עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Dark_Phantom,

    תהיתי אם תוכלו לי להמליץ על תוכנת ocr שתומכת בעברית ורצוי חינמית קניתי סורק לא מזמן(השבוע) ןבדיסק מגיע ocr שלא תומך עברית ולכן חשבתי אם תוכלו לעזור לי למצוא לי אחת שתומכת תודה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by idony84,

    יש לי 2 לפטופים חדשים, מאותו הדגם, hp g62 עם מעבד i3 בראשון התקנתי bsplayer והסרטים (גם AVI וגם MKV) עובדים לי סבבה (התקין את הקודקים לבד) בלפטופ השני התקנתי את אותה הגרסה בדיוק 2.52 ומשום מה את קבצי ה MKV הוא לא מפעיל לי, לא סאונד ולא תמונה הוטרפתי כבר... ניסיתי גרסה ישנה יותר של BS ועדיין לא עובד ניסיתי להתקין כמובן גם קודקים אחרים כמו קאזה ועוד כמה (לא ביחד, אלא לחוד) ועדיין לא עוזר 2 המחשבים בדיוק אותו דבר ואני לא מבין למה זה לא עובד כמובן, ניסיתי להפעיל גם דרך מדיה פלייר, מדיה פלייר קלאסיק, ספלאש פרו ושום כלום לא עובד מישהו לעזרה...?

  3. השאלה בכותרת בעבר כשהיה לי פוטושופ CS2 הגיע איתה גם תוכנה בשם Image Ready ועכשיו יש לי CS3 ואני לא מוצא שם תוכנה כזו :-\

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by marlboro,

    אני רוצה לסרוק בצורה רצינית את המחשב שלי (משהו שגם מנקה לא כמו hijackthis)

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  5. Started by sgsg,

    כל שבועיים בערך האאוטלוק לא מסכים להפעיל את החיפוש האוטו' באמצעות האינדקס. כשאני בוחר ב"מצב יצירת אינדקס" הוא כותב "קובץ זה לא נמצא. ודא שהנתיב ושם הקובץ נכונים". אם דרך הרג'סטרי אני מאפס את האינדקס אז זה מסתדר, אבל רק אחרי שווינדוס יוצר מחדש את כל האינדקסים, גם של הקבצים וגם של המיילים - תהליך שלוקח די הרבה זמן וטוחן את הכונן במהלכו. כבר פעמיים קרתה התופעה, לקח לה בערך שבועיים לחזור על עצמה. איפה נמצא הקובץ הזה שהוא לא מוצא ולמה הוא נדפק כל כמה זמן?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. שלום רציתי לדעת אם זה אפשרי ואך אפשר להפוך תמונה ממפת סביות לוקטורית בפוטושופ? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  7. Started by ברוס לי,

    אני מקבל כל חודש טבלת אקסל עם יותר מ10.000 ערכים כאשר את העמודה עם התאריכים אני לא יכול לסדר לפי סדר עולה או יורד ניסיתי הכל. כגון:כמובן פרמוט התאריכים בכל האפשרויות הכנסת ערכים בתאים הריקים ישור התארכים לשמאל שום דבר לא עוזר ואני לא מבין למה זה קורה הוא מסדר לפעמים חצי מהתאריכים ופתאום ההמשך לא מסודר תודה מראש לעוזרים --- העתקתי רק את השורה של התאריכים שתוכלו לראות וגם טיפול בנפרד כזה לא מסתדר לי [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by Zeev86,

    Chrome התחיל לפעול אצלי לאט. תפריטים (אפשרויות, מקש ימני של העכבר) נפתחים ממש לאט וגם הקלדה בכתובת גם עובדת לאט. אתרים נטענים יותר "קשה", אבל ההקלדה למשל כאן עובדת כמו שצריך. התקנתי מחדש את הדפדפן ולא עזר. תוכנות אחרות פועלות בסדר, תוכנות ומשחקים גם עובדים בצורה טובה כפי שעבדו לפני. איך אפשר לפתור את הבעיה? (חוץ מפורמט).

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. אני יודע שזה לא הכי מתאים לפורום הזה, אבל ראיתי שפורום off topic קצת דליל... כבר מספר ימים אני מנסה לפרסם מודעה בtrade zone, וכל פעם מקבל את השגיאה הבאה: פניתי באימייל לאתר- אין מענה. אני ממלא את כל השדות כראוי, כולל ה"אני לא רובוט". מחיפוש בפורומים, ראיתי שמישהו כבר נתקל בזה בעבר, ואף אחד לא ענה לו. למישהו יש מושג?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by Vladgi,

    שכל כך הרבה אנשים מתחילים להוריד אותו?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by bliblablu,

    היי,יש לי בעיות תאימות עם אתר פייסבוק. לדוגמא לינקים פתאום מופיעים במקומות שהם לא שייכים אליהם וגם אובייקטים נוספים בעמוד,ואז רק גלילה של הדף מסדרת אותם במיקום שלהם. זה לא שהאתר בלתי קריא,אבל עדיין מאוד מרגיז,ולא נפתר אחרי התקנת אקספלורר 9. האם אצל כולם קיימת הבעיה הזו ? נראה לי קצת מוזר כי בחיפוש בגוגל לא נתקלתי בעוד אנשים שהתלוננו על כך תודה

