תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
חברה שאני נכנס לכרום לקליפ ביטיוב משום מה שאני ממזער את הכרום הקליפ מופיע על שולחן עבודה ככה זה נראה: Uploaded with ImageShack.us
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי,יש לי נטבוק שהלך לו הCD-ROM כנראה מכל המכות שהמחשב קיבל שהלכתי איתו לבסיס. חיפשתי ברשת מדריכים אבל הכל קצת מסובך לי הנה דוגמא למשהו לא מובן.
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני לא יודע מאיפה ההודעה הזאת בדיוק צצה אבל היא הופיע בדיוק אחרי ששלחתי מייל. אני לא יודע אם זה קשור אבל האייפי 213.57 שמופיע בהודעה הוא בטוח קשור למתב אינטנרט שהיא הספקית שלי. מה זה לעזאזל האתר הזה שהוא מפנה אותי עליו? ומאיפה לעזאזל צצה ההודעה הזאת?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. יש לי טבלה גדולה שמאגדת טבלאות של תרומות. אני מנסה להציג את כל אלו שתרמו במהלך השנה האחרונה מעל 100 דולר. אז נאמר שאדון לוי תרם 10 שקלים בחודש, במהלך 12 החודשים, והרי שהוא תרם סך הכל 120 ש"ח. השאלה היא איך אני יוצר פונקציה שמראה לי רק את אלו? הטבלה מכילה: תאריך, שם פרטי, שם משפחה, תרומה על סך, כתובת, עיר, מדינה. אשמח מאוד לגלגל הצלה. תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז ככה, אני חבר בכמה קהילות וכשאני מוריד משהו שהם מפרסמים אני תמיד שומר את הכתובת בקובץ טקסט שאין לו שם, בקובץ זה אני מאחסן את כ-ל הטקסטים החשובים שאין לי איפה לרשום, במשך הזמן לאט לאט במשך הזמן מה שקרה זה שנוצר לי קובץ טקסט ענקי ומבולגן, מלא בכתובות שעדיין עובדות של דברים שאני העלתי, של חברים שהעלו, של כל מיני דברים שונים שלא ממויינים בכלל. אני מחפש תוכנה שפשוט יש בה כרטיסיות, אני נותן שם לכל כרטיסיה ורושם את הדברים הנחוצים, למשל כרטיסיה בשם "My Upl0adZ" ושם אני ארשום את מה שאני העלתי, וכו'... אם מישהו מכיר תוכנה כזו, או תוכנה אחרת לאירגון יעיל של טקסט, נא לרשום פה, זה באמת חשוב לי. תודה ויום טוב, קורנהוליו הקדוש
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להתקין על ה USB שלי ERD או HIREN לכל מיני שימושים. בין היתר, לשנות סיסמת Administrator. על מנת להתקין מ"ה על ה-USB, צריך להגדיר אותו כ Bootable בעזרת כל מיני תוכנות. ניסיתי כמעט את כל המדריכים הרלוונטים שמצאתי בגוגל, בחלקים חסרה אינפורמציה, חלקם לא עובדים וחלקם כמעט הרסו לי את המחשב. בבקשה תסבירו לי שלב-שלב מה עליי לעשות, או לחילופין לשלוח לי קישור למדריך מלא שלא חסר בו אף פרט (כולל ההורדה של ERD או HIREN וכל התוכנות הרלוונטיות). תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הי אני משתגע מהוורד הזה אני כותב באנגלית אחרי כמה דקות/שניות שוב יש עברית ושוב לשנות לאנגלית כך זה ממשיך למשהו יש הסבר לזה? עוד שאלה אם כבר אם אני ב CAPSLOCK ורוצה לעשות סימן כזה : יוצא לי סימן כזה: ף ?
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הורדתי את האייסי לייט החדש ( www.icq.com/beta ) וכל פעם שאני מנסה להתחבר הוא כותב לי Loading CL .. נתתי לזה לילה שלם לטעון וזה לא עזר. מה עושים כדי שזה יעבוד? תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלומות... קניתי מחשב (מפרט בצד) ואני לא יכול להפעיל 3DMARK... לא 2005 לא 2006 כשאני מנסה להריץ אחת מהם נפתח לי מסף של טעינת התוכנה ומסביב ניהיה מסך שחור... וזה רושם שיכול להיות שהמחשב יקטע ליותר מדקה... הבעיה שהוא ניתקע ולא קורה כלום גם אם אני אחכה שעה. זה השלב שבו הוא בודק מערכת... אם מישהו יוכל לעזור אז תודה... http://service.futuremark.com/home.action;jsessionid=835C5AAB63B8D0A1F674FE8365B952CB?resultId=651639&resultType=19 זה התוצאה שלי.... מפרט בצד.. האם זה תקין ? או שמשהו במחשב שלי דפוק? -.-
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום פורום תוכנות, רציתי לשאול אם התוכנה שיצאה לפני זמן מה היא חינמית לתוכנה קוראים Pulver Communicator והיא מספק התקשרות מהמחשב לטלפון הביתי של כל אחד בארץ ובחו"ל לינק לתוכנה: http://communicator.pulver.com/download/count.php?page=pulver.Communicator20041110-Beta2-0.94.2.exe לינק לאתר התוכנה: http://www.pulver.com/fwd/ תודה רבה ולהתראות.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי א) איך אני מוחק חשבון ווינדוס? עשיתי אותו חשבון מוגבל וניסיתי למחוק אותו דרך חשבון מנהל וזה אומר לי שיאן לי גישה ב) בתוכנה ששולטת על מהירות האינטרנט אפשר לעשות את האימיול מהיר יורת? אם לא איך עושים אותו מהיר יותר? (יש לי TLN גירסא פרוצה איטית אש) תודה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לחבר שלי יש פרויקט גדול שהוא ערך בMOVIE MAKER לאחר העריכה הוא רצה לשמור את כל הפרויקט אבל הMOVIE MAKER כתב שאין מספיק מקום בכדי לשמור -ברעיון יש המון מקום בשביל לשמור וכן יש המון RAM בשביל זה וקראתי בגוגל שאנשים כתבו על הבעיה הזאת ושאחד הפתרונות זה לחלק את הסרט לכמה חלקים קטנים ואז לשמור השאלה היא מה חוץ מMOVIE MAKER והיא תוכנה לעריכה של סרטים קורא סיומת של הפרויקט בMOVIE MAKER שהיא .wlmp תודה
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איך אני פותח פורטים בראוטר שלי בשביל שהתוכנה DC++ (למשל "סבבה DC") תעבוד לי ? תודה מראש. נ.ב יש לי ראוטר של edimax י ניסיתי לעקוב אחר המדריך של האתר שלהם ופעלתי אחרי כל הפעולות אבל צריך איזו תוכנה שתפעל שהם לא מביאים אותה בכלל .. אין לי מושג אם מישהו יכול לעזור לי תודה.. http://www.sababadc.6x.to/
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בכל פעם שאני פותח, עוצר וממשיך לנגן או סוגר וידאו ב-bsplayer (2.57) אני מקבל את הודעת השגיאה הזו: ניסיתי לחפש באינטרנט פתרונות אבל שום דבר לא התאים למערכת ההפעלה שלי (7) יש למישהו פתרון לבעיה הזאת?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ללוח MSI מדגם MS-6728 זה בגלל שהכרטיס קול לא עובד לי , כי יש סימן קריאה צהוב עליו
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מפעיל הרבה שיחות ווידאו במסנג'ר עם חברים, ולפעמים יש קטעים מצחיקים שחבל שלא יכול לשמור אותם! אז אם אתם מכירים תוכנה שיכולה להקליט שיחות ווידאו במסנג'ר, בבקשה תגידו מה השם שלה...
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפס תוחנה שבודקת את כרטיס מסך שלי-------- וגם את זכרון וגם בצועי המחשב
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
אהלן חברים, אני מחפש תחליף לנגן BSplayer, חשוב שהוא יתמוך בכתוביות בעברית בלי בעיות, כדי להקל עליכם אין צורך להציע גם את הנגנים האלו: VLC,GOM,ZOOM,MV2,MicroDVD תודה
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המצב הוא כזה: Windows XP Pro WinOnCD v3.7 צורב HP9300i Media: Blank CD`s -the chipest one`s אני צורב Mp3 לאודיו -> לפעמיים באופן אקראי אני שומע את השירים שצרבתי כאילו לא מסונכרנים, כאילו שומעים את השיר וברקע שומעים אותו עוד הפעם אבל בפיגור עצבני..... מה זה? מה קורה פה????
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי יש לי לוח אם ASUS M2NPV-VM 6150/430 אני משתמש בכרטיס המסך הינטגרלי שעל הלוח - NIVIDIA 6150 באמצעות חיבור D-SUB לצג LCD בעת שאני לוחץ על כפתור ימני על קובץ מדיה (וידאו) אני מקבל מסך שחור למשך 2 שניות ולאחר מכן מופיע לי חלון הודעה ANALOG שאני כמעט בודאות בטוח שהוא בא מכרטיס המסך. האם יש דרך לפתור את הבעיה ניסיתי לשחק קצת לבדוק את הגדקרות כרטיס המסך ואף הורדתיאת הדרייבר המעודכן האחרון מאתר אסוס אך הבעיה ממשיכה וזה פשוט לא עוזר. האם מישהו ניתקל בתופעה דומה, רעיון/עצה לפתרון, - מאד לא נעים. תודה
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי מחשב ווינדוס 8 שמחוברים לכרטיס מסך hd radeon 5850: 1. מסך מחשב 22 אינץ רזולוציה 1650 2. טלוויזיה 42 אינץ רזולוציה 1920 בטלוויזיה אני משתמש כשאני במיטה ובגלל שזה רחוק אני צריך להגדיל את הטקסט (באופציה בווינדוס יש 100 אחוז 125 אחוז 200 אחוז, בחרתי אחד מהם) זה נמצא בתוך ה- screen resolution כשאני מגדיל, זה מגדיל את שני המסכים. איך אני עושה הגדלה רק למסך אחד? יש תוכנה שעושה דבר כזה? איך אני מסדר שיהיה תואם? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום , אני במגמת קולנוע בתיכון ומתכוון בקרוב לסיים עם הצילומים לסרט הגמר שלי .. כרגע כל המידע מוקלט על קלטת Mini dv של Sony . יש לי את כל הדברים הנחוצים (כרטיס Firewire שקניתי , את המצלמה כמובן וכבל .) הבנתי שהדרך הטובה ביותר עבורי היא דרך Adobe Premiere ..אך אין לי מושג באיזה מקודד להשתמש,האם בכלל להשתמש ובאילו תכונות לבחור בעת ההמרה למחשב. בסופו של דבר אני צריך איכות אך לא צריך להשתגע .. זה סרט בסדר גודל של מקסימום 10 דקות ועדיף שמבחינת משקל לא יעלה על דיסק DVD . אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי ולכוון אותי למקודדים שבהם עליי להשתמש בעת ההמרה בפרימייר .. תודה רבה רבה והמשך שבוע מעולה !
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני כרגע בקורס מחשבים, המדריך אמר לנו שבגרסא האחרונה של היירנס (15) אין את תוכנת GHOST. למי שלא הבין אני מתכוון לתוכנת HIRENS. בגלל בעיה בכתיבה בפורום של שם באנגלית, ואחריו מספר, כתבתי את זה ככה. אני רוצה להוריד את התוכנה הכי מעודכנת של HIRENS שכוללת את GHOST, וממנה להוסיף את ה-GHOST לגרסא הכי חדשה. ככה ליצור דיסק עם הגרסא הכי חדשה של HIRENS עם הגרסא החינמית הכי חדשה של GHOST. מצאתי בקישור הבא: http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=7524162 את גרסא 13 של HIRENS. האם היא כוללת את GHOST? האם זו הגרסא האחרונה של HIRENS שכוללת את GHOST? אני מתכוון כמובן ל-GHOST ל-Windows. למנהלים: אני מקווה שלא עברתי על שום חוק באשכול הזה (למשל אם אסור לפרסם קישורים של פורומים אחרים) …
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אם אתם משתתפים בפורומים בחו"ל, כדאי מאוד שתבצעו בדיקת איות לפני שאתם שולחים הודעות. אין הרבה דברים שיפגעו באימפקט של ההודעה שלכם יותר מאשר רצף שגיאות-כתיב ושיבושים שניתן היה בקלות לפתור בעזרת בדיקת איות זריזה. עד היום השתמשתי לעניין הזה ב-spellcheck.net, אבל לאחרונה התקנתי את ieSpell שמתממשקת לאקספורר ומציעה בדיקה מקומית מהירה בהרבה מפתרונות רשת כמו spellcheck.net. מנסיוני, היא גם עדיפה לבדיקת איות של דואר מבוסס-Web (כמו Hotmail). הנה תמונת מסך מהאתר שלהם: "זה שווה!" Prog.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-


