עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ras81,

    שלום יש לי ZA אבל אני לא מצליח להגדיר אותו שיעבוד טוב עם LEMULE וביטקומט, מישהו יכול לעזור לי בבקשה? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. שלום, כבר שנים תהיתי מה שמו של התוסף שזכרתי לטובה ומאז שעשו עדכונים לא יכלתי להשתמש בו. התוסף מאפשר צפיה ביוטיוב מחלון קטן בדפדפן כשהוא מופיע על גביי הדף שאתה גולש בו עם אפשרות של להזיז אותו מצד לצד כפי רצונך וכו'. אתה יכול לתרגם איתו בבילון וגם לקרוא בויקיפדיה וכו'. אני לא זוכר רק אם הוא היה קשור איכשהו ל-greasemonkey. מישהו זוכר \ יודע על מה אני מדבר? תודה רבה לעוזרים, זה תוסף חובה.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by GaTor120,

    איך אני עושה שיהיה תיקון שגיאות בעברית ב WORD כשהאופיס מותקן באנגלית? תודה רבה למי שיעזור

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by yigael_o,

    היי לכולם, אני מפתח מנוסה ב C# ואני רוצה לעשות פרויקט כלשהו. אשמח אם תוכלו לזרוק רעיונות. האמת שהסתכלתי כבר ב CODEPLEX ושום דבר שם לא צד את עיני. יש תחום אחד שלא מעניין אותי, משחקים. כל דבר אחר הוא חוקי. אין לי בעיה ללמוד גם משהו חדש אם צריך. ככה זה כשמתחשק למלא את הזמן הפנוי. תירו רעיונות חופשי.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by hichcock,

    התקנתי לא מזמן את התוכנה לא מכיר אותה כלכך עדיין רציתי לשאול אם יש אופציה לעשות דוקים כפולים (כאילו יותר מדוק אחד בו זמנית) שנגיד יהיה אחד למעלה אחד למטה, וכ"ו. קיימת האופצייה הזו בתוכנה? טיינקס.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by iz,

    התקנתי בעבר MATLAB על המחשב הנייד התוכנה עבדה חלקית, היו כמה כפתורים שהובילו לשגיאה לקחתי את אותה התקנה והתקנתי על הנייח - שם התוכנה עובדת כמו שצריך. רציתי להתקין אותה מחדש בנייד, ועכשיו שאני מפעיל את ההתקנה אני רואה לשנייה אחת את התמונה של הלוגו ואז זה נעלם רציתי למחוק קודם מה-Control Panel\Programs\Programs and Features אבל התוכנה לא הופיעה שם , אז מחקתי ידנית את התיקיה לאחר מכן ניסיתי שוב להתקין , ושוב התמונה עולה לשנייה וההתקנה נעלמת

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by LTE,

    שלום, בניתי מערכת בתוכנת Access 2010 וברצוני להמיר/להפוך את קובץ המערכת לקובץ הפעלה בלבד, כך שהמשתמשים במערכת לא יוכלו לראות את מסד הנתונים (טבלאות, טפסים וכו') או לשנות את עיצוב הטבלאות והטפסים, אלא רק לראות את המסך הראשי וממנו להגיע למסכים הרצויים. כלומר, קובץ הפעלה בלבד. ניסיתי לגשת לאפשרות "שמור ופרסם" בתוכנה, אך לא נתקלתי באפשרות לעשות זאת. הכי קרוב שהגעתי היה לשמור את הקובץ בתצורת ACCDE (הידור לקובץ הפעלה בלבד) אך המשתמש עדיין יכול לראות ולשנות את מסד הנתונים עצמו. (לראות טבלאות, שיאלתות ורשימת כל הטפסים, כלומר - את חלונית הניווט). אודה מקרב לב לעזרה ולפתרון בעיה זו.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  8. Started by ThE_BesT,

    התקנתי לראשונה היום את הווינדוס אקס.פי על מחשבי היקר ואשמח אם תייעצו על שינויים מוסתרים בווינדוס הזה, או תוכנות הקשורות אליו או דברים פשוטים שניתן לעשות אך אף פעם לא ניתקלנו בהם... בתודה גבי

