עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by No-One,

    לא משנה אם יש למישהו לינק לגירסה אפילו ישנה. לא מוצא בשום מקום. צריך להתעסק עם משהו שם, תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. לאימי יש מכשיר אל פסק של אדוויס PRV 700 PRO. תוכנת ההורדה שלו היא Viewpower. עם זאת יש בעיות עם התוכנה בגרסאת ה-Web שלה, שאחד מתהליכי ה-JRL שלה צורך CPU גבוה ומוריד באופן דרמטי את ביצועי המחשב של אימי. דבר המאלץ אותי להשתמש בגרסה המקומית הקלה שלה: Viewpower Mini. אך גם Viewpower Mini לא חפה מבעיות: לאחר ההתקנה התוכנה מתפקדת כראוי, אולם במקרה והמחשב מופעל מחדש, התוכנה פשוט מפסיקה להגיב ולתפקד. וזה מתבטא בכך שבהתחלה היא לא נפתחת ובהמשך שהסמל שלה באיזור ההודעות כלל לא מגיב, ואין כל ברירה אלא להסירה לגמרי. התקשרתי לתומך התוכנה של אדוויס, הוא אמר שהוא ישים באתר של אדוויס גרסה מעודכנת יותר של התוכנה. הבעיות ממשיכות. כאשר אמרתי לו את זה, הוא אמר לי להתקין את …

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by ross,

    התקנתי את התוכנה RAMDISK ויצרתי כונן RAM במחשב. העברתי לכונן הזה את Temporary Internet Files של IE ואת משתני סביבה של המשתמש והמערכת. איך אני מעביר את הקבצים הזמניים של CHROME לכונן, ואיזה עוד תוכנות כדאי לשים בכונן הזה? תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by michaelg,

    שלום, ברשותי חלונות 7 HOME PREMUIM 64BIT. ראיתי שניתן ליצור דיסק לתיקון מערכת, אך במחשב הנייד שלי אין כונן דיסקים והמערכת לא נותנת לי ליצור אותו על כונן USB. 1. איך ניתן ליצור את האפשרות הזאת על כונן USB מבלי שימחק התוכן שנמצא בכונן USB? בנוסף אני רוצה ליצור אתחול של לינוקס על כונן USB. 2. איך עושים זאת, ואיך המחשב מזהה את הלינוקס אם יש דברים אחרים על אותו כונן USB? 3. קראתי באינטרנט שיש אפשרות לאתחל מכונן USB כמה מערכות. איזה תוכנה הכי מומלצת? תודה!

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. שלום! התקנתי לבן דוד שלי חלונות 98 במחשב כי את הXP הוא לא סחב בכל אופן, אני לא יודע איזה רכיבים יש בפנים והוא לא מזהה אותם (בשונה מXP) אין לי אפשרות לפתוח את המחשב כי אין לי מברג עזרו לי בבקשה לזהות את הכרטיסים ולהתקין אותם תודה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. אני רוצה לחסום את כל העוגיות כברירת מחדל ובכל פעם שאבקר באתר יקפוץ חלון אם להתיר או להשאיר חסום

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. אני מכיר רק איימול וביטורנט..מחפש עוד דברים למוזיקה משחקים וכדומה..... ואני מחפש גם תוכנות לעשיית תפריט לסרט DVD או להכנת פרויקט לסרט שיצא כמו DVD אורגינל יש באמצועתי מצלמה שאני מעביר למחשב סרטים באיכות DVD ..סרטים שאני מצלם ואני רוצה לעשות להם תפריט מסך עם סמלים לאן להגיע בקטע של הסרט כמו בדיוידי אורגינל... היה לי פעם ULEAD DVD משו כזה וזה היה קצת מצובך

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by matanroee,

    שלום לכולם, יש לי בעיות עם ההתקן של כרטיס הקול שלי , מה שהוביל אותי לחפש מאיפה זה נגרם וגיליתי ברשימת החומרות במחשב שיש חומרה בשם PCI DEVICE שלא הותקנה כראוי. אני משער שהיא קשורה איךשהוא לכרטיס הקול שלי. קראתי פה קצת אך לא הצלחתי להבין מה עלי להוריד, מאיפה ואיך ... מה שכן הבנתי.. ואולי יעזור למי שישיב לי - הורדתי את התוכנה CPU-Z ע"מ לזהות מהו הלוח אם שלי וזה מה שרשום : manufacturer - Foxconn model - 965X7AA chipest - intel southbridge - intel LPCIO - fintek יש לי מערכת הפעלה XP בעברית. אשמח לעזרה... תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by davidpo,

    איך אני יכול להוציא כתוביות שמוטמעות בפורמט פלאש(SWF)?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by Myrath,

    הסתדרתי, אפשר לנעול ותודה

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by orninyo,

    www.hadea.co.il אשמח לשמוע דעתכם תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by intel suck,

    היי אני מכניס כתוביות שמתאימות לסרט אותו הסוג אותו השם והכל הכתוביות מופיעות לי אבל בג'יבריש בכל הסרטים אצלי זה ככה מה לעשות? :s05:

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by RDS,

    אהלן, לפני כמה ימים המחשב הפך לאיטי בצורה בלתי נסבלת. ניסיתי לרוקן קצת מהדיסק, לאחות, אך אף אחד מאלה לא עזר. מיד חשדתי שיש וירוס או מאלוואר כלשהו. הרצתי סריקה בספייבוט, שמצא כמה בעיות, תקן אותן, אך המצב לא השתנה. ניסיתי גם את התוכנה anti malware, גם ללא הצלחה. יש לי אנטיוירוס NODE 32. יש הצעות? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. אני מחפש תוכנה שמורידה סרטונים מהאינטרנט, עכשיו היה לי מנהל הורדות שעושה את זה IDMAN אבל כשאני רציתי להוריד משהו ללא התוכנה הוא לא נתן לי, ויש אתרים שלא מוכנים שיורידו מהם דרך מנהל הורדות, אז אני מחפש פיתרון לבעיה, תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. אם יש בכלל דבר כזה... אני רוצה לבדוק עד כמה טוב מצב המחשב שלי מבחינת קבצי "זבל" ושאריות למיניהם... וגם למדוד את רמת ביצועיו... זאת כאמור לאחר שזמן רב כבר לא ישבתי על המחשב כמו בנאדם והוא פעל 24\7 בשביל הרשת הביתית והיות ושאר בני הבית לא ממש מתמצאים אני פשוט משאיר פתוח תמיד כדי שלא יתעסקו במחשב שלי שהוא המרכזי, בכל מקרה תוכנה שתיתן לי מושג על מצב המחשב שלי בכמה שיותר מישורים. *נ.ב כדי שאציין, כרגע יש לי את התוכנות הבאות: AD AWARE REGCLEANER REGSEEKER JV16 POWER TOOLS כל פרק זמן של בין שבוע לשבועיים המחשב עובר סריקה מקיפה של כל הארבעה. תודה !

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by alex15,

    יש לי מחשב עם WINDOS מקורי .אלא שהוינדוס התקללקל ש בו מלא וירוסים ומה עוד לא .כבר שנתים לא עשיתי לו פורמט . לא הראו לי ולא הסבירו ולא נתנו הסבר מפורט איך עושים וינדוס חדש שהוא מקורי. במחשב יש דריברים אולי שם עושים פורמט ? ועכשיו לא נותר דבר אלא לפרמט אבל אם מפרמטים הוא נהיה לא מקורי ואני רוצה את המקורי . ומאיפה ביאים את כל הדריברים המעודכנים שלו ?? והאם אפשר לפרמט אם היה וינדוס מקורי לשים לא מקורי ? כי עכשיו זה מלא וירוסים ולא עובד כמו שצריך . ומאיפה מביאים את רשימה הדריברים שלו ?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by GPDY,

    אני מבקש אם מישהו או כמה מהמומחים פה מוכן להתנדב לעצב לוגו לבר שאמור בע"ה להפתח בספטמבר. שם הבר : MADAM התיכנון זה שבלוגו יהיו אותיות עבות ויציבות, ושיהיה ניאון אדום - או במסביב של האותיות או כל האותיות (זה פתוח להצעות). אני מבקש מהחבר'ה פה לעצב פה כמו אפשרויות עפ"י המידע הנ"ל. מי שמעוניין לעשות את זה אז שירשום פה תגובה או אפשר לפנות אליי ב-: איי סיקיו: 86906878 מסנג'ר: d_yatziv@hotmail.com אי מייל: d_yatziv@walla.com תודה מראש. (העיצוב הוא ללא תשלום ואני מחפש בבקשה מתנדבים, תודה)

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. קבלתי מחשב חדש (יחסית) מאחי, פנטיום 4 לפני שהוא העביר אלי את המחשב , היו על המחשב 2 מערכות הפעלה ,הוא ניסה להוריד את הווינדוס 7 ללא הצלחה ובסוף עשה פירמוט לכונן עליו הייתה המערכת. הבעייה היא שכרגע נותרתי עם שאריות שמופיעות כשמדליקים את המחשב אני מתבקש לבחור בין 2 מערכות. איך אני מסיר את השאלה המעצבנת הזו?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by Diman7,

    אני משתמש בתוסף חוסם פרסומות ublock עם דפדפן waterfox. ולאחרונה התוסף פשוט הפסיק לעבוד בכל אתרי וואלה וכשאני לוחץ לחיצה ימנית על מנת לחסום את הפרסומות אין תגובה מהתוסף. זה קורה לעוד מישהו? אני לא רוצה להחליף תוסף כי הוא היחידי שמשמש אותי כמו שצריך בכל האתרים, חוץ מאתר וואלה. אשמח לכיוון ועזרה כלשהי

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by haimcoen,

    אני צריך תוכנה שהופכת תומונה למילים הקטע שאני רוצה שאלו יהיו מילים שאני יבחר שהתוכנה תשתמש בהם ואני לא מוצא כזאת מצאתי תוכנות שהופכות תמונה לפונטים או סימנים אבל אי אפשר לשנות למילים שאני צריך אז מי שיודע אני ישמח לעזרה תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. חוץ מזון אלרם ... , הזה לפי דעתי הוא עשה לי רק צרות ועוד משהו ... הוא לא מגן חוץ ממנו אין משהו אחרי ? אני אחרי פירמוט בגלל שתוכנות ריגול השלטו על כל המחשב ... אז מה אני מבקש בבקשה המלצה לתוכנת פיירואל ... ואם קיים דבר.. שלא שמגן בזמן אמת שלא יכנסו לי תוכנות ריגול או כל מה ... שהאיטרנאט עוזר בהרס ה windwos

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by ShayGTi,

    אני נכנס לPROPERTIES של הקובץ ומבטל את הסימון מREAD ONLY אבל זה כל פעם חוזר...מה עושים?! עוד שאלה, איך אפשר לבטל READ ONLY מקבצים שבתוך קובץ מכווץ לדוגמא ZIP. מבלי לחלץ את הקבצים? (זה חשוב שזה יעשה ככה...)

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  23. שלום כולם ! אני צריך תוכנה שיכולה להפוך MP3 לWAV ואז אני צריך לערוך את הWAV זאת אומרת "לחתוך" את השיר ולהוציא ממנו את החלק הנדרש עדיף תוכנה פשוטה ולא כ'כ מקצועית כי אני צריך את זה בשביל הפלאפון שלי, אני רוצה צילצולים שהם במחשב שלי בפורמט MP3 להפוך לWAVה ולחתוך רק את הפזמון. בתודה מראש,לירן

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. שלום, יש לי בעיה במחשב שהתחילה ממתי שפירמטתי אתמול, אני במחשב הכל טוב ועובד טוב. ואני עוזב אותו ל20-30 דקות והוא נתקע. המסך נשאר איפה שהוא היה ורואים את העכבר. כאילו קפוא. ואז חייב ריסטרט... מה לעשות ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים