תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי במחשב תקייה עם מלא התקנות של תוכנות, מסודרות בתיקיות וזה קצת נהיה מבולגן. יש איזושהי תוכנה אולי שיכולה לארגן את זה? איך אתם שומרים על ההתקנות בצורה מסודרת? אולי כדאי ליצור תקיות עם קטגוריות? תודה
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום חברים , האם תוכנת רובופורם היא בטוחה ? או האם יש מישהו שמכיר תוכנה דומה , (אולי לא תוכנה online אלא משהו שיושב על המחשב) אני לא מבין בזה, ואודה מאוד לעזרתכם . תודה , חיים.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אני צריכה מכם עזרה למצוא נושא לפרויקט, רעיון בתחום של הפיתוח כמו פיתוח אפליקציות אתר אינטרנט אות סתם תוכנה מגניבה למחשב,עם שילוב של אלגוריתם כלשהו - ברמה (לא יותר מידי), לא משחקים כמו שחמט שש בש...מעדיפה משהו בAngular 2 , Javaתודה רבה!!!!!
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
המורה שלי לפיסיקה שאל אותי איך מגדירים את אקספלורר לפתוח קבצי אופיס (כגון קבצי DOC ו XLS). הוא אמר שאצלו בבית זה עושה את זה לבד אבל בבית-ספר זה לא. את יודעים אולי איך להגדיר את האקספלורר לעשות את זה?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה הממיר המועדף עליכם כדי להמיר MKV ל-DVD שמספק את האיכות הכי גבוהה וכולל גם הטמעת כתוביות?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הרצתי את everest home כדי לראות ת'נתונים של המחשב שלי, לוח האם ואת מאפייני הזכרונות והביצועים אבל משום מה הוא לא מראה לי אותם. מכירים תוכנה מקבילה שרצה על XP? אני צריך גם את אותה התוכנה ל Windows7 כי אני מתעתד לשדרג בעתיד הקרוב... המון תודה, אייל
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
התקנתי Windows מחדש (בנוסף לקודם) ללא פירמוט לאחר ההתקנה אין גישה למחיצת D, וכשמנסים להיכנס אליה יש הודעה האם לפרמט את הכונן איך אפשר לאפשר גישה לקבצים הקיימים ב-D? ואם אי אפשר אז אצטרך המלצה לתוכנת שיחזור קבצים טובה כדי לפרמט את הכונן ואחרי זה לשחזר את הקבצים שהיו ב-D תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
הוא משמיע לי רק רעשים אבל זה כנראה פורמט שאני לא מכיר מישהו יודע ?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
היה לי נוד 32 4 הסרתי אותו והתקנתי אנטי וירוס נוד 32 5 לקראת סוף ההתקנה הוא מביא לי שגיאה ולא נותן לי להתקין גם את ה5 וגם את ה4 במחשב אחר שלא היה בו אנטי וירוס ההתקנה עובדת מצוין
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה אתם אומרים על זה? דפדפן Explorer 9 יתמוך בגרפיקה של משחקים צוות הפיתוח של הדפדפן העתידי של מיקרוסופט הציג יכולות חדשות לדפדפן, שיתבססו על מעבר לשימוש בכרטיסים הגרפיים במחשב, במקום במעבד הגרפיקה בגירסה הבאה של הדפדפן של מיקרוסופט, Explorer 9, תשופר באופן משמעותי על פי הבטחת החברה. כך אמורה להיות תצוגת טובה וחלקה יותר לטקסטים, תמונות, וידאו ויישומים גרפיים עשירים צוות הפיתוח של הדפדפן החדש בישר על השיפורים בבלוג החברה, והציג אותם בכנס שנערך למפתחים. במיקרוסופט עוברים לשימוש ב-DirectX, תקן הגרפיקה מהקובל בעולם למשחקי תלת ממד ומולטימדיה. על מנת לשפר את הביצועים הגרפיים, הדפדפן ייעזר בכרטיסים הגרפיים החזקים שנמצאים במחשב במקום במעבד המרכזי - בדומה ליישומי מדיה, גרפ…
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לילה טוב ושנה טובה... Microsoft AntiSpyware היא ללא ספק אחת מהתוכנות הטובות ביותר שיצא לי להשתמש בשנים האחרונות והכי חשוב היא חינמית לגמרי: http://www.softpedia.com/get/Internet/Popup-Ad-Spyware-Blockers/Windows-AntiSpyware.shtml מומלצת בחום למנהל הפורום תוכל לשים את התוכנה הזאת בסטיקי של תוכנות ANTI SPYWARE?
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. אני תמיד מנסה לצפות בתכנים בצפייה ישירה (למעט יו טיוב) וכשאני רוצה להעביר קדימה או אחורה בסרטון אז מה שקורה זה שני דברים: 1. הסרטון נתקע ושומעים סאונד. 2. הסרטון ממשיך ולא שומעים סאונד. עכשיו עשיתי בדיקה באתר שמראה לי האם כל החומרה במחשב מתאימה לצפייה בסרטונים והוא הראה שאין לי גירסא מעודכנת של פלאש. נכנסתי לאתר והורדתי את העידכון באופן ישיר (Run במקום Save as), אבל בכל זאת אחרי שההתקנה של הפלאש מסיימת וכותבת שהעידכון הותקן בהצלחה זה לא מראה שזה קרה בכלל. כלומר בדיקה באתר מראה שהחומרה של הפלאש לא עודכנה ושום דבר כאילו לא נעשה. (גם באתר של Adobe אמור להיות מן סרטון אנימציה קטן שאומר שהעידכון הותקן בהצלחה- זה קרה לי באקספלורר אבל שמה הוא בכלל עושה לי Eror כל פעם שאני …
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום! התקנתי נרו 7 ואני לא מרוצה ממנה ועכשיו אני רוצה לשים את נרו 6 במקום הבעיה היא שאני לא מצליח להסיר את נרו 7 שאני לוחץ למחוק אותה מופיעה לי ההודעה הבאה: מה צריך לעשות? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב, לפני יומיים רכשתי רישיון לתוכנה YOUR UNISTALLER 2008 PRO עד עתה לא קיבלתי את הסיריאל, למרות שפניתי אליהם כבר כמה פעמים. אני מתכוון לבקש מחברת האשראי לבטל את העסקה. במקביל הייתי מגיש תלונה פלילית נגד יצרנית התוכנה, אם רק הייתי יודע איפה עושים זאת. בכל אופן, כעת אני מחפש תוכנה חלופית (מקבילה ברמתה ל- YOUR UNISTALLER ואפילו טובה יותר) שבאמצעותה אוכל להסיר תוכנות, מקודדים ופילטרים בצורה מושלמת, ללא כל שאריות, כולל מחיקה מהרג'סטרי. כמובן שחשוב שיצרנית התוכנה תהיה אמינה עם שירות ותמיכה נאותים, כך שאוכל הפעם להיות בטוח שאני מקבל תמורה מלאה עבור כספי. תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לאחר שעשיתי פירמוט למחשב (תוך כדי החלפתי כונן אופטי וכרטיס קול אבל אני לא חושב שזה רלוונטי) ישנם כל מני תיקיות על המחשב שפשוט מסרבות להיפתח. אני מקבל הודעה access denide .. יש למישהו מושג מה לעשות? יש שם חומר ממש חשוב...
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כשאני גולש באתרים מסווימים אני מקבל את ההודעה הבא : Sorry, your browser/program is not supported by Web Dynpro! ב win7 איך אני יכול לפתור אותה ? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
:2gunsfiring_v1: יש לי בעיה כשאני מנגן סרט במדיה פלאייר ומנסה לקחת screen shot אז כשאני מדביק את זה ב paint brush כל מה שאני מקבל זה את הכל חוץ מה איזור של הסרט. למרות שבמדיה פלאייר אני יכול לראות את הסרט. OS: Win XP :hideing_behind_computer: :lsvader:
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב, יש לי מחשב עם ווינדוס XP ותוכנת דואר OUTLOOK EXPRESS בימים אלה שוקל לקנות מחשב חדש (קרוב לוודאי עם ויסטה פרמיום), וחלק מהחומר שעל המחשב הישן ארצה להעביר לחדש. השאלה שלי- מהן הפעולות שבהן אני צריך לנקוט, כדי שהודעות הדואר הנמצאות אצלי בתיבת דואר נכנס וכן בתיקייה "פריטים שנשלחו" יישמרו, ויופיעו גם בתוכנת הדואר של המחשב החדש? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, הורדתי קובץ ISO של דביאן, ואני מחפש כבר כמה שעות דרך לצרוב אותו לUSB ולא מוצא שום דבר שימושי. מערכת ההפעלה שאני מריץ כרגע היא WinXP ואני רוצה לערב כמה שפחות תוכנות חיצוניות, ככה שאם יש דרך לצרוב את זה רק עם WinXP זה יהיה אידיאלי. אני צריך גם לפרמט אותו ושיהיה bootable כמובן. תודה על העזרה.
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
*אם זה שייך לפורום אחר, תעבירו, זה פשוט נראה לי הכי מתאים לפני כמה ימים רכשתי את המשחק battlefield bad company 2 דרך החנות של EA. התקנתי אותו והתחלתי לשחק. הבעיה היא שבכל פעם, אחרי משהו כמו חצי שעה של משחק, המשחק קופא, ולאחר כמה שניות הWIN מרסט את עצמו. ניסיתי בשתי מסכים שונים, עם OC לכ.מסך ובלי, סרקתי את המחשב נגד וירוסים וכדומה ושום דבר לא עזר ,התוצאה היא אותה תוצאה. אני לא יודע אם זה משנה אבל בכל הזמן שיחקתי במולטי של המשחק בלבד ולא בקמפיין. יש למישהו רעיון מה הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ביומיים האחרונים המון RARים שאני מוריד יוצאים פגומים, החלפתי דיסק קשיח באמת לפני יומיים, אבל עשיתי בדיקות והכל נראה תקין.. אין סקטורים פגומים או משהו כזה. גם שדרגתי בדיוק לפני יומיים את האינטרנט ל5 מגה, אם זה קשור. אני מריץ ויסטה אולטימייט 64, מישהו יודע מה יכולה להיות הבעייה ?
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי מדפסת dtc 300 של חברת fargo, זה מדפסת שמפיקה כרטיסים מגנטיים כמו של קופת חולים רשיונות וכד'. הבעיה שאין לי תוכנה למחשב כדי להפעיל את המכשיר. מי שיכול לעזור בבקשה שיגיב. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
לפני חודשיים וחצי קניתי מחשב חדש התקנתי בו XP PRO והכול עבד חלק ומהר , לאחר כמה שבועות עם האינטרנט המהיר וכל התוכנות שהתקנתי הוא כבר לא עובד ככה יותר ומה שיותר גרוע שהוא מתחיל לעשות לי בעיות כגון : נכבה מספר פעמים ביום עם המסך הכחול , שמראה על קובץ בעייתי וכמעט כל פעם זה קובץ אחר לרוסב קבצי מערכת , הוא גם מוציא לי המון הודעות שגיאה כמעט בכול מקום שאני נכנס אפילו לספרייה בודדת , וגורם לסגירתן , וגם לא נותן לשנות בין אנגלית לעברית ונתקע במצב האחרון וכול מיני שטויות נוספים אני מאוד רוצה לחזור חמצב שלא היו לי את כול הבעיות האלה , אבל מאז יש לי במחשב הרבה קבצים חשובים כ 45G שאין באפשרותי לגבות האם כדאי לעשות RESTORE למערכת ? ומה זה בדיוק יעשה לי ? האם הוא ימחוק לי את ה…
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-