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by rjjb7,

    הרכיבים הקיימים: 1. מחשב מיני-נייד של ASUS (אינטל אטום) עם חיבור לאינטרנט. 2. טלויזיה LCD 32' ללא חיבור לכבלים מכל סוג כלשהו (YES, HOT וכד') רק עם ממיר דיגיטלי לצפייה ב-5 ערוצים (11,22, 10, 33 והכנסת). 3. חיבור RGB בין הלפטופ לבין הטלויזיה. המטרה: תוכנה שתאפשר לי לדעת בזמן אמת מה קורה בערוצים הנ"ל בזמן שאני עובד על המחשב כאשר צג המחשב הוא הטלויזיה. האם Windows Media Center מאפשרת לעשות זאת ללא חיבור לכבלים?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by vered,

    תקשורת בין סגמנטים, בעזרת אוטנטיקציה, של תוקן (מכשיר אלקטרוני שמחליף סיסמא מספרית כל 40 שניות), שאמור לתקשר עם רדיוס RADIUS, האוטנטיקציה מתבצעת דרך חומת אש של צ'ק פוינט 4.11, התשובה (למעשה) של הלוג של הרדיוס, היא שהוא קיבל סיסמא לא מספרית (כנראה נכנס שם המשתמש גם לאוטנטיקציה), איך לפתור את זה?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  11. שלום אני הוספתי גריד(grid) - רשת. איך מבטלים ריבועים קטנים? כשאני מצייר הקו נצמד לריבועים קטנים. ונוסף אחרי שמסירים ריבועים קטנים. נישאר ריבועים גדולים. איך עושים שינויי גודל ריבועים גדולים לקטנים? מיכאל [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by godisme171,

    קניתי need for speed porsche כשאני מתחיל לשחק אז אני רואה כתום לא את המכונית ולא את המסלול מה צריך לשעות אגב זה קרה לי במשחקים אחרים :AR15: :AR15:

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by Artista,

    היי מה נשמע? עיצוב חדש, דיי חיפפתי ברוב העיצוב. http://artista67.deviantart.com/art/temper-136128047 למי שלא הבין עיצוב לחנות התקנה ומכירת מזגנים.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by tibia,

    קניתי היום צורב ואמרו לי שבשביל לצרוב אני צריך תוכנה .. אז בבקשה תעלו לי את התוכנה על לינק ותסיברו לי איך אני מתקין ואיך צורב.. תודה רבה

    • 25 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by Ashand,

    שלום מחפש תוכנת הורדות, מנהל הורדות, לרפיד שר (RAPIDSHARE ) שתתן לי אפשרות להוסיף לינקים כמה שאני רוצה בלי הגבלה ושתיהיה עם אפשרות להכנסת סיסמא של רפיד כדי להבטיח הורדה תקינה בלי בעיות ושתהיה גם מהירה

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by Baba_Haze,

    שלום יש לי DVD Pioneer DV470 קורא DIVX חדש ובחנות אמרו שאפשר לשים בו תרגום. אז אפשר תרגום בעברית? ומשהו יודע איך שמים תרגום בכלל?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by ag43,

    אני מחפש תוכנה שתאפשר לשרטט את הבית שלי ותאפשר לי "לשחק" עם תוכנו (הזזת קירות, תוספות וכו'). אין צורך בתצוגה של ריהוט וכדו'. עדיף OFFLINE ופשוטה לשימוש ככל האפשר.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by elyaz,

    כיצד אני יכול להגדיר אילו "כותרות אחרונות" (Latest Headlines) יופיעו לי בסרגל הכלים? כרגע מה שמופיע זה מה BBC, אני רוצה להגדיר שזה יהיה מאתר ישראלי כלשהו. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  19. Started by shilok,

    אני מוריד טורנטים דרך התוכנה uTorrent. פתחתי פורט בראוטר וה-uTorrent הראה לי V. שזה אומר שהפורט בסדר והכל מכוון. הבעיה היא שההורדה איטית להחריד. העלאה לפעמים בסדר, יש לי 4 מגה מהירות, אמור להעלות לי על 50 ק"ב / שניה ולהוריד 520 ק"ב / שניה יש לי משתמש בטורנטליץ', ככה שאני אמור להוריד לפחות על חצי מרוחב הפס, אני מוריד על 30 ק"ב עד 50 ק"ב. תודה מראש לעוזרים.

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by Talool,

    שלום לכל חברי הפורום וחג שמח בכל פעם שאני לוחץ דאבל קליק על אחד מהדיסקים הקשיחים "במחשב שלי" הוא לא נותן לי להיכנס ורושם לי שגיאה יש תמונה למטהה תודה רבה לכל העוזרים

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. שלום לכולם, אני מתכוון לטוס בקרוב לתקופה ארוכה במזרח וגם לצלם שם. מדי פעם אני מתכוון לפרוק את התמונות מהמצלמה באופן הבא: גישה למחשב ציבורי, הכנסת כרטיס הזיכרון למחשב באמצעות קורא כרטיסים, העתקת הקבצים לכונן קשיח נייד (320GB) שם ישמרו כל התמונות עד שאני אחזור לארץ למחשב הישן והטוב. הבעייה היא ששמעתי שבמחשבים כאלה נפוצים מאוד וירוסים אשר עלולים בעת חיבור הכרטיס או ה-HD למחוק לי בבת אחת זיכרונות יקרים של כמה חודשים, ובשבילי זה אומר שאני אצטרך לעשות את כל הארצות והמסלולים מחדש : האם ישנה דרך כלשהי להתמודד עם התופעה (חוץ מלקנות מחשב נייד)? פעולות מנע מסויימות, תוכנות קטנות שניתן להוריד או כל דבר אחר? תודה! *אני מקווה שזה הפורום המתאים, אם לא אז תעבירו לאיפה שזה רלוונטי…

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by Shoko,

    שלום אני מחפש לעשות משהו על מנת שכשאני ממזער את היוטורנט אז הסמל שלו בפינה יהיה שקוף ולא הסמל הירוק שיהיה פשוט בלתי נראה. איך עושים את זה ? (ולמי ששואל מה הסיבה זה כי אחותי כל הזמן סוגרת לי תתוכנה ואין לי כוח לריב איתה*).

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. טוב. העניין הוא כזה: יש לי שני דיסקים SATA של סיאגייט 150X2 ברייד 0 (סטריפ).=300 ג'יגה בייט,שזה בעצם כונן C:/ הוא עובד מצויין והמערכת טסה. יש לי דיסק WD אחד של 80 ג'יגה 8 מגה בייט CACHE שמחולק לשני חלקים ( הוא היה הדיסק העיקרי על המחשב הישן באופן הזה: - חלק אחד של 6 ג'יגה (בשביל מערכת ההפעלה) - חלק שני של 70 ג'יגה (בשביל שאר הקבצים) הוא עבד נפלא עם כונן C (שני כונני ה SATA ב RAID O ) והופיע כדיסק אחד G:/ ==================================== אין לימושג למה, אבל לפני זמן מה הוא שוב איכשהוו התחיל להיות מזוהה כשני חלקים, והופיע כונן F (זה בעצם כונן 6 ג'יגה) יחד עם כונן G שבעבר היה אחד. פשוט כונן F נפרד מכונן G ועכשיו שניהם מרכיבים את ההארד דיסק הישן שלי. כשאני נכנס לכ…

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by niv0us,

    יש לי הרבה סרטים במחשב בפורמט avi. אני מעונין לצרוב אותם על דיסקים ככה שאני אוכל לראות אותם בדי וי די. הדי וי די שלי לא תומך בקבצי avi. שמעתי שאנייכול להעביר אותם לvcd בשביל לראות, האם זסה נכון, אם איזה תוכנה. שנית הייתי רוצה שלסרטים האלו הייה תרגום בעברית, כיצד ניתן להביק להם תרגום שכאשר אני רואה את הסרט בדי וי די הייה לי תרגום. יש לי גם צורב די וי די עם זה עוזר לי בדרך כלשהי.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. שלום לכולם אני הורדתי את התוכנה subrip 1.17 והורדתי גם תרגום לסרט עם סיומת XXXXX.srt ואני לא יודע איך אני אמור להפעיל את התרגום עם הסרט ניסיתי כבר איזה 45 דקות.. וגם חבר שלי ניסה לעזור.. אבל לא הצלחנו להפעיל לסרט אני משתמש בתוכנה power dvd xp 4 מישהו יכול לעזור??

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים