עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by urich,

    אני חוזה שלא יעבור זמן רב עד שחרר תוכנת p2p משלה. אותי זה מחליא שתאגיד ענק כמו מיקרוסופט מנסים להישטלת על כל תחום ובקרוב מילה שלי הם יכנסו גם לתחום זה ויטילו את אימתם על תוכנות נהדרות בחינם לאט מבלי שתרגישו לא תישתמשו בp3 אלה בפורמט שעליו יחליטו מיקרוסופט ובכך דרך אגב יחייבו אותכם להישתמש במדיה פלייר ובדרכון אומנם יתכן שהם יתרמו רבות לתחום אך אני הייתי רוצה לדעת האם יש דרך לעצור אותם חוץ מלא להישתמש בתוכנה שהם יפיצו (ותאמינו לי שמבלי שנרגיש אתם תורידו את התוכנה שלהם בעיינים עצומות) כך היה עם icq כך יהיה עם KaZaA וחברותיה. אני רק מזכיר שזהוא חזון פרטי שלי שיתכן בהחלט שיתגשם לצערי הרב

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. שלום אתמול מתוך עצבים מטורפים על כמות האנשים שיש לי באיסקיו (741 אנשי קשר.. ) החלטתי לעשות קצת סדר ומחקתי 611 איש מאוחר יותר אותו ערב התחברתי שוב לאיסיקיו וכל האנשים שמחקתי חזרו..אז ישבתי והשקעתי עוד חצי שעה בלמחוק אותם... עכשיו אני חוזר מהבית ספר נכנס לאיסיקיו ושוב כולם חזרו.... האם מישהו יודע או מכיר שיטה שפשוט תעיף את כולם לעזאזל ?! כבר נשבר לי... תודה לעוזרים...

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by Wile E Coyote,

    זה המצב: יש מחשב (מערכת הפעלה אקס פי). הכונן הקשיח מפוצל: חצי ל-NTFS וחצי ל-FAT32. אני רוצה לפרמט את כונן C (על ידי אתחול המחשב באמצעות דיסקט הפעלה של 98). כאשר אני עושה את זה, אני רואה שני כוננים: C (שהוא בעצם כל מה שהיה ב-D), ו-D (שזה קבצי מערכת). את כונן C (שהוא NTFS) אני לא רואה. ניסיתי להמיר אותו (את C) ל-FAT32 (באמצעות התוכנה PARTITION MAGIC), ועדיין אני לא רואה את הכונן באתחול עם הדיסקט. מה אני מפספס כאן???

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by jonson1,

    שלום יש לי במחשב קבצים עם סיומות sql ו-aspx אני מחפש תוכנה שבעזרתה אני אוכל לפתוח קבצים אלו

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. אורח ^Rockford
    Started by אורח ^Rockford,

    [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by Danix60,

    היי רציתי לדעת עם יש תוכנה לאיחוי שתעשה לבד לופים, שהיא מסיימת למשל עם C שתעשה עוד כמה פעמים. אני רוצה להשאיר לילה אחד שיעשה כמה לופים תודה

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by ARIK1984,

    מחפש דרייבר למצלמה בשם TEAC mx-72.0mega pixels תודה לא מצליח למצוא

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by צחי,

    שלום ברצוני לקנות רישיון בלבדשל Windows server 2008 איפה המקום הזול ביותר שניתן לקנות את הרישיון? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. אז ככה, אני צריך לעצב את הספר מחזור, ורציתי לדעת מה התוכנה הכי טובה שבה אפשר לעשות זה? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by arik_bulldog,

    שלום, אני צריך תוכנה פשוטה לעריכת וידאו, קבצים קטנים של AVI או MPG, אני מעוניין לשנות סאונד, ולחתוך/להדביק חלקים. מישהו יכול להמליץ על תוכנה? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by Shlumper,

    מי שיכול לעשות מצווה אני אשמח [= הזמנה לטורנט ליץ' ל- Guychos@walla.co.il תודה רבה רבה!!(:

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by nesber,

    ניסיתי ליצור צל לכוס הקולה על ידי גזירתה מהרקע, שמירה כשכבה חדשה ואז שימוש בDROP SHADOW בLAYER STYLE. שיחקתי עם כל האפשרויות ועדיין יוצאת לי זווית שלחלוטין לא מתאימה לי, כפי שרואים בתמונה הראשונה. התמונה השניה נילקחה מאתר וזה מה שאני רוצה לדעת לעשות... מישהו יכול להסביר? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. אהלן, לפני שאני אתחיל לפרט את הבעיה, אני אתן קצת רקע: לפני כמה חודשים [בערך 3-4 לא זוכר בדיוק] נשרף כרטיס המסך שלי, Geforce 9800GTX. עד אותו היום הרצתי WIN7 בשמחה וללא שום בעיות מיוחדות. לאחר שהכרטיס נשרף, שלחתי אותו למימוש אחריות בחנות מחשבים מסוימת בארץ, שאת שמה אני לא אציין. באופן מתמיהה, החבר'ה בחנות החליטו להחליף לי את הכרטיס בכרטיס מסדרת RADEON HD אבל נחות [לא זוכר בדיוק איזה זה היה, 3450 או משהו מגוחך בסגנון]. בכל אופן, אחרי שהמחשב חזר - הכל היה תקין [למעט כרטיס המסך המזעזע] אחרי שעשיתי קצת רעש עם החנות, הם הסכימו להחליף לי את הכרטיס בGeforce 250GTS, שזה בתכלס כרטיס שווה ערך וביצועים ל9800GTX. החזרתי את המחשב לחנות וכעבור יום הוא חזר אלי. התקנתי דרייברים ולכאורה הכ…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by shaithebest,

    שלום אני מעוניין לערוך תכנים באתר שלי ישירות דרך הdrea,weaver אני רוצה לעבוד ככה שתוך כדי כתיבה אני גם יכול לערוך,עיצוב והוספה במקום לכתוב בוורד ואחכ להעתיק לויזואל ווב דיבלופר אבל הבעיה היא שלמרות שיש לי את גרסת midle east הכיתוב בעברית נראה משמאל לימין מישהו מכיר איזה הגדרה איפה אפשר לתקן את זה? חשוב לציין שבשמירת הקוד והצגתו בדפדפן רואים ערית טוב מימין לשמאל אבל אני צריך שזה יהיה ככה גם בעורך\ תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by E-me,

    אני כבר כמה זמן מחפש תוכנה טובה כדאי להמיר קבצי מוסיקה של wma ל mp3 אבל כל מה שאני מוצא באינטרנט יכול לעשות רק את ההפך אם למישהו יש תוכנה טובה להמליץ לי אני ישמח לשמוע דרך הגב בהרבה מהתוכנות שראיתי יש אפשרות לעלות את רמת ה kbps זה אמיתי? עם עם הורדתי שירים מהדיסק או מהאינטרנט ב96 kbps זה הגיוני שאני יכול להמיר אותם ל :jump:192kbps???

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by IG,

    בעיקבות בעייה עם הקודקים שיש לי, שגורמים לתקיעה של האקספלורר ברגע שאני מסמן קובץ ווידאו, אני מבקש את עזרתכם במציאת קודקים שיכולים לפתור לי את הבעייה. כל מה שאתם מכירים וממליצים עליו. רצוי עם קישורים. תודה

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. שלום חברים!! קודם כל חג שמח ושנה טובה לכל הפורום אני מחפשת תוכנה חינמית וטובה להצפנת כוננים במחשב הנייד שלי כדי להגן על קבצים במקרה של גניבה או אבידה של הנייד. בנוסף אני מחפשת גם תוכנה שתאתר לי את הנייד אם הוא נגנב ברגע שהוא מתחבר לאינטרנט. אני יודעת שיש את התוכנה Lojack שעושה את זה, היא בעצם מתקשרת לבעל המחשב ע"י אימייל, או משהו כזה לפי מה שהבנתי ומוסרת את המידע הדרוש כמו IP ומיקום וכו', ואז עם המידע הזה הולכים למשטרה והם אמורים לדעת איפה המחשב ממוקדם (משהו כזה...) אבל היא לא חינמית, אני אשמח לדעת אם יש תוכנות שעושות את אותו הדבר אבל שאינן עולות כסף. במקרה ולא אמצא משהו טוב אני כנראה כן אקנה את Lojack, רק השאלה אם היא עובדת גם בישראל, או שישנה הגבלה לארה"ב או משהו …

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. שלום רב, ברשותי סרט blue-ray remux הכולל מספר רב של פסי קול וכותביות בשפות שונות. בעוד שלגבי פסי הקול, אין שום בעיה לעבור מאחד לשני, הרי שאת הכתוביות אני לא מצליח להציג בשום אופן. ניסיתי את כל הנגנים שברשותי: ZOOM PLAYER, MPC, VLC. TMT3 אך ללא הצלחה. השאלה, האם אין בכל זאת איזשהו נגן, שיכול להציג את הכתוביות, כי הרי הן נמצאות שם בפנים? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by gshhar,

    מה זה התוכנה הזו? אם אני וחבר שלי רוצים לתת לאחד מאיתבו להשתלט על המחשב זה אפשרי? מאיפה אינ יכול להוריד את התוכנה?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by SHAY951,

    ערב טוב לכולם, ברשותי MESSENGER LIVE 8.1 והבעיה היא שלאחרונה (חודשים אחרונים) מהירות העברת הקבצים פשוט מזעזעת.. (לוקחות כמה דקות עד שעוברת תמונה מסכנה של חצי מגה, ואם שיר עובר אחרי חצי שעה בלי שגיאה בהעברה זה עוד מקרה טוב) . בדקתי אם יש איזושהי הפרעה , משום שבעבר לא נתקלתי בהעברה איטית שכזו , גם בגרסה 8 ובבטא שלה (גם בגרסה 8 היתה העברה איטית לאחרונה, ובעבר העברה חלקה ומהירה - אין לי מושג מה השתנה ) . בדקתי אם יש הפרעה מצד הפיירוול או האנטי וירוס (KASPERSKY INTERNET SECURITY) וגילתי שכל הפורטים הדרושים פתוחים.. ממה יכולה לנבוע הבעיה? עזרה תתקבל בברכה

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by urich,

    חבר שלי מאנגליה הגיע לארץ והביא איתו את הgps שלו אני חושב שיש לו אותו על הפוקט פיסי אבל אני לא בטוח בקיצור הוארוצה תוכנה עם המפות והכבישים של הארץ יש כזאת ואיך קוראים לה?

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by yuvalkob,

    היי איך אני יכול לפתוח בחינם תחנת רדיו באינטרנט? תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by kobibo,

    מהי הגירסה הטובה ביותר מבחינת אופציות ומהירות ?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by Pure-Gold,

    תוכנה חינמית המאפשרת שינוי/שכפול שמות של מספר קבצים במכה ע"י הגדרת כללים ומסננים. פשוט מגדירים בתוכנה את הכללים שרוצים וגוררים אותם לתוכנה. שימושי מאוד לסינון "זבל" משמות קבצים שמורידים בדרך כלל וכן לשינוי מאסיבי של שמות קבצים כמו למשל שינוי שמות של תמונות לפי סדר וכו'. קישור לעמוד התוכנה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  25. Started by EG,

    אני צריך שם של תוכנה או לינק שתומכת בפורמט MOV תודה!!!!!!

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים