תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
-
שלום מישהו יודע איזו גירסה של anti virus mcafee עובדת על win xp? כי הישנה שלי לא עובדת. (לא להמליץ לי על norton antivirus כי קרה לי מספר מקרים בעבר שחבר שלח לי קבצים לבדיקה שמקפי גילה בהם וירוסים ונורטון לא).
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
אני משתמש בפרוקסי ובזמן האחרון אני לא מצליח להכנס לחשבון הhotmail שלי, אני רושם את השם משתמש וסיסמא וכשאני לוחץ על sing-in אני מקבל את ההודעה הזאת: רק שאני מבטל את הפרוקסי אני מצליח להכנס וחשבון. מה זאת אומרת "Access denied by access control list" ? ???
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
פירסמתי את המודעה באודיו וקולנוע ביתי אבל עד עכשיו אין תשובה אז אני מנסה פה..... יש לי בעיה עם כתוביות ב-MEDIA PLAYER CLASSIC הכתוביות ניראות כמו בתמונה המצורפת. אין לי תוכנה אחרת לבדוק האם הבעיה היא רק ב -MEDIA PLAYER CLASSIC או גם באחרות, אבל במחשב אחר הן עובדות ככה שהבעיה היא לא בכתוביות. ניסיתי גם כתוביות בסרט אחר עם אותה התוצאה.... פעם לא היתה לי שום בעיה עם הכתוביות הללו באותו המחשב עם אותה התוכנה עם אותו הסרט. יש לי במחשב K-LITE CODEC שבאה עם MPC ואני מאוד מרוצה ממנו ככה שאני לא רוצה להשתמש בתוכנה אחרת. יש לכם מושג למה פתאום הכתוביות הפכו לפסים צבעוניים מוזרים? בעיה נוספת עם MPC במחשב אחר שיש לי.... מותקנת בו חבילת המקודדים K-LITE MEGA CODEC. כדי לטעון כתוביות ב-MP…
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אנשים , רציתי לדעת איך אני יכול לשמור קטע וידאו (לא נראה לי שבנוי בפלאש) מאתר מסוים כדי שאני אוכל לצרוב אותו לדיסק, הדבר חשוב מאוד לחבר שלי מכיוון שהוא מופיע שם במהלך שיכול לקדם אותו. בכל מקרה אני מצרף לינק, לא להיבהל מהאתר בערבית, סך הכל הוא משחק בקבוצה ערבית, אז אם מישהו יכול לעזור לי עם זה אני אודה לו מאוד. לינק: http://www.panet.co.il/ysc.php?ac=showarticle&article_id=60793&category_id=2
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://labs.adobe.com/technologies/lightroom5/ מה חדש: http://tv.adobe.com/watch/creative-suite-podcast-photographers/lightroom-5-a-first-look-and-my-top-5-favorite-features/
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ערב טוב בעוד מספר ימים אני מתכוון להתקין את המחשב מחדש על SSD חדש לחלוטין כמו כן אתקין אופיס 2013 על המחשב מותקנת לי גירסת ה 2010 של אופיס מהי הדרך הנוחה ביותר ליבא את המיילים הנמצאים כרגע בתיבת הדואר שלי אל תיבת הדואר החדשה תודה שרון
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום! יש לי בעיה אך אני לא מצליח להסיר אייקונים מלוח הבקרה משהו יודע אך עושים זאת?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי איזה 200GB ב-FLAC שאני רוצה לארגן אותם לפי תגיות של אלבומים/אמנים וכו' בלי יותר מדי התעסקות הניהול ספריות של ווינאמפ ומדיה פלייר על הפנים, אני רוצה משהו יותר ייעודי, אולי גם שיתחבר לשרתים וישלים לי את כל הפרטים לבד כולל תמונת אלבום וכו'
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש דרייברים ללוח msi 915p combo-fr (ms-7058) הדיסק אבד והיה עליו הכל אני צריך דריבר גם לכרטיס רשת. תודה [=
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב אני מחר נפתר מהכרטיס הטלויזיה שלי ועובר לראות טלויזיה דרך הכרטיס מסך שיש לו VVIO רציתי המלצה לתוכנה שאני יכול לראות ממה VIDEO IN ותהיה קלה יחסית... יש POWER VCR אבל היא מאד כבדה ואני מעדיף משהו פשוט אבל העיקר שהיא לא תהיה כבדה... תודה רבה!
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי מצלמת אינטרנט סינית 3 מגה פיקסל עם מיקרופון פנימי ו- 6 לדים, המצלמה מגיעה ללא דרייברים והיא של חברת CONTACT ( חיפשתי באינטרנט ולא מצעתי אותה). מה שאני מבקש אם למישהו יש קישור לתוכנה שמפעילה את כל סוגי מצלמות האינטרנט שלא צריכים דרייברים, כדי שאוכל להקליט קבצים מהמצלמה של וידאו עם קול וגם תמונות סטילס. ותודה מראש לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שמתי לב שנגני המדיה השונים יודעים להציג את התמונה של האלבום של השיר המתנגן, בתנאי שהתמונה טמועה בהגדרות של השיר. אני יודע איך לההגדיר תמונה לשיר, אבל לעבור שיר שיר ולעשות את זה פשוט יקח נצח.. יש איזה תוכנה שמאפשרת להגדיר תמונות לכמות של שירים? או לחלופין, יודעת למצוא את תמונות האלבום ולהטמיע לבד? תודה רבה.
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מחפש תוכנה לעריכת וידאו סך הכל לקחת קובץ וידאו לחתוך מתוכו חלקים וליצור קובץ אחד כאילו לחתוך את הפירסומות גם צריך תוכנה שתעשה MULTITRIM זא לחתוך מקובץ עריכה EDL מספר קבצים עד עכשיו אני מישתמש ב M2EDIT PRO תוכנה שתהיה מסוגלת לעבוד על קבצי MPG2 VBR אבל ביצירת הקובץ הסופי שלא יהיה CBR כי אז גודלו מגיע עד פי 7 8
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי על המחשב סרט שכדי לשמוע משהו אני צריך לשים ברמקולים על הכי גבוה. נסיתי להגביר דרך Total Video Converter אבל הסאונד ותמונה לא מותאמים אחרי הקידוד החדש. יש תוכנה שתעשה את העבודה יותר טוב?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. אחותי קצינת חינוך בבית כלא והיא ביקשה ממני עזרה בהכנת הזמנה לטקס שהם עורכים של האסירים. רק זה קצת מעבר למיומנות שלי בפוטושופ. אז אולי מישהו מכם יוכל לעזור לי? לטעמי זה לא כזה סיפור למי שיש לו ידע בתחום. מצורפת תמונה שהיא המטרה המבוקשת, רק מה היא צילום לא עריכה גראפית: ולמטה יש לינק לתמונה של פרוסת לחם שהיא אמורה להיות הבסיס להזמנה. בסה"כ צריך להביא את הפרוסה לצורה המצולמת עם הטקסט המסגרת ומקום נוסף לכתיבה של עוד פרטים על ההזמנה. מדובר בטקס יום השואה אז אל תהיו קיצוניים בעיצוב. אבל חופשי עם החוש האומנותי שלכם. כמו כן, אם מצאתם פרוסת לחם יותר "פוטוגנית" אז בשמחה. העיצוב הקריטי כאן הוא הפרוסה ואיך שהטקסט משתלב בה. הנה לינקים לתמונות בגודלם המקורי: …
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
-
כרגע מחובר אצלי הכרטיס טלוויזיה של לידטק Winfast tv 2000XP אני רוצה תוכנה שבעזרה אני אוכל לשלוט על המחשב מהשלט (להעביר שירים להגביר ווליום וכד') עשיתי חיפוש (מאוד מבולגן לא הצלחתי להגיע ממש למסקנות, אני יודע שהנושא נטחן) מצאתי שם איזו תוכנה UICE - ניסיתי להשתמש בה והשלט לא עובד דרכה (השלט נבדק והוא עובד) האם מישהו מכיר תוכנה מומלצת אחרת? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אנשים אני זקוק לעזרה אם מישהו יכול להמליץ על שם של תוכנה טובה להמרת קובצי צליל מקובץ mp3 ל פורמט cda (דיסק רגיל ) דחוף. בתודה f-4
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום! יש לי קורא כרטיסי סים וקיבלתי איתו דיסק עם התוכנה לXP ואני צריך לויסטה ניסיתי לחפש קצת ולא מצאתי אני לא יודע מה הדגם שלו או החברה אז הנה התמונה: תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
נראה לי יותר תוכנתי מאשר חומרתי. יש דרך להתאים אתרים למסך רחב? (צד משתמש, כמובן) תוסף לפיירפוקס, משהו במסך עצמו, כל דבר. נורא מפריע לי שהכל באמצע ככה. (מסך חדש, ד"א). תודה, גיא.
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום חברים, יש לי באג\בעיה בתוכנה MSI-AB. שאני בוחר בהצגה של טמפרטורה מעבד, כל הזמן מופיע לי שהמעבד על 100 מעלות. כמובן שזה לא המצב בפועל, כי שאני משחק ומפעיל ברקע את HWMonitor אני רואה שהמעבד נמצא באזור ה-70-75 מעלות. העניין הוא שזה חשוב לי לעקוב אחרי הטמפ' בזמן משחק כי המעבד שלי ב-OC. מישהו נתקל בבאג הזה ויודע איך לפתור אותו? תודה מראש לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-