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. היי. הדיון הוא לא על המחשב שלי אלא של חברים. הם דיווחו לי שהמחשב שלהם עובד "לאט מדי".... מדובר על מעבד Core 2 Duo E4600 2.4GHz עם שני ג'יגה זיכרון. מערכת ההפעלה שלהם היא vista sp2. הם מחוברים דרך HOT ו 012 במהירות של 2.5Mb ללא חייגן. כשפתחתי את המחשב מה שתפס את עיני זה צריכת זיכרון של 1.5GB (!), אחרי שהמחשב רק עלה ללא כל שימושים. (מדובר על הזיכרון שמופיע בלשונית performance ב task manager). התהליך שתפס הכי הרבה זיכרון הוא svchost של מייקרוסופט, אבל גם הוא הראה צריכה של בערך 150MB. ניגשתי למלאכה: התקנתי במחשב אנטי-וירוס AVIRA שסרק ולא מצא כלום.... התקנתי superantispyware ,סרקתי בסייף מוד, והוא מצא המון רוגלות וניקה את כולן. כמו-כן, הסרתי כמעט כל תוכנה שעולה דרך msconfig. …

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. יש לי דיסק קשיח בגודל של 80 גיגה ואני רוצה להעתיק את כל תכולתו (אחד לאחד) לדיסק של 160 גיגה רציתי לדעת איזה תוכנה הכי מומלצת לצורך העניין

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by c5123,

    יש לי תוכנה שמבצעת כמה בדיקות יוצרת קובץ txt עם התוצאות אני רוצה שהקובץ ישלח ל e-mail שלי בסוף הפעולה זה בקובץ bat.* חיפשתי ב GOOGLE אבל לא מצאתי מקווה שמשהוא כבר עשה דבר דומה ויכל לעזור תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. התפריט נצבע בשחור טקסט שחור על רקע שחור ולא רואים על מה ללחוץ וזה מעצבן ושאני משחזר מערכת כמה ימים אחורה זה מסתדר ואז לאחר כיבוי והדלקה זה שוב חוזר שאני מסיר את האקספלורר 8 לגרסא 7 זה מסתדר ואז בעדכונים זה מבקש להתקין אקספלורר גרסא 8 וזה שוב חוזר למישהו יש רעיון איך להעיף את זה לגמרי מהחשב ?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. כן אני יודע שיש גוגל אבל זה פשוט בלתי אפשרי למצוא פילטרים שווים שמה ברשת.. אז אני רוצה לשאול אתכם הגרפיקאים (טוב לא..) איזה פילטרים נחמדים אתם אולי מכירים ויכולים להמליץ לי? יש לי בארסנל EyeCandy4k, Xenofex...

  17. Started by bennyriz,

    לפני כמה חודשים קראתי באיזשהו אתר שמיקרוסופט עובדים על גירסה חדשה למצור התוכנה אופיס שלהם. למיטב זיכרוני דובר שם על יציאה של גירסאות ראשוניות לגירסה 11 של התוכנה בתחילת 2003. האמת שאופיס XP הישן כבר נמאס עלי ואני מחפש ריגושים.. יש למישהו פרטים על הנושא הזה ?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. איך אני מגבה אנשי קשר מ outlook express ל outlook 2013? ב outlook express איזה קובץ אני צריך שיצא מה EXPORT ואיך אני עושה את תהליך ה IMPORT ב outlook 2013? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by Zadu,

    שלום, מחקתי מהמחשב קובץ TXT רגיל (.txt) ואני רוצה לשחזר אותו. ניסיתי עם התוכנה Recuva וזה לא הצליח לשחזר. איך אני משחזר אותו בהצלחה?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  20. אני משתמש ב Outlook 2010 [אך זה מתאים למיטב ידיעתי גם לגרסות קודמות]. נעלם לי המסך המפוצל, בו בחלק העליון מוצגות שורות הדוא"ל ובחלק התחתון תוכן השורה המוצגת. למיטב זכרוני זו הייתה ברירת המחדל, אך היא נעלמה פתאום לאחר ש Outlook נתקע ונסגר. לאחר שפתחתי מחדש אין תצוגה מפוצלת יותר... מישהו יודע איך מחזירים זאת ? [br]פורסם בתאריך: 4.08.2010 בשעה 19:11:48 OK! מצאתי חלונית קריאה.[attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. שלום לכולם הורדתי את הhiren's bootcd והפעלתי את הMINIXP... אני רוצה לעשות גוסט לכונן C שאצלי במחשב יש לי רק כונן אחד. רכשתי כונן חיצוני בנפח 500 ג'יגה, ככה שאין בעיה של מקום. הבעיה היא שאני מחבר את ההרד דיסק הנייד (USB) למחשב. הMINI XP לא מזהה את הכונן החיצוני ואני לא יכול לבחור בו ככונן "יעד" שאליו יישמר קובץ הGHOST. איך אפשר לבצע GHOST לכונן USB נייד? האם זה אפשרי עם התוכנה GHOST32? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by Delux,

    אני לא יודע עם דנו על זה בעבר אבל מי שלא יודע כל ANTI VIRUS שיוצר עד היום בא עם וירוס מMCAFEE עד SYMATEC

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. ברצוני לפרמט את המחשב, אך אינני רוצה לאבד את היסטוריית ההודעות בתוכנה. ישנה דרך בה אוכל לשמור את היסטוריית ההודעות ולאחר הפירמוט לשחזר אותה? (כל איש קשר וההיסטוריה שלו)? תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. האם יש דבר כזה? ואם כן איזה גרסה?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים