עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by yanushka,

    האם ישנה אפשרות לקבל הודעות ב-Outlook כשהתמונות יוצגו בגוף ההודעה, כמו ב-Outlook Express, ולא שאני אצטרך לפתוח כל תמונה בנפרד? תודה לעוזרים :biggthumpup:

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  2. Started by MiGHTyDuCK,

    היי אני כמעט ולא מריץ תוכנות ברקע או בהתחלת המחשב אבל הקובץ EXPLORER.EXE מגיע ל 150 K ב PERFORMANCE ב TASK MAKAGER למה זה קורה ? הוא גומר לי את המחשב

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by jacobgan,

    שלום, משתמש בדפדפן CHROME בגרסתו האחרונה. מאז העדכון האחרון שלו נהיה לי דבר מוזר. כל האתרים רצים ועובדים כמו שצריך ואין בעיות חוץ מ-2 אתרים ספציפיים והם: YOUTUBE ו-FACEBOOK שאני נכנס ל-2 האתרים האלו, הכל נהיה איטי והולך לאט ונתקע. מנסה לגלול את הדף למטה ולמעלה ובקושי זז. ממש לאט ותקוע. שוב, זה קורה רק ב-2 האתרים הנ"ל. מה זה יכול להיות? מדוע זה קורה רק ב -2 האתרים הללו? זה התחיל לקרות מאז העדכון האחרון של CHROME מערכת הפעלה: וינדוס 10, 64 ביט

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  4. בוקר טוב ושבת שלום בכל נגני הוידאו אצלי במחשב בעט ניגון סרט מופיע פס אדום שמחלק את המסך לשתיים למה זה קרה ומה צריך לעשות כדי שהתופעה תעלם אגב התופעה קורת גם בעת ניגון סרטונים ביוטיוב תודה לעונים

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  5. יש לי בעיה, אני צריכה רקע ענק, 7680 * 768 בגווני ורוד. אחד מהמנהלים הציע לי לכתוב כאן הודעה בתקווה שתבינו ללבי ותעזרו לי בעיצוב של רקע כזה. ענבר

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by pro,

    האם יש תוכנה שאפשר לראות דיסרים של DVD בלי DVD-ROM

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by yaloner,

    שלום לכולם, אני מעוניין להשתמש בשרת RTMP כדי לצרף לאתר שלי סרטי Streaming FLV. השירותים היחידים שמצאתי הם ממש יקרים. מישהו מכיר שירותים או פתרונות יצירתיים כלשהם שמאפשרים streaming FLV בלי לעשות חור גדול בכיס ?

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. היי חברה, קניתי את המחשב בחו"ל, התקנתי עליו עברית, הכל טוב ויפה. עכשיו כשאני כותב משהו בעברית ב notepad ולוחץ על שמור (בניסיון לשמור ב ANSI) הוא מעלה לי הודעה: This file contains characters in Unicode format which will be lost if you save this file as an ANSI encoded text file. To keep the Unicode information, click Cancel below and then select one of the Unicode options from the Encoding drop down list. Continue? אם אני שומר בכל מקרה אז העברית הופך לג'יבריש. עכשיו ניסיתי לשמור כקובץ ANSI על המחשב השני שלי והוא מאפשר לי. איך אני יכול לתקן את הבעיה הזאת? (אני חייב את הקבצים כ ANSI)... תודה רבה!!!

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by yoniby,

    ככה, יש לי איזו תוכנה לעיוות קול ורציתי לעצבן חבר, זכרתי שפעם לפני כמה שנים (לפני האי די אס אל...) חבר שלי היה מתקשר מהמחשב.... יש לי מיקרופון... רציתי לדעת אם זה אפשרי אם אי די אס אל, ואם כן אם איזו תוכנה... תודה!!!

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. אהלן. לפני כשעתיים בעוד שאני מסדר את מספר המועדפים הגדול שלי בפיירפוקס באמצעות Organize Bookmarks. לפתע היתה הפסקת חשמל בכל הבניין שלי. כשאני מפעיל מחדש את המחשב , ולאחר מכן את הפיירפוקס... חשכו עיניי , כל המועדפים , גם בתיקיית המועדפים וגם בטאב , נעלמו !!! להלן : http://img238.imageshack.us/img238/3707/3575375hq3.jpg היו לי שם דברים ממש חשובים , שללא המועדפים יאבדו. דברים שאינני יכול לשחזר באמצעות גוגל או הזיכרון שלי. מה עושים?! תודה לעוזרים!!

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. כאשר אני שומע מוזיקה במחשב (לא חייב מוזיקה אפילו סרט) יש רעש מתכתי כזה כמו של מחט על הפטיפון , הדבר קורה רק כאשר המחשב כביכול "מתאמץ" - למשל בעת פתיחת דף חדש בדפדפן , חיפוש וניווט בספריית השירים באייטיונס. אני חייב לציין שאין קשר לתוכנה ספציפית - בכל התוכנות שיכולות להשמיע סאונד יש את הבעיה הזו, כלומר אפילו שאני רואה סרט אני שומע את הרעש הזה אם אני מחפש משהו במחשב.. ניסיתי להחליף דרייברים , לשמוע עם אוזניות , להסיר את הדרייבר של REALTEK ולנסות את המובנה של ווינדוס אבל שום דבר לא עוזר.. אשמח לפתרון לבעיה מכיוון שאני דיי אובד עצות בעניין הזה, וזה ממש מציק לשמוע ככה מוזיקה עם הרעש הזה. תודה רבה. :-\

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. היי הורדתי סרט מהאימיול ואחרי שהסט הושלם ניכנסתי לתיקייה כדי להתחיל לצפות בו.... אבל אין סרט :kopfpatsch: בדקתי אם אני משתף את הסרט הזה וגם לו... אבל מקודם אנשים הורידו ממני אותו.... איפה הוא יכול להיות?? (עשיתי כבר חיפוש)

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by המפרט,

    קובצי הווידאו שהמצלמה שלי מוציאה (CANON A610) מעט גדולים מידיי לדעתי. לדוגמא קובץ של כדקה וארבעים שניות, 640X480, 15 FPS תופס כ75 מגהבייט האם יש דרך כלשהיא לכווץ אותו במינימום איבוד איכות? בברכה, אריאל

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by gkman,

    לא. אני לא גלשתי לפורנו. הקלדתי כתובת שגויה בטעות- ועכשיו כל פעם שאני מתחיל להקליד את הכתובת (הנכונה) עולה לי בהצעות הכתובת השגויה- ואני משתמש הרבה בהשלמה האוטומטית של כרום אבל זה תמיד משלים לי לכתובת השגויה- וזה למרות שמחקתי מההיסטוריה! אני חושב שיכול להיות שלא מחקתי כמו שצריך כי זה קרה כבר פעם ובסוף מחקתי את כל ההיסטוריה וזה נעלם(אני לא רוצה שוב כי אז זה להכניס סיסמאות וכו' שוב). אז אני ישחזר לכם איך מחקתי: נכנסתי לטאב של ההיסטוריה- בתיבת החיפוש הקלדתי את הכתובת של האתר השגוי (בלי הWWW או הסיומת) ומחקתי מה שנמצא. ניסיתי גם למחוק מההצעות של גוגל בריחוף עם העכבר מעל ההצעה ולחיצת DEL אבל זה כל הזמן חוזר לי. תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by Mighty,

    נדבקת לי וירוס על קובץ מערכת C:\WINDOWS\winlogon.exe שם הוירוס: W32.Netsky.D@mm והאנטי וירוס שלי לא מצליחו לתקן אותו, ואני לא רוצה למחוק את הקובץ הזה.. בשביל לא להרוס משהו במערכת ההפעלה מערכת הפעלה: WinXP Home Edition אשמח לעזרה. אלדר [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  16. Started by asaf172,

    היי כמו בכותרת, אני לא מצליח לראות בפורומים תמונות מהאתר imageshack במקום התמונה אני רואה תמונה של צפרדע והודעה: domain unregistered to view אשמח לעזרה תודה אסף

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by lharpaz,

    שלום, אני מחפש תוכנה שהיא מילון אנגלי-עברי (ואם יש גם עברי-אנגלי זה טוב). כמובן שרצוי תוכנה שהיא חינם. אם אין ברירה, אני מוכן לשלם קצת אם התוכנה טובה. אשמח לשמוע מה דעתכם על Babylon - האם התוכנה טובה? האם יש במילון גם מונחים של מילונים מקצועיים-ספציפיים (למשל בתחום ביולוגיה, כימיה, מדעי המחשב וכו')? האם אני אקבל רק את המקבילה של המילה בעברית, או שיש גם מידע לגבי המושג (יעני איזו שורה שתסביר מה בדיוק הכוונה ולא רק התרגום בעברית)? האם היא שווה את הכסף? מה בדיוק צריך לקנות? (יש משהו שעולה 235 ש"ח, ויש משהו שכולל oxford באיזה 200 ש"ח יותר או משהו כזה - מה מהם צריך?) תודה מראש לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. שלום קניתי לאחרונה את האוזניות: http://www.newegg.ca/Product/Product.aspx?Item=N82E16875980045CVF ב-ksp. אוזניות מעולות עם הטלפון הבעיה היא כשניגשתי להשתמש בהם במחשב. הדרייבר הותקן אוטומטית ע"י WIN7, אך האיכות הייתה זוועתית הסתכלתי בכל מקום למצוא מה הבעיה וראיתי שהאיכות היחידה שקיימת לאוזניות במחשב היא 8000hz 16bit. (telephone quality. ולא ניתן לשנות את זה. יצרתי קשר עם החברה והם אמרו שלא קיים דרייבר אחר מה לעשות??? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by Guymz,

    אהלן חברה, אני צריך להתקין אייטיונס ויש לי בעיה מוזרה. חיפשתי באינטרנט פיתרון אך ללא הצלחה! באמצע ההתקנה זה כותב לי : could not open key: hkey_local_machine32\software\apple inc.\apple application support. verify that you have sufficient access to that key, or contact your support personnal.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by ryu,

    מה הכי כדאי?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by IlanF,

    בוורד ופיירפוקס יש מן מילון כזה שבודק איות. אבל אצלי זה רק באנגלית... יש דרך להוסיף אפשרות כזאת בעברית? OFFICE 2007 ENTERPRISE FIREFOX... מה שרשום בצד <<<=====

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by vinipyx,

    כל הזמן קופץ לי אותה הודעה השאלה איך אני יכול לבטך את זה [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. זאת תוכנה שרואים תמונות מלויין האיכות הרבה יותר טובה מה-world wind (מי שמכיר) אפשר לראות שם בתים מכוניות ומלא דברים כאלה ...בטח עוד איזה 10 שנים יהיה אפשר לקרוא ספר מהלווין או משהו כזה אפשר להוריד אותה מפה http://earth.google.com/

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by shai82,

    נמחק. אצלי עובד, תהנו

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. היי חבר'ס יש לי מחשב אכסון שאליו אני מוריד את כל הקבצים באופן תמידי דרך הרשת, הם בכלל לא נשמרים במחשב הראשי. אני מעוניין בתוכנה שתרוץ עצמאית במחשב האכסון פעם ביום ותבצע מספר פעולות: תבצע בדיקת PAR לכל הקבצים. תבצע extract לכל קבצי ה-RAR שקיימים בספריה מסויימת לספריה אחרת, אולי גם שתמחוק את הקבצים לאחר מכן. *הקבצים יתחלפו מדי יום כמובן.. אני רוצה שזה ירוץ אוטומטית כי אחרת אני צריך או להשתלט על המחשב מרחוק דרך הרשת (שזה לא ממש נוח), או לבצע את זה במחשב הראשי דרך הרשת ואז הפעולות מתבצעות באיטיות מעצבנת. מה אני צריך לחפש בכלל כדי למצוא תוכנה כזו? תוכנות Macro? או אולי מישהו כבר מכיר משהו ייעודי בסגנון? אשמח לכל עזרה או המלצות בנושא!

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים