמצא בדיסק ההתקנה אך משום מה בתהליך ההתקנה הוא נעלם. ולאחר מכן תהליך ההתקנה נפסק. ניסיתי להעתיק את כל תוכן דיסק ההתקנה למחשב ואז להתקין אבל אותה שגיאה בנוסף וידאתי שאין תוכנות שרצות ברקע . אודה לתשובתכם ,

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  16. Started by civic,

    אם יש לי DIRECTX 11 ואני מתקין משחק שדורש....ומתקין גרסה 9 האם זה מבטל את ההתקנה הקודמת ועכשיו יש לי גירסא 9? איך יודעים איזה יש לי?

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by eladbu,

    אני יודע שיש תמיכה בעברית למקסטון כלומר לשנות את כל התפריטים לעברית! אם משהו יכול להפנות אותי ללינק אשמח בתודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. שלום, אני רוצה להמליץ על תוכנה שרצה על המחשב שלכם, בודקת לכם את האימייל באופן קבוע, ואם יש אימייל חדש היא שולחת לכם SMS עם נושא האימייל וממי הוא. התוכנה חינמית וגם השליחה של הסמסים היא חינם. אפשר להוריד אותה ב: http://gsn.kipmi.com התוכנה תומכת בחשבונות דואר Gmail ו POP3 . (כן, אני כתבתי את התוכנה. לא, אני לא מרוויח ממנה כלום. היא באמת חינם.) אם יש הערות/הצעות/בעיות , אתם מוזמנים לספר.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. שלום רציתי לשאול איך אני יכול למצוא גרפיקאים אשר מתמחים בשרטוטים של הוראות שימוש (Manuals)? אני מעוניין להפיק שרטוטים למוצרים שמצריכים הרכבה קלה ביותר. תודה,

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by Haflo,

    התקנתי את eDonkey ואני מנסה להתחבר לשרתים אך ללא הצלחה.... אומנם מותקן אצלי Firewall(ISA Server)a אבל פתחתי את ה port המתאימים ואני עדיין לא מצליח להתחבר.... אולי לא עשיתי משהו שכן הייתי אמור לעשות? יש למישהו כיוון?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. למרות שאני לא חושב שאתם אפילו משתמשים בהם אבל בכל זאת רציתי שתמליצו לי על כמה שומרי מסך יפים!

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by bugosdckh,

    מישהו מכיר תוכנה לחיתןך גוף תמונה והצבת רקע אחר מאחור? הכוונה שאם יש לי צילום של אדם ונוף אני רוצה לגזור בשלמות את האדם ולשים לו נוף שונה מאחור

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by iakovl,

    אני מחפש תוכנה שיכולה להשוות קבצים לפי תוכן הקובץ (לא שם קובץ) ולמצוא קבצים כפולים

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  24. Started by meni75,

    שלום יש לי מחשב של טושיבה satellite p755 i5 עם מערכת הפעלה ווינדוס 7 בראש המקלדת יש שורה של כפתורי מגע שפתאום לא עובדים לי (היה לי קובץ נגוע שמחקתי בעזרת אנטיוירוס ) איך אני בודק שהדרייברים של המקשים לא נמחקו \ אם אני יתקין אותם שוב יש לי מה להפסיד??? תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by i.k,

    מה תוצאות שלכם בתוכנה? כאן כול אחד יכול לירשום את התוצאות שהוא קיבל אם התוכנה הזו. זוהי תוכנת בדיקה למעבד למי שאין אז שיוריד מכאן: http://web02.zdnet.de/downloads/programs/5/3/de0D53-wc.html אשמח לשמוע תוצאות.

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים