עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by shimon23,

    שלום רשמתם לי כאן שהתוכנה הזאת עושה עבודה יותר טובה מ scandisk, חיפשתי אותו באתר של symantec ואין אליה זכר? היא באה כחלק מערכת תוכנות? יש אפשרות להשתמש בה בתור shareware,freeware ?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by Zadu,

    יש לי Laptop עם Windows 7 home editon 64bit אני רוצה SQL 2008 R2 EXPRESS with managment studio. הורדתי את זה והתקנתי וזה פשוט לא עובד טוב זה לא נותן להתחבר דרך הmanagment studio. יכול להיות שיש בעיות לSQL עם laptops?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. סרקתי עם התוכנה החינמית malwarebytes anti-malware (האם התוכנה הזו טובה?). וזה מצא לי כל מיני מזיקים, כאשר האנטי וירוס בכלל לא מזהה אותם. וגם עם spybot לא נמצא כלום. האם זה מזיק? ומזה בעצם? ניתן לנקות את הקבצים עם התוכנה ללא הסרה מלאה שלהם? תודה.[br]פורסם בתאריך: 24.12.2010 בשעה 08:01:47 בבקשה עזרה....

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. איזה מקודד בדיוק אני צריך? כי יש לי סרט SVCD ומשום מה הוא לא עובד לי איזה מקודד בדיוק אני צריך להתקין? מאיפה אפשר להוריד אותו? תודה מראש לעוזרים

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. שלום לכולם, שיחקתי קצת עם המצלמה והפוטושופ והגעתי לתוצאה הבאה: הקובץ מצורף (מסתבר שImageShack לא ממש עובד כרגע) אשמח לשמוע את דעתכם. [attachment deleted by admin]

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by Ewingum,

    אני יוצר תוכנה בC# שמשתמשת בDATABASE של אקסס. אני רוצה שההמאגר נתונים הזה יהיה מוגן בסיסמא. אחרי שאני קובע את הסיסמא באקסס, אני יוצר אובייקטOleDbConnection, אבל כשאני מנסה להגדיר לו סיסמא למאגר נתונים הוא לא מצליח להתחבר אליו ונותן הודעת שגיאה: אולי אני לא עושה את זה נכון באקסס (דרך אקסס הוא מבקש ממני סיסמא והססמא עובדת)? בכל מקרה, אז איך אני עושה תוכנה שמשתמשת במאגר נתונים לוקאלי מוגן ע"י סיסמא של אקסס? יש לי ניסיון (לא רב, אבל זה עדיין ניסיון ) בADO.NET וכבר עשיתי כמה תוכנות עם זה... אבל לא עם דטאבייסים מוגנים בסיסמא. עריכה: מיותר לציין שאני לא עובד עם המאגר נתונים בו זמנית בזמן שאני מנסה להתחבר

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. ניסיתי פשוט לעשות פרינט סקרין ולהעתיק לצייר , אך ברגע שאני מחכה את המדיה פלייר התמונה נעלמת ואני מקבל מסך שחור במקומה. אז השאלה היא איך אני שומר איזה שהיא תמונה מתוך קטע וידאו ? תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by maoritsius,

    שלום לכולם, השנה בפעם ה-17 מתקיימת תחרות קודגורו במחשבים, המיועדת לתלמידים (עד י"ב כולל). התחרות מורכבת משני שלבים, כאשר השלב הראשון הוא אינטרנטי, והשלב השני, אליו יוזמנו המתמודדים הטובים ביותר מהשלב הראשון, יתקיים במרכז הבינתחומי הרצליה. שאלון שלב א' עלה, וניתן למצוא אותו באתר התחרות: codeguru.co.il. אנו מזמינים את כולכם (התלמידים שבכם) להשתתף, לשאלות/הערות: roey@codeguru.co.il חג שמח

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  9. שלום רב מערכת הפעלה חלונות 7, אקספלורר 9. כיצד אני מוסיף שתהיה לי שורת חיפוש קבועה בסרגל הכלים ליד שורת הכתובת? (את הספק של מנוע החיפוש אני יודע לבחור) תודה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  10. מאז שעברתי לאנטי וירוס של מיקרוסופט, MSE מ-Avast, גיליתי כי משך זמן הסריקה המלאה של MSE ארוך באופן משמעותי מזו של Avast (גם כאשר אני לא מגביל את השימוש ב-CPU בזמן הסריקה). עברתי מ-Avast ל-MSE בגלל ש-MSE קל יותר, ולא דוחף לך זבל במהלך ההתקנה או השדרוג בהשוואה ל-Avast, ושאר האנטי וירוסים החינמיים. מה הסיבה לכך?

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by RoMEo,

    אהלן, נתקלתי בבעיה בדפדפן של כרום. מה שקורה, זה שהוא לא מראה לי את כל הפריטים בדף. לדוגמה, האתר של המכללה שלי, שבו יש דף עם תיקיות - בדפדפן לא רואים את התיקיות. הבאתי תמונה להמחשה: אפשר לראות בריבוע הקטן שנפתח שהתיקיות לא מופיעות...

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. אני משתמש בסימולטור של אסמבלר EasyCpu בשביל לבנות את הפרויקט לבגרות של באסמבלר, אבל יש לי בעיה כשאני מנסה להפעיל אותו. כשאני מנסה להפעיל את התוכנה, קופצת לי השגיאה הזאת "Cannot Find VBRUN300.DLL" ואח"כ קופצת לי השגיאה הזאת - תודה! עריכה - כבר ניסיתי להוריד Vbruntime, אבל יתכן שהרגרסה שהייתה לי לא מתאימה [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by jj516,

    אם יש כאלה אשמח לדעת.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by claptrap,

    אז אני מתכננת לקנות לוח גרפי ועד כה WACOM נראה הכי מבטיח, העניין הוא שלפי מה שהבנתי קשה למצוא אותו.. יש לי סיבוכים לגביי קנייה אונליין משום שמעולם לא הזמנתי דבר דרך האינטרנט אבל שמעתי שבארץ יש חנויות שעדיין מוכרות את הלוחות של WACOM.. אז רציתי לשאול אם למישהו יש מושג איפה אפשר לקנות? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. שלום לכולם ובוקר טוב. כבר כמה זמן, כאשר עולה הווינדוס קופצת ההודעה Found New Hardware. החומרה היא "SCSI/RAID Host Controller". השאלה שלי היא איזו חומרה זה יכול להיות, ולמה זה ממשיך להופיע? חיפשתי בכל מקום אפשרי דרייברים בשביל זה, התקנתי מהדיסק של הלוח אם, הכל מעודכן וההודעה ממשיכה להופיע. תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. שלום לכולם... היום הורדתי את התוכנה ... אבל אין לי מושג בכלום שם ... כאילו מאיפו מתחילים ? מה עושים ? עברתי על כמה מדריכים שהוצאו באתר אבל הם ניראים לא קלים במיוחד... שלא נדבר על המדריכים כן ---> http://www.3dtotal.com/ או שאולי קבצתי למים עמוקים מידיי ולא מתחילים עם מאיה ?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by giri71,

    Hello Anyone knows how i can check my Gmail ,walla mail accounts via Microsoft Outlook Thank you

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  18. Started by icebreak,

    אתמול יצא גרסאת תיקון קלה ל FIREFOX 1.0 שמכילה בעיקרה כמה תיקוני אבטחה ושמישות. לגבי השינויים המלאים ב 1.0.1: http://www.squarefree.com/burningedge/releases/1.0.1.html לידיעה ולהורדה: http://www.mozillazine.org/articles/article6129.html נ.ב. מומלץ לעדכן בגלל נושאי האבטחה.

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. היי לכולם חייב את עזרתכם, הבנתי בכדי לצרוב קבצי BIN חייב להיות בנוסף קובץ קטן עם סיומת CUE עד כאן הכל בסדר, פתחתי את תוכנת NERO בחרתי באופציית DISC IMAGE, בחרתי בקובץ ה-CUE באותה תיקייה נמצא גם קובץ ה-BIN, עד כאן הכל בסדר, בחרתי באופציית צריבה, הסידי נצרב כמו שצריך להיות, אחר לאחר סיום הצריבה והודעת NERO שהצריבה הסתיימה בהצלחה, הסידי נמצא ריק מתוכן וללא אפשרות צריבה חדשה. ברצוני לצייין שאת הפעולות הבאות עשיתי בשני מחשבים שונים, אך ללא תוצאות חיוביות. אני משתמש ב-NERO 6.3 למישהו יש אולי פתרון לעניין ? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by nim901,

    מישהו מכיר תוכנה של טיונר דיגיטאלי (עדיף רק טיונר ולא תוכה עם עוד כמה דברים כמו גיטרה פרו) אמין? כי כבר נמאס לי מהטיונר של גיטר פרו הוא כל הזמן מחליף צד וזה סתם לוקח מלא משאבים מהמחשב. עדיף תוכנה חינמאית או דמו שאני אוכל לבחון , תודה

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by xjj,

    שלום, היו לי שתי כתובות אימייל של msn(ששומש גם למסנג'ר) ולאחרונה ניסיתי להיכנס אליהם שוב וזה כותב לי שאין את הכתובות האלה, האם יש אפשרות לשחזר אותם או להעביר את הכתובות הישנות?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  22. שלום, אמא שלי רוצה לקנות לאחי הקטן ליומולדת שלו לוח כתיבה אלקטרוני (לציור, הוא אוהב לצייר). התחלתי לחפש קצת על העניין ונתקלתי בדילמה - מצד אחד יש את הטאבלטים הזולים בסביבות ה 300 שקל שאני לא יודע אם הם יעשו את העבודה - הם נוחים? עד כמה הם מדויקים? מצד שני יש את הטאבלטים היקרים יותר שמגיעים אף ל- 1000+, שבמחיר הזה אני כבר הייתי שוקל לעלות במדרגת מחיר ולקנות טאבלט אנדרואידי לבית - אך האם יש בכלל אפליקציות לשימושים כאלה? יש לטאבלטים כאלה (galaxy tab 10.1 לצורך העניין) רמת דיוק מספקת לזה? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by d3vil,

    מישהו יודע/מכיר/יש לו WIPE שעובד בדוס ויודע כמה בערך זמן יקח לעשות WIPE לכונן 60 גיגה? דחוף מאוד!!!!!!!1

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. הי, מנסה להמיר DVD או את הקבצים שלו שהעתקתי לדיסק קשיח לקובץ XVID ודבר אחד שלא מצליח לעשות זה למקם את הכיתובית העברית כך שלא תיפול על השוליים השחורים למטה. ניסיתי מגוון תוכניות שלא אפשרו לי למקם את הכיתובית על הסרט עצמו כך שבפורמט 16:9 שתי שורות הכיתובית ייראו ואחת לא תברח מתחת למסך. בתוכנת WINX DVD RIPPER למשל יש אפשרות לשים כיתובית top או bottom או center אבל זה לא משפיע כלל על המיקום הסופי אחרי ההמרה. ניסיתי גם ליצור SUB ו-IDX, להמיר ידנית ל-SRT ואז למזג עם ה-XVID ללא כיתובית ומשום מה לא קיבלתי קבצים תקינים לצורך זה, אולי בגלל העברית? ניסיתי למשל את DVDSUBEDIT אבל ה-OCR שם לא מזהה עברית יש מישהו שיודע ספציפית איך למקם כיתובית או לקרוע כיתובית SRT עברית מדיוידי?…

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by StorM FighteR,

    אני צריך שתתנו לי אי פיי וסיסמא של ערוצי של פאבליק בונטרילו אני לא מוצא שום שרת פאבליק

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים