עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מחפש דרייבר לכרטיס רשת NVIDIA nForce Networking Controller לויסטה

    • 25 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. יש לי מסמך PDF גדול ואני רוצה לחלק אותו לקבצים קטנים. לדוגמה עמודים 4-25 קובץ PDF אחד וכן הלאה.... אשמח לדעת אם יש דרך לעשות זאת. תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by c5123,

    מתחיל אתר ב flash ויש לי movie with in a movie לשני יש stop i have a button in the main movie and i need it to start the other movie easy play command but i dont know how to send it to the other movie i was told there is a target command that can make this work but i dont know how to do it מקווה שמהוא יבין ואם אפשר לתת דוגמא של target תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by Kukishin,

    המצלמה מגיעה עם תוכנת CAPTURE של היצרן כשמצלמים כל הסרטונים יוצאים עם הלוגו LOGI בתחתית הפריים. ניסיתי להשתמש בתוכנה של וינדוס אבל היא פוגעת אנושות ביכולות של המצלמה. מה אפשר לעשות על מנת לצלם באיכות מיטבית בלי הלוגו?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by rjjb7,

    נתון: מחשב עם לוח אם של Gigabyte. הכרטיס קול מובנה. (On-Board) דגם הלוח-אם: Titan 533 (או משהו בסגנון לא זוכר בדיוק) ביוס של פיניקס (לא כ"כ רלוונטי אבל שיהיה) צ"ל: חבילה (Package) של דרייבירים של קול ומסך. (אפשר גם רק קול או רק מסך) נ.ב. הרצתי אוורסט (Everest) על המחשב ובמולטימדיה צוין שהכרטיס קול הוא של SiS Audio 7012 הורדתי את הדרייבר ואין התאמה כך שהפנייה/קישור לאתר של SiS תהא מיותרת. תודה, רועי.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  6. שלום רב. מע' הפעלה- XP PRO. לפני זמן רב, הותקנה גירסה 9העברית של ה WINDOWS MEDIA PLAYER. למעט בעיה אחת משונה- שמע אך ורק בצד ימין, שלא נפתרה, לאחר אינספור בדיקות, לא היו תופעות אחרות. לאחרונה ,בעת הפעלת התוכנה, ולא משנה לצורך העניין, אם זהו קובץ MP3, או קובץ AVI, או כל קובץ אחר, התוכנה אינה מופיעה על המסך, אלא רק בשורת המשימות, כיישום פעיל, מבלי שניתן לראותה על גבי המסך... הורדו בעבר כמה פלאגינים של תצוגה, אותם, גם אם ארצה, לא יכול להסיר, בשל היעלמות התצוגה... נסיונות הסרה והתקנה מחדש, גם של גירסה באנגלית, לא הועילו כלל. נא עזרתכם. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by onn_the_vy,

    OK 1. איך עושים IMAGE עם הדבר הזה ?? 2. איך דוחפים את הIMAGE חזרה למחשב עם הדבר הזה... תודה... ;D

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. שלום, אני משתמש ב FireFox ורוצה לחסום איזשהו אתר ואני לא יכול לחסום אותו דרך הקובץ Host (פרטים בהמשך) חברה שלי כל היום משחקת באיזה משחק שנקרא Bubles, זה נחמד אבל היא כל היות משחקת בזה!!! אני יודע מה כתובת ה IP של ה Web Page שמפעיל את המשחק ואני רוצה לחסום אותו. חברה שלי מכירה את האופציה של חסימת אתרים דרך הקובץ Host אז אם אני אחסום את האתר משם היא תעלה על זה... איך בכל זאת אני יכול לחסום את האתר :s05: ??? :s05:

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by yoram1,

    Firefox 1.0 מה דעתכם על הדפדפן? האם יש בעיה בהתקנתו?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by jambo222,

    שלום 1. יוטרנט עולה יחד עם וינדוס 10 ואני רוצה לבטל, הלכתי ל msconfig , וניסתי גם לבטל תוכנות שעולות עם וינדוס ( del +ctrl+alt ) לא מצאתי איך לבטל את עלית יוטורנט. 2. לאחר מה שאני קורא בפורום אולי כדאי להסיר את יוטורנט וללכת על תוכנה אחרת , אם כן אני מבקש המלצות לתוכנה טובה חינמית. תודה

  11. Started by gll,

    כל פעם שאני מנסה להתחיל סרטון מYOUTUBE או לא משנה איזה אתר הוא נתקע לי לאיזה 15 שניות מה יכול להיות הבעיה? תודה ;)

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. יש לי XP עברי, אי לכך ובהתאם לזאת הטקסטים שנפתחים ב-Notepad מתיישרים אוטומטית לצד ימין, זה בסדר גמור מבחינתי, אך אני מעוניין שקבצים מסוג Nfo ו-Diz יתיישרו לשמאל, לכן עשיתי העתק של ה-Notepad למקום אחר במחשב והגדרתי לקבצי Nfo ו-Diz שייפתחו בעזרת ה-Notepad המועתק, כמובן שעדיין הטקסט מיושר לימין אז אני מעוניין לערוך את ה-Notepad.exe ולגרום לו ליישר אוטומטית את הטקסט לשמאל בלי שאני אצטרך כל פעם ללחוץ על Ctrl+Shift השמאליים. אפשר לעשות את זה איכשהו?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. 1.האם האנטי-וירוס החינמי AVG עולה עם עליית הווינדוס? 2.האם לאנטי-וירוס החינמי AVG יש יכולות הגנה בזמן אמת מפני וירוסים? 3.כל כמה זמן מתעדכן האנטי-וירוס החינמי AVG (פעם ביום,פעמיים ביום,פעם בשבוע וכו...)? 4.האם מרכז האבטחה של הווינדוס מזהה את האנטי-וירוס החינמי AVG? 5.האם מישהו שמשתמש בו,ויכול להגיד לי האם פעם למחשב שלו היה וירוס וכמה זמן הוא משתמש באנטי-וירוס החינמי AVG? 6.האם יש פיירול מומלץ שמשתלב עם אנטי-וירוס זה? 7.האם AVG מעמיס על המערכת או לא? 8.האם יש אפשרות לעידכונים אוטומטיים? מחכה לתשובה,תודה רבה לכל העונים. אודה מאוד לכל העונים.

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by ORrrr,

    כבר חודשים אני חווה בכל המחשבים שלי בעיות עם פיירפוקס והפלאש. הרבה פעמים שאני פותח כמה אתרי פלאש במקביל הדפדפן מאט בצורה משמעותית, אפילו נתקע וקורס הרבה פעמים, או אפילו אם אני משחק באיזשהו משחק פלאש הרבה זמן הדפדפן לאט לאט מאט ונהיה כבד. עודכנו כבר כמה גרסאות של פלאש אוטומטית וזה ממשיך. אין לי שום תוספים מיוחדים חוץ מזה הדפדפן פועל די נקי. למישהו יש מושג למה זה? עד שהעניין יפתר אני בכרום בנתיים. תודה מראש, אור.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. קיימת תוכנה שבודקת את יציבות הכרטיס מסך כמו ש-MEMTEST86 שבודקת זכרונות? או תוכנה שעושה פעולה דומה? הכרטיס מסך שלי הוא X800XT אני מחפש תוכנה שהיא יעודית לכרטיסי מסך ולא בדיקות כמו 3DMARK.

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by Eviljelly,

    לאחרונה הופיעו על מחשבי 2584 קבצים עם סיומת EML ושמות מוזרים כגון : מכירות , תמונות לאתר מהמצגת , ימית , היצירה שלי, קבוצת מכבי ילדים , פרוייקט , דליה אינטרנט זהב .. ועוד ועוד ... הקבצים הללו הופיעו תוך שבוע בערך ואני לא יודע מאיפה , אני מוחק אותם ומגיעים עוד ! איך אני מונע מהקבצים להגיע ?!

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  17. אם אני מוריד אימולטור של PS2 או PS1 ואז שם משחק PS זה יעבוד לי? ואם בכלל אפשר לעשות דבר כזה איך שהוא? ??? ??? ???

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by Born2Kill,

    שלום וברכה, אתמול שברתי את הראש על מנת שהמדפסת תפעל לי. זה התחיל מזה שמשום מה המדפסת לא הדפיסה לי (כנראה קשור ל-Wireless). אז התחלתי להסיר דברים דרך לוח הבקרה, למרות שהסרתי הכל, נשארו קבצים, אז הסרתי גם את אותם קבצים. התקנתי מחדש... משום מה בתהליך ההתקנה הוא מזהה שמותקן לי כבר הדרייבר עצמו של המדפסת אך האופציות לא מופיעות לי ב-HP Solution Center. אשמח לייעוץ בנוגע לפתירת הבעיה. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by LinkTree,

    שלום שלום אני רוצה לשמור בדיסק קבצים שהורדתי מהאנטרנט - באזרת ה offline use הצלחתי לבצע synchronize ולשמור את המידע מקומים במחשב ועכשיו כשאני לא מחובר אני יכול לגלוש ולראות את הדפים (HTML) הבעיה היא שאני לא מוצא את הקבצים בשביל להעתיק ל CD האים יש אפשרות כזו ?? או אולי יש תוכנה אחרת שמורידה דפים מאתר שיהיה לי קל יותר איתה ?? תודה לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by NOSTREDAMUS,

    תוכנת הצ'יטוט החדשה מיועדת בעיקר לגולשים מתחילים היא מכילה את רוב התכנים החשובים של ICQ PRO אך היא קלה יותר ונוחה יותר לשמוש ותפעול. התוכנה החדשה מאפשרת חיפוש והוספת גולשים, קביעת רמת אבטחה, קבלה ושליחה של קבצים, חיפוש בגוגל וכו'. חשוב לציין כי התוכנה לא מונעת שימוש בICQ PRO ואף מתאפשר מעבר בין הגרסאות בלחיצת כפתור. למידע נוסף והורדה

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. שלום קוראים לי יהונתן ואני מנסה לפתור ולהבין את הבעיה הזאת כבר כמה שבועות ואני לא מצליח להבין מה הבעיה ואיך אני פותר אותה. תודה לכל העוזרים טו העוזרות Error:Execution failed for task ':app:processDebugResources'. > com.android.ide.common.process.ProcessException: org.gradle.process.internal.ExecException: Process 'command 'C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Android\Sdk\build- tools\23.0.2\aapt.exe'' finished with non-zero exit value 1

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. שלום. לעתים צריך להוסיף מידע על מסמכי PDF - בשפה העברית. האם מישהו מכיר דרך כלשהי (ועדיף חינמית (: תודה!

  23. Started by mikko,

    http://releases.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/1.5.0.5/win32/en-US/ ?

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by X-_PLOSIVE,

    שלום ניסיתי אתמול להיכנס לצאט של נענע בקיצור הוא לא נכנס כי הוא צריך להתקין מן משהו כזה, אחרי שהוא בא להתקין אותו הוא רושם כזה דבר: We're sorry. Automatic installation of Microsoft Virtual Machine is no longer provided for Microsoft Windows XP מישהו יודע את הפיתרון? תודיעו לי תודה אלירן

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by computers-man,

    שלום, יש לי קובץ CSV שיצרתי בעזרת התוכנה של נוקיה כשאני פותח את הקובץ בעזרת תוכנת הEXCEL הכתב בפנים הוא לא ברור (ג'יבריש) איך אני יכול לפתוח את הקובץ ולראות את הכל בעברית ברורה? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים